3. zadaća?
Select messages from
# through # FAQ
[/[Print]\]
Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sljedeće  :| |:
Forum@DeGiorgi -> Računarski praktikum 1

#81:  Autor/ica: Gost PostPostano: 22:20 pon, 17. 5. 2010
    —
da to je to Very Happy ja sam mislio da se automatski to postavlja na nulu,tj. prazno, i da nije potrebno inicijalizirat:roll: hvala! sad sve radi, još kad bi netko stavia main i za knjižnicu Laughing ma ne treba, to je sad lakši dio Razz

#82:  Autor/ica: vinkoLokacija: PMF-MO 214 PostPostano: 5:15 uto, 18. 5. 2010
    —
Evo maina za videoteku (na strukturu film dodajte još element string ime_filma):

Kod:
#include <iostream>
#include <string>
#include <list>
using namespace std;

#include "videoteka.h"

void ispisiFilmove(const vector<film*>& f) {
   for (int i = 0; i<f.size(); ++i)
      cout << f[i]->ime_filma << endl;
   cout << endl;
}
void ispisiSet(const set<string>& ss) {
   for (set<string>::const_iterator i = ss.begin(); i != ss.end(); ++i)
      cout << *i << endl;
   cout << endl;
}

int main() {
   videoteka a("videoteka a", 2, 7);
   film prvi(a, "prvi", 10);
   film drugi(a, "drugi", 15);
   {
   film treci(a, "treci", 11);


   videoteka b("videoteka b", 1, 5);
   film cetvrti(b, "cetvrti", 8);

   cout << a.posudi(cetvrti, "ivo ivic") << endl; // 0; film nije u toj videoteci
   cout << b.posudi(cetvrti, "ivo ivic") << endl; // 1; ivo ivic posudjuje taj film

   cout << a.posudi(prvi, "ivo ivic") << endl; // 0; ivo ivic je vec posudio film
   
   cout << cetvrti.premotaj() << endl; // 0; film jos nije pogledan
   cout << cetvrti.gledaj() << endl; // 1
   cout << cetvrti.premotaj() << endl; // 1
   cout << cetvrti.gledaj() << endl; // 1
   cout << a.vrati(cetvrti) << endl; // 16 = 7(preseljenje iz A u B) +8(posudjivanje filma ) + 1(premotavanje u B)

   cout << a.posudi(prvi, "ivo ivic") << endl; // 1;
   cout << a.posudi(prvi, "marko markic") << endl; // 0; film je vec posudjen

   ispisiFilmove(a.trenutno_dostupni_filmovi());
   // drugi
   // treci
   //

   ispisiFilmove(film::trenutno_dostupni_filmovi());
   // cetvrti
   // drugi
   // treci
   //

   cout << b.osoba_vraca_film("jozo jozic") << endl; // 0
   cout << b.osoba_vraca_film("ivo ivic") << endl; // 15 = 5(preseljenje iz B u A) + 10(posudjivanje filma)

   videoteka *v = videoteka::nadji_videoteku("ove nema"); // NULL
   v = videoteka::nadji_videoteku("videoteka b"); // v = &b

   ispisiFilmove(a.filmovi_pogledani("ivo ivic"));
   // prvi
   //
   ispisiFilmove(a.filmovi_pogledani_svuda("ivo ivic"));
   // cetvrti
   // prvi
   //
   }
   ispisiFilmove(a.filmovi_pogledani_svuda("ivo ivic"));
   // prvi
   //
   ispisiFilmove(film::trenutno_dostupni_filmovi());
   // drugi
   // prvi
   //

   film* f = film::nadji_film("nema ga"); // NULL
   f = film::nadji_film("prvi"); // f = &prvi;
   f = film::najposudjivaniji_film(); // f = &prvi;

   ispisiSet(f.osobe_koje_su_posudile_film());
   // ivo ivic
   //

   return 0;
}

#83:  Autor/ica: Gost PostPostano: 9:33 uto, 18. 5. 2010
    —
vinko (napisa):
Evo maina za videoteku


Biste li mogli staviti i main za autokucu?
Hvala! Smile

#84:  Autor/ica: GinoLokacija: Pula PostPostano: 9:44 uto, 18. 5. 2010
    —
vinko (napisa):
Evo maina za videoteku (na strukturu film dodajte još element string ime_filma):


jel se ocekuje da to tako posaljem, mislim meni se ime filma naziva naziv i za isprobat main rade promijenim vasu funkciju nego svoj kod Very Happy

#85:  Autor/ica: vinkoLokacija: PMF-MO 214 PostPostano: 9:51 uto, 18. 5. 2010
    —
Anonymous (napisa):
vinko (napisa):
Evo maina za videoteku


Biste li mogli staviti i main za autokucu?
Hvala! Smile


evo (a uskoro će i za treću grupu doći main):
jedino u strukturu treba dodati element string registracija (u mainovima koji će biti na testiranju se neće koristiti).

Kod:

#include "autokuca.h"

#include <iostream>
#include <string>
#include <list>
#include <set>
#include <map>
using namespace std;


void ispisiAutomobile(const vector<automobil*>& va) {
   for (int i = 0; i<va.size(); ++i)
      cout << va[i]->registracija << endl;
   cout << endl;
}
void ispisiTrenutnoIznajmljene(const map<string, automobil*>& msa) {
   for (map<string, automobil*>::const_iterator i = msa.begin(); i != msa.end(); ++i)
      cout << i->first << ": " << i->second->registracija << endl;
   cout << endl;
}
void ispisiSet(const set<string>& ss) {
   for (set<string>::const_iterator i = ss.begin(); i != ss.end(); ++i)
      cout << *i << endl;
   cout << endl;
}

int main() {
   autokuca a("autokuca a", 7);
   automobil prvi(a, "ZG111AA", 10, 2);
   automobil drugi(a, "ZG222AA", 15, 2);
   {
   automobil treci(a, "ZG333AA", 11, 3);


   autokuca b("autokuca b", 5);
   automobil cetvrti(b, "ZG444BB", 8, 3);

   cout << a.iznajmi(cetvrti, "ivo ivic") << endl; // 0; automobil nije u toj autokuci
   cout << b.iznajmi(cetvrti, "ivo ivic") << endl; // 1; ivo ivic iznajmljuje taj automobil

   cout << a.iznajmi(prvi, "ivo ivic") << endl; // 0; ivo ivic je vec iznamio automobil
   
   cetvrti.vozi(10);
   cetvrti.vozi(20);
   cetvrti.dolij_goriva(15);
   cout << a.vrati(cetvrti) << endl; // 60 = 7(preseljenje iz A u B) +8(iznajmljivanje) + 45(goriva nedostaje za 15 km)

   cout << a.iznajmi(prvi, "ivo ivic") << endl; // 1;
   cout << a.iznajmi(prvi, "marko markic") << endl; // 0; automobil je vec iznajmljen

   ispisiAutomobile(a.trenutno_dostupni_automobili());
   // ZG222AA
   // ZG333AA
   //

   ispisiAutomobile(automobil::trenutno_dostupni_automobili());
   // ZG222AA
   // ZG333AA
   // ZG444BB
   //

   ispisiTrenutnoIznajmljene(a.iznajmljeni_automobili());
   // ivo ivic: ZG111AA
   //

   cout << b.osoba_vraca_automobil("jozo jozic") << endl; // 0
   cout << b.osoba_vraca_automobil("ivo ivic") << endl; // 15 = 5(preseljenje iz B u A) + 10(iznajmljivanje)

   autokuca *v = autokuca::nadji_autokucu("ove nema"); // NULL
   v = autokuca::nadji_autokucu("autokuca b"); // v = &b


   ispisiAutomobile(automobil::trenutno_dostupni_automobili());
   // ZG111AA
   // ZG222AA
   // ZG333AA
   // ZG444BB
   //
   }
   ispisiAutomobile(automobil::trenutno_dostupni_automobili());
   // ZG111AA
   // ZG222AA
   //
   ispisiSet(prvi.osobe_koje_su_iznajmile_automobil());
   // ivo ivic
   //

   automobil* f = automobil::nadji_automobil("nema ga"); // NULL
   f = automobil::nadji_automobil("ZG111AA"); // f = &prvi;
   f = automobil::najposudjivaniji_automobil(); // f = &prvi;

   return 0;
}


Added after 1 minutes:

Gino (napisa):
vinko (napisa):
Evo maina za videoteku (na strukturu film dodajte još element string ime_filma):


jel se ocekuje da to tako posaljem, mislim meni se ime filma naziva naziv i za isprobat main rade promijenim vasu funkciju nego svoj kod Very Happy


u mainovima se to neće koristit. To sam stavio samo da se lakše snađete.

Evo i maina za knjiznicu (ime_knjige je dodano u strukturu samo radi lakseg snalazenja. U testnim-mainovima se nece pojavljivati):

Kod:
#include "knjiznica.h"
#include <iostream>
#include <string>
#include <vector>
#include <string>
#include <list>
using namespace std;

void ispisiKnjige(const vector<knjiga*>& f) {
   for (int i = 0; i<f.size(); ++i)
      cout << f[i]->ime_knjige << endl;
   cout << endl;
}
void ispisiSet(const set<string>& ss) {
   for (set<string>::const_iterator i = ss.begin(); i != ss.end(); ++i)
      cout << *i << endl;
   cout << endl;
}

int main() {
   knjiznica a("knjiznica a", 7);
   knjiga prva(a, "prva", 10);
   knjiga druga(a, "druga", 15);
   {
   knjiga treca(a, "treca", 11);


   knjiznica b("knjiznica b", 5);
   knjiga cetvrta(b, "cetvrta", 8);

   cout << a.posudi(cetvrta, "ivo ivic") << endl; // 0; knjiga nije u toj knjiznici
   cout << b.posudi(cetvrta, "ivo ivic") << endl; // 1; ivo ivic posudjuje tu knjigu

   cout << a.posudi(prva, "ivo ivic") << endl; // 0; ivo ivic je vec posudio knjigu
   
   cout << cetvrta.citaj(111) << endl; // 1; stranica je citava
   cout << cetvrta.poderi(111) << endl; // 1; stranica nije bila poderana prije
   cout << cetvrta.citaj(100) << endl; // 1; stranica je citava
   cout << cetvrta.citaj(111) << endl; // 0; stranica je poderana
   cout << cetvrta.poderi(123) << endl; // 1; stranica nije bila poderana prije
   cout << a.vrati(cetvrta) << endl; // 23 = 7(preseljenje iz A u B) + 16(popravak 2 stranice)

   cout << a.posudi(prva, "ivo ivic") << endl; // 1;
   cout << a.posudi(prva, "marko markic") << endl; // 0; knjiga je vec posudjen

   ispisiKnjige(a.trenutno_dostupne_knjige());
   // druga
   // treca
   //

   ispisiKnjige(knjiga::trenutno_dostupne_knjige());
   // cetvrta
   // druga
   // treca
   //

   cout << b.osoba_vraca_knjigu("jozo jozic") << endl; // -1
   cout << b.osoba_vraca_knjigu("ivo ivic") << endl; // 5 = 5(preseljenje iz B u A)

   knjiznica *v = knjiznica::nadji_knjiznicu("ove nema"); // NULL
   v = knjiznica::nadji_knjiznicu("knjiznica b"); // v = &b

   ispisiKnjige(a.knjige_procitane("ivo ivic"));
   // prva
   //
   ispisiKnjige(knjiznica::knjige_ostecene_svuda("ivo ivic"));
   // cetvrta
   //
   }
   ispisiKnjige(knjiznica::knjige_ostecene_svuda("ivo ivic"));
   //

   knjiga* f = knjiga::nadji_knjigu("nema je"); // NULL
   f = knjiga::nadji_knjigu("prva"); // f = &prva;

   ispisiSet(prva.osobe_koje_su_posudile_knjigu());
   // ivo ivic
   //

   return 0;
}


Zadnja promjena: vinko; 14:04 uto, 18. 5. 2010; ukupno mijenjano 2 put/a.

#86:  Autor/ica: Kardinal PostPostano: 10:41 uto, 18. 5. 2010
    —
Vezano uz autokuće, tek je sad vidljivo što je trebalo radit s gorivom... Ali gospon asistent, takve stvari se pišu u tekstu zadatka, a ne da mi to moramo sami iz mainova objavljenih na dan predaje čupat.... Evil or Very Mad

Hm, hm, i ne znam jel se to čini samo meni ili ste krivo iskomentirali output za autokuću?? Kako Vam nakon zatvaranja bloka može još uvijek postojati automobil treci? Kako Vam istovremenao automobil prvi moze biti i iznajmljen i dostupan????

#87:  Autor/ica: vinkoLokacija: PMF-MO 214 PostPostano: 10:58 uto, 18. 5. 2010
    —
Kardinal (napisa):
Vezano uz autokuće, tek je sad vidljivo što je trebalo radit s gorivom... Ali gospon asistent, takve stvari se pišu u tekstu zadatka, a ne da mi to moramo sami iz mainova objavljenih na dan predaje čupat.... Evil or Very Mad

Hm, hm, i ne znam jel se to čini samo meni ili ste krivo iskomentirali output za autokuću?? Kako Vam nakon zatvaranja bloka može još uvijek postojati automobil treci? Kako Vam istovremenao automobil prvi moze biti i iznajmljen i dostupan????


hvala na komentaru, evo, izmijenio sam. a što se goriva tiče, ja mislim da sam prije par dana napisao da shvatite kao da ima beskonačno goriva...

i dobit ćete par dana produljenje roka.

#88:  Autor/ica: Gost PostPostano: 11:11 uto, 18. 5. 2010
    —
pitanje, vezano za videoteku... šta sa ovim uništavanjem knjiga i videoteka, nije mi jasno, jel bi to nekaj s destruktorom trebalo ili što?

#89:  Autor/ica: bozidarsevoLokacija: Samobor PostPostano: 11:16 uto, 18. 5. 2010
    —
koja je to fora da ima beskonačno goriva? zar ne bi bilo nekako bolje tj. stvarnije da auto kada je iznajmljen ima neku količinu goriva? npr. da stanje goriva u trenutku iznajmljivanja bude 20...

do kada će onda bit rok predaje?

#90:  Autor/ica: vinkoLokacija: PMF-MO 214 PostPostano: 12:02 uto, 18. 5. 2010
    —
bozidarsevo (napisa):
koja je to fora da ima beskonačno goriva? zar ne bi bilo nekako bolje tj. stvarnije da auto kada je iznajmljen ima neku količinu goriva? npr. da stanje goriva u trenutku iznajmljivanja bude 20...

do kada će onda bit rok predaje?


Evo ide produljenje ruka predaje zadaće do petka do 23:59h.

#91:  Autor/ica: CobsLokacija: Geto PostPostano: 13:36 uto, 18. 5. 2010
    —
vidio sam u prijašnjim postovima da ste imali problema s referencama i static funkcijama, pa da sam ukratko objasnim ( možda ste rješili već na neki drugi način, al evo alternative )...

neki konstruktori u zadaćama imaju kao ulazni parametar referencu na nešto ( neki objekt ili bilo što ). Jedan način je da tada u strukturu koja ima takav konstruktor ubacujete pokazivač na taj objekt... konkretno u zadatku sa videotekom bi to bilo ovak nekak:

Kod:

 struct film{
    ...
    videoteka* video;
    film( videoteka& v, unsigned int cijena_vracanja ){ ... }
    ...
 };
 


poanta je da u svaki film stavite pokazivač na videoteku koja je vlasnik tog određenog filma. Način kako to funkcionira i kak se to radi je objasnio Gino u par postova iznad, pa to neću ponavljat. Postoji još jedan način ( možda i više njih, no ja ću objasnit ovaj ):

S obzirom da konstruktor
Kod:
film::film( videoteka& v, ... )


u biti prima referencu na videoteku, a ne pokazivač nekome je moglo past na pamet da u strukturu film ubaci referencu na videoteku:

Kod:

 struct film {
          ...
          videoteka& video;
          ...
          film( videoteka &v, ... );
         ...
 };


međutim ako ste to probali sada raditi konstruktor ovako:

Kod:

 film::film( videoteka& v, ... ){
           ...
           video = v;
           ...
 }
 

kompajler bi se bunio zbog nekih grešaka...
Kompajler bi se bunio iz jednostavnog razloga. Vjerojatno znate da kada definirate neku referencu odmah je morate i inicijalizirati:
npr:

Kod:

  int x;
  int& rx = x;
 


dok ovo:

Kod:

  int x;
  int& rx;
 


ne radi! jer referenci nije pridruzena varijabla.
Kakve to ima veze s gornjim primjerom?
Gotovo sve funkcije koje pišete u implementaciji kada kompajler prođe kroz njih on ih usput i promijeni, on neće promijeniti njihovu funkciju, ono što one rade, nego će samo nadodati ono što njemu treba da bi sve moglo funkcionirati. Tako će kod konstruktora nadodati inicijalizacijsku listu. Vjerojatno ste to i spomenuli negdje na vježbama:
konkretno:

Kod:

  struct STRUKTURA {
           tip_1 var_1;    // tip_1 i 2 mi mogu biti bilo koji tipovi ( int, double, pointer na nesto...)
           tip_2 var_2;
           STRUKTURA( tip_1 x, tip_2 y );
 };
 

sada bi vaša implementacija konstruktora izgledala ovako:

Kod:

   STRUKTURA( tip_1 x, tip_2 y ){ var_1 = x; var_2 = y; }       
 


no kako bi izgledala nakon što kompjler prođe preko implementacije? Kompajler bi joj nadodao inicijalizacijsku listu:
Kod:

  STRUKTURA( tip_1 x, tip_2 y ): var_1( tip_1() ), var_2( tip_2() ) {
       var_1 = x; var_2 = y;
 }


ovo nadodano je inicijalizacijska lista i u njoj se pozivaju defaultni konstruktori za sve varijable iz naše STRUKTURE. Mi sami možemo napraviti inicijalizacijsku listu pa nam konstruktor može izgledati i ovako:

Kod:
STRUKTURA( tip_1 x, tip_2 y ) :var_1( x ), var_2 (y) {}


i radit će istu stvar kao i prvi konstruktor koji sam napisao!

Sad vam može biti jasnije zašto će doći do problema ako u bilo kojoj strukturi imamo referencu na neki objekt. Mi tu referencu moramo inicijalizirati (!!!) s nekom vrjednošču i to moramo napraviti u inicijalizacijskoj listi jer će nam inače kompajler to ići raditi, međutim on joj neće pridodati nikakvu vrijednost već će pozvati defaultni konstruktor koji toj varijabli ništa ne pridodaje.( Ako sami radimo inicijalizacijsku listu onda možemo u njoj inicijalizirati varijabla kolko želimo, tj. ne trebamo sve, već po želji, ako ne inicijaliziramo sve, ostale će nam inicijalizirati kompajler ).
Konačno onaj primjer s početka bi izgledao ovako:

Kod:
struct film{
    ...
    videoteka& video;
    film( videoteka& v, unsigned int cijena_vracanja ) : video(v){ ... }
    ...
 };


i sada sve radi OK!

Što se tiče static funkcija, razlika između njih i običnih je u tome što static funkcije nemaju argumenta this, pa se u njima this pointer ne može koristiti. Tu bi jedino moglo doći do greška ( te također ključnu riječ static napisti ćemo samo u headeru (.h dokumentu ) dok ćemo je implementirati kao i svaku drugu funkciju ( više nigdje se ne koristimo static ) )

#92:  Autor/ica: Gost PostPostano: 13:49 uto, 18. 5. 2010
    —
meni recimo nisu jasna uništavanja objekata? da li to znači nešto vezano uz destruktor, što se uopće treba nalaziti u destuktoru? jel mi trebamo proći kroz listu objekata i onda uništiti onaj s kojim smo upravo radili?
npr.,nisu mi jasne dvije linije u mainu:

videoteka *v = videoteka::nadji_videoteku("ove nema"); // NULL
v = videoteka::nadji_videoteku("videoteka b"); // v = &b

zašto meni ništa ne ispisuje?jeli to ima veze s destruktorom,s obzirom da ne znam što da stavim u njega? Confused

#93:  Autor/ica: there is no spoon PostPostano: 13:52 uto, 18. 5. 2010
    —
meni output vinkovog maina ispada ovakav (drugaciji je od onoga u komentarima koda, ali po nekoj logici bi to trebalo biti tocno)

0
1
0
60
1
0
ZG222AA
ZG333AA

ZG222AA
ZG333AA
ZG444BB

0
15

ZG111AA
ZG222AA
ZG333AA
ZG444BB

ZG111AA
ZG222AA

ivo ivic

Added after 3 minutes:

Anonymous (napisa):


videoteka *v = videoteka::nadji_videoteku("ove nema"); // NULL
v = videoteka::nadji_videoteku("videoteka b"); // v = &b

zašto meni ništa ne ispisuje?jeli to ima veze s destruktorom,s obzirom da ne znam što da stavim u njega? Confused


nista ti ne ispisuje jer u ova dva retka ni nema nikakvog ispisa.


Zadnja promjena: there is no spoon; 13:50 uto, 18. 5. 2010; ukupno mijenjano 1 put.

#94:  Autor/ica: CobsLokacija: Geto PostPostano: 13:59 uto, 18. 5. 2010
    —
Anonymous (napisa):
meni recimo nisu jasna uništavanja objekata? da li to znači nešto vezano uz destruktor, što se uopće treba nalaziti u destuktoru? jel mi trebamo proći kroz listu objekata i onda uništiti onaj s kojim smo upravo radili?
npr.,nisu mi jasne dvije linije u mainu:

videoteka *v = videoteka::nadji_videoteku("ove nema"); // NULL
v = videoteka::nadji_videoteku("videoteka b"); // v = &b

zašto meni ništa ne ispisuje?jeli to ima veze s destruktorom,s obzirom da ne znam što da stavim u njega? Confused


U destruktoru bi trebao proći po static listi pointera ( ona static lista koja pripada klasi ) te iz te static liste izbacit pokazivač na samog sebe, tj. uništiš onaj pokazivač koji pokazuje na objekt koji ima isto ime kao i objekt koji je pozvao destruktor ( ovo ime može biti i bilo što drugo ( nešto po čemu je ta klasa identificirana kao jedinstvena, a to je definirano u zadatku ) )

#95:  Autor/ica: Gost PostPostano: 14:02 uto, 18. 5. 2010
    —
da, to sam napravio, samo sam se nadao da je krivo i da je to razlog zašto mi ne ispisuje ništa u one dvije linije Laughing
ok, znači bar je to dobro, hvala

#96:  Autor/ica: vinkoLokacija: PMF-MO 214 PostPostano: 14:02 uto, 18. 5. 2010
    —
there is no spoon (napisa):
meni output vinkovog maina ispada ovakav (drugaciji je od onoga u komentarima koda, ali po nekoj logici bi to trebalo biti tocno)

0
1
0
60
1
0
ZG222AA
ZG333AA

ZG222AA
ZG333AA
ZG444BB

0
15

ZG111AA
ZG222AA
ZG333AA
ZG444BB

ZG111AA
ZG222AA

ivo ivic

Added after 3 minutes:

Anonymous (napisa):


videoteka *v = videoteka::nadji_videoteku("ove nema"); // NULL
v = videoteka::nadji_videoteku("videoteka b"); // v = &b

zašto meni ništa ne ispisuje?jeli to ima veze s destruktorom,s obzirom da ne znam što da stavim u njega? Confused


nista ti ne ispisuje jer u ova dva retka ni nema nikakvog ispisa.

da, sori, radio sam izmijene na brzinu, sada cu izmijeniti onaj main.

#97:  Autor/ica: Gost PostPostano: 14:07 uto, 18. 5. 2010
    —
a sad sam skužio odgovor Very Happy aha, znači dobro je, hvala vam Very Happy

#98:  Autor/ica: Gost PostPostano: 14:35 uto, 18. 5. 2010
    —
ako može još samo jedno pitanje da si to s uništavanjem definitivno razjasnim,netko je već to bio pitao ode na forumu( automobil je bio u pitanju),ali je taj netko i shvatio,pa ako može objašnjenje za nas(mene) koji još uvijek neshvaćamo ...u nekim f-jama je uvjet da je objekt još živ,da li mi trebamo provjeravat jeli objekt još živ? nevazno,automobil, film, knjiga...
ili to jednostavno zanemarimo

#99:  Autor/ica: CobsLokacija: Geto PostPostano: 14:59 uto, 18. 5. 2010
    —
Anonymous (napisa):
ako može još samo jedno pitanje da si to s uništavanjem definitivno razjasnim,netko je već to bio pitao ode na forumu( automobil je bio u pitanju),ali je taj netko i shvatio,pa ako može objašnjenje za nas(mene) koji još uvijek neshvaćamo ...u nekim f-jama je uvjet da je objekt još živ,da li mi trebamo provjeravat jeli objekt još živ? nevazno,automobil, film, knjiga...
ili to jednostavno zanemarimo


Ovaj uvjet da se funkcija izvršava samo ako je objekt još "živ" znači da moraš dobro napisati destruktor, tj. napisati ga tako da izbriše onaj pokazivač na objekt iz static liste koji je pozvao destruktor. Za tvoj program "živi" objekti su samo oni koji postoje u static listi, funkcije piši normalno bez nekih uvjeta dal je objekt "živ" ili nije.

#100:  Autor/ica: Gost PostPostano: 18:51 uto, 18. 5. 2010
    —
U main-u za videoteku imamo viticaste zagrade koje nam sredinu odjeljuju. Jel mi netko moze rec sta bi nan to tribalo oznacavat??

I druga stvar, meni vrati

ZG222AA
ZG333AA
ZG444BB

ivo ivic: ZG111AA

ZG222AA
ZG333AA
ZG444BB
umjesto

// ZG111AA
// ZG222AA
// ZG333AA
// ZG444BB ( to je za ispisiAutomobile(automobil::trenutno_dostupni_automobili())Wink

i nije mi jasno kako je automobil ZG111AA dostupan? Jel bi se u ovoj fiji trebalo provjeravat jel automobil iznajmljen ( u ovom slucaju je iznajmljen pa mi nije jasno zasto se ispisuje kao dostupan)



Forum@DeGiorgi -> Računarski praktikum 1


output generated using printer-friendly topic mod. Vremenska zona: GMT + 01:00.

Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sljedeće  :| |:
Stranica 5 / 8.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin