Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Prigovori na ponasanje asistenata
Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
tihana
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54)
Postovi: (30D)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
134 = 153 - 19
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 11:25 čet, 19. 2. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Blizzard"]Takodjer trebalo bi napomenuti i vrijeme zalbi na rezultate koje nikako, po mom misljenju, nebi smjele biti odmah po objavi rezultata[/quote]

evo i pohvale za popravni iz odj-a
rezultati su trebali stići danas u 10 a žalbe tek u 14h :)
i također, rezultati stigli još i prije- sinoć :)
Blizzard (napisa):
Takodjer trebalo bi napomenuti i vrijeme zalbi na rezultate koje nikako, po mom misljenju, nebi smjele biti odmah po objavi rezultata


evo i pohvale za popravni iz odj-a
rezultati su trebali stići danas u 10 a žalbe tek u 14h Smile
i također, rezultati stigli još i prije- sinoć Smile



_________________
I aim to misbehave
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
**dreamer**
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 27. 06. 2008. (15:25:24)
Postovi: (2F)16
Sarma = la pohva - posuda
12 = 14 - 2
Lokacija: space

PostPostano: 22:39 sub, 28. 2. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

imam jednu prizubu na ponasanje nekih asistenata i profesora.. a to je pricanje za vrijeme kolokvija. Koliko god se doticnima cinilo njihovo pricanje tiho, bar onome tko sjedi u prvom redu je dosta ometajuce. Ne kazem da je svima, ali ima nas takvih.
I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".
Takoder, postoje i kolege studenti koji upadaju s pitanjima tipa "koliko je 14*3" koji radi dosade na kolokviju ometaju ostale.

Sad nesto sto mi nije jasno, a to je : ukoliko student pita profesora na kolokviju pitanje vezano uz kolokvij (s tim da je pitanje ipak bitnije od 'koliko je 14*3', dakle sam profesor ili asistent zakljuci da na dano pitanje vrijedi odgovoriti) zasto se tiho odgovara tako da samo taj student cuje, odnosno zasto se ne bi dao odgovor jasno i glasno tako da svi cuju?

I jos pohvala asistentima i profesorima iz vjerojatnosti na brzom objavljivanju rezultata :)
imam jednu prizubu na ponasanje nekih asistenata i profesora.. a to je pricanje za vrijeme kolokvija. Koliko god se doticnima cinilo njihovo pricanje tiho, bar onome tko sjedi u prvom redu je dosta ometajuce. Ne kazem da je svima, ali ima nas takvih.
I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".
Takoder, postoje i kolege studenti koji upadaju s pitanjima tipa "koliko je 14*3" koji radi dosade na kolokviju ometaju ostale.

Sad nesto sto mi nije jasno, a to je : ukoliko student pita profesora na kolokviju pitanje vezano uz kolokvij (s tim da je pitanje ipak bitnije od 'koliko je 14*3', dakle sam profesor ili asistent zakljuci da na dano pitanje vrijedi odgovoriti) zasto se tiho odgovara tako da samo taj student cuje, odnosno zasto se ne bi dao odgovor jasno i glasno tako da svi cuju?

I jos pohvala asistentima i profesorima iz vjerojatnosti na brzom objavljivanju rezultata Smile



_________________
You may say that I’m dreamer but I’m not the only one
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Mad Wilson
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 05. 2006. (22:51:14)
Postovi: (121)16
Sarma = la pohva - posuda
23 = 34 - 11

PostPostano: 23:05 sub, 28. 2. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="**dreamer**"]I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".[/quote]
Ako pricaju preglasno, ocito nisu svjesni toga da ometaju, a nece ni postati ako im netko na to ne skrene pozornost. Ne grizu.

[quote="**dreamer**"]Sad nesto sto mi nije jasno, a to je : ukoliko student pita profesora na kolokviju pitanje vezano uz kolokvij zasto se tiho odgovara tako da samo taj student cuje, odnosno zasto se ne bi dao odgovor jasno i glasno tako da svi cuju?[/quote]
Hmm... Ovo i mene zanima. Vjeroatno da se ne ometa druge koje ne zanima to pitanje.
**dreamer** (napisa):
I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".

Ako pricaju preglasno, ocito nisu svjesni toga da ometaju, a nece ni postati ako im netko na to ne skrene pozornost. Ne grizu.

