Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

3. zadaća 2017.
WWW:

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
lrozic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2016. (14:04:08)
Postovi: (15)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 14:36 sub, 27. 5. 2017    Naslov: 3. zadaća 2017. Citirajte i odgovorite

U prilogu su testni mainovi za sva tri zadatka.

Pitanja možete postavljati na moj mail kako piše u pdf-u ili ovdje na forumu.

Ako se neko pitanje ponavlja umjesto odgovaranja na svaki mail ovdje ću staviti odgovor da svima bude dostupan.

Rožić

EDIT: [b]Stavljeni su korigirani mainovi.[/b]
EDIT 31.5: cuvari_main je popravljen
EDIT 3.6.: cuvari_main i carobnjak_main su ažurirani.
U prilogu su testni mainovi za sva tri zadatka.

Pitanja možete postavljati na moj mail kako piše u pdf-u ili ovdje na forumu.

Ako se neko pitanje ponavlja umjesto odgovaranja na svaki mail ovdje ću staviti odgovor da svima bude dostupan.

Rožić

EDIT: Stavljeni su korigirani mainovi.
EDIT 31.5: cuvari_main je popravljen
EDIT 3.6.: cuvari_main i carobnjak_main su ažurirani.





carobnjak_main.cpp
 Description:

Download
 Filename:  carobnjak_main.cpp
 Filesize:  2.93 KB
 Downloaded:  309 Time(s)


cuvar_main.cpp
 Description:

Download
 Filename:  cuvar_main.cpp
 Filesize:  3.17 KB
 Downloaded:  335 Time(s)


zlikovac_main.cpp
 Description:

Download
 Filename:  zlikovac_main.cpp
 Filesize:  3.19 KB
 Downloaded:  315 Time(s)



Zadnja promjena: lrozic; 9:31 sub, 3. 6. 2017; ukupno mijenjano 4 put/a.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 19:17 ned, 28. 5. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

grupa Carobnjak

u mainu pise #include "carobnjaci.h", ali u zadatku pise da spremimo u carobnjak.h

"Umjesto pretpostavljenih parametara možete koristiti preopterećene funkcije." - za koje bi funkcije to trebali koristit?
U mainu se poziva funkcija leti bez parametra
grupa Carobnjak

u mainu pise #include "carobnjaci.h", ali u zadatku pise da spremimo u carobnjak.h

"Umjesto pretpostavljenih parametara možete koristiti preopterećene funkcije." - za koje bi funkcije to trebali koristit?
U mainu se poziva funkcija leti bez parametra


[Vrh]
lrozic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2016. (14:04:08)
Postovi: (15)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 18:25 pon, 29. 5. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

Stavljeni su korigirani mainovi.

Headeri u svim grupama preimenovani su da budu jednaki onima u tekstu.

Zlikovci:
U zadatku sa zlikovcima, popravljen je ispis pri kraju - linije 91 i 98 su drugačije (u konstruktoru su bile dane krive vrijednosti za dani ispis).

Također, bilo je pitanja pa ću staviti u pdf iako je pokriveno zadnjim primjerom: s onesviještenim zlikovcima se ne može pričati (tj. funkcija nema efekt).

Čarobnjaci:
Kao što piše u komentarima na dnu, svejedno je koristite li preopterećene funkcije ili pretpostavljene parametre, dok god se funkcije mogu korektno pozvati (dakle, i kod casta u baznu klasu mora se pozvati s korektnim smjerom). Vjerojatno će vam biti lakše s preopterećenim funkcijama. :)

Čuvari:
Vile ne gube biljke samo kad pokušavaju uspavati nekog tko već spava. Ako uspavljuju nekog tko ne spava i zaštitio se, i dalje gube biljke. Primjer je dobar, u pdf-u piše krivo, ispravak će biti na webu.
Stavljeni su korigirani mainovi.

Headeri u svim grupama preimenovani su da budu jednaki onima u tekstu.

Zlikovci:
U zadatku sa zlikovcima, popravljen je ispis pri kraju - linije 91 i 98 su drugačije (u konstruktoru su bile dane krive vrijednosti za dani ispis).

Također, bilo je pitanja pa ću staviti u pdf iako je pokriveno zadnjim primjerom: s onesviještenim zlikovcima se ne može pričati (tj. funkcija nema efekt).

Čarobnjaci:
Kao što piše u komentarima na dnu, svejedno je koristite li preopterećene funkcije ili pretpostavljene parametre, dok god se funkcije mogu korektno pozvati (dakle, i kod casta u baznu klasu mora se pozvati s korektnim smjerom). Vjerojatno će vam biti lakše s preopterećenim funkcijama. Smile

Čuvari:
Vile ne gube biljke samo kad pokušavaju uspavati nekog tko već spava. Ako uspavljuju nekog tko ne spava i zaštitio se, i dalje gube biljke. Primjer je dobar, u pdf-u piše krivo, ispravak će biti na webu.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
lrozic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2016. (14:04:08)
Postovi: (15)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 13:15 sri, 31. 5. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ispravljena je greška u cuvar_main.cpp. U komentarima su pisali krivi brojevi na liniji 83 (vila ima samo 8 biljaka a ne 12), liniji 90 (pikel ima 8 biljaka nakon buđenja a ne 7), te 110 (vila ima 48 biljaka a ne 52, povezano s prvom greškom). Novi main je uploudan.

Pitanja:
Sve grupe: destruktori su nužna stvar. Ne pišu eksplicitno ali spremate pointere, trebalo bi biti jasno. Ako nije, sada znate :)

Čarobnjaci:
Začaraj uvijek začara samo sljedeće letenje. Ukoliko je netko već začaran, funkcija nema efekta. Zaštita od čarolija nestaje prvi puta kada netko zaštićenog čarobnjaka pokuša začarati. Zaštita nema rok trajanja, nestaje samo kad netko pozove začaraj sa zaštićenim čarobnjakom kao parametrom.

Funkcija igraj vraća igrača koji je ukupno (od početka programa do završetka funkcije) dao najviše golova.

"Bliže golu" znači strogo bliže, protivnički igrač na istom polju kao onaj koji poziva gadjaj ne ulazi u brojanje.

Čuvari:
Uspavani čuvari i dalje se broje kod pretraživanja (u smislu da smetaju drugima). Iako je možda malo previše sakriveno, to je vidljivo u primjeru poziva na liniji 79.

Kod potrage, u jednoj rundi svaki čuvar se pomiče za najviše jedan korak te odmah nakon pomicanja poziva fju sakupi. Nakon toga isto rade ostali čuvati, te se sve skupa ponavlja n puta.

Prilikom poziva funkcije iskoristi, broj uspavljivanja na koji su imuni se inkrementira.
Ispravljena je greška u cuvar_main.cpp. U komentarima su pisali krivi brojevi na liniji 83 (vila ima samo 8 biljaka a ne 12), liniji 90 (pikel ima 8 biljaka nakon buđenja a ne 7), te 110 (vila ima 48 biljaka a ne 52, povezano s prvom greškom). Novi main je uploudan.

Pitanja:
Sve grupe: destruktori su nužna stvar. Ne pišu eksplicitno ali spremate pointere, trebalo bi biti jasno. Ako nije, sada znate Smile

Čarobnjaci:
Začaraj uvijek začara samo sljedeće letenje. Ukoliko je netko već začaran, funkcija nema efekta. Zaštita od čarolija nestaje prvi puta kada netko zaštićenog čarobnjaka pokuša začarati. Zaštita nema rok trajanja, nestaje samo kad netko pozove začaraj sa zaštićenim čarobnjakom kao parametrom.

Funkcija igraj vraća igrača koji je ukupno (od početka programa do završetka funkcije) dao najviše golova.

"Bliže golu" znači strogo bliže, protivnički igrač na istom polju kao onaj koji poziva gadjaj ne ulazi u brojanje.

Čuvari:
Uspavani čuvari i dalje se broje kod pretraživanja (u smislu da smetaju drugima). Iako je možda malo previše sakriveno, to je vidljivo u primjeru poziva na liniji 79.

