Anonymous (napisa): |
U main-u za videoteku imamo viticaste zagrade koje nam sredinu odjeljuju. Jel mi netko moze rec sta bi nan to tribalo oznacavat?? |
Anonymous (napisa): |
Evo jedno pitanje:
u programu imam jednu globalnu varijablu koja se koristi u strukturama. Kada cijeli program imam u jednom fajlu, kompajlira se bez problema. Ali, kada rastavim program na *.h i na *.cpp kompajler se buni. Ako stavim globalnu varijablu u *.h datoteku, kompajler javlja grešku. ("ime_glob_var undeclared in this scope" ili tako nekako) Ako stavim globalnu varijablu u *.cpp datoteku, opet javlja grešku. Kamo onda staviti globalnu varijablu? |
Kod: |
struct KLASA { ... static list< KLASA* > sve_KLASE; }; |
Kod: |
KLASA::KLASA( ulazni parametri ){ ime = ulazno_ime; par_1 = prvi_ulazni_parametar; par_2 = drugi_ulazni_parametar; // itd... // sada treba provjeriti dal vec postoji u programu neka klasa koja se isto zove kao i ova iterator za listu sve_KLASE; for( odi sa iteratorom po listi sve_KLASE od pocetka do kraja ){ if( ako je ime neke KLASE iz liste sve_KLASE == ulazno_ime ) break; } if( iterator == kraj liste sve_KLASE ){ ubaci u listu pokazivač na ovu klasu ( this pointer ) } // ako smo dosli do kraja liste sa iteratorom to znači da još nema takve klase pa je ubacujemo među "žive" klase } |
Kod: |
KLASA::~KLASA(){
for( odi sa iteratorom po listi sve_KLASE od pocetka do kraja ){ if( ako je ime neke KLASE iz liste sve_KLASE == ime ){ izbaci taj pokazivač iz liste } } } |
Kod: |
int main(){ KLASA A( "PRVA" ); // u static listu sve_KLASE ubacuje se pokazivač na KLASU A KLASA B( "DRUGA" ); // u static listu sve_KLASE ubacuje se pokazivač na KLASU B KLASA C( "PRVA" ); // u static listu sve_KLASE NE ubacuje se pokazivač na KLASU C jer već u programu postoji klasa istog imena // na taj način mi smo odlučili da klasa C nije "živa", dok klase B i A jesu // naravno mi sada možemo raditi u main - u s klasom C međutim pitanje dal će sve funkcije funkcionirati na pravi način jer klasa C nije dio našeg programa // zašto nam treba destruktor? // u main možemo ubaciti blok naredbi!!! { KLASA D( "KLASA S NAJDUZIM IMENOM" ); // D se ubacuje u listu sve_KLASE A.ispisi_ime_klase_s_najduljim_imenom(); // ispisuje se ime klase D } // na kraju bloka poziva se destruktor svih varijabli ( i klasa ) napravljenih unutar bloka, tj. moramo KLASU D izbrisati iz liste sve_KLASE A.ispisi_ime_klase_s_najduljim_imenom(); // sada mora ispisati ime KLASE B ( D više nije "živa" !!! ) return 0; } |
konjina (napisa): |
što radi funkcija knjige_ostecene_svuda.... znači piše ovako....
vraća knjige koje je određena osoba ikad oštetila u svim knjižnicama ( a da još postoje), poredane po imenu knjige.... a da još postoje se odnosi na knjige i knjižnice...ili sam na knjižnice?.... slično i za knjige_pročitane |
Anonymous (napisa): |
ja imam pitanje vezano uz sortiranje objekata, jel se to može raditi klasičnim sortiranjem po npr. imenu i onda kao zamijenjujemo objekte |
Anonymous (napisa): |
to mi je malo čudno? |
Anonymous (napisa): |
i da li se u setu elementi(u ovom slučaju objekti) automatski poredaju po veličini?? |
output generated using printer-friendly topic mod. Vremenska zona: GMT + 01:00.