**dreamer** (napisa):
Sad nesto sto mi nije jasno, a to je : ukoliko student pita profesora na kolokviju pitanje vezano uz kolokvij zasto se tiho odgovara tako da samo taj student cuje, odnosno zasto se ne bi dao odgovor jasno i glasno tako da svi cuju?

Hmm... Ovo i mene zanima. Vjeroatno da se ne ometa druge koje ne zanima to pitanje.



_________________
1 2 3 4
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (355F)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 23:29 sub, 28. 2. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Tocno to: vecina pitanja nije takva da mislim da ih treba odgovoritii svima. :) Ako me istu stvar pita nekoliko studenata ili je rijec o (neocitoj) greski u kolokviju, reci cu svima. 8)
Tocno to: vecina pitanja nije takva da mislim da ih treba odgovoritii svima. Smile Ako me istu stvar pita nekoliko studenata ili je rijec o (neocitoj) greski u kolokviju, reci cu svima. Cool



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Masiela
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 09. 2007. (22:28:01)
Postovi: (338)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
74 = 97 - 23
Lokacija: Među bananama

PostPostano: 0:39 ned, 1. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Mad Wilson"][quote="**dreamer**"]I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".[/quote]
Ako pricaju preglasno, ocito nisu svjesni toga da ometaju, a nece ni postati ako im netko na to ne skrene pozornost. Ne grizu.[/quote]
Na jednom kolokviju mi je tlak poprilično narastao kao posljedica asistentovih dijaloga i monologa. Da, na kraju sam zamolila da bude malo tiše, al` stvarno mi nije jasno da netko s 20 i nešto - 30 - 30-ak godina nema razvijenu svijest o takvim stvarima.
I ne, nije bila situacija da je bilo 2-3 asistenta pa su se zanijeli u nekoj raspravi.
Mad Wilson (napisa):
**dreamer** (napisa):
I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".

Ako pricaju preglasno, ocito nisu svjesni toga da ometaju, a nece ni postati ako im netko na to ne skrene pozornost. Ne grizu.

Na jednom kolokviju mi je tlak poprilično narastao kao posljedica asistentovih dijaloga i monologa. Da, na kraju sam zamolila da bude malo tiše, al` stvarno mi nije jasno da netko s 20 i nešto - 30 - 30-ak godina nema razvijenu svijest o takvim stvarima.
I ne, nije bila situacija da je bilo 2-3 asistenta pa su se zanijeli u nekoj raspravi.



_________________
mladac: e.k.s. je možda 8%, moje znanje ni toliko Sad
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Éomer
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 04. 2009. (17:35:52)
Postovi: (13)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1
Lokacija: Edoras, Rohan

PostPostano: 2:07 sri, 3. 6. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Trebao sam ovo mozda ranije napisati, ali bolje sad nego prekasno:

Na kolokviju iz Matematicke analize 2, u srijedu 22. 4. 2009. u 003 su asistenti Mimica i Gogic cijelo vrijeme; puna dva sata; razgovarali, smijali se i kako bi Englezi rekli [i]had a really good time[/i]. To nije nista lose samo po sebi, ali je [b]izuzento[/b] lose i iritantno za nekoga tko je nekoliko mjeseci spremao gradivo cije poznavanje mora demonstrirati u svega 120 minuta. :(

Mogu se samo nadati da ce na sljedecem kolokviju biti nesto bolji uvjeti za rad...
Trebao sam ovo mozda ranije napisati, ali bolje sad nego prekasno:

Na kolokviju iz Matematicke analize 2, u srijedu 22. 4. 2009. u 003 su asistenti Mimica i Gogic cijelo vrijeme; puna dva sata; razgovarali, smijali se i kako bi Englezi rekli had a really good time. To nije nista lose samo po sebi, ali je izuzento lose i iritantno za nekoga tko je nekoliko mjeseci spremao gradivo cije poznavanje mora demonstrirati u svega 120 minuta. Sad

Mogu se samo nadati da ce na sljedecem kolokviju biti nesto bolji uvjeti za rad...


