Izrada portala za strucnu praksu
Select messages from
# through # FAQ
[/[Print]\]

Forum@DeGiorgi -> Diplomski, magisteriji, doktorati,...
Student sam ili profesor sa uzim interesom za racunarstvo. Ovakav projekt me...
interesira
83%
 83%  [ 10 ]
ne interesira
16%
 16%  [ 2 ]
Ukupno glasova : 12


#1: Izrada portala za strucnu praksu Autor/ica: ZELENIZUBNAPLANETIDO
SADE
Lokacija: hm? PostPostano: 18:05 uto, 31. 5. 2005
    —
Ideja je stimulirati zaposljavanje studenata odmah po zavrsetku studija, omoguciti privremeno zaposljavanje preko student-servisa i to unutar struke a ne npr na utovaru kamiona i upoznavati studente sa buducim zanatom.

Izvela bi se pokretanjem onlajn baze u obliku portala po uzoru na posao.hr, ali iskljucivo za privremeno zaposljavanje. Vrsila bi se i automatska prijava zainteresiranih zaposlenika razlicitim head-hunting agencijama. Usluga bi bila besplatna, razvijena na razini Sveucilista. Odrzavanje baze (putem CMS-a ofkors) bi nakon toga bilo prepusteno kontroliranoj stihiji i volonterima koje bi organizirale strukovne udruge iz (za pocetak) prirodoslovno-matematickog Podrucja.

Zbog ogranicenih materijalnih sredstava (troskovi odrzavanje sustava), ovisili bi o open source tehnologiji. Trazimo programere, sa fetiĊĦem na SQL. Zasto sam to postao ovdje? Zato sto mi se cini da je posao dovoljno blizak programu ovog fakulteta i da je dovoljno opsezan da bude tezine diplomskog rada Smile Realizacija ovakvoga projekta bi isla na cast onima koji ga uspjesno izvedu i bila bi prava poslastica za uvrstiti u CV jednog dana Smile

Pozdrav do daljnjeg Smile

#2:  Autor/ica: vsegoLokacija: /sbin/init PostPostano: 15:07 sub, 4. 6. 2005
    —
Ideja je dovoljno dobra da sam ocekivao barem pokoji komentar, no cini se da sam se "preracunao". Sad

Ostaje nejasna jedna sitnica... Neutral Zasto se tako nesto ne bi uklopilo u neki od postojecih siteova (Posao.hr, MojPosao,...)? Think