Demonstrature za vrijeme rokova
Select messages from
# through # FAQ
[/[Print]\]

Forum@DeGiorgi -> Kompleksna analiza

#1: Demonstrature za vrijeme rokova Autor/ica: azra PostPostano: 22:37 pon, 19. 6. 2006
    —
Po dobrom starom običaju, demonstrature (može i iz MA3) ce se za vrijeme rokova održavati po dogovoru. Javite se na mail (atafro na studentu) ili ovdje na forumu. Mislim da sam ovo vec nekoliko puta ponovila, ali nekima Confused očito nikad dosta pa evo još jednom: lijepo molim konkretne upite, sa konkretnim terminima, jer na upit 'jel može demonstrature' ćete dobiti odgovor 'može'. I ništa drugo.
Sretno svima!

#2: demonstrature iz ma4 Autor/ica: Gost PostPostano: 8:54 uto, 27. 6. 2006
    —
Azra poslala sam ti mail na student za demonstrature.. Very Happy

#3:  Autor/ica: azra PostPostano: 11:43 ned, 27. 8. 2006
    —
Demonstrature iz MA3&4 (s tim da MA4 ima prednost) za vrijeme jesenskih rokova ce biti po dogovoru. Upute za dogovor pisu vam gore Very Happy

#4:  Autor/ica: Gost PostPostano: 15:56 pon, 28. 8. 2006
    —
jel može demonstrature iz ma3 ovaj tjedan jedan dan popodne? sri ili čet oko 4?

#5:  Autor/ica: azra PostPostano: 17:13 pon, 28. 8. 2006
    —
Moze srijeda u 4, pozvani su svi zainteresirani. Sluzbeno jos nisu poceli rokovi, ali valjda necemo poljubiti vrata... Samo molim osobu koja je predlozila ovaj termin (a nije se predstavila) da se pojavi, i nadam se da zna kako izgledam, kad ja vec nemam pojma tko je to. Makar to zapravo i nece biti neki problem buduci da cemo biti jedini ljudi na brdu Smile

#6:  Autor/ica: Gost PostPostano: 9:00 uto, 29. 8. 2006
    —
okey, dogovoreno, ne znam ni ja kak ti izgledaš al, vidimo se sigurno!! thanx Smile

#7:  Autor/ica: azra PostPostano: 19:13 čet, 7. 9. 2006
    —
Evo dogovoren je jos jedan termin demonstratura, sutra u 15h.



Forum@DeGiorgi -> Kompleksna analiza


output generated using printer-friendly topic mod. Vremenska zona: GMT + 01:00.

Stranica 1 / 1.