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
mmanda
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 04. 2010. (19:12:11)
Postovi: (20)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 19:50 uto, 13. 4. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Definitivno prigovor što su se radovi počeli izvoditi sada, za vrijeme rokova, a ne za mjesec dana (kad su, navodno, toliko čekali, moglo se još malo pričekati)
Također, prigovor što se u situacijama kada 140 studenata sjedi u jednoj predavaonici ne koriste zvučnici i mikrofon, kojim su predavaonice opremljene, i to davno(a moglo bi se koristiti i kada nas je manje, jer kad su već ograđeni, šteta da se ne koriste, tako bi i oni iza koji žele čuti čuli, bez obzira na žamor)
Definitivno prigovor što su se radovi počeli izvoditi sada, za vrijeme rokova, a ne za mjesec dana (kad su, navodno, toliko čekali, moglo se još malo pričekati)
Također, prigovor što se u situacijama kada 140 studenata sjedi u jednoj predavaonici ne koriste zvučnici i mikrofon, kojim su predavaonice opremljene, i to davno(a moglo bi se koristiti i kada nas je manje, jer kad su već ograđeni, šteta da se ne koriste, tako bi i oni iza koji žele čuti čuli, bez obzira na žamor)



_________________
mm
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice YIM
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 20:26 uto, 13. 4. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Bojim se da se asistente ne pita pretjerano kad ce poceti radovi...

Slazem se s prigovorom, ali mislim da je na krivom mjestu.
Bojim se da se asistente ne pita pretjerano kad ce poceti radovi...

Slazem se s prigovorom, ali mislim da je na krivom mjestu.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
mmanda
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 04. 2010. (19:12:11)
Postovi: (20)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 10:19 sri, 14. 4. 2010    Naslov: offtopic Citirajte i odgovorite

Slažem se da asistenti nemaju ništa s tim kada će se početi izvoditi radovi, ali sa korištenjem razglasa imaju...iako se asistenti trude i rijetkost je da ih se loše čuje...bar po mom dosadašnjem iskustvu.
Nažalost, nisam pronašao temu "prigovori profesorima", a pogotovo "prigovori osobama odgovornim za organizaciju radova" pa se nadam da će ovim putem bar pitanje o nekorištenju razglasa dobiti svoj odgovor
Slažem se da asistenti nemaju ništa s tim kada će se početi izvoditi radovi, ali sa korištenjem razglasa imaju...iako se asistenti trude i rijetkost je da ih se loše čuje...bar po mom dosadašnjem iskustvu.
Nažalost, nisam pronašao temu "prigovori profesorima", a pogotovo "prigovori osobama odgovornim za organizaciju radova" pa se nadam da će ovim putem bar pitanje o nekorištenju razglasa dobiti svoj odgovor



_________________
mm
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice YIM
mladac
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 10. 2005. (22:46:14)
Postovi: (4D5)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
34 = 91 - 57
Lokacija: zg

PostPostano: 12:52 sri, 16. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Samo bih htjela reć da jse aistent koji je trebao čuvat u 201 na završnom iz baza u najmanju ruku ponio krajnje neprofesionalno, mada meni bezobrazno.

mislim javit da će doć u 11 na kolokvi koji je trebao počet u 9 :roll:

nismo samo mi u 201 ispaštali, nego i ostali studenti jer se nije kog imalo pitat za pojašnjenje zadataka jer je asistent doko koji je trebao vjerojatno ići od učionice do učionice i uklanjat nejasnoće morao radit tuđi posao i čuvati nas u 201.
Samo bih htjela reć da jse aistent koji je trebao čuvat u 201 na završnom iz baza u najmanju ruku ponio krajnje neprofesionalno, mada meni bezobrazno.

mislim javit da će doć u 11 na kolokvi koji je trebao počet u 9 Rolling Eyes

nismo samo mi u 201 ispaštali, nego i ostali studenti jer se nije kog imalo pitat za pojašnjenje zadataka jer je asistent doko koji je trebao vjerojatno ići od učionice do učionice i uklanjat nejasnoće morao radit tuđi posao i čuvati nas u 201.



_________________
potpis
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
thomary
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 20. 11. 2007. (20:45:28)
Postovi: (87)16
Sarma = la pohva - posuda
15 = 15 - 0

PostPostano: 10:20 sri, 28. 7. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Kasnim, ali imam potrebu reci:
Drugi kolokvij iz konstruktivnih metoda u geometriji. Dragi asistenti, ako nekoga niste ulovili kako prepisuje, ne osporavajte da zna to sto je napsiao. Dogodilo se to da kolegici nije priznat zadatak koji je tocno rijesila i akda je ptiala sto to nije dobro dobila je odgovor : "Kako da ja znam da to nisi prepisala?".
Kolegica je vec bila prosla s visokim bodovima i nije se htjela prepirati i svadati, samo je bila jako razocarana. Jednako joj se moglo desiti da joj stvarno fali koji bod za prolaz, a zato sto asistenti misle zbog tko zna kojeg razloga (jer puno studenata ima isto rjesenje s istom idejom) da je prepisano. Na tim uvidima je bila puno takvih primjera. Osobno nisam bila tamo, ali razocaravajuce. :(
Kasnim, ali imam potrebu reci:
Drugi kolokvij iz konstruktivnih metoda u geometriji. Dragi asistenti, ako nekoga niste ulovili kako prepisuje, ne osporavajte da zna to sto je napsiao. Dogodilo se to da kolegici nije priznat zadatak koji je tocno rijesila i akda je ptiala sto to nije dobro dobila je odgovor : "Kako da ja znam da to nisi prepisala?".
Kolegica je vec bila prosla s visokim bodovima i nije se htjela prepirati i svadati, samo je bila jako razocarana. Jednako joj se moglo desiti da joj stvarno fali koji bod za prolaz, a zato sto asistenti misle zbog tko zna kojeg razloga (jer puno studenata ima isto rjesenje s istom idejom) da je prepisano. Na tim uvidima je bila puno takvih primjera. Osobno nisam bila tamo, ali razocaravajuce. Sad


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gogs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 10. 2002. (22:28:12)
Postovi: (155)16
Sarma = la pohva - posuda
= 14 - 11
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 16:02 sri, 28. 7. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="thomary"]Kasnim, ali imam potrebu reci:
Drugi kolokvij iz konstruktivnih metoda u geometriji. Dragi asistenti, ako nekoga niste ulovili kako prepisuje, ne osporavajte da zna to sto je napsiao. Dogodilo se to da kolegici nije priznat zadatak koji je tocno rijesila i akda je ptiala sto to nije dobro dobila je odgovor : "Kako da ja znam da to nisi prepisala?".
Kolegica je vec bila prosla s visokim bodovima i nije se htjela prepirati i svadati, samo je bila jako razocarana. Jednako joj se moglo desiti da joj stvarno fali koji bod za prolaz, a zato sto asistenti misle zbog tko zna kojeg razloga (jer puno studenata ima isto rjesenje s istom idejom) da je prepisano. Na tim uvidima je bila puno takvih primjera. Osobno nisam bila tamo, ali razocaravajuce. :([/quote]

Ja bi rekao da je studentica dobro prošla, ako joj se omogućilo da prođe kolegij, nakon što je ulovljena u prepisivanju.

Mislim da čak i disciplinski pravilnik fakulteta propisuje oštrije mjere za prepisivanje.

Na nekim drugim fakultetima bi kolegica završila na oglasnoj ploči na javnu sramotu i bila bi drastično kažnjena.
thomary (napisa):
Kasnim, ali imam potrebu reci:
Drugi kolokvij iz konstruktivnih metoda u geometriji. Dragi asistenti, ako nekoga niste ulovili kako prepisuje, ne osporavajte da zna to sto je napsiao. Dogodilo se to da kolegici nije priznat zadatak koji je tocno rijesila i akda je ptiala sto to nije dobro dobila je odgovor : "Kako da ja znam da to nisi prepisala?".
Kolegica je vec bila prosla s visokim bodovima i nije se htjela prepirati i svadati, samo je bila jako razocarana. Jednako joj se moglo desiti da joj stvarno fali koji bod za prolaz, a zato sto asistenti misle zbog tko zna kojeg razloga (jer puno studenata ima isto rjesenje s istom idejom) da je prepisano. Na tim uvidima je bila puno takvih primjera. Osobno nisam bila tamo, ali razocaravajuce. Sad


Ja bi rekao da je studentica dobro prošla, ako joj se omogućilo da prođe kolegij, nakon što je ulovljena u prepisivanju.

Mislim da čak i disciplinski pravilnik fakulteta propisuje oštrije mjere za prepisivanje.

