gflegar (napisa): |
6. Ne vrijedi jer za [tex] U = \{1\}, A = B = \{1\}, C = \emptyset [/tex]
[tex] C^C \cap A = \{1\} [/tex], a [tex] B^C = \emptyset [/tex] Added after 16 minutes: 10. 1. dio: Samo trebamo u relaciju staviti sve parove iz svake od klasa ekvivalencije, pa je [tex] \rho = \{(0, 0), (0, 5), (5, 0), (5, 5), (1, 1), (1, 6), (6, 1), (6, 6), (2, 2), (2, 7), (7, 2), (7, 7), (3, 3), (4, 4) \} [/tex] (valjda nisam zaboravil neki par ) 2. dio: Sad se to moze na vise nacina, pa za neki najjednostavniji, minimalisticki, samo trebamo paziti da su za sve brojeve zadovoljena ona 3 svojstva koja relacija ekvivalencije mora imati. Tranzitivnost i simetricnost vec imamo sa ovom klasom, samo nam jos fali refleksivnost, pa ju dopunimo sa elementima oblika [tex] (i, i) \forall i \in \mathbb N, i > 7[/tex]. Pa nam je onda relacija [tex] \rho' = \rho \cup \bigcup_{i \in \mathbb N, i > 7} \{(i, i)\} [/tex] |
gflegar (napisa): |
Pa samo nadjes protuprimjer, npr. [tex] C = B = \{1\}, A= \emptyset [/tex]
Pa je [tex](A \cap C) \cup B = \{1\}[/tex] a [tex] (A \cup B) \cap C = \emptyset [/tex] Added after 52 seconds: Napises da ne vrijedi i to potkrijepis ovim protuprimjerom (ili nekim drugim) |
logikaus (napisa): |
na koji način se rjesavaju takvi zadaci (kao 6. iz 2010./2011.)
jel desnu stranu mi sami napisemo, jer nije tesko napisati tko se sve s kim rukuje ili sta vec...i onda rjesavamo dalje matematickom indukcijom...ili kako? |
matematičarka (napisa): |
Ne znam da li je tko pitao, ali da li za bazu u 6-im zadatcima prošlogodišnjeg kolokvija uzimamo 2 ili 1? jer za 1 mi baš i nema smisla |
gflegar (napisa): | ||||
Definiraj sto ti tu znaci "desna strana" Jer ti tu netrebas dokazati nekakvu jednadzbu, na sto me asocira ta "desna strana", nego nekakav izraz. Added after 5 minutes:
Kako nema smisla? Imas jedan pravac, pa naravno da se sjece s nekim "nepostojecim" pravcima u 0 tocaka Onda imas jednu ekipu, ili jednog sahista, odigrano je 0 utakmica / dvoboja jer taj jedan nema s kim igrati. I na kraju imas jednog covjeka u sobi, ukupno se rukovao 0 puta jer se nema s kim rukovati. Meni to itekako ima smisla. Ali ti slobodno cekaj da ti krcko pomogne |
logikaus (napisa): |
pa ja sam tu sama sebi dodala desnu/ili lijevu (tak svejedno ^^) stranu...al ocito da to nejde bas tak xD
kak se to rjesava? =) |
krcko (napisa): |
Edit: Veliki Metalni Ventilator me opet pretekao, a jos je i napisao kulturno. |
she (napisa): |
def. relaciju ekvivalencije na skupu Zx(Z\{0}) s pomoću koje smo def. racionalne brojeve. |
she (napisa): |
koliko elemenata sadrži klasa ekvivalencije kojoj pripada par (1,2)? |
she (napisa): |
napišite bar 3 elementa iz te klase. koji racionalni broj predstavlja ta klasa |
malalodacha (napisa): |
Neka je dan skup S = {1, 2, 3, 4}. Definiramo relaciju ρ na P(S) ovako: AρB ako A
i B imaju isti broj elemenata. Provjerite je li relacija ρ relacija ekvivalencije, te joj—ukoliko je—odredite klase ekvivalencije...može pomoć oko ovoga?? pogotovo onaj dio s klasama |
output generated using printer-friendly topic mod. Vremenska zona: GMT + 01:00.