Kod potrage, u jednoj rundi svaki čuvar se pomiče za najviše jedan korak te odmah nakon pomicanja poziva fju sakupi. Nakon toga isto rade ostali čuvati, te se sve skupa ponavlja n puta.

Prilikom poziva funkcije iskoristi, broj uspavljivanja na koji su imuni se inkrementira.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 21:51 sri, 31. 5. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

čuvar
uspavaj(Cuvar&c)-... Prah djeluje na sve čuvare jednako (uključujući vilu koja zove funkciju). Uspavani čuvar ne može raditi ništa dok ga netko ne probudi.....

dakle kad nekog uspava vila i sama zaspe. kako uspavana vila može nekog uspavati ili uopce pokusati uspavati i tako izgubiti 2 biljke?

main linije koda 67, 69, 73, 74
čuvar
uspavaj(Cuvar&c)-... Prah djeluje na sve čuvare jednako (uključujući vilu koja zove funkciju). Uspavani čuvar ne može raditi ništa dok ga netko ne probudi.....

dakle kad nekog uspava vila i sama zaspe. kako uspavana vila može nekog uspavati ili uopce pokusati uspavati i tako izgubiti 2 biljke?

main linije koda 67, 69, 73, 74


[Vrh]
Gost






PostPostano: 10:06 pet, 2. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mislim da se pod time misli da će vila zaspati i ako pozove funkciju sama na sebe, npr;

[code:1]Vila v1();
v1.uspavaj(v1);[/code:1]

Vila v1 će uspavati sama sebe.
Mislim da se pod time misli da će vila zaspati i ako pozove funkciju sama na sebe, npr;

Kod:
Vila v1();
v1.uspavaj(v1);


Vila v1 će uspavati sama sebe.


[Vrh]
lrozic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2016. (14:04:08)
Postovi: (15)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 10:39 pet, 2. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]Mislim da se pod time misli da će vila zaspati i ako pozove funkciju sama na sebe, npr;

[code:1]Vila v1();
v1.uspavaj(v1);[/code:1]

Vila v1 će uspavati sama sebe.[/quote]

Tako je, pod "djeluje jednako" misli se da nema razlike među klasama te da pozivajuća vila može i sebe uspavati.
Anonymous (napisa):
Mislim da se pod time misli da će vila zaspati i ako pozove funkciju sama na sebe, npr;

Kod:
Vila v1();
v1.uspavaj(v1);


Vila v1 će uspavati sama sebe.


Tako je, pod "djeluje jednako" misli se da nema razlike među klasama te da pozivajuća vila može i sebe uspavati.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
lrozic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2016. (14:04:08)
Postovi: (15)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 9:43 sub, 3. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

Pitanja:
[b]Zlikovci[/b] - u funkciji glasaj piše "kojem zdravlje padne ispod nule", trebalo bi pisati "koji je onesviješten" ili "kojem je zdravlje nula ili manje" kao što piše kod konstruktora.

Funkcija ime() nije navedena u pdf-u a nalazi se u testnom mainu. Ona je također potrebna. Obje korekcije će biti i u pdf-u.

[b]Čarobnjaci[/b] - u zadnjem ispisu, DM treba imati brzinu 25 (ne mijenja se brzina tokom izvođenja programa). U ispisu na liniiji 114 bila je greška: u drugoj rundi, prvi leti RW jer je sporiji, i dok on završi s letom GG je još uvijek bliže golu, tako da RW ne daje gol. Ispisi broja golova su ok (RW ukupno ima jedan gol).

[b]Čuvari[/b] - na kraju umjesto "d1 nije više zaštićen" treba pisati "d2 nije više zaštićen".

Također je bio upit što znači "svaki puta kada se pokuša pomaknuti" u funkciji potraga. Čuvar se u jednom "pokušaju kretanja" pomiče najviše jednom, i to
[list] desno ako može desno ili
gore ako nije mogao desno i ako može gore.[/list:u]
Nakon toga zove funkciju sakupi (samo jednom).

Novi mainovi su uploadani.
Pitanja:
Zlikovci - u funkciji glasaj piše "kojem zdravlje padne ispod nule", trebalo bi pisati "koji je onesviješten" ili "kojem je zdravlje nula ili manje" kao što piše kod konstruktora.

Funkcija ime() nije navedena u pdf-u a nalazi se u testnom mainu. Ona je također potrebna. Obje korekcije će biti i u pdf-u.

Čarobnjaci - u zadnjem ispisu, DM treba imati brzinu 25 (ne mijenja se brzina tokom izvođenja programa). U ispisu na liniiji 114 bila je greška: u drugoj rundi, prvi leti RW jer je sporiji, i dok on završi s letom GG je još uvijek bliže golu, tako da RW ne daje gol. Ispisi broja golova su ok (RW ukupno ima jedan gol).

Čuvari - na kraju umjesto "d1 nije više zaštićen" treba pisati "d2 nije više zaštićen".

Također je bio upit što znači "svaki puta kada se pokuša pomaknuti" u funkciji potraga. Čuvar se u jednom "pokušaju kretanja" pomiče najviše jednom, i to
    desno ako može desno ili
    gore ako nije mogao desno i ako može gore.

Nakon toga zove funkciju sakupi (samo jednom).

Novi mainovi su uploadani.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Ne znam
Gost





PostPostano: 22:27 sub, 3. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

Pitanje u vezi grupe Zlikovci

U funkciji glasaj(Zlikovci &z), ako Trol pozove funkciju jedi(); i zatim glasaj sa referencom na zlikovca koji je onesviješten, hoće li tada Trol jesti ili će funkcija biti bez efekta jer je zlikovac onesviješten

Lijep pozdrav
Pitanje u vezi grupe Zlikovci:

U funkciji glasaj(Zlikovci &z), ako Trol pozove funkciju jedi(); i zatim glasaj sa referencom na zlikovca koji je onesviješten, hoće li tada Trol jesti ili će funkcija biti bez efekta jer je zlikovac onesviješten

Lijep pozdrav


[Vrh]
lrozic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2016. (14:04:08)
Postovi: (15)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 8:06 pon, 5. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Ne znam"]U funkciji glasaj(Zlikovci &z), ako Trol pozove funkciju jedi(); i zatim glasaj sa referencom na zlikovca koji je onesviješten, hoće li tada Trol jesti ili će funkcija biti bez efekta jer je zlikovac onesviješten[/quote]

Trol će i dalje jesti jer taj dio ne ovisi o drugom zlikovcu.


Pitanja:
[b] svi [/b] - pod zaokruživanje na cijeli dio, misli se jednostavno na dijeljenje intova, ne na funkciju round()

[b]Čarobnjaci[/b]
Brzina i pozicija su intovi.

Ukoliko na kraju imate dva čarobnjaka s istim brojem golova, vratite sporijeg (tj. onog koji je ranije u listi).

Prijateljski igrači koji su na istoj koordinati kao pozivajući se također ne broje (iz nekog razloga ranija napomena je uključivala samo protivničke igrače).
Ne znam (napisa):
U funkciji glasaj(Zlikovci &z), ako Trol pozove funkciju jedi(); i zatim glasaj sa referencom na zlikovca koji je onesviješten, hoće li tada Trol jesti ili će funkcija biti bez efekta jer je zlikovac onesviješten


Trol će i dalje jesti jer taj dio ne ovisi o drugom zlikovcu.


Pitanja:
svi - pod zaokruživanje na cijeli dio, misli se jednostavno na dijeljenje intova, ne na funkciju round()

Čarobnjaci
Brzina i pozicija su intovi.

Ukoliko na kraju imate dva čarobnjaka s istim brojem golova, vratite sporijeg (tj. onog koji je ranije u listi).

Prijateljski igrači koji su na istoj koordinati kao pozivajući se također ne broje (iz nekog razloga ranija napomena je uključivala samo protivničke igrače).


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 13:28 pon, 5. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="lrozic"]
Prijateljski igrači koji su na istoj koordinati kao pozivajući se također ne broje (iz nekog razloga ranija napomena je uključivala samo protivničke igrače).[/quote]

Samo ne broje ili ne mora ni imati veću brzinu od njih (od protivničkih)?
lrozic (napisa):

Prijateljski igrači koji su na istoj koordinati kao pozivajući se također ne broje (iz nekog razloga ranija napomena je uključivala samo protivničke igrače).


Samo ne broje ili ne mora ni imati veću brzinu od njih (od protivničkih)?


[Vrh]
lrozic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2016. (14:04:08)
Postovi: (15)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 13:43 pon, 5. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]
Samo ne broje ili ne mora ni imati veću brzinu od njih (od protivničkih)?[/quote]

Ne ulaze u računicu uopće, niti se broje niti mora biti brži od njih.
Anonymous (napisa):

Samo ne broje ili ne mora ni imati veću brzinu od njih (od protivničkih)?


Ne ulaze u računicu uopće, niti se broje niti mora biti brži od njih.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
pipi_na_guc
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 06. 2016. (11:17:12)
Postovi: (4)16
Sarma = la pohva - posuda
= 4 - 0

PostPostano: 20:38 pon, 5. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

Grupa Zlikovci:

ako Gremlin prvo pozove funkciju bjezi i onda glasaj na samog sebe, hoće li se onda izvršiti da Gremlin i bjezi i glasa (prepolovi mu se popularnost i smanji mu se zdravlje za 1)? Isto pitanje i za Trolove, ako se pozove jedi i glasaj na samog sebe, je li on i jede i glasa ( zdravlje se poveca za 1 pa smanji za 3)?

Što se dogada u funkciji cavrljaj ako imaju jednaku popularnost?
Grupa Zlikovci:

ako Gremlin prvo pozove funkciju bjezi i onda glasaj na samog sebe, hoće li se onda izvršiti da Gremlin i bjezi i glasa (prepolovi mu se popularnost i smanji mu se zdravlje za 1)? Isto pitanje i za Trolove, ako se pozove jedi i glasaj na samog sebe, je li on i jede i glasa ( zdravlje se poveca za 1 pa smanji za 3)?

Što se dogada u funkciji cavrljaj ako imaju jednaku popularnost?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
lrozic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2016. (14:04:08)
Postovi: (15)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 20:39 pon, 5. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

Napomena za sve: slučajeve kada su svi onesviješteni/izvan terena/uspavani slobodno zanemarite.
Napomena za sve: slučajeve kada su svi onesviješteni/izvan terena/uspavani slobodno zanemarite.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
lrozic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2016. (14:04:08)
Postovi: (15)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 8:59 uto, 6. 6. 2017    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote]Grupa Zlikovci:

ako Gremlin prvo pozove funkciju bjezi i onda glasaj na samog sebe, hoće li se onda izvršiti da Gremlin i bjezi i glasa (prepolovi mu se popularnost i smanji mu se zdravlje za 1)? Isto pitanje i za Trolove, ako se pozove jedi i glasaj na samog sebe, je li on i jede i glasa ( zdravlje se poveca za 1 pa smanji za 3)?[/quote]

Ako netko glasa za sebe nakon poziva funkcije bjezi/jedi, efekt je isti kao da netko drugi glasa za njega u slučaju bjezi (pobjeći će od sebe samog) te kao da glasa za nekog drugog u slučaju jedi (jesti će i neće glasati).

[quote]Što se dogada u funkciji cavrljaj ako imaju jednaku popularnost?[/quote]
Razlika popularnosti je nula pa se ništa ne mijenja.
Citat:
Grupa Zlikovci:

ako Gremlin prvo pozove funkciju bjezi i onda glasaj na samog sebe, hoće li se onda izvršiti da Gremlin i bjezi i glasa (prepolovi mu se popularnost i smanji mu se zdravlje za 1)? Isto pitanje i za Trolove, ako se pozove jedi i glasaj na samog sebe, je li on i jede i glasa ( zdravlje se poveca za 1 pa smanji za 3)?


Ako netko glasa za sebe nakon poziva funkcije bjezi/jedi, efekt je isti kao da netko drugi glasa za njega u slučaju bjezi (pobjeći će od sebe samog) te kao da glasa za nekog drugog u slučaju jedi (jesti će i neće glasati).

Citat:
Što se dogada u funkciji cavrljaj ako imaju jednaku popularnost?

Razlika popularnosti je nula pa se ništa ne mijenja.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan