Anonymous (napisa): |
ja imam knjižnice, i definitivno mi nije jasno što da radim s ovim stranicama?? kako ću naći najpoderivaniju stranicu,kad ne znam koliko ih ima? jedino,ako ova f-ja ne podere tu stranicu(šala) što uopće ta funkcija može raditi? provjeravat jeli ta stranica poderana, ali ja ne znam koliko stranica ima može netko to malo razjasniti |
Tindariel (napisa): |
E, da... na to da automobil i autokuća mogu biti uništeni sam potpuno zaboravila...
Kad automobil može biti uništen? U sudaru? Ili samo tak, sam od sebe, može odlučit crknut? I od kud programu treba doći informacija da je automobil uništen? Autokuća je uništena ako nema ni jednog automobila? Ili se treba još nešto dogodit...? |
Gino (napisa): |
moze bit unisten i bez delete, pogledaj u mom mainu |
Tindariel (napisa): |
Ali, u svakom slučaju, uništava ga se tek u mainu? Onda se main valjda pobrine da se taj automobil zbriše i iz liste svih automobila, pa ne bi trebalo pazit na uvjet je li taj automobil još živ... Barem se nadam |
Kardinal (napisa): |
Ne brine se main o njihovom brisanju iz liste, brine se jedna vesela funkcija zastrašujućeg imena koja se poziva pri uništavanju objekata |
Tindariel (napisa): |
Zar se ne pozivaju destruktori na kraju programa tek? Ili se varam shame on me! |
Kardinal (napisa): |
ili na kraju kad se automatski prikolju svi objekti ili kad se pozove delete. Dakle, stavljaš to uklanjanje iz liste u destruktor. |
Kardinal (napisa): |
S obzirom da ne vidim ništa što bi asociralo na uništavanje objekata, pretpostavljam da je kraj programa u pitanju ili ne? |
Kod: |
ispisi(videoteka::filmovi_pogledani_svuda("Sus"));
// to be continued... { film p5(pula,"p5",50); cout << pula.vrati(r1) << " " ; cout << r2.gledaj() << " " ; cout << r2.premotaj() << " " ; cout << r2.vrati(pula) << endl; cout << p5.posudi("Sus") << " " ; cout << r2.posudi("Sus") << endl; } cout << r2.posudi("Sus") << endl; cout << endl; |
Kardinal (napisa): |
Hm, ne znam zbog čega bi osobi koja ne zna tekst zadatka išta od ovog impliciralo da se neki objekt uništava... |
Gino (napisa): |
jer to nema veze sa textom zadatke film p5 je definiram u onom bloku, i na kraju istog se poziva njegov destruktor |
there is no spoon (napisa): |
imam problem sa shvacanjem zadatka
autokucu imam. nije mi bas najjasnije ovo sa gorivom. imam neke ideje sto bi bilo najlogicnije, ali kako nije precizirano moram pitat dakle, koliko goriva automobil ima na pocetku (pri kreiranju objekta automobil)? pretpostavljam nula sto biva sa funkcijom vozi ako nema dovoljno goriva (opet, pretpostavljam da odvozi koliko moze tj dok gorivo ne dodje do nule) gorivo vrlo vjerojatno ne ide u minus? e sad, u trenutku posudjivanja automobil valjda ima goriva koliko mu je ostalo od prethodnog vozaca (ili autokuca to vrati na nulu ili neki vec broj)? osoba koja posudi automobil ga vozi, vozi, dolije gorivo, vozi, dolije gorivo, vozi. meni nije bitno koliko je on sve skupa dolijevao goriva jer to radi o svom trosku neovisno od autokuce, jel tako? tj., meni je samo bitna razlika u kolicini goriva na pocetku posudbe i pri vracanju? molim da-ove, ili ne-ove s objasnjenjima nakon svakog odlomka hvala |
tmarusca (napisa): |
vidim nitko ne spominje pa moram ja, valjda nije glupo pitanje:/
struct knjiznica struct knjiga unutar struct knjiga je fukncija string naziv_knjiznice kak se to izvodi? |
Milojko (napisa): | ||
ja sam tu funkciju napravio tak da u skup parova ubacujem parove. možd bi to ljepše bilo sa map<int, int>, al dobro. za svaki poziv te funkcije skrolam po skupu i tražim dal je u njemu neki par kojem je prvi element broj_stranice koji tražim. ak ga ima, onda mu sam povećam ovaj drugi element za jedan, ak ga nema, ubacim unutra par (broj_stranice, 1). men opet malo nisu jasne ove funkcije posudi, vrati, u knjizi, i u knjižnici one dvije funkcije vraćanja s gotovo jednakim opisom |
main.cpp | |||
Description: |
|
Download |
|
Filename: | main.cpp | ||
Filesize: | 87.11 KB | ||
Downloaded: | 202 Time(s) |
Kod: |
int osoba_vraca_automobil(string ime_osobe); // vraća cijenu koju osoba treba platiti |
output generated using printer-friendly topic mod. Vremenska zona: GMT + 01:00.