Na nekim drugim fakultetima bi kolegica završila na oglasnoj ploči na javnu sramotu i bila bi drastično kažnjena.



_________________
Dvije stvari su beskonacne, svemir i ljudska glupost, ali sto se svemira tice nisam posve siguran.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Swerz
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 02. 2009. (21:30:28)
Postovi: (182)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
15 = 33 - 18

PostPostano: 16:13 sri, 28. 7. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Krivo si shvatio.

Studenticu su naknadno "optuzili" da je prepisivala. Dakle nisu je uhvatili vec su pretpostavili da je prepisivala.

A objavljivanje imena i prezimena prepisivaca na oglasnoj ploci nema bas puno smisla. Meni nebi predstavljalo nikakav problem da se moje ime nadje na toj ploci. Iako jedini salabahter koji sam koristio, koristim i koji cu i dalje koristiti su vrijednosti sin, cos, tg i ctg. Neznam zasto, ali jednostavno ih se nemrem sjetiti kad su mi potrebni.
Krivo si shvatio.

Studenticu su naknadno "optuzili" da je prepisivala. Dakle nisu je uhvatili vec su pretpostavili da je prepisivala.

A objavljivanje imena i prezimena prepisivaca na oglasnoj ploci nema bas puno smisla. Meni nebi predstavljalo nikakav problem da se moje ime nadje na toj ploci. Iako jedini salabahter koji sam koristio, koristim i koji cu i dalje koristiti su vrijednosti sin, cos, tg i ctg. Neznam zasto, ali jednostavno ih se nemrem sjetiti kad su mi potrebni.



_________________
Though your dreams be tossed and blown...
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
thomary
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 20. 11. 2007. (20:45:28)
Postovi: (87)16
Sarma = la pohva - posuda
15 = 15 - 0

PostPostano: 20:23 sri, 28. 7. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Kolegica nije prepisivala. Ali se asistentima njeno rjesenje cinilo slicno kao sto ima puno ljudi, pa su odlucili joj ne dati bodove jer nisu sigurni da ona to zna. Neposteno.
Kolegica nije prepisivala. Ali se asistentima njeno rjesenje cinilo slicno kao sto ima puno ljudi, pa su odlucili joj ne dati bodove jer nisu sigurni da ona to zna. Neposteno.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
goranm
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12)
Postovi: (906)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
218 = 249 - 31

PostPostano: 22:30 sri, 28. 7. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Stvar bi puno više dobila na težini kada bi se navela imena asistenata (iako nije teško vidjeti tko su asistenti iz KMUG, no svejedno) i vjerojatno bi se puno lakše razriješila stvar (moguće je, s obzirom da kolegica nije osobno bila svjedok, da se pokvarenim telefonom nešto izostavilo itd.). Pritužbe na "nikoga" upućene "nikome" nemaju nekog pretjeranog smisla. :? :)
Stvar bi puno više dobila na težini kada bi se navela imena asistenata (iako nije teško vidjeti tko su asistenti iz KMUG, no svejedno) i vjerojatno bi se puno lakše razriješila stvar (moguće je, s obzirom da kolegica nije osobno bila svjedok, da se pokvarenim telefonom nešto izostavilo itd.). Pritužbe na "nikoga" upućene "nikome" nemaju nekog pretjeranog smisla. Confused Smile



_________________
The Dude Abides
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
thomary
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 20. 11. 2007. (20:45:28)
Postovi: (87)16
Sarma = la pohva - posuda
15 = 15 - 0

PostPostano: 15:19 čet, 29. 7. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Nema smisla sada puno govoriti, zna se tko su asistenti iz mkmg-a. Prijateljici nije igralo nikakvu ulogu 5 bodova vise, prosla je i na sumenom dobila zasluzeno visoku ocjenu. Samo sam htjela reci da nije u redu od asistenata da naknadno osporavaju necije znanje i ne daju bodove jer nisu sigurni je li osoba prepisivala ili nije.
Nema smisla sada puno govoriti, zna se tko su asistenti iz mkmg-a. Prijateljici nije igralo nikakvu ulogu 5 bodova vise, prosla je i na sumenom dobila zasluzeno visoku ocjenu. Samo sam htjela reci da nije u redu od asistenata da naknadno osporavaju necije znanje i ne daju bodove jer nisu sigurni je li osoba prepisivala ili nije.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
mmm
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 10. 2010. (13:04:51)
Postovi: (1)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 13:10 čet, 14. 10. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Nadam se da će netko asistentu Slavenu Kožiću prenijeti slijedeće:
Sramota je što njegovi studenti moraju ići na instrukcije jer im on ne zna objasniti što je to npr. bijekcija. Kemičari nisu matematičari, ne razumiju kvantifikatore i ostale matematičke oznake. Nije meni problem zarađivati na njegovoj nesposobnosti, ali mislim da studenti zaslužuju da se on malo više potrudi.
Nadam se da će netko asistentu Slavenu Kožiću prenijeti slijedeće:
Sramota je što njegovi studenti moraju ići na instrukcije jer im on ne zna objasniti što je to npr. bijekcija. Kemičari nisu matematičari, ne razumiju kvantifikatore i ostale matematičke oznake. Nije meni problem zarađivati na njegovoj nesposobnosti, ali mislim da studenti zaslužuju da se on malo više potrudi.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Crazylamb1
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 09. 06. 2006. (01:17:33)
Postovi: (12E)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
27 = 38 - 11
Lokacija: Albertane, Mars

PostPostano: 1:40 pet, 15. 10. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ne znam tko je asistent niti o kojem predmetu/sadrzaju se radi, ali - to sto kemicari nisu matematicari ne opravdava njihovo neznanje. Ne razumiju kvantifikatore i "ostale matematicke oznake"? Pa neki se kvantifikatori i "ostalo" koriste od osnovne skole! Nije valjda da se od asistenta ocekuje da, npr. ako neki studenti ne znaju zbrajati razlomke da ih tome uci iako su to trebali savladati u..4./5. osnovne ili kad god? Ok, ako svi ili velika vecina kaze da im nesto nije jasno sto samo po sebi ne oduzima puno vremena za objasniti, trebao bi ukratko reci o cemu se tu radi (npr. nitko ne zna neki kvantifikator - kaze sto znaci). Ali vise od toga se ne bi trebalo ocekivati. To sto nekome fali osnovno/srednjoskolsko obrazovanje nije asistentov problem, vec upravo spada u podrucje instrukcija.
Ne znam tko je asistent niti o kojem predmetu/sadrzaju se radi, ali - to sto kemicari nisu matematicari ne opravdava njihovo neznanje. Ne razumiju kvantifikatore i "ostale matematicke oznake"? Pa neki se kvantifikatori i "ostalo" koriste od osnovne skole! Nije valjda da se od asistenta ocekuje da, npr. ako neki studenti ne znaju zbrajati razlomke da ih tome uci iako su to trebali savladati u..4./5. osnovne ili kad god? Ok, ako svi ili velika vecina kaze da im nesto nije jasno sto samo po sebi ne oduzima puno vremena za objasniti, trebao bi ukratko reci o cemu se tu radi (npr. nitko ne zna neki kvantifikator - kaze sto znaci). Ali vise od toga se ne bi trebalo ocekivati. To sto nekome fali osnovno/srednjoskolsko obrazovanje nije asistentov problem, vec upravo spada u podrucje instrukcija.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail MSNM
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (355F)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 4:39 pet, 15. 10. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ako gradivo kolegija nije prilagodjeno studentima, mozda je bolja adresa za prigovore nastavnik kolegija kojem mozete ukazati na problem i zamoliti ga da to popravi.

Izvan MO nije rijetkost da nam uvale nekakve kolegije, bez pravih informacija sto bi tu trebalo raditi i s kakvim znanjem studenti dolaze. Ja sam za RP za biologe pitao bnikolu i dva profesora s BO, ali na svoju ruku... inace, nikakve informacije nisam imao sto bi tu trebalo raditi i sto mogu ocekivati da studenti znaju.

Asistenti obicno imaju sto trebaju ispredavati i nema nesto puno vremena da mogu sami ubaciti krpanja faleceg gradiva.
Ako gradivo kolegija nije prilagodjeno studentima, mozda je bolja adresa za prigovore nastavnik kolegija kojem mozete ukazati na problem i zamoliti ga da to popravi.

Izvan MO nije rijetkost da nam uvale nekakve kolegije, bez pravih informacija sto bi tu trebalo raditi i s kakvim znanjem studenti dolaze. Ja sam za RP za biologe pitao bnikolu i dva profesora s BO, ali na svoju ruku... inace, nikakve informacije nisam imao sto bi tu trebalo raditi i sto mogu ocekivati da studenti znaju.

Asistenti obicno imaju sto trebaju ispredavati i nema nesto puno vremena da mogu sami ubaciti krpanja faleceg gradiva.



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kslaven
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 10. 2010. (18:07:06)
Postovi: (52)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
33 = 36 - 3

PostPostano: 18:10 ned, 17. 10. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="mmm"]Nadam se da će netko asistentu Slavenu Kožiću prenijeti slijedeće:
Sramota je što njegovi studenti moraju ići na instrukcije jer im on ne zna objasniti što je to npr. bijekcija. Kemičari nisu matematičari, ne razumiju kvantifikatore i ostale matematičke oznake. Nije meni problem zarađivati na njegovoj nesposobnosti, ali mislim da studenti zaslužuju da se on malo više potrudi.[/quote]


Za početak, zahvaljujem Vam na brizi za dobrobit mojih studenata. I meni je, kao što vidim po Vašem postu i Vama, u interesu učiniti vježbe iz matematike 1 što boljima tako da zaista nema potrebe dijeliti ovakve epitete. Ako imate još kakvih konstruktivnih kritika, nadam se da ćete ih ovdje i napisati. To je i svrha ovog topica. :wink:

Što se tiče spomenutog pojma bijektivnosti, on je zaista bio obrađen vježbama. Konkretno, na ovogodišnjim vježbama napisane su definicije injektivnosti/surjektivnost/bijektivnosti običnim, svakodnevnim rječnikom, a tek onda i u matematičkoj notaciji, tj. korištenjem kvantifikatora. Definirani pojmovi ilustrirani su na barem četiri primjera (f-ja sa konačnom domenom i kodomenom, afina f-ja, kvadratna f-ja, f-ja sinus). Nadalje, studentima je objašnjeno kako mogu, kada im je zadan graf neke f-je, vidjeti radi li se o injekciji, npr. vidjeli smo da kvadratna funkcija nije injekcija jer uvijek možemo pronaći paralelu sa osi x koja sječe njen graf u dvije točke. Zatim sam spomenuo vezu između bijektivnosti i egzistencije inverzne f-je te kako se odnose grafovi f-je i njenog inverza (simetrični su obzirom na simetralu I. i III. kvadranta). Onda sam pitao studente znaju li kakav primjer toga pa mi je jedan kolega spomenuo eksponencijalnu i logaritamsku f-ju. Nacrtao sam to na ploču pa smo vidjeli da je to zaista tako. Na početku idućih vježbi su pojmovi injektivnosti/surjektivnosti/bijektivnosti (zajedno s još nekim drugima) bili ukratko ponovljeni prije nego se krenulo sa novim gradivom.

Mislim da ovdje postoji još par činjenica koje bi trebalo uzeti u obzir. Ako nekome od studenata neki od tih pojmova nije bio jasan zašto mi nije postavio pitanje na vježbama, nakon vježbi, putem maila ili osobno došao na konzultacije? Dosad sam uvijek odgovarao na pitanja studenata i tako ću nastaviti i dalje, ali da bih na pitanje mogao odgovoriti, ono mora biti postavljeno. Ako nitko nema pitanja, nastavljam dalje s gradivom. Dulje zadržavanje na bijektivnosti (ili jednadžbi pravca kroz dvije točke ili kvadratnoj jednadžbi što se radilo na prethodnim vježbama) značilo bi da će mi preostati manje vremena za ispitivanje toka funkcije, integriranje, analitičku geometriju u prostoru itd. što su ipak malo kompliciranije stvari, nove za većinu studenata i kojima bih htio posvetiti mnogo više vremena, nego gradivu srednje škole.

Iskreno, ne osjećam da se trebam putem foruma opravdavati niti mi je problem to što me neki anoniman forumaš neutemeljeno proglašava nesposobnim, ali mislim da moji studenti ne zaslužuju da se ovakvim Vašim generaliziranjem stvara privid njihovog neznanja matematike. Napisali ste da moji studenti moraju ići na instrukcije jer im ne znam objasniti što je to bijektivnost. Siguran sam da se većina mojih studenata uspješno snalazi u pojmovima iz srednjoškolske matematike te da im instrukcije nisu potrebne pa stoga i ne zaslužuje da ih se ovako neosnovano kritizira po forumu.
mmm (napisa):
Nadam se da će netko asistentu Slavenu Kožiću prenijeti slijedeće:
Sramota je što njegovi studenti moraju ići na instrukcije jer im on ne zna objasniti što je to npr. bijekcija. Kemičari nisu matematičari, ne razumiju kvantifikatore i ostale matematičke oznake. Nije meni problem zarađivati na njegovoj nesposobnosti, ali mislim da studenti zaslužuju da se on malo više potrudi.



Za početak, zahvaljujem Vam na brizi za dobrobit mojih studenata. I meni je, kao što vidim po Vašem postu i Vama, u interesu učiniti vježbe iz matematike 1 što boljima tako da zaista nema potrebe dijeliti ovakve epitete. Ako imate još kakvih konstruktivnih kritika, nadam se da ćete ih ovdje i napisati. To je i svrha ovog topica. Wink

Što se tiče spomenutog pojma bijektivnosti, on je zaista bio obrađen vježbama. Konkretno, na ovogodišnjim vježbama napisane su definicije injektivnosti/surjektivnost/bijektivnosti običnim, svakodnevnim rječnikom, a tek onda i u matematičkoj notaciji, tj. korištenjem kvantifikatora. Definirani pojmovi ilustrirani su na barem četiri primjera (f-ja sa konačnom domenom i kodomenom, afina f-ja, kvadratna f-ja, f-ja sinus). Nadalje, studentima je objašnjeno kako mogu, kada im je zadan graf neke f-je, vidjeti radi li se o injekciji, npr. vidjeli smo da kvadratna funkcija nije injekcija jer uvijek možemo pronaći paralelu sa osi x koja sječe njen graf u dvije točke. Zatim sam spomenuo vezu između bijektivnosti i egzistencije inverzne f-je te kako se odnose grafovi f-je i njenog inverza (simetrični su obzirom na simetralu I. i III. kvadranta). Onda sam pitao studente znaju li kakav primjer toga pa mi je jedan kolega spomenuo eksponencijalnu i logaritamsku f-ju. Nacrtao sam to na ploču pa smo vidjeli da je to zaista tako. Na početku idućih vježbi su pojmovi injektivnosti/surjektivnosti/bijektivnosti (zajedno s još nekim drugima) bili ukratko ponovljeni prije nego se krenulo sa novim gradivom.

Mislim da ovdje postoji još par činjenica koje bi trebalo uzeti u obzir. Ako nekome od studenata neki od tih pojmova nije bio jasan zašto mi nije postavio pitanje na vježbama, nakon vježbi, putem maila ili osobno došao na konzultacije? Dosad sam uvijek odgovarao na pitanja studenata i tako ću nastaviti i dalje, ali da bih na pitanje mogao odgovoriti, ono mora biti postavljeno. Ako nitko nema pitanja, nastavljam dalje s gradivom. Dulje zadržavanje na bijektivnosti (ili jednadžbi pravca kroz dvije točke ili kvadratnoj jednadžbi što se radilo na prethodnim vježbama) značilo bi da će mi preostati manje vremena za ispitivanje toka funkcije, integriranje, analitičku geometriju u prostoru itd. što su ipak malo kompliciranije stvari, nove za većinu studenata i kojima bih htio posvetiti mnogo više vremena, nego gradivu srednje škole.

Iskreno, ne osjećam da se trebam putem foruma opravdavati niti mi je problem to što me neki anoniman forumaš neutemeljeno proglašava nesposobnim, ali mislim da moji studenti ne zaslužuju da se ovakvim Vašim generaliziranjem stvara privid njihovog neznanja matematike. Napisali ste da moji studenti moraju ići na instrukcije jer im ne znam objasniti što je to bijektivnost. Siguran sam da se većina mojih studenata uspješno snalazi u pojmovima iz srednjoškolske matematike te da im instrukcije nisu potrebne pa stoga i ne zaslužuje da ih se ovako neosnovano kritizira po forumu.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeće
Stranica 4 / 6.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan