Obaj kolegij je najveći cirkus od kolegija koji postoji. Pravila, koja su zadana na početku predavanja, su posve ignorirana jer se profesoru nisu svidjeli rezultati kolokvija u usporedbi sa bodovima sa zadaća (posve očekivano jer su kriteriji bodovanja zadaća ne samo nepoznati, nego i posve ovisni o raspoloženju asistenta). Ili možda to što su zadatci na kolokviju promjenjeni bez da je itko o tome znao - ipak nije svejedno učiti prepoznavati greške kompajlera ili zaista napisati kod koji radi.
Ne zna se hoće li biti 2. zadaće. Ne zna se jesu li ove sitne zadaće koje smo pisali 2. zadaća ili ne, a ako i jesu, oni koji su odmah predali imaju prednost, iako je rok bio tjedan dana (jer, jebiga, ko vam kriv što imate 6 drugih predmeta, i što nigdje nije rečeno eksplicitno kako će se to gledati).
O, ili hej, ajmo zadnja dva tjedna obrađivati gradivo na predavanjima koje je bilo potrebno za rješavanje prve zadaće! Ko vam kriv što nemate vremenski stroj!
Taj neodgovoran stav, koji sam već počeo očekivati od asistenta, no ne i od profesora, je neprihvatljiv. Nismo u dječjem vrtiću da se bodovi i ocjene dijele kako se svidi profesoru ili asistentu, ili ostavljati stvari nepoznate dva tjedna prije kraja predavanja.
Sa ovako lošom izvedbom cijelokupnog kolegija se do ovog trena nisam susreo na fakultetu.
Obaj kolegij je najveći cirkus od kolegija koji postoji. Pravila, koja su zadana na početku predavanja, su posve ignorirana jer se profesoru nisu svidjeli rezultati kolokvija u usporedbi sa bodovima sa zadaća (posve očekivano jer su kriteriji bodovanja zadaća ne samo nepoznati, nego i posve ovisni o raspoloženju asistenta). Ili možda to što su zadatci na kolokviju promjenjeni bez da je itko o tome znao - ipak nije svejedno učiti prepoznavati greške kompajlera ili zaista napisati kod koji radi.
Ne zna se hoće li biti 2. zadaće. Ne zna se jesu li ove sitne zadaće koje smo pisali 2. zadaća ili ne, a ako i jesu, oni koji su odmah predali imaju prednost, iako je rok bio tjedan dana (jer, jebiga, ko vam kriv što imate 6 drugih predmeta, i što nigdje nije rečeno eksplicitno kako će se to gledati).
O, ili hej, ajmo zadnja dva tjedna obrađivati gradivo na predavanjima koje je bilo potrebno za rješavanje prve zadaće! Ko vam kriv što nemate vremenski stroj!
Taj neodgovoran stav, koji sam već počeo očekivati od asistenta, no ne i od profesora, je neprihvatljiv. Nismo u dječjem vrtiću da se bodovi i ocjene dijele kako se svidi profesoru ili asistentu, ili ostavljati stvari nepoznate dva tjedna prije kraja predavanja.
Sa ovako lošom izvedbom cijelokupnog kolegija se do ovog trena nisam susreo na fakultetu.
|