homoviator (napisa): |
Q3 |
Silenoz (napisa): |
Q2: Treba li inicijalizirati strukturu promjenjive veličine (konkretno za hotele u mom problemu) koja se stalno prilagođava i baviti se C-ovskim magijama i strukturama podataka, ili je OK pretpostaviti da skupovi neće biti veći od određene veličine (koje?) pa baratati sa njima kao unaprijed definiranim nizovima?
Znam da je način implementacije nebitan za ovakvo testiranje, ali prije kodiranja bi jako korisno bilo znati 'korisnička' očekivanja i ne komplicirati si život ako ne treba ![]() |
JV (napisa): |
Malo bolje čitati zadatak: "Ukupan broj hotela u kolekciji nikad neće biti veći od 100." |
Silenoz (napisa): |
Naravno da možeš. Bitno je što radi, ne kako. I da je iz tvojih prstiju pisano, naravno.
Imam ja još par pitanja, doduše ovo su tehničke prirode. http://prntscr.com/33k3vl Zašto private??? Inače radim u gedit-terminal kombinaciji, ali izbacilo mi je 3 tone grešaka i rekoh probati u CodeBlocks. Zar ovo ne bi trebalo raditi bez da pišemo private/public/protected pred funkcijama i varijablama u klasi? Ima li to koje veze sa tim što sam "ko Indijanac" samo natrpao 3 text fajla unutra i išao kompajlirati ili? Ako pak treba pisati, piše li se to u c++ u .h ili u implementaciju ili oboje? Drugo me zanima postoji li neka čarolija da CodeBlocks builda više nego jednom? Prvi put kompajliram, izbaci greške; popravim (što znam) i ponovo, on ne reagira. Tek nakon što restartam ponovo može kompajlirati, samo jednom. Ima netko kakvu ideju? |
Ryssa (napisa): |
Nisam sigurna smijem li ovo pitati, ali evo...kako prikazati praznu kolekciju? Kursorom ili? |
JV (napisa): |
[
Koristiti struct umjesto class. (struct i class imaju drugačiji "defaultni" pristup varijablama) |
BlameGame (napisa): |
Imam pitanje vezano za konstruktore. Konkretno, radi se o zadatku s hotelima. Dali unutar konstruktora za SkupHotela moram pozvati nekako i konstruktore za Hotele, jer kad pokrenem zadatak kaze mi nesto tipa: ne moze pozvati konstruktor SkupHotela jer ne pronalazi nigdje konstruktore od Hotela. Nadam se odgovoru na pitanje jer ne znam kako bi sama dosla do ovoga |
Kod: |
Hotel h;
cout << h.Ime << h.Grad(); |
Kod: |
Hotel(string ime, string grad, int cijena, int brojSlobodnihMjesta) |
Kod: |
Hotel ItiHotel(int i) |
Kod: |
int NajmanjaCijenaUGradu(string grad)
Vrada najmanju cijenu nodenja u gradu grad. Ukoliko je skup hotela prazan treba vratiti -1. |
Shirohige (napisa): | ||
Hoće li funkcija
u test primjerima uvijek dobiti indekse postojećih hotela? |
Shirohige (napisa): | ||||
Jel smijemo pretpostaviti da neće biti ovakvih pokušaja (za hotele)?
tj. stvaranje novog hotela bez pozivanja konstruktora
tj. pokušaj zvanja funkcija Ime(), Grad(), ... za hotel kojemu još nisu pridružene vrijednosti? |
relax (napisa): |
U specifikaciji za zadaću su samo navedeni konstruktori i funkcije članice, a ne i elementi strukture.
Pitanje 1: Možemo li računati sa programi koji testiraju DZ neće pristupati pojedinim elementima strukture eksplicitno nego da će samo koristiti metode i konstruktore? |
relax (napisa): |
Pitanje 2: U zadaći sa hotelima, možemo li pretpostaviti da je cijena noćenja pozitivna za potrebe nekih funkcija? |
Shirohige (napisa): |
Vrijedi li isto ako skup nije prazan, ali ne postoji zadani "grad" u skupu tj. da funkcija u tom slučaju također vraća -1? |
nuclear (napisa): |
Imam veliki problem kod kompajliranja.
Naime, pri buildanju mi se javlja greške za (gotovo) sve funkcije i kaže nešto u smislu: undefined reference to "ime funkcije". hoteli.h, hoteli.cpp i main.cpp su spremljeni u projekt Zadaca (asistent Vujčić je početni problem općg neprepoznavanja struktura preko projekta riješio). Ako kompajliram preko terminala, onda kaže: Segmentation fault. ![]() |
BlameGame (napisa): |
U konstruktoru Hotel(string ime, string grad, int cijena, int brojSlobodnihMjesta) da li smijem promjeniti imena argumenata da mi bude tipa Hotel(string ime1, string grad1, int cijena1, int slobodnaMjesta) ili je to dio onoga "mora se zvati kako je u zadatku". |
output generated using printer-friendly topic mod. Vremenska zona: GMT + 01:00.