Atomised (napisa): |
@Cobs: Znam. ![]() Nego, kako treba riješiti 4. zadatak? Ja znam ciklički zapisati permutaciju, ali ga i dalje baš ne kužim. ![]() |
krcko (napisa): |
Nije bas jednostavno. Probaj prvo prebrojati strogo rastuce funkcije, laske je. Vise onako za zagrijavanje (nije od velike koristi za tvoj zadatak Smile ) Za rastuce funkcije treba pogledati prirast u svakoj tocki: f(i)-f(i-1). Moze se napraviti bijekcija s necim sto se moze prebrojati pomocu "kuglica i stapica". Sad sam primijetio da su domena i kodomena isti skup pa su strogo rastuce funkcije trivijala. Zadatak se inace moze rijesiti za f:{1,..,m}→{1,..,n}. |
Cobs (napisa): |
svaka "kutija" ima svoj redni broj i kada bi rasporedio kuglice po kutijama, u prvoj kutiji gdje bih našao kuglice( recimo k - ta kutija, s njih recimo l kuglica ), to bi mi znacilo da je f(1) = k, f(2) = k,..., f(l) = k, dalje analogno... |
sunny (napisa): |
evo moja rjesenja od 5. :
a) (39 povrh 9) b) 30^10 c) 30!/20! d) .... isto kao a) e) f) (30*29*2 ![]() g) (30 povrh 3)*(27 povrh 3)*...*(3 povrh 3) da li je to tocno? ![]() |
sunny (napisa): |
g) (30 povrh 3)*(27 povrh 3)*...*(3 povrh 3) da li je to tocno? ![]() |
Cobs (napisa): |
(a) dobio 10^30 - nije nuzno da svi dobe zadatak, ali svaki zadatak mora dobiti točno jedan student ( u biti prvi zadatak mozes dati svoj desetorici, isto tako i drugi,..pa sve do 30. na taj nacin nije bilo nuzno da svaki dobije zadatak, ali svaki zadatak je podijeljen točno jednom studentu) |
Cobs (napisa): |
(f)(30 povrh 3)^10 - ti si stavila 30*29*28 cime biras tri zadatka od 30, ali si brojala previse puta ( isto ti je ako prvo biras 1.zad, pa recimo 5., pa recimo 25. ili ako biras prvo 25, pa 1. pa 5., a u tvojem je rjesenju to kao razlicito) |
sunny (napisa): |
mene uzasno zbunjuje kad je raspored bitan, a kad nije... posto na pocetku zadatka pise da su zadatci razliciti, mislila sam da je raspored svagdje bitan (dakle da mi zbog toga rjesenje pod a) ne valja). Kako da znam da mi nije bitno koji zadatak je student izabrao kao prvi, koji kao drugi, a koji kao treci? |
Sphiro (napisa): |
Jasno je da se čarape međusobno razlikuju kao i cipele. Prvo rasporedimo čarape na 8! načina, a zatim cipele na također 8! načina, tj ukupno prema PP na 8!*8! načina.
Stoga ti je razmišljanje skroz krivo. |
Sphiro (napisa): |
Jasno je da se čarape međusobno razlikuju kao i cipele. Prvo rasporedimo čarape na 8! načina, a zatim cipele na također 8! načina, tj ukupno prema PP na 8!*8! načina.
Stoga ti je razmišljanje skroz krivo. |
Citat: |
ovo je krivo! bitno je kad ce obuci te carape i cipele. rjesenje RonnieColemana je dobro ![]() |
RonnieColeman (napisa): |
Rezime: Ti si prebrojao načine oblačenja u kojima pauk prvo obuva sve čarape pa tek onda sve cipele(ili da je obuvao principom čarapa-cipela, ovisno kako interpretiraš broj 8!8! ). |
Atomised (napisa): |
Pa gledamo kako je na kraju obučen. Je li prvo obukao sve čarape pa onda cipele ili je prvo pola čarapa pa pola cipela pa drugu polovicu čarapa pa cipela je svejedno ako je na kraju u oba slučaja obučen jednako. |
RonnieColeman (napisa): |
Zato je broj oblačenja 16! / 2^8 |
Cobs (napisa): | ||
kad smo rješavali mislim da smo govorili kako prvo treba obući pauku sve čarape, a zatim cipele |
Cobs (napisa): |
u slučaju da nam je bitno da mu obučemo čarapu prije cipele mislim da je tvoje rješenje točno |
output generated using printer-friendly topic mod. Vremenska zona: GMT + 01:00.