Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
goc9999 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 10. 2003. (19:31:20) Postovi: (238)16
Spol: 
Lokacija: Utrina
|
|
[Vrh] |
|
fmb Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2004. (12:34:47) Postovi: (B6)16
|
Postano: 8:38 uto, 16. 3. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="goc9999"]ne zelim biti bahat ali studenti koji su pali ceteri puta analizu 2 i sad ponovo upisali taj predmet govore drukcije,a neki su cak i dali godinu prosle godine(bez A2)![/quote]
Ne znam na sto se tocno odnosi komentar da govore drukcije? I koji studenti? Svi ili vecina? Sumnjam da imate misljenje 150ak (pola) studenata koji svake godine upisuju prvu godinu. Moj se pak komentar o usporedbi prolaznosti odnosio na vrijeme prije uvodjenja kolokvija (dakle prije 3 i vise godina) i sada.
Sigurno jest da nisu svi rokovi, a ni kolokviji, jednako lagani ili teski. Sigurno je i da ima ljudi kojima je laksa analiza i onih kojima je teska (konkretno, znam nekolicinu studenata (cim je nekolicina nije reprezentativna), ali cu se potruditi reci kao Vi: studenti govore da im je laksa analiza i dali su obje analize, ali imaju problema s EM ili LA). Last, but not least, nije toliko bitno koliko ljudi je palo (osim u ukupnom zbroju radi utvrdjivanja generalne politike kolegija i studija), nego koliko ih je palo, a da su zainteresirani za studij, redovno rade i kad im nesto nije jasno dodju na konzultacije. Ovog zadnjeg je vrlo malo. Od mojih grupa koje su godisnje po 60ak studenata ja mogu na prste jedne ruke nabrojati koliko ih dodje na konzultacije tokom semestra. A na prste 2 ruke one koji se pojave na konzultacijama u doba rokova, s tim da tada cesto dodju i "tudji" studenti i to u pravilu samo ako ja dajem rok.
Osim svega, prolaz analize ne ovisi samo o prolazu kolokvija/pismenog, nego koliko se sjecam i o usmenom :wink: A slucajno znam da na usmenom dost ljudi padne. :twisted: :cry:
FMB :patkica:
goc9999 (napisa): | ne zelim biti bahat ali studenti koji su pali ceteri puta analizu 2 i sad ponovo upisali taj predmet govore drukcije,a neki su cak i dali godinu prosle godine(bez A2)! |
Ne znam na sto se tocno odnosi komentar da govore drukcije? I koji studenti? Svi ili vecina? Sumnjam da imate misljenje 150ak (pola) studenata koji svake godine upisuju prvu godinu. Moj se pak komentar o usporedbi prolaznosti odnosio na vrijeme prije uvodjenja kolokvija (dakle prije 3 i vise godina) i sada.
Sigurno jest da nisu svi rokovi, a ni kolokviji, jednako lagani ili teski. Sigurno je i da ima ljudi kojima je laksa analiza i onih kojima je teska (konkretno, znam nekolicinu studenata (cim je nekolicina nije reprezentativna), ali cu se potruditi reci kao Vi: studenti govore da im je laksa analiza i dali su obje analize, ali imaju problema s EM ili LA). Last, but not least, nije toliko bitno koliko ljudi je palo (osim u ukupnom zbroju radi utvrdjivanja generalne politike kolegija i studija), nego koliko ih je palo, a da su zainteresirani za studij, redovno rade i kad im nesto nije jasno dodju na konzultacije. Ovog zadnjeg je vrlo malo. Od mojih grupa koje su godisnje po 60ak studenata ja mogu na prste jedne ruke nabrojati koliko ih dodje na konzultacije tokom semestra. A na prste 2 ruke one koji se pojave na konzultacijama u doba rokova, s tim da tada cesto dodju i "tudji" studenti i to u pravilu samo ako ja dajem rok.
Osim svega, prolaz analize ne ovisi samo o prolazu kolokvija/pismenog, nego koliko se sjecam i o usmenom A slucajno znam da na usmenom dost ljudi padne.
FMB
_________________ "Have patience. Go where you must, and hope."
(Gandalf in J.R.R.Tolkien's "The Lord of the Rings")
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 2:57 sri, 17. 3. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]pa zasto se nebi usporedjivala prolaznost preko kolokvija i onih koji to obave preko pismenih u istoj godini(to bi nam jedino dalo pravi uzorak za usporedjivnje tezine kolokvija i pismenih,a ne prije pet godina i sada-uzorak nije dobar!!).[/quote]
:shock:
Ako na pismeni idu [b]vecinom[/b] oni koji nisu prosli kolokvije, onda ne mozes te studente usporedjivati s onima koji su kolokvirali... :roll:
[quote="Anonymous"]Ma samo zelim izrazit svoje nezadovoljstvo (a nisam jedini) o tome sto nam se nedopustaju kolokviji. Kolokviji su bili zamisljeni kao pomoc studentu da se ne muci sa gomilom gradiva, nego da ga rascijepa na manje cijeline!
A ne kao kazna sto se palo!![/quote]
Kolokvij je nesto "specijalno", a pismeni je ono "standardno". Dakle, nije pismeni "kazna sto se palo", nego je kolokvij "nagrada za kontinuirani rad", ako bas zelis u takvim terminima pricati... :)
[quote="Anonymous"]P.S. Ne vidim znatnu razliku u tome ako se sada i sljedece godine ide na kolokvije, cemu toliko problema ako se ''zeli'' izaci u susret studentima![/quote]
Mozda [b]princip[/b] da se izlazi u susret samo onima koji to, po nekom kljucu, zasluzuju? :-k Ne znam, nego nagadjam... I tako nije bila moja odluka... 8)
Anonymous (napisa): | pa zasto se nebi usporedjivala prolaznost preko kolokvija i onih koji to obave preko pismenih u istoj godini(to bi nam jedino dalo pravi uzorak za usporedjivnje tezine kolokvija i pismenih,a ne prije pet godina i sada-uzorak nije dobar!!). |
Ako na pismeni idu vecinom oni koji nisu prosli kolokvije, onda ne mozes te studente usporedjivati s onima koji su kolokvirali...
Anonymous (napisa): | Ma samo zelim izrazit svoje nezadovoljstvo (a nisam jedini) o tome sto nam se nedopustaju kolokviji. Kolokviji su bili zamisljeni kao pomoc studentu da se ne muci sa gomilom gradiva, nego da ga rascijepa na manje cijeline!
A ne kao kazna sto se palo!! |
Kolokvij je nesto "specijalno", a pismeni je ono "standardno". Dakle, nije pismeni "kazna sto se palo", nego je kolokvij "nagrada za kontinuirani rad", ako bas zelis u takvim terminima pricati...
Anonymous (napisa): | P.S. Ne vidim znatnu razliku u tome ako se sada i sljedece godine ide na kolokvije, cemu toliko problema ako se ''zeli'' izaci u susret studentima! |
Mozda princip da se izlazi u susret samo onima koji to, po nekom kljucu, zasluzuju? Ne znam, nego nagadjam... I tako nije bila moja odluka...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
fmb Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2004. (12:34:47) Postovi: (B6)16
|
Postano: 9:34 sri, 17. 3. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"][quote="Anonymous"]P.S. Ne vidim znatnu razliku u tome ako se sada i sljedece godine ide na kolokvije, cemu toliko problema ako se ''zeli'' izaci u susret studentima![/quote]
Mozda [b]princip[/b] da se izlazi u susret samo onima koji to, po nekom kljucu, zasluzuju? :-k Ne znam, nego nagadjam... I tako nije bila moja odluka... 8)[/quote]
Kad se donosila odluka o uvodjenju kolokvija osnovna ideja je bila da se poveca prolaznost jer je u prijasnjem sustavu ocito za prvu godinu bio prevelik "sok" pri prelasku s ucenja u srednjoj skoli (u malim dijelovima) na fakultetsko ucenje (sve polazes odjednom). S obzirom da su zbog toga mnogi, inace talentirani za matematiku, odustajali, odluceno je napraviti prvu godinu s kolokvijima koji bi bili
- nagrada za kontinuirani rad (upravo kako gore rece vsego :D )
- omogucavanje onima kojima je prevelik sok promjene stila ucenja da probaju u dijelovima tako da se vidi je li problem samo u tome da nisu navikli na studiranje (pa je onda sve OK) ili imaju ozbiljnijih problema s matematikom
. tjeranje na kontinuirani rad upravo zato sto bi kolokviji bili motivacija ("lakse je"), a bez kontinuiranog rada nitko nece postat matematicar
- last but not least: ljudi koji se upisuju na matematiku dolaze iz vrlo razlicitih skola s razlicito radjenom matematikom (prije 5 i vise godina nije bilo tolike razlike u predznanju kao danas) te su kolokviji i opcenito olaksavanje prve godine stvoreni zato da se ujednaci predznanje studenata
Dakle, kolokviji nisu uvedeni da se izadje u susret studentima (fakultet ipak odgovara za svoje diplome, dakle nije ideja pod svaku cijenu drzat studente u dobrom raspolozenju, vec im pomoci da nauce ako to zele), nego da se stvore kvalitetni studenti odnosno ne "ubiju" oni kojima je samo problem u prilagodjavanju novom stilu rada.
FMB :patkica:
vsego (napisa): | Anonymous (napisa): | P.S. Ne vidim znatnu razliku u tome ako se sada i sljedece godine ide na kolokvije, cemu toliko problema ako se ''zeli'' izaci u susret studentima! |
Mozda princip da se izlazi u susret samo onima koji to, po nekom kljucu, zasluzuju? Ne znam, nego nagadjam... I tako nije bila moja odluka...  |
Kad se donosila odluka o uvodjenju kolokvija osnovna ideja je bila da se poveca prolaznost jer je u prijasnjem sustavu ocito za prvu godinu bio prevelik "sok" pri prelasku s ucenja u srednjoj skoli (u malim dijelovima) na fakultetsko ucenje (sve polazes odjednom). S obzirom da su zbog toga mnogi, inace talentirani za matematiku, odustajali, odluceno je napraviti prvu godinu s kolokvijima koji bi bili
- nagrada za kontinuirani rad (upravo kako gore rece vsego )
- omogucavanje onima kojima je prevelik sok promjene stila ucenja da probaju u dijelovima tako da se vidi je li problem samo u tome da nisu navikli na studiranje (pa je onda sve OK) ili imaju ozbiljnijih problema s matematikom
. tjeranje na kontinuirani rad upravo zato sto bi kolokviji bili motivacija ("lakse je"), a bez kontinuiranog rada nitko nece postat matematicar
- last but not least: ljudi koji se upisuju na matematiku dolaze iz vrlo razlicitih skola s razlicito radjenom matematikom (prije 5 i vise godina nije bilo tolike razlike u predznanju kao danas) te su kolokviji i opcenito olaksavanje prve godine stvoreni zato da se ujednaci predznanje studenata
Dakle, kolokviji nisu uvedeni da se izadje u susret studentima (fakultet ipak odgovara za svoje diplome, dakle nije ideja pod svaku cijenu drzat studente u dobrom raspolozenju, vec im pomoci da nauce ako to zele), nego da se stvore kvalitetni studenti odnosno ne "ubiju" oni kojima je samo problem u prilagodjavanju novom stilu rada.
FMB
_________________ "Have patience. Go where you must, and hope."
(Gandalf in J.R.R.Tolkien's "The Lord of the Rings")
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 9:59 sri, 17. 3. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="fmb"]u prijasnjem sustavu ocito za prvu godinu bio prevelik "sok" pri prelasku s ucenja u srednjoj skoli (u malim dijelovima) na fakultetsko ucenje (sve polazes odjednom)[/quote]
samo jedan komentar:
ja sam cijelu prvu godinu kolokvirala (bila sam zadovoljna sa svojim ocjenama)
prvi pismeni ispit u zivotu mi je bio kombinatorika (nisam fiziku polagala, jer nisam htjela da mi nesto sto bas ne volim bude prvi pismeni :g:)
treba li napomenuti koliko sam bila zivcana, nervozna, etc?
mislim da je mozda na drugoj godini ipak malo kolokvija.... odj, ma3, ma4, mm, rp1.... samo 5 kolegija od 10, a prosle godine su to bili svi od njih 8... :roll: (da, i fizika se mogla kolokvirati, sto dovodi do brojke 10/10)
smatram da su kolokviji fakat super i ono sto mi je jako zhao je - zasto ih na drugoj godini nema nesto vise? :bigcry:
bilo je zbilja uzitak prosle godine polagati ispite...
a sada nastaje ful kaos.... bar kod mene
a ni drugi nisu bas presretni
recimo da je klasicni odgovor na pitanje 'koliko si ispita dao na zimskom roku?' bio: 'jedan' (ili cak 'nijedan')
rijetko tko ih je dao 2, a izuzetno mali broj ih je dalo vise (a postoji ma3, spa, komb, odj, eup za one koji su to upisali, i fizike kome su ostale, sto dovodi do brojke od 4 + 3 ispita, od toga su se dva mogla kolokvirati, a znamo kako je prosla analiza :roll:..... 7 ispita, 2 roka.... malo jako nategnuta situacija)
ja sam dala dva ispita, i spadam u 'natprosjecne' sto se tice kolicine polozenih ispita na ovom roku ....
to je ono sto smatram blago receno tragicnim...
navikli smo se na kolokvije, i onda je poprilican sok zavrsiti sa toliko ispita odjednom....
i ne tvrdim da treba ukinuti kolokvije, nego dapace, da ih treba uvesti jos, da bi se mogli ipak veceg dijela toga rijesiti tokom godine i onda mirno spremati usmene, a ne razbijati glavu da li spremati usmeni iako ne znas jesi li prosao (in my case kombinatorika), ili spremati pismeni za koji pretpostavljas da neces proci (in my case - euklidski)
ok, zavrsilo je sa 4tkom iz pismenog (iz drugog pokusaja, prvi je bio 2) iz komb, ali toliko sam bila zivcana da nisam znala jel mi ista dobro.... i sa prolazom iz eup (a to sam mislila da necu ni primirisati prolaz obzirom na dojam s pismenog + moj zivci)
ali mislim da nije u redu da ja ovako mlada razmisljam o rezervaciji kreveta u nekoj zuckastoj instituciji :rotfl: :g: :g:
fmb (napisa): | u prijasnjem sustavu ocito za prvu godinu bio prevelik "sok" pri prelasku s ucenja u srednjoj skoli (u malim dijelovima) na fakultetsko ucenje (sve polazes odjednom) |
samo jedan komentar:
ja sam cijelu prvu godinu kolokvirala (bila sam zadovoljna sa svojim ocjenama)
prvi pismeni ispit u zivotu mi je bio kombinatorika (nisam fiziku polagala, jer nisam htjela da mi nesto sto bas ne volim bude prvi pismeni )
treba li napomenuti koliko sam bila zivcana, nervozna, etc?
mislim da je mozda na drugoj godini ipak malo kolokvija.... odj, ma3, ma4, mm, rp1.... samo 5 kolegija od 10, a prosle godine su to bili svi od njih 8... (da, i fizika se mogla kolokvirati, sto dovodi do brojke 10/10)
smatram da su kolokviji fakat super i ono sto mi je jako zhao je - zasto ih na drugoj godini nema nesto vise?
bilo je zbilja uzitak prosle godine polagati ispite...
a sada nastaje ful kaos.... bar kod mene
a ni drugi nisu bas presretni
recimo da je klasicni odgovor na pitanje 'koliko si ispita dao na zimskom roku?' bio: 'jedan' (ili cak 'nijedan')
rijetko tko ih je dao 2, a izuzetno mali broj ih je dalo vise (a postoji ma3, spa, komb, odj, eup za one koji su to upisali, i fizike kome su ostale, sto dovodi do brojke od 4 + 3 ispita, od toga su se dva mogla kolokvirati, a znamo kako je prosla analiza ..... 7 ispita, 2 roka.... malo jako nategnuta situacija)
ja sam dala dva ispita, i spadam u 'natprosjecne' sto se tice kolicine polozenih ispita na ovom roku ....
to je ono sto smatram blago receno tragicnim...
navikli smo se na kolokvije, i onda je poprilican sok zavrsiti sa toliko ispita odjednom....
i ne tvrdim da treba ukinuti kolokvije, nego dapace, da ih treba uvesti jos, da bi se mogli ipak veceg dijela toga rijesiti tokom godine i onda mirno spremati usmene, a ne razbijati glavu da li spremati usmeni iako ne znas jesi li prosao (in my case kombinatorika), ili spremati pismeni za koji pretpostavljas da neces proci (in my case - euklidski)
ok, zavrsilo je sa 4tkom iz pismenog (iz drugog pokusaja, prvi je bio 2) iz komb, ali toliko sam bila zivcana da nisam znala jel mi ista dobro.... i sa prolazom iz eup (a to sam mislila da necu ni primirisati prolaz obzirom na dojam s pismenog + moj zivci)
ali mislim da nije u redu da ja ovako mlada razmisljam o rezervaciji kreveta u nekoj zuckastoj instituciji
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
fmb Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2004. (12:34:47) Postovi: (B6)16
|
Postano: 21:10 sri, 17. 3. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="Nesi"]
samo jedan komentar:
ja sam cijelu prvu godinu kolokvirala (bila sam zadovoljna sa svojim ocjenama)
prvi pismeni ispit u zivotu mi je bio kombinatorika (nisam fiziku polagala, jer nisam htjela da mi nesto sto bas ne volim bude prvi pismeni :g:)
treba li napomenuti koliko sam bila zivcana, nervozna, etc?
itd.....
[/quote]
Znam da se sad svelo na to da je druga godina sok kad to vise nije prva. S druge strane, cinjenica je da fakultetsko obrazovanje ne bi smjelo postati poput srednjoskolskog. Osobno, protivnik sam kolokvija kao općeg pravila, zapravo sam im sklona isključivo u slučaju stvarno glomaznih (čitaj dvosemestralnih) ispita i eventualno onih kolegija kod kojih je prolaznost jako slaba u odnosu na ostale kolegije neke godine. Znam da se sa mnom puno ljudi ne slaze. Ali sto mogu... :oops: :wink:
Mislim da broj studenata koji su polozili kolegij A u nekom zadanom roku x nakon sto su odslusali kolegij ne bi smio bitno ovisiti o tome je li bilo kolokvija ili ne. Sto ce reci da vecu vaznost pridajem dobrim predavanjima i vjezbama te ispitima koji odgovaraju obradjenom gradivu, nego porcioniranju gradiva na male dijelove.
S druge strane, buduci se odlucilo ici s kolokvijima na prvoj godini, jasno mi je da je studentima sad druga godina teza. No razlog je mozda ne samo u nedostatku kolokvija, nego i u tome sto nisu svi kolegiji druge godine prilagodjeni cinjenici da se sad na prvoj obradi manje gradiva (ili tocnije: ne toliko manje, koliko s manje detalja i formalnosti). Kad se islo u reformu, reformirala se prva godina, dok su na 2-4 radjene samo kozmeticke ispravke (ispricavam se ako je u medjuvremenu to popravljeno, zasad jos nisam o tom nis cula) pa se vise-manje radi jednako kao i sa studentima prije reforme prve godine, s tim da je uvedeno nesto vise kolokvija na drugoj godini.
FMB :patkica:
Nesi (napisa): |
samo jedan komentar:
ja sam cijelu prvu godinu kolokvirala (bila sam zadovoljna sa svojim ocjenama)
prvi pismeni ispit u zivotu mi je bio kombinatorika (nisam fiziku polagala, jer nisam htjela da mi nesto sto bas ne volim bude prvi pismeni )
treba li napomenuti koliko sam bila zivcana, nervozna, etc?
itd.....
|
Znam da se sad svelo na to da je druga godina sok kad to vise nije prva. S druge strane, cinjenica je da fakultetsko obrazovanje ne bi smjelo postati poput srednjoskolskog. Osobno, protivnik sam kolokvija kao općeg pravila, zapravo sam im sklona isključivo u slučaju stvarno glomaznih (čitaj dvosemestralnih) ispita i eventualno onih kolegija kod kojih je prolaznost jako slaba u odnosu na ostale kolegije neke godine. Znam da se sa mnom puno ljudi ne slaze. Ali sto mogu...
Mislim da broj studenata koji su polozili kolegij A u nekom zadanom roku x nakon sto su odslusali kolegij ne bi smio bitno ovisiti o tome je li bilo kolokvija ili ne. Sto ce reci da vecu vaznost pridajem dobrim predavanjima i vjezbama te ispitima koji odgovaraju obradjenom gradivu, nego porcioniranju gradiva na male dijelove.
S druge strane, buduci se odlucilo ici s kolokvijima na prvoj godini, jasno mi je da je studentima sad druga godina teza. No razlog je mozda ne samo u nedostatku kolokvija, nego i u tome sto nisu svi kolegiji druge godine prilagodjeni cinjenici da se sad na prvoj obradi manje gradiva (ili tocnije: ne toliko manje, koliko s manje detalja i formalnosti). Kad se islo u reformu, reformirala se prva godina, dok su na 2-4 radjene samo kozmeticke ispravke (ispricavam se ako je u medjuvremenu to popravljeno, zasad jos nisam o tom nis cula) pa se vise-manje radi jednako kao i sa studentima prije reforme prve godine, s tim da je uvedeno nesto vise kolokvija na drugoj godini.
FMB
_________________ "Have patience. Go where you must, and hope."
(Gandalf in J.R.R.Tolkien's "The Lord of the Rings")
|
|
[Vrh] |
|
goc9999 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 10. 2003. (19:31:20) Postovi: (238)16
Spol: 
Lokacija: Utrina
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 7:24 čet, 18. 3. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="goc9999"]Drugi primjer ce potvrdit sego-uur je laksi preko ispita nego kolokvija![/quote]
:shock: [b]v[/b]sego to nece potvrditi... Ja sam uvijek mislio da je lakse kolokvirati... :-s
Pa, prvi kolokvij je igrarija... Imas tri zadatka koji su skroz shablona za koju ne moras znati ni da postoji programiranje; samo KNF/DNF (cista kuharica) i brojevni sustavi koji rijetko izlaze iz rutine. :D
"Programski" zadaci ne idu puno dalje od [i]zbroji niz brojeva[/i] ili tako nesto sto se sroci u 2 minute i 5 linija koda. :shock:
Drugi kolokvij je nesto tezi, ali sigurno mozes lako skupiti 10-20 bodova; zajedno s 50 sa prvog, evo trojke... 8)
Na pismenom, za trojku ipak treba malo ozbiljnije znanje... :? :D Ali, opet, tkogod je prosao kroz vjezbe trebao bi bez problema rijesiti barem 4 zadatka, a mislim da ni peti (najcesce) nije neka mudrost... :roll:
[quote="goc9999"]P.S. vsego napisa: [quote][color=red]Ako na pismeni idu vecinom oni koji nisu prosli kolokvije, onda ne mozes te studente usporedjivati s onima koji su kolokvirali... [/color][/quote]
pa to i je zato dobar uzorak jer usporedjuje koliko je ljudi proslo preko kolokvija a koliko preko pismenih (i to onih koji nisu kolokvirali)[/quote]
Ajd', please, vidi malo kako se kvota... 8)
Dakle, oni koji su kolokvirali su ocito (barem vecinom) "bolji" od onih koji nisu. Ne ulazim u razloge [b]zasto[/b] nisu kolokvirali - to sto nisu, znaci da nisu pokazali odredjenu dozu znanja kad su trebali. Dakle, za pretpostaviti je da na pismene dolazi "losiji" materijal (NHF anyone). :roll:
Kako onda usporedjivati kolokvije na koje dolaze [b]svi[/b] s pismenima na koji dolazi neki [b]filtrat[/b] studenata? :-k
goc9999 (napisa): | Drugi primjer ce potvrdit sego-uur je laksi preko ispita nego kolokvija! |
vsego to nece potvrditi... Ja sam uvijek mislio da je lakse kolokvirati...
Pa, prvi kolokvij je igrarija... Imas tri zadatka koji su skroz shablona za koju ne moras znati ni da postoji programiranje; samo KNF/DNF (cista kuharica) i brojevni sustavi koji rijetko izlaze iz rutine.
"Programski" zadaci ne idu puno dalje od zbroji niz brojeva ili tako nesto sto se sroci u 2 minute i 5 linija koda.
Drugi kolokvij je nesto tezi, ali sigurno mozes lako skupiti 10-20 bodova; zajedno s 50 sa prvog, evo trojke...
Na pismenom, za trojku ipak treba malo ozbiljnije znanje... Ali, opet, tkogod je prosao kroz vjezbe trebao bi bez problema rijesiti barem 4 zadatka, a mislim da ni peti (najcesce) nije neka mudrost...
goc9999 (napisa): | P.S. vsego napisa: Citat: | Ako na pismeni idu vecinom oni koji nisu prosli kolokvije, onda ne mozes te studente usporedjivati s onima koji su kolokvirali... |
pa to i je zato dobar uzorak jer usporedjuje koliko je ljudi proslo preko kolokvija a koliko preko pismenih (i to onih koji nisu kolokvirali) |
Ajd', please, vidi malo kako se kvota...
Dakle, oni koji su kolokvirali su ocito (barem vecinom) "bolji" od onih koji nisu. Ne ulazim u razloge zasto nisu kolokvirali - to sto nisu, znaci da nisu pokazali odredjenu dozu znanja kad su trebali. Dakle, za pretpostaviti je da na pismene dolazi "losiji" materijal (NHF anyone).
Kako onda usporedjivati kolokvije na koje dolaze svi s pismenima na koji dolazi neki filtrat studenata?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
fmb Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2004. (12:34:47) Postovi: (B6)16
|
Postano: 8:09 čet, 18. 3. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="goc9999"]ali zar nije profesorima kao predavacima draze kad su ljudi kolokvirali?
ZAsto?
Zato jer se putem kolokvija prodje svo gradivo,dok na ispitima to i nije bas slucaj. Ja sam na ispitima iz em1 dobivao 3,a kolokviro s 2!!!!!
[/quote]
mislim da je vecini profesora potpuno svejedno kako si prosao pismeni, ako se vidi da si naucio. nacelno, nesto su vece simpatije prema onima za koje se zna da redovno rade. a to se na masovnim nizim godinama vidi samo po izlazenju na kolokvije, otud Vas dojam. s druge strane, cula sam sasvim dovoljno komentara o usmenima kolokvijasa koji su daleko od vaseg dojma. sto ce rec: ima i jendog i drugog, sve je individualno.
sto se pismenog tice: jasno je da ne moze pokriti sve gradivo (ali to ne moze cak ni kolokvij), a kad spremate pismeni spremate svo gradivo upravo zato jer ne znate tocno iz kojih ce poglavlja zadaci doci (cak i na kolegijima koji imaju sigurne zadatke iz ponekog poglavlja, bar je jedan zadatak iz proizvoljnog dijela). Hocu reci da se dakle i pismenim provjerava opce znanje (a osobito na usmenom).
Jasno je da ocjena preko kolokvija moze biti manja nego na pismenom. Ili veca. Ili jednaka. I da se na usmenom moze podici ili smanjiti ili zadrzati. To su opet individualne stvari koje ovise o toni faktora: sklonosti prema kolegiju, ucenju, dobrom ili losem danu studenta i/ili nastavnika, ...
Moja teza jest: kolokviji su laksi nacin polaganja ispita, ali prije svega zato jer ukupno gradivo porcioniraju u manje dijelove.
FMB :patkica:
goc9999 (napisa): | ali zar nije profesorima kao predavacima draze kad su ljudi kolokvirali?
ZAsto?
Zato jer se putem kolokvija prodje svo gradivo,dok na ispitima to i nije bas slucaj. Ja sam na ispitima iz em1 dobivao 3,a kolokviro s 2!!!!!
|
mislim da je vecini profesora potpuno svejedno kako si prosao pismeni, ako se vidi da si naucio. nacelno, nesto su vece simpatije prema onima za koje se zna da redovno rade. a to se na masovnim nizim godinama vidi samo po izlazenju na kolokvije, otud Vas dojam. s druge strane, cula sam sasvim dovoljno komentara o usmenima kolokvijasa koji su daleko od vaseg dojma. sto ce rec: ima i jendog i drugog, sve je individualno.
sto se pismenog tice: jasno je da ne moze pokriti sve gradivo (ali to ne moze cak ni kolokvij), a kad spremate pismeni spremate svo gradivo upravo zato jer ne znate tocno iz kojih ce poglavlja zadaci doci (cak i na kolegijima koji imaju sigurne zadatke iz ponekog poglavlja, bar je jedan zadatak iz proizvoljnog dijela). Hocu reci da se dakle i pismenim provjerava opce znanje (a osobito na usmenom).
Jasno je da ocjena preko kolokvija moze biti manja nego na pismenom. Ili veca. Ili jednaka. I da se na usmenom moze podici ili smanjiti ili zadrzati. To su opet individualne stvari koje ovise o toni faktora: sklonosti prema kolegiju, ucenju, dobrom ili losem danu studenta i/ili nastavnika, ...
Moja teza jest: kolokviji su laksi nacin polaganja ispita, ali prije svega zato jer ukupno gradivo porcioniraju u manje dijelove.
FMB
_________________ "Have patience. Go where you must, and hope."
(Gandalf in J.R.R.Tolkien's "The Lord of the Rings")
|
|
[Vrh] |
|
bily Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 04. 2003. (16:21:46) Postovi: (4B7)16
Spol: 
|
Postano: 0:31 ned, 28. 3. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="fmb"][quote="goc9999"]ali zar nije profesorima kao predavacima draze kad su ljudi kolokvirali?
ZAsto?
Zato jer se putem kolokvija prodje svo gradivo,dok na ispitima to i nije bas slucaj. Ja sam na ispitima iz em1 dobivao 3,a kolokviro s 2!!!!!
[/quote]
mislim da je vecini profesora potpuno svejedno kako si prosao pismeni, ako se vidi da si naucio. nacelno, nesto su vece simpatije prema onima za koje se zna da redovno rade. a to se na masovnim nizim godinama vidi samo po izlazenju na kolokvije, otud Vas dojam. s druge strane, cula sam sasvim dovoljno komentara o usmenima kolokvijasa koji su daleko od vaseg dojma. sto ce rec: ima i jendog i drugog, sve je individualno.
[color=darkblue][/color][b]pa mislim da nije vecini mislim da je bas suprotno mislim da bas vecini je jako stalo kako je proso cijeli dio pismenog sto je mozda na neki nacin i u redu al ujedno i istina je da je jako bitno dobro naucit na usmenom osobito ako je neka lose ocjena iz pismenog.....ali naravno nemojmo se zavaravat jer opet znalo je biti rusenja ako je npr iz pismenog bila i cetvorka......[/b] :D :lol:
[quote="fmb"] goc9999 (napisa): | ali zar nije profesorima kao predavacima draze kad su ljudi kolokvirali?
ZAsto?
Zato jer se putem kolokvija prodje svo gradivo,dok na ispitima to i nije bas slucaj. Ja sam na ispitima iz em1 dobivao 3,a kolokviro s 2!!!!!
|
mislim da je vecini profesora potpuno svejedno kako si prosao pismeni, ako se vidi da si naucio. nacelno, nesto su vece simpatije prema onima za koje se zna da redovno rade. a to se na masovnim nizim godinama vidi samo po izlazenju na kolokvije, otud Vas dojam. s druge strane, cula sam sasvim dovoljno komentara o usmenima kolokvijasa koji su daleko od vaseg dojma. sto ce rec: ima i jendog i drugog, sve je individualno.
pa mislim da nije vecini mislim da je bas suprotno mislim da bas vecini je jako stalo kako je proso cijeli dio pismenog sto je mozda na neki nacin i u redu al ujedno i istina je da je jako bitno dobro naucit na usmenom osobito ako je neka lose ocjena iz pismenog.....ali naravno nemojmo se zavaravat jer opet znalo je biti rusenja ako je npr iz pismenog bila i cetvorka......
|
|
[Vrh] |
|
|