Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Javni natječaji (informacija)
Idite na Prethodno  1, 2, 3  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Ponuda poslova
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 20:10 pet, 19. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

RonnieColeman: oprosti, ali o čemu ti pričaš?! Profesor matematike (bez informatike) NIJE stručan u odnosu na profesora matematike i informatike i po Zakonu ne može dobiti taj posao u slučaju da se javio profesor matematike i informatike. Ne govorim ja sada o stvarnom znanju i prenošenju znanja, nego o tome da Zakon jasno propisuje tko se i pod kojim uvjetima smije zaposliti, odnosno tko jest, a tko nije stručan.

Može taj profesor matematike biti osposobljen koliko god želi, ali ako se na natječaj javio profesor informatike, onda je propisano tko treba dobiti posao.
RonnieColeman: oprosti, ali o čemu ti pričaš?! Profesor matematike (bez informatike) NIJE stručan u odnosu na profesora matematike i informatike i po Zakonu ne može dobiti taj posao u slučaju da se javio profesor matematike i informatike. Ne govorim ja sada o stvarnom znanju i prenošenju znanja, nego o tome da Zakon jasno propisuje tko se i pod kojim uvjetima smije zaposliti, odnosno tko jest, a tko nije stručan.

Može taj profesor matematike biti osposobljen koliko god želi, ali ako se na natječaj javio profesor informatike, onda je propisano tko treba dobiti posao.



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 9:33 sub, 20. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Btw, u Pravilniku je precizno popisano tko može umjesto koga, evo linkići ako nekoga zanima precizno

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/263720.html
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/271175.html

22. Informatika (ili Računarstvo u područjima rada za koja ovim pravilnikom nije utvrđeno drugačije)
- prof. matematike i informatike
- dipl. inž. elektrotehnike - smjerovi računarska tehnika te telekomunikacije i informatika
- dipl. informatičar
- dipl. inž. matematike - smjerovi informatika
- dipl. inž. matematike uz uvjete utvrđene nastavnim planom i programom
- dipl. inž. računarstva
- prof. informatologije (osim u prirodoslovnom- matematičkim
gimnazijama)
- prof. PTO uz uvjete utvrđene nastavnim planom i programom (osim u prirodoslovno- matematičkim gimnazijama)

Nije da znam tko je PTO, i što im ga znači 'uz uvjete utvrđene...'

Ali dipl. ing. math (uz uvjete) je jednako stručan kao i prof mat inf, no prof mat nije.

Polaganje stručnog ispita nije prednost, isto kao niti iskustvo (u smislu 'ako imam to, onda mene primaju, a one koji to nemaju - ne primaju')

Nepoložene pedagoške kompetencije pak jesu 'downgrade' ako se javi netko tko ih ima.
No, dipl. ing. math rač s položenim ped.komp. i prof. math inf su iste razine za predavati inf.

Zakon: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/340388.html
kaže

Jesam dobro popamtila sve? :D

Doduše, zakon kaže da se može primiti i manje stručnu pa i bitno manje stručnu osobu (uz dozvolu ministarstva) ako nema drugih kandidata boljih kvalifikacija. No, keyword su AKO NEMA drugih ;)
Btw, u Pravilniku je precizno popisano tko može umjesto koga, evo linkići ako nekoga zanima precizno

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/263720.html
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/271175.html

22. Informatika (ili Računarstvo u područjima rada za koja ovim pravilnikom nije utvrđeno drugačije)
- prof. matematike i informatike
- dipl. inž. elektrotehnike - smjerovi računarska tehnika te telekomunikacije i informatika
- dipl. informatičar
- dipl. inž. matematike - smjerovi informatika
- dipl. inž. matematike uz uvjete utvrđene nastavnim planom i programom
- dipl. inž. računarstva
- prof. informatologije (osim u prirodoslovnom- matematičkim
gimnazijama)
- prof. PTO uz uvjete utvrđene nastavnim planom i programom (osim u prirodoslovno- matematičkim gimnazijama)

Nije da znam tko je PTO, i što im ga znači 'uz uvjete utvrđene...'

Ali dipl. ing. math (uz uvjete) je jednako stručan kao i prof mat inf, no prof mat nije.

Polaganje stručnog ispita nije prednost, isto kao niti iskustvo (u smislu 'ako imam to, onda mene primaju, a one koji to nemaju - ne primaju')

Nepoložene pedagoške kompetencije pak jesu 'downgrade' ako se javi netko tko ih ima.
No, dipl. ing. math rač s položenim ped.komp. i prof. math inf su iste razine za predavati inf.

Zakon: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/340388.html
kaže

Jesam dobro popamtila sve? Very Happy

Doduše, zakon kaže da se može primiti i manje stručnu pa i bitno manje stručnu osobu (uz dozvolu ministarstva) ako nema drugih kandidata boljih kvalifikacija. No, keyword su AKO NEMA drugih Wink



_________________
It's not who you love. It's how.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
RonnieColeman
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00)
Postovi: (20B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 45 - 39
Lokacija: |R^3

PostPostano: 10:29 sub, 20. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="kenny"]RonnieColeman: oprosti, ali o čemu ti pričaš?! [/quote]

Pišem o tome kako je titula katkad izjednačena s wc papirom jer kao što marinčevu čast ne čini odjeća/obuća koju nosi već mentalni sklop tako i titula osobe nije nužno jamac znanja koje stoji iza titule ali to si već u svom postu i napisao.(ne govorim ja sada o...)

[quote]
Profesor matematike (bez informatike) NIJE stručan u odnosu na profesora matematike i informatike i po Zakonu ne može dobiti taj posao u slučaju da se javio profesor matematike i informatike. [/quote]

To nisam znao. Hvala na toj informaciji.

Postoji li inspekcija koja provjerava titularnu osposobljenost nastavnika da obavlja svoj posao tj. dali se može desiti da inspekcija te vrste bane u tu školu i utvrdi da po zakonu taj prof matematike nije kompetentan(formalno zakonski) održavati nastavu informatike?

(retoričko pitanje(odgovor jest - postoje ali se to tom ravnatelju neće desiti :P ))

Uprigodimo raspru ĐBalaševićem:

[i]
I sve po zakonu...
Zato sam prvi,ne bi bilo ove krvi,da je bilo sve po zakonu.
Vlast je vlast.
I ja to poštujem...
Tu su paragrafi,pa zagrabi da isto je i đavolu i đakonu.
Pa nek se zna...
[/i]
kenny (napisa):
RonnieColeman: oprosti, ali o čemu ti pričaš?!


Pišem o tome kako je titula katkad izjednačena s wc papirom jer kao što marinčevu čast ne čini odjeća/obuća koju nosi već mentalni sklop tako i titula osobe nije nužno jamac znanja koje stoji iza titule ali to si već u svom postu i napisao.(ne govorim ja sada o...)

Citat:

Profesor matematike (bez informatike) NIJE stručan u odnosu na profesora matematike i informatike i po Zakonu ne može dobiti taj posao u slučaju da se javio profesor matematike i informatike.


To nisam znao. Hvala na toj informaciji.

Postoji li inspekcija koja provjerava titularnu osposobljenost nastavnika da obavlja svoj posao tj. dali se može desiti da inspekcija te vrste bane u tu školu i utvrdi da po zakonu taj prof matematike nije kompetentan(formalno zakonski) održavati nastavu informatike?

(retoričko pitanje(odgovor jest - postoje ali se to tom ravnatelju neće desiti Razz ))

Uprigodimo raspru ĐBalaševićem:


I sve po zakonu...
Zato sam prvi,ne bi bilo ove krvi,da je bilo sve po zakonu.
Vlast je vlast.
I ja to poštujem...
Tu su paragrafi,pa zagrabi da isto je i đavolu i đakonu.
Pa nek se zna...



_________________
...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 12:18 sub, 20. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Postoji inspekcija kojoj se može žaliti. Urudžbeni zapisnik dokazuje da se na natječaj javila osoba koja je stručnija od one koja je zaposlena. To automatski vodi do pada natječaja (osim u slučaju da postoji pisani dokument da je stručna osoba odustala od natječaja).

Položeni stručni ispit ne smije predstavljati prednost niti uvjet u natječaju, ali uporno se nailazi na oglase u kojima piše "uvjet: položeni stručni ispit".

Nesi je sve dobro rekla - nepoložene pedagoške kompetencije su otežavajuća okolnost.

Nekoć se smjer profesor matematike nazivao "profesor matematike s nacrtnom geometrijom". Takav profil je predavao u školama u kojima se traži nacrtna geometrija. Mi na smjeru profesor matematike i informatike nismo imali nacrtnu geometriju i naravno da mi ne pada na pamet javljati se na natječaj u kojemu se traži znanje nacrtne geometrije. Mogu ja hobistički obožavati nacrtnu geometriju, ali se ne osjećam stručnim da bih to predavao. Pa ne predajem krumpirima u razredu! Predajem učenicima kojima to konkretno znanje TREBA.

@ Nesi - prof. PTO su profesori politehnike (tehnička kultura).
Postoji inspekcija kojoj se može žaliti. Urudžbeni zapisnik dokazuje da se na natječaj javila osoba koja je stručnija od one koja je zaposlena. To automatski vodi do pada natječaja (osim u slučaju da postoji pisani dokument da je stručna osoba odustala od natječaja).

Položeni stručni ispit ne smije predstavljati prednost niti uvjet u natječaju, ali uporno se nailazi na oglase u kojima piše "uvjet: položeni stručni ispit".

Nesi je sve dobro rekla - nepoložene pedagoške kompetencije su otežavajuća okolnost.

Nekoć se smjer profesor matematike nazivao "profesor matematike s nacrtnom geometrijom". Takav profil je predavao u školama u kojima se traži nacrtna geometrija. Mi na smjeru profesor matematike i informatike nismo imali nacrtnu geometriju i naravno da mi ne pada na pamet javljati se na natječaj u kojemu se traži znanje nacrtne geometrije. Mogu ja hobistički obožavati nacrtnu geometriju, ali se ne osjećam stručnim da bih to predavao. Pa ne predajem krumpirima u razredu! Predajem učenicima kojima to konkretno znanje TREBA.

@ Nesi - prof. PTO su profesori politehnike (tehnička kultura).



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
RonnieColeman
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00)
Postovi: (20B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 45 - 39
Lokacija: |R^3

PostPostano: 14:49 sub, 20. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote]Mogu ja hobistički obožavati nacrtnu geometriju, ali se ne osjećam stručnim da bih to predavao.[/quote]

Naravno, ako si nesiguran u znanje koje posjeduješ onda imaš slab razlog da budeš predavač nacrtne geometrije.

Ako je osoba profesor matematike, to će povući(u većini slučajeva) pedagošku i predmetnu osposobljenost(studij predmeta) za predavanje matematike.

Ako se ta ista osoba hobistički bavi informatikom, to znači da osim matematike kojoj daje najviše vremena daje vrijeme i informatici.

Baviti se nečim hobistički pretpostavlja da obavljanje te radnje pridaje veliku sreću i zadovoljstvo!

Entuzijazam stoga imamo, vrlo poželjno svojstvo za svakog profesora. Imamo i znanje predmeta(ako si lud za nacrtnom onda valjda dobro barataš trokutima, crtežima i konstrukcijama tj znanjima o tome), a imamo i odgojnu osposobljenost(koja proizlazi iz studija matematike za profesora) stoga imamo sve što je potrebno da takva osoba predaje informatiku.

Zašto takva osoba nebi bila osposobljena za predavanje informatike na jednako kvalitetan način kako to čini, titularni, prof mat i informatike?

(Zakon je takav kakav jest, on uvijek ide sa premisom da je prof mat i informatike kvalitetniji u predaji informatike od profesora matematike što je u većini slučaj, a zakon jest pisan za većinu - on puca na infinitezimalnoj manjini koju trenutno branim)

Opaska:
u
našem izvedbenom planu profesori matematike i informatike imaju više prakse nego li profesori matematike jer osim matematike upraksuju i informatiku po školama.

Osobno to smatram pretjeranim i nepotrebnim.

Meni su učitelji poput umjetnika - to je kategorija koja se rađa u čovjeku - a tehnike crtanja u akvarelu, temperama, oblikovanje leda let-lampom je ono što ti dade studij. Ali u principu 'zalud ti trud sviraču ako nemaš "ono nešto" što ti omogućuje da nacrtaš konja na pojilu na oku dojmljiv način.
Citat:
Mogu ja hobistički obožavati nacrtnu geometriju, ali se ne osjećam stručnim da bih to predavao.


Naravno, ako si nesiguran u znanje koje posjeduješ onda imaš slab razlog da budeš predavač nacrtne geometrije.

Ako je osoba profesor matematike, to će povući(u većini slučajeva) pedagošku i predmetnu osposobljenost(studij predmeta) za predavanje matematike.

Ako se ta ista osoba hobistički bavi informatikom, to znači da osim matematike kojoj daje najviše vremena daje vrijeme i informatici.

Baviti se nečim hobistički pretpostavlja da obavljanje te radnje pridaje veliku sreću i zadovoljstvo!

Entuzijazam stoga imamo, vrlo poželjno svojstvo za svakog profesora. Imamo i znanje predmeta(ako si lud za nacrtnom onda valjda dobro barataš trokutima, crtežima i konstrukcijama tj znanjima o tome), a imamo i odgojnu osposobljenost(koja proizlazi iz studija matematike za profesora) stoga imamo sve što je potrebno da takva osoba predaje informatiku.

Zašto takva osoba nebi bila osposobljena za predavanje informatike na jednako kvalitetan način kako to čini, titularni, prof mat i informatike?

(Zakon je takav kakav jest, on uvijek ide sa premisom da je prof mat i informatike kvalitetniji u predaji informatike od profesora matematike što je u većini slučaj, a zakon jest pisan za većinu - on puca na infinitezimalnoj manjini koju trenutno branim)

Opaska:
u
našem izvedbenom planu profesori matematike i informatike imaju više prakse nego li profesori matematike jer osim matematike upraksuju i informatiku po školama.

Osobno to smatram pretjeranim i nepotrebnim.

Meni su učitelji poput umjetnika - to je kategorija koja se rađa u čovjeku - a tehnike crtanja u akvarelu, temperama, oblikovanje leda let-lampom je ono što ti dade studij. Ali u principu 'zalud ti trud sviraču ako nemaš "ono nešto" što ti omogućuje da nacrtaš konja na pojilu na oku dojmljiv način.



_________________
...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 15:09 sub, 20. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="RonnieColeman"]
Entuzijazam stoga imamo, vrlo poželjno svojstvo za svakog profesora. Imamo i znanje predmeta(ako si lud za nacrtnom onda valjda dobro barataš trokutima, crtežima i konstrukcijama tj znanjima o tome), a imamo i odgojnu osposobljenost(koja proizlazi iz studija matematike za profesora) stoga imamo sve što je potrebno da takva osoba predaje informatiku.
[/quote]

Ovo što govoriš je u razini sljedećeg: ja sam obožavao i još uvijek obožavam kemiju (još uvijek se ne sjećam razloga zašto se nisam pojavio na prijemnom na kemiji), u srednjoj školi sam bio na natjecanjima iz kemije (a ne matematike), mojoj sestri koja je na prvoj godini studija pomažem u učenju kemije.....VALJDA imam znanje predmeta. Imam i odgojnu osposobljenost koja proizlazi iz studija matematike za profesora. Imam li ja sve što je potrebno da bih predavao kemiju?

Da se ne bi odmah zakačio na to da matematičari slušaju i informatičke kolegije......da, na nebolonjskom studiju je to bilo ČAK 4 kolegija na smjeru profesor matematike.

Za kraj, dozvoli da citiram Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama (članak 105.):

[quote]Iznimno, kad postoji potreba, ministar može, na zahtjev ravnatelja škole, rješenjem
odobriti izvođenje nastave iz određenog nastavnog predmeta osobi s odgovarajućom
razinom obrazovanja neodgovarajuće vrste, ako je ona završila obrazovanje iz tog nastavnog
predmeta na nižoj studijskoj razini od propisane razine obrazovanja ili ako je
ispunila studijske obveze u najmanje četiri semestra iz tog nastavnog predmeta na visokom
učilištu (o čemu se uz zahtjev prilaže i potvrda visokog učilišta) i to [b]isključivo za rad
u školi koja [u]najmanje tri godine[/u] nije uspjela na tim poslovima zaposliti osobu koja ima
propisanu razinu i vrstu obrazovanja[/b].[/quote]

Pametnome dosta!
RonnieColeman (napisa):

Entuzijazam stoga imamo, vrlo poželjno svojstvo za svakog profesora. Imamo i znanje predmeta(ako si lud za nacrtnom onda valjda dobro barataš trokutima, crtežima i konstrukcijama tj znanjima o tome), a imamo i odgojnu osposobljenost(koja proizlazi iz studija matematike za profesora) stoga imamo sve što je potrebno da takva osoba predaje informatiku.


Ovo što govoriš je u razini sljedećeg: ja sam obožavao i još uvijek obožavam kemiju (još uvijek se ne sjećam razloga zašto se nisam pojavio na prijemnom na kemiji), u srednjoj školi sam bio na natjecanjima iz kemije (a ne matematike), mojoj sestri koja je na prvoj godini studija pomažem u učenju kemije.....VALJDA imam znanje predmeta. Imam i odgojnu osposobljenost koja proizlazi iz studija matematike za profesora. Imam li ja sve što je potrebno da bih predavao kemiju?

Da se ne bi odmah zakačio na to da matematičari slušaju i informatičke kolegije......da, na nebolonjskom studiju je to bilo ČAK 4 kolegija na smjeru profesor matematike.

Za kraj, dozvoli da citiram Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama (članak 105.):

Citat:
Iznimno, kad postoji potreba, ministar može, na zahtjev ravnatelja škole, rješenjem
odobriti izvođenje nastave iz određenog nastavnog predmeta osobi s odgovarajućom
razinom obrazovanja neodgovarajuće vrste, ako je ona završila obrazovanje iz tog nastavnog
predmeta na nižoj studijskoj razini od propisane razine obrazovanja ili ako je
ispunila studijske obveze u najmanje četiri semestra iz tog nastavnog predmeta na visokom
učilištu (o čemu se uz zahtjev prilaže i potvrda visokog učilišta) i to isključivo za rad
u školi koja najmanje tri godine nije uspjela na tim poslovima zaposliti osobu koja ima
propisanu razinu i vrstu obrazovanja
.


Pametnome dosta!



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
RonnieColeman
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00)
Postovi: (20B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 45 - 39
Lokacija: |R^3

PostPostano: 18:11 sub, 20. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="kenny"][quote="RonnieColeman"]
Entuzijazam stoga imamo, vrlo poželjno svojstvo za svakog profesora. Imamo i znanje predmeta(ako si lud za nacrtnom onda valjda dobro barataš trokutima, crtežima i konstrukcijama tj znanjima o tome), a imamo i odgojnu osposobljenost(koja proizlazi iz studija matematike za profesora) stoga imamo sve što je potrebno da takva osoba predaje informatiku.
[/quote]

Ovo što govoriš je u razini sljedećeg: ja sam obožavao i još uvijek obožavam kemiju (još uvijek se ne sjećam razloga zašto se nisam pojavio na prijemnom na kemiji), u srednjoj školi sam bio na natjecanjima iz kemije (a ne matematike), mojoj sestri koja je na prvoj godini studija pomažem u učenju kemije.....VALJDA imam znanje predmeta. Imam i odgojnu osposobljenost koja proizlazi iz studija matematike za profesora.
[/quote]

Uzmi nastavni plan kemije za srednje škole i ako se sadržaj nastavnog plana poklapa sa sadržajem kojeg imaš u glavi onda riječ [i]valjda[/i] mijenjaj rječju [i]sigurno[/i]. Toliko jednostavno.

Ako ne griješim, otkad si upisao matematiku i krenuo sa studijem,kemijom se hobistički ne baviš - to što si nekad rasturao kemiju i što ti je konceptualnost u toj znanosti nestrana ne znači naravno da sada možeš predavati kemiju.

Ta svaka je znanost danas u stanju izrazite propulziije i treba stalno trčati uporedno s njome. Pa tako i na, oslabljenoj, hobističkoj razini.

Ta, vjerujem, svaki diplomirani inženjer ma kojeg smjera na našem faksu može pomoći bilo kome u njegovom učenju matematike ali to nije nužno dovoljan uvjet da on bude kvalitetan profesor matematike(mora to voljeti - entuzijazam, mora dobro znati građu - predmet i mora imati osnovnu pedagošku kompetetnost(dobronamjernost, strpljivost, smirenost, spuštanje na razinu učenika i sl))

Ja govorim o hobiju kojeg ljudi gaje cijeli život, a ne tipa - nekad sam rasturao kemiju, i dalje je obožavam ali ipak ne toliko da bi joj davao znatniju pažnju izuzev one koju usput pročitam u javnim medijima i slično te onaj žar kojeg dobijem u trenucima kada objašnjavam nekome koncepte koje sam nekad i sam usvajao.

Ja govorim o ljudima, naprimjer, koji nakon radnog vremena svakodnevno davaju vrijeme svome hobiju.
Jer ti ne činiš to ne možeš govoriti o kemiji kao hobiju. Hobi ti je vjerojatno bavljenje nekim sportom i slično.

I opet ponavljam, ni hobi nije dovoljan, čovjek mora voljeti to što radi - specijalno poučavanje gdje pod sobom imaš silinu mladosti koja će kasnije birati smjerove na putokazu ka životnoj profesiji.

Uređaj svijeta je danas takav da su ljudi koji vole svoj posao rijetki ali to je tema druge rasprave.

[quote]
Imam li ja sve što je potrebno da bih predavao kemiju?
[/quote]

Ako se osjećaš kao na nacrtnoj geometriji - citat: Mogu ja hobistički obožavati nacrtnu geometriju, ali se [b]ne osjećam stručnim[/b] da bih to predavao. krajcitata. - onda nemaš!

S pilotom koji se ne osjeća stručnim se ne ulazi u avion osim ako život cijeniš koliko i opušak cigarete. ;)


[quote]
Za kraj, dozvoli da citiram Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama (članak 105.):

[quote]Iznimno, kad postoji potreba, ministar može, na zahtjev ravnatelja škole, rješenjem
odobriti izvođenje nastave iz određenog nastavnog predmeta osobi s odgovarajućom
razinom obrazovanja neodgovarajuće vrste, ako je ona završila obrazovanje iz tog nastavnog
predmeta na nižoj studijskoj razini od propisane razine obrazovanja ili ako je
ispunila studijske obveze u najmanje četiri semestra iz tog nastavnog predmeta na visokom
učilištu (o čemu se uz zahtjev prilaže i potvrda visokog učilišta) i to [b]isključivo za rad
u školi koja [u]najmanje tri godine[/u] nije uspjela na tim poslovima zaposliti osobu koja ima
propisanu razinu i vrstu obrazovanja[/b].[/quote]

Pametnome dosta![/quote]

Nema spora da to što se desilo u toj školi kojoj si pristupio radi zaposlenja - je kršenje zakona- tu nemamo spor.

Ravnatelj je primio profesoricu matematike s velikom vjerojatnošću radi nepostičkih razloga i prekršio zakon.

Imamo očito spor oko toga da neki posao može obavljati vrlo dobro ili pak odlično osoba koja ne mora imati titulu/papir naspram osobe koja je ima.

Raspra, neka je, gotova.
Zakon je prekršen, vi ste tada s pravom bili razočarani.
I dalje ste vjerojatno, i dobro je što svoja negativna iskustva ostavljate ovdje budućim nastavnicima da vide funkcioniranje zapošljavanja u praksi.
kenny (napisa):
RonnieColeman (napisa):

Entuzijazam stoga imamo, vrlo poželjno svojstvo za svakog profesora. Imamo i znanje predmeta(ako si lud za nacrtnom onda valjda dobro barataš trokutima, crtežima i konstrukcijama tj znanjima o tome), a imamo i odgojnu osposobljenost(koja proizlazi iz studija matematike za profesora) stoga imamo sve što je potrebno da takva osoba predaje informatiku.


Ovo što govoriš je u razini sljedećeg: ja sam obožavao i još uvijek obožavam kemiju (još uvijek se ne sjećam razloga zašto se nisam pojavio na prijemnom na kemiji), u srednjoj školi sam bio na natjecanjima iz kemije (a ne matematike), mojoj sestri koja je na prvoj godini studija pomažem u učenju kemije.....VALJDA imam znanje predmeta. Imam i odgojnu osposobljenost koja proizlazi iz studija matematike za profesora.


Uzmi nastavni plan kemije za srednje škole i ako se sadržaj nastavnog plana poklapa sa sadržajem kojeg imaš u glavi onda riječ valjda mijenjaj rječju sigurno. Toliko jednostavno.

Ako ne griješim, otkad si upisao matematiku i krenuo sa studijem,kemijom se hobistički ne baviš - to što si nekad rasturao kemiju i što ti je konceptualnost u toj znanosti nestrana ne znači naravno da sada možeš predavati kemiju.

Ta svaka je znanost danas u stanju izrazite propulziije i treba stalno trčati uporedno s njome. Pa tako i na, oslabljenoj, hobističkoj razini.

Ta, vjerujem, svaki diplomirani inženjer ma kojeg smjera na našem faksu može pomoći bilo kome u njegovom učenju matematike ali to nije nužno dovoljan uvjet da on bude kvalitetan profesor matematike(mora to voljeti - entuzijazam, mora dobro znati građu - predmet i mora imati osnovnu pedagošku kompetetnost(dobronamjernost, strpljivost, smirenost, spuštanje na razinu učenika i sl))

Ja govorim o hobiju kojeg ljudi gaje cijeli život, a ne tipa - nekad sam rasturao kemiju, i dalje je obožavam ali ipak ne toliko da bi joj davao znatniju pažnju izuzev one koju usput pročitam u javnim medijima i slično te onaj žar kojeg dobijem u trenucima kada objašnjavam nekome koncepte koje sam nekad i sam usvajao.

Ja govorim o ljudima, naprimjer, koji nakon radnog vremena svakodnevno davaju vrijeme svome hobiju.
Jer ti ne činiš to ne možeš govoriti o kemiji kao hobiju. Hobi ti je vjerojatno bavljenje nekim sportom i slično.

I opet ponavljam, ni hobi nije dovoljan, čovjek mora voljeti to što radi - specijalno poučavanje gdje pod sobom imaš silinu mladosti koja će kasnije birati smjerove na putokazu ka životnoj profesiji.

Uređaj svijeta je danas takav da su ljudi koji vole svoj posao rijetki ali to je tema druge rasprave.

Citat:

Imam li ja sve što je potrebno da bih predavao kemiju?


Ako se osjećaš kao na nacrtnoj geometriji - citat: Mogu ja hobistički obožavati nacrtnu geometriju, ali se ne osjećam stručnim da bih to predavao. krajcitata. - onda nemaš!

S pilotom koji se ne osjeća stručnim se ne ulazi u avion osim ako život cijeniš koliko i opušak cigarete. Wink


Citat:

Za kraj, dozvoli da citiram Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama (članak 105.):

Citat:
Iznimno, kad postoji potreba, ministar može, na zahtjev ravnatelja škole, rješenjem
odobriti izvođenje nastave iz određenog nastavnog predmeta osobi s odgovarajućom
razinom obrazovanja neodgovarajuće vrste, ako je ona završila obrazovanje iz tog nastavnog
predmeta na nižoj studijskoj razini od propisane razine obrazovanja ili ako je
ispunila studijske obveze u najmanje četiri semestra iz tog nastavnog predmeta na visokom
učilištu (o čemu se uz zahtjev prilaže i potvrda visokog učilišta) i to isključivo za rad
u školi koja najmanje tri godine nije uspjela na tim poslovima zaposliti osobu koja ima
propisanu razinu i vrstu obrazovanja
.


Pametnome dosta!


Nema spora da to što se desilo u toj školi kojoj si pristupio radi zaposlenja - je kršenje zakona- tu nemamo spor.

Ravnatelj je primio profesoricu matematike s velikom vjerojatnošću radi nepostičkih razloga i prekršio zakon.

Imamo očito spor oko toga da neki posao može obavljati vrlo dobro ili pak odlično osoba koja ne mora imati titulu/papir naspram osobe koja je ima.

Raspra, neka je, gotova.
Zakon je prekršen, vi ste tada s pravom bili razočarani.
I dalje ste vjerojatno, i dobro je što svoja negativna iskustva ostavljate ovdje budućim nastavnicima da vide funkcioniranje zapošljavanja u praksi.



_________________
...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 18:54 sub, 20. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ne, nego je spor nastao zbog tvoje izjave da je ok da profesor matematike predaje informatiku ako se njome hobistički bavi. ;)

Zgodno da si spomenuo primjer sporta. TZK smo imali na fakultetu dvije godine (4 semestra). Osoba X koja je završila matematiku se hobistički bavi sportom, zna pravila većine sportova i prati sport, svakodnevno trenira jer to voli. Hoćemo li takvom profesoru matematike dati posao profesora TZK jer eto, hobistički se bavi sportom, puno ulaže u to i zbilja to voli? Usporkos tome što se na natječaj javio profesor TZK? Može takva persona trenirati djecu u klubu, ali nipošto ne i u školi!

Usput, kad sam rekao da se ne osjećam stručnim za nacrtnu geometriju, nisam mislio na količinu moga znanja, nego na to da nemam formalno obrazovanje o toj materiji, a posljedično - ni papir!

Po tvojim stavovima bi se dalo iščitati da bi Paar trebao predavati na KBFu jer se, eto, usprkos tome što nema formalno obrazovanje hobistički bavi religijom (pa je čak i svoje udžbenike iz Fizike protkao religijskim razmišljanjima).
Ne, nego je spor nastao zbog tvoje izjave da je ok da profesor matematike predaje informatiku ako se njome hobistički bavi. Wink

Zgodno da si spomenuo primjer sporta. TZK smo imali na fakultetu dvije godine (4 semestra). Osoba X koja je završila matematiku se hobistički bavi sportom, zna pravila većine sportova i prati sport, svakodnevno trenira jer to voli. Hoćemo li takvom profesoru matematike dati posao profesora TZK jer eto, hobistički se bavi sportom, puno ulaže u to i zbilja to voli? Usporkos tome što se na natječaj javio profesor TZK? Može takva persona trenirati djecu u klubu, ali nipošto ne i u školi!

Usput, kad sam rekao da se ne osjećam stručnim za nacrtnu geometriju, nisam mislio na količinu moga znanja, nego na to da nemam formalno obrazovanje o toj materiji, a posljedično - ni papir!

Po tvojim stavovima bi se dalo iščitati da bi Paar trebao predavati na KBFu jer se, eto, usprkos tome što nema formalno obrazovanje hobistički bavi religijom (pa je čak i svoje udžbenike iz Fizike protkao religijskim razmišljanjima).



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
RonnieColeman
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00)
Postovi: (20B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 45 - 39
Lokacija: |R^3

PostPostano: 20:02 sub, 20. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="kenny"]Ne, nego je spor nastao zbog tvoje izjave da je ok da profesor matematike predaje informatiku ako se njome hobistički bavi. ;)
[/quote]

Tako je.

(samo budi oprezan što mislim pod hobi, hobi nije [i]rasturo sam kemiju u srednjoj i iš'o na natjecanja[/i] i sad se kakti "hobistički" bavim kemijom kad seki, ili inome, treba pomoć na faxu - to je daleko od hobija.)

[quote]
Zgodno da si spomenuo primjer sporta. TZK smo imali na fakultetu dvije godine (4 semestra). Osoba X koja je završila matematiku se hobistički bavi sportom, zna pravila većine sportova i prati sport, svakodnevno trenira jer to voli. Hoćemo li takvom profesoru matematike dati posao profesora TZK jer eto, hobistički se bavi sportom, puno ulaže u to i zbilja to voli? Usporkos tome što se na natječaj javio profesor TZK? Može takva persona trenirati djecu u klubu, ali nipošto ne i u školi! [/quote]

Ja sam za. Moj prijedlog:

Zaposlit ćemo svakoga bez potrebe za papirom. Papir nas uopće ne zanima!

Dat ćemo mu rok u kojem će vršiti predavanja. Nakon toga roka radi se anonimna anketa subjekata koja su polazila predavanja. Privremeni profesor čija anketa bude najuspješnija ostaje raditi - ostali marš tražit posao negdje drugdje. :wink:

Moj profesor u osnovnoj je bio ormar-pedofil(skriveni pedofil), makar je sporno koliko se skrivao u nakani jer su djevojčice s kojima sam razgovarao otvoreno govorile o profesorovoj sklonosti ka dodiru unutar epsilon okoline njihova spolna uda, 'zalud tom trubaduru sva pedagogija svijeta i svi papiri kompetencije - ipak nije prikladan za posao, radije bi ga dao prijatelju koji završava za profesora matematike i lud je za sportom, a jadnik ipak nema papir za profesora tjelesnog, a opet razlikuje gdje smije postavljati svoje prste i kojem uzrastu čovjeka! ;)

Stoga će ovaj, sada već starac, i dalje tamo maltretirati djevojčice i izazivati pokoji poremećaj u onim slabijima jer nam je papir ispred glasa auditorija.

Ta koliko si imao loših profesora u svojoj dosadašnjoj izobrazbi?
A glavnina njih imala je "kompetentni papir", a možda u parku dolje ispred zgrade čuči kakav hobistički jadnik kojem se neće pružiti šansa jer nema papir, a život ga je zastranio od onoga što voli pa nije mogao formalno do papira.

Ta nije li prirodnije dati - ma kome - da predaje što smatra da može predavati i napraviti anketu među onima što su slušali predavanja - jeli sposoban?

Ta svakako jest ali takav uređaj svijeta na ovoj planeti teško da postoji.

[quote]
Usput, kad sam rekao da se ne osjećam stručnim za nacrtnu geometriju, nisam mislio na količinu moga znanja, nego na to da nemam formalno obrazovanje o toj materiji, a posljedično - ni papir!
[/quote]

Ma čovječe pusti formu/papir, ako smatraš da jesi sposoban držati nacrtnu geometriju onda to jesi i ja te ovdje ohrabrujem da je kreneš držati!! (ukoliko se igdje drži)

Znaš situaciju kada uđeš u nečiji ured, a ono ured okićen diplomama, pohvalnicama i sličnim gorećim stvarima? Sve sami formalni papiri okićeni titulama kao dijete vodenim kozicama.

Tu se sjetim jednog nutricionista koji je na ulazu u radnju imao silinu te goreće materije, a jedno dvije godine mi je prodavao proizvode koji su bili škart svojstava, čisti šećeri, samo poradi vlastite zarade kako bi se rasteretio starih proizvoda, zasipao me teorijama svoje kompetentnosti i pričao o izotopima, anabolizmu, katabolizmu i inim stvarima.

Ta ćemo se složiti da kompetentan mora značiti i etički-moralno kompetentan?
Jer ako nećemo onda onaj gore vražji starac i dalje smije pipkati djevojčice!
:D

[quote]
Po tvojim stavovima bi se dalo iščitati da bi Paar trebao predavati na KBFu jer se, eto, usprkos tome što nema formalno obrazovanje hobistički bavi religijom (pa je čak i svoje udžbenike iz Fizike protkao religijskim razmišljanjima).[/quote]

Nemam ništa protiv izuzev što se krši zakon. Nisam za kršenje zakona ali sam za elasticiranje istoga kako bi se dozvolilo ovo o čemu pišem. ;)

ps: ja završavam sa raspravom makar mi je bilo ugodno pisati s tobom čisto radi sarme koja mi masovno opada. :mrgreen:
kenny (napisa):
Ne, nego je spor nastao zbog tvoje izjave da je ok da profesor matematike predaje informatiku ako se njome hobistički bavi. Wink


Tako je.

(samo budi oprezan što mislim pod hobi, hobi nije rasturo sam kemiju u srednjoj i iš'o na natjecanja i sad se kakti "hobistički" bavim kemijom kad seki, ili inome, treba pomoć na faxu - to je daleko od hobija.)

Citat:

Zgodno da si spomenuo primjer sporta. TZK smo imali na fakultetu dvije godine (4 semestra). Osoba X koja je završila matematiku se hobistički bavi sportom, zna pravila većine sportova i prati sport, svakodnevno trenira jer to voli. Hoćemo li takvom profesoru matematike dati posao profesora TZK jer eto, hobistički se bavi sportom, puno ulaže u to i zbilja to voli? Usporkos tome što se na natječaj javio profesor TZK? Može takva persona trenirati djecu u klubu, ali nipošto ne i u školi!


Ja sam za. Moj prijedlog:

Zaposlit ćemo svakoga bez potrebe za papirom. Papir nas uopće ne zanima!

Dat ćemo mu rok u kojem će vršiti predavanja. Nakon toga roka radi se anonimna anketa subjekata koja su polazila predavanja. Privremeni profesor čija anketa bude najuspješnija ostaje raditi - ostali marš tražit posao negdje drugdje. Wink

Moj profesor u osnovnoj je bio ormar-pedofil(skriveni pedofil), makar je sporno koliko se skrivao u nakani jer su djevojčice s kojima sam razgovarao otvoreno govorile o profesorovoj sklonosti ka dodiru unutar epsilon okoline njihova spolna uda, 'zalud tom trubaduru sva pedagogija svijeta i svi papiri kompetencije - ipak nije prikladan za posao, radije bi ga dao prijatelju koji završava za profesora matematike i lud je za sportom, a jadnik ipak nema papir za profesora tjelesnog, a opet razlikuje gdje smije postavljati svoje prste i kojem uzrastu čovjeka! Wink

Stoga će ovaj, sada već starac, i dalje tamo maltretirati djevojčice i izazivati pokoji poremećaj u onim slabijima jer nam je papir ispred glasa auditorija.

Ta koliko si imao loših profesora u svojoj dosadašnjoj izobrazbi?
A glavnina njih imala je "kompetentni papir", a možda u parku dolje ispred zgrade čuči kakav hobistički jadnik kojem se neće pružiti šansa jer nema papir, a život ga je zastranio od onoga što voli pa nije mogao formalno do papira.

Ta nije li prirodnije dati - ma kome - da predaje što smatra da može predavati i napraviti anketu među onima što su slušali predavanja - jeli sposoban?

Ta svakako jest ali takav uređaj svijeta na ovoj planeti teško da postoji.

Citat:

Usput, kad sam rekao da se ne osjećam stručnim za nacrtnu geometriju, nisam mislio na količinu moga znanja, nego na to da nemam formalno obrazovanje o toj materiji, a posljedično - ni papir!


Ma čovječe pusti formu/papir, ako smatraš da jesi sposoban držati nacrtnu geometriju onda to jesi i ja te ovdje ohrabrujem da je kreneš držati!! (ukoliko se igdje drži)

Znaš situaciju kada uđeš u nečiji ured, a ono ured okićen diplomama, pohvalnicama i sličnim gorećim stvarima? Sve sami formalni papiri okićeni titulama kao dijete vodenim kozicama.

Tu se sjetim jednog nutricionista koji je na ulazu u radnju imao silinu te goreće materije, a jedno dvije godine mi je prodavao proizvode koji su bili škart svojstava, čisti šećeri, samo poradi vlastite zarade kako bi se rasteretio starih proizvoda, zasipao me teorijama svoje kompetentnosti i pričao o izotopima, anabolizmu, katabolizmu i inim stvarima.

Ta ćemo se složiti da kompetentan mora značiti i etički-moralno kompetentan?
Jer ako nećemo onda onaj gore vražji starac i dalje smije pipkati djevojčice!
Very Happy

Citat:

Po tvojim stavovima bi se dalo iščitati da bi Paar trebao predavati na KBFu jer se, eto, usprkos tome što nema formalno obrazovanje hobistički bavi religijom (pa je čak i svoje udžbenike iz Fizike protkao religijskim razmišljanjima).


Nemam ništa protiv izuzev što se krši zakon. Nisam za kršenje zakona ali sam za elasticiranje istoga kako bi se dozvolilo ovo o čemu pišem. Wink

ps: ja završavam sa raspravom makar mi je bilo ugodno pisati s tobom čisto radi sarme koja mi masovno opada. Mr. Green



_________________
...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 20:37 sub, 20. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ne, ne, nemoj završiti raspravu. Zanimljivi su mi tvoji stavovi, premda se uopće ne slažem sa njima (usput, ja ne mogu spuštati sarmu jer sam odavno ispucao limit :D).

Dakle, ako papir nije bitan, zašto onda studiraš? Hoćemo li kad smo bolesni ići doktoru medicine ili šarlatanu jer smo mu dopustili da se zaposli bez papira? Ili se tvoj prijedlog odnosi samo na školu? A to da mi plaća ili zaposlenje ovisi o anketiranju subjekata je isto problem za sebe...da, učenici vole korektne nastavnike, ali također vole i one koji im daju pozitivne ocjene, bez obzira što stvarno znanje nije u skladu sa ocjenom.

Nisam ja ni u jednom trenutku rekao da su oni sa papirom kompetentni. Bože moj, ima nas svakakvih - odličnih i onih malo manje odličnih. Kad velim "stručan" mislim "osposobljen" (jer je to način na koji zakonodavac razmišlja), a ne "sposoban". ;)
Ne, ne, nemoj završiti raspravu. Zanimljivi su mi tvoji stavovi, premda se uopće ne slažem sa njima (usput, ja ne mogu spuštati sarmu jer sam odavno ispucao limit Very Happy).

Dakle, ako papir nije bitan, zašto onda studiraš? Hoćemo li kad smo bolesni ići doktoru medicine ili šarlatanu jer smo mu dopustili da se zaposli bez papira? Ili se tvoj prijedlog odnosi samo na školu? A to da mi plaća ili zaposlenje ovisi o anketiranju subjekata je isto problem za sebe...da, učenici vole korektne nastavnike, ali također vole i one koji im daju pozitivne ocjene, bez obzira što stvarno znanje nije u skladu sa ocjenom.

Nisam ja ni u jednom trenutku rekao da su oni sa papirom kompetentni. Bože moj, ima nas svakakvih - odličnih i onih malo manje odličnih. Kad velim "stručan" mislim "osposobljen" (jer je to način na koji zakonodavac razmišlja), a ne "sposoban". Wink



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Crazylamb1
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 09. 06. 2006. (01:17:33)
Postovi: (12E)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
27 = 38 - 11
Lokacija: Albertane, Mars

PostPostano: 1:12 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Evo da se ukljucim u raspravu.

Vise se slazem sa RonnieColeman-om, s tim da ne mora nuzno "anketa subjekata" biti to sto ocjenjuje kvalitetu. Moze biti kombinacija vise stvari - detaljna anketa subjekata (sa istaknutim pozitivnim/negativnim stranama zaposlenika), te neka "komisija" ili nesto slicno. Na drugim poslovima, bilo to neki obicni radnik, sportas, doktor, itd. - takodjer bi se mogla mjeriti uspjesnost u obavljanju posla (umjesto ankete ucenika/studenata), te procjena komisije. E sad, kod nekih "osjetljivih" poslova gdje se vazne stvari poput ljudskih zivota dovode u ruke tog zaposlenika, treba testirati BEZ tih komponenata - npr. sa lutkama umjesto stvarnim pacijentima. U svakom slucaju, dalo bi se to urediti da se hoce. Naravno - ovo je definitivno ogromna procedura kako bi se uklonili oni poput spomenutog pedofila, te kako bi mogli doci do izrazaja oni poput spomenutog matematicara-sportasa. Takvi su ipak, nadam se, manjina.

Mada, znam definitivno da u nekim drzavama kad vas privatnik zaposljava u vecini slucajeva ne trazi dokaz o strucnoj spremi (premda je mozda u natjecaju napisano da se trazi osoba sa odredjenom strucnom spremom), vec vas uzima za rijec kad napisete u cv-u da imate tu strucnu spremu. Ono sto je njemu puno bitnije su prethodna iskustva te preporuke prethodnih poslodavaca. Ako uz sve to obavljate posao kako treba, who cares imate li neki papir na kojem pise da si ing. ili prof. ili dr. ili samo osnovnu?
Evo da se ukljucim u raspravu.

Vise se slazem sa RonnieColeman-om, s tim da ne mora nuzno "anketa subjekata" biti to sto ocjenjuje kvalitetu. Moze biti kombinacija vise stvari - detaljna anketa subjekata (sa istaknutim pozitivnim/negativnim stranama zaposlenika), te neka "komisija" ili nesto slicno. Na drugim poslovima, bilo to neki obicni radnik, sportas, doktor, itd. - takodjer bi se mogla mjeriti uspjesnost u obavljanju posla (umjesto ankete ucenika/studenata), te procjena komisije. E sad, kod nekih "osjetljivih" poslova gdje se vazne stvari poput ljudskih zivota dovode u ruke tog zaposlenika, treba testirati BEZ tih komponenata - npr. sa lutkama umjesto stvarnim pacijentima. U svakom slucaju, dalo bi se to urediti da se hoce. Naravno - ovo je definitivno ogromna procedura kako bi se uklonili oni poput spomenutog pedofila, te kako bi mogli doci do izrazaja oni poput spomenutog matematicara-sportasa. Takvi su ipak, nadam se, manjina.

Mada, znam definitivno da u nekim drzavama kad vas privatnik zaposljava u vecini slucajeva ne trazi dokaz o strucnoj spremi (premda je mozda u natjecaju napisano da se trazi osoba sa odredjenom strucnom spremom), vec vas uzima za rijec kad napisete u cv-u da imate tu strucnu spremu. Ono sto je njemu puno bitnije su prethodna iskustva te preporuke prethodnih poslodavaca. Ako uz sve to obavljate posao kako treba, who cares imate li neki papir na kojem pise da si ing. ili prof. ili dr. ili samo osnovnu?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail MSNM
goranm
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12)
Postovi: (906)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
218 = 249 - 31

PostPostano: 1:36 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="RonnieColeman"][quote]
Zgodno da si spomenuo primjer sporta. TZK smo imali na fakultetu dvije godine (4 semestra). Osoba X koja je završila matematiku se hobistički bavi sportom, zna pravila većine sportova i prati sport, svakodnevno trenira jer to voli. Hoćemo li takvom profesoru matematike dati posao profesora TZK jer eto, hobistički se bavi sportom, puno ulaže u to i zbilja to voli? Usporkos tome što se na natječaj javio profesor TZK? Može takva persona trenirati djecu u klubu, ali nipošto ne i u školi! [/quote]

Ja sam za.[/quote]
Promijenio bi mišljenje kada bi ti takva osoba, zbog laičkog i amaterskog pristupa i treninzima i organiziaciji istih uzrokovala doživotnu kroničnu bol. ;)
RonnieColeman (napisa):
Citat:

Zgodno da si spomenuo primjer sporta. TZK smo imali na fakultetu dvije godine (4 semestra). Osoba X koja je završila matematiku se hobistički bavi sportom, zna pravila većine sportova i prati sport, svakodnevno trenira jer to voli. Hoćemo li takvom profesoru matematike dati posao profesora TZK jer eto, hobistički se bavi sportom, puno ulaže u to i zbilja to voli? Usporkos tome što se na natječaj javio profesor TZK? Može takva persona trenirati djecu u klubu, ali nipošto ne i u školi!


Ja sam za.

Promijenio bi mišljenje kada bi ti takva osoba, zbog laičkog i amaterskog pristupa i treninzima i organiziaciji istih uzrokovala doživotnu kroničnu bol. Wink



_________________
The Dude Abides
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 10:04 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

@ Crazylamb1 & RonnieColeman: jeste li vi svjesni da bi testiranje subjekta bila toliko opsežna i dugotrajna procedura koja je financijski neisplativa i intelektualno zamorna da bi se više isplatilo dati nekom drugom (npr. FAKULTETU) da to učini umjesto tebe...?
@ Crazylamb1 & RonnieColeman: jeste li vi svjesni da bi testiranje subjekta bila toliko opsežna i dugotrajna procedura koja je financijski neisplativa i intelektualno zamorna da bi se više isplatilo dati nekom drugom (npr. FAKULTETU) da to učini umjesto tebe...?



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Crazylamb1
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 09. 06. 2006. (01:17:33)
Postovi: (12E)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
27 = 38 - 11
Lokacija: Albertane, Mars

PostPostano: 10:15 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Hmm... ne slazem se bas - da je jednostavno testiranje (anketa) grupe od recimo 100 osoba skuplje i vise zamarajuce nego proces od 4-5 godina formalnog obrazovanja jedne osobe? Don't think so.
Hmm... ne slazem se bas - da je jednostavno testiranje (anketa) grupe od recimo 100 osoba skuplje i vise zamarajuce nego proces od 4-5 godina formalnog obrazovanja jedne osobe? Don't think so.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail MSNM
goranm
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12)
Postovi: (906)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
218 = 249 - 31

PostPostano: 13:34 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Crazylamb1"]Hmm... ne slazem se bas - da je jednostavno testiranje (anketa) grupe od recimo 100 osoba skuplje i vise zamarajuce nego proces od 4-5 godina formalnog obrazovanja jedne osobe? Don't think so.[/quote]Kako bi ocijenila vjerojatnost da se u hipotetskoj situaciji u kojoj je ukinuto formalno obrazovanje (ili nikada nije niti postojalo) među takvih 100 osoba nađe jedna koja je usporediva sa osobom koja je završila fakultet?
Crazylamb1 (napisa):
Hmm... ne slazem se bas - da je jednostavno testiranje (anketa) grupe od recimo 100 osoba skuplje i vise zamarajuce nego proces od 4-5 godina formalnog obrazovanja jedne osobe? Don't think so.
Kako bi ocijenila vjerojatnost da se u hipotetskoj situaciji u kojoj je ukinuto formalno obrazovanje (ili nikada nije niti postojalo) među takvih 100 osoba nađe jedna koja je usporediva sa osobom koja je završila fakultet?



_________________
The Dude Abides
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Cobs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15)
Postovi: (206)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 40 - 14
Lokacija: Geto

PostPostano: 16:08 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

ja smatram da bi bil jako dobar doktor, štoviše jako puno znam o medicini, samouk sam, jako puno vremena sam proveo učeći o tome onak više fanatično neg hobistički pa bi se moglo reć da sam vrlo vrlo dobro potkovan znanjem u tom području, biste li odveli dijete kod mene kad je bolesno il kod nekog doktora koji zna manje od mene, al ima onu jadnu diplomu s medicine koju ja nemam. Kad nisam doktor onda letim, obožavam avione, imam tolko sati u simulatorima kolko nema niti jedan učenik zrakoplovne škole ( il koja se već treba završit da bi bil pilot ), čak sam i letio sam već par puta, tko ide sa mnom, a tko ide s onim manje sposobnim i stručno osposobljenim?

Kaj će mi fax, na anketi sam bil bolji od svih!
ja smatram da bi bil jako dobar doktor, štoviše jako puno znam o medicini, samouk sam, jako puno vremena sam proveo učeći o tome onak više fanatično neg hobistički pa bi se moglo reć da sam vrlo vrlo dobro potkovan znanjem u tom području, biste li odveli dijete kod mene kad je bolesno il kod nekog doktora koji zna manje od mene, al ima onu jadnu diplomu s medicine koju ja nemam. Kad nisam doktor onda letim, obožavam avione, imam tolko sati u simulatorima kolko nema niti jedan učenik zrakoplovne škole ( il koja se već treba završit da bi bil pilot ), čak sam i letio sam već par puta, tko ide sa mnom, a tko ide s onim manje sposobnim i stručno osposobljenim?

Kaj će mi fax, na anketi sam bil bolji od svih!


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
RonnieColeman
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00)
Postovi: (20B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 45 - 39
Lokacija: |R^3

PostPostano: 20:07 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Što više razmišljam - to manje - imam volje pisati. Što se ne čini iz wordcounta ovog posta. :mrgreen:

Na kraju se svaka misao svodi na čovjeka i njegov koruptivni poriv da na uštrb vlastite koristi ozljedi drugoga, bilo intelektualno, emotivno, fizički i slično.

Nije li ova cijela rasprava i pokrenuta zbog čovjekova poriva da čini što mu je volja?

Jer ovaj ravnatelj po svojoj volji prima zaposlenika, a ja po svojoj volji branim toga zaposlenika uz pretpostavku da je najmanje - jednako sposoban - kao i onaj što ima službenu titulu.
A Kenny je svojevoljno, i s razlogom, revoltiran što se na mjesto koje zakonski pripada njemu ubacuje druga osoba bez zakonskih pretpostavki za posjed mjesta.

Čovjek sa titulom nastavnika matematike i informatike će biti intelektualno povrijeđen ako na njemu pripadajuće mjesto pristupi nastavnik matematike pa čak i ako je po zakonu(što kod nas nije), pa čak i ako je ovaj potonji više ili jednako sposoban predavati predmetnu građu.

Mi se uvijek smatramo boljima od drugih.
Teško je ne pitati se - [i]što li sam ja tumbao po informatičkim kolegijima da mi sada drugi(meni) manje sposobnik blokirao mjesto[/i]?

Ali profesor matematike ima sigurno više matematičkih kolegija za obradu tokom studija, jeli po toj liniji argumentacije on sposobniji držati matematiku od ovoga što je imao miješani(mat/info) studij?


Neka svaki profesor radi sebe sama provuće anonimnu anketu "kroz svoje učenike" i vidi kritiku sebe kroz oči drugih.

Neka je profesor, kasnije uz zakonsko uređenje, obligatoran predati anketu revizorima, ta koliko je to skupo i zamorno?

Koliko ga može koštati da u dogovoru sa profesorom informatike(ako već sam ne predaje kolegij) napravi anketu na računalu kako bi minimizirao mogućnost da otkrije trag učenika koji je pisao anketu i time naškodi učeniku na ini način?

Neka drugi korak bude da profesor ne ulazi u razred kao gotov proizvod, neka si sam kaže - od ove generacije namjeravam naučiti nešto nova kao što sam učio od prijašnjih.
Neka sjedne na mjesto učenika, a učeniku prepusti kredu i katedru.
Neka se igra takvom promjenom perspektive. Itd. Društvo mrtvih pjesnika jest film, ali nemojmo reći - samo film. ;)
Što više razmišljam - to manje - imam volje pisati. Što se ne čini iz wordcounta ovog posta. Mr. Green

Na kraju se svaka misao svodi na čovjeka i njegov koruptivni poriv da na uštrb vlastite koristi ozljedi drugoga, bilo intelektualno, emotivno, fizički i slično.

Nije li ova cijela rasprava i pokrenuta zbog čovjekova poriva da čini što mu je volja?

Jer ovaj ravnatelj po svojoj volji prima zaposlenika, a ja po svojoj volji branim toga zaposlenika uz pretpostavku da je najmanje - jednako sposoban - kao i onaj što ima službenu titulu.
A Kenny je svojevoljno, i s razlogom, revoltiran što se na mjesto koje zakonski pripada njemu ubacuje druga osoba bez zakonskih pretpostavki za posjed mjesta.

Čovjek sa titulom nastavnika matematike i informatike će biti intelektualno povrijeđen ako na njemu pripadajuće mjesto pristupi nastavnik matematike pa čak i ako je po zakonu(što kod nas nije), pa čak i ako je ovaj potonji više ili jednako sposoban predavati predmetnu građu.

Mi se uvijek smatramo boljima od drugih.
Teško je ne pitati se - što li sam ja tumbao po informatičkim kolegijima da mi sada drugi(meni) manje sposobnik blokirao mjesto?

Ali profesor matematike ima sigurno više matematičkih kolegija za obradu tokom studija, jeli po toj liniji argumentacije on sposobniji držati matematiku od ovoga što je imao miješani(mat/info) studij?


Neka svaki profesor radi sebe sama provuće anonimnu anketu "kroz svoje učenike" i vidi kritiku sebe kroz oči drugih.

Neka je profesor, kasnije uz zakonsko uređenje, obligatoran predati anketu revizorima, ta koliko je to skupo i zamorno?

Koliko ga može koštati da u dogovoru sa profesorom informatike(ako već sam ne predaje kolegij) napravi anketu na računalu kako bi minimizirao mogućnost da otkrije trag učenika koji je pisao anketu i time naškodi učeniku na ini način?

Neka drugi korak bude da profesor ne ulazi u razred kao gotov proizvod, neka si sam kaže - od ove generacije namjeravam naučiti nešto nova kao što sam učio od prijašnjih.
Neka sjedne na mjesto učenika, a učeniku prepusti kredu i katedru.
Neka se igra takvom promjenom perspektive. Itd. Društvo mrtvih pjesnika jest film, ali nemojmo reći - samo film. Wink



_________________
...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 21:39 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ronnie, ti o nastavi matematike razmisljas pjesnicki, a Kenny egzistencijalno (buduci da od toga zivi).

U cijeloj raspravi najproblematicniji mi se cini stav "znam da sam zakinut, ali necu rusiti natjecaj jer me onda nitko nece zaposliti". Dok bude takvog razmisljanja bit ce i korupcije.
Ronnie, ti o nastavi matematike razmisljas pjesnicki, a Kenny egzistencijalno (buduci da od toga zivi).

U cijeloj raspravi najproblematicniji mi se cini stav "znam da sam zakinut, ali necu rusiti natjecaj jer me onda nitko nece zaposliti". Dok bude takvog razmisljanja bit ce i korupcije.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 21:48 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="krcko"]U cijeloj raspravi najproblematicniji mi se cini stav "znam da sam zakinut, ali necu rusiti natjecaj jer me onda nitko nece zaposliti". Dok bude takvog razmisljanja bit ce i korupcije.[/quote]

Apsolutno! Posve se slažem sa tobom. Međutim, sustav je takav kakav jest, ravnatelji su lički međedi i teško je mijenjati stvari kad se ravnatelji prvi ne postavljaju po sposobnosti nego po podobnosti. A kad je takva situacija, nastavnika neće zaštiti nitko. Ukucajte u google "Trupeljak", "Stazić", "Treska". Koliko su zla ti ljudi napravili, a inspekcija je zaštitila njih...a ne nastavnike (osim u slučaju "Treska").

@ RonnieColeman - profesori matematike su imali 1 (ili 2) matematička kolegija više tijekom studija i to kolegija praktični nevažnih u osnovnom i srednjem obrazovanju, a mi smo sa druge strane imali nekoliko informatičkih kolegija viže + Metodiku informatike ;)
krcko (napisa):
U cijeloj raspravi najproblematicniji mi se cini stav "znam da sam zakinut, ali necu rusiti natjecaj jer me onda nitko nece zaposliti". Dok bude takvog razmisljanja bit ce i korupcije.


Apsolutno! Posve se slažem sa tobom. Međutim, sustav je takav kakav jest, ravnatelji su lički međedi i teško je mijenjati stvari kad se ravnatelji prvi ne postavljaju po sposobnosti nego po podobnosti. A kad je takva situacija, nastavnika neće zaštiti nitko. Ukucajte u google "Trupeljak", "Stazić", "Treska". Koliko su zla ti ljudi napravili, a inspekcija je zaštitila njih...a ne nastavnike (osim u slučaju "Treska").

@ RonnieColeman - profesori matematike su imali 1 (ili 2) matematička kolegija više tijekom studija i to kolegija praktični nevažnih u osnovnom i srednjem obrazovanju, a mi smo sa druge strane imali nekoliko informatičkih kolegija viže + Metodiku informatike Wink



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
RonnieColeman
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00)
Postovi: (20B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 45 - 39
Lokacija: |R^3

PostPostano: 22:16 pon, 22. 11. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Istina.

I sam bi postupio kao Kenny tj da permutiram riječ postupio pa napišem - popustio - i nebi prijavljivao ništa, aktivist sam kad treba nešto napisati jer pisati je lako ali aktivirati se u posadi boljitka, gotovo sigurno, - neću.

Nemam te hrabrosti.

Stoga i zato, čekajmo nekog hrabrijeg, nekog voljnog da se reducira na minimalni životni luksuz, jer obično zviždači i slični moralisti bivaju rastavljeni na taj način, taj će valjda uspjeti u onome u čemu mi ne želimo sudjelovati.

I da budem dosljedan u pjesničkom izražavanju sjećam se anegdote, a vi je konkretizirajte imenom legende o filozofu koji je pod sjenom, valjda, rimskog vojskovođe što se nadvio nad njime ležećim, na upit - [i]Što mogu učiniti za tebe o neznani junače? [/i] jer mu je filozof prije učinio veliku uslugu odgovorio: [i]molim te skloni mi se sa sunca![/i] i vratio se kontemplaciji pokraj "kartonske" kutije kraj koje je ležao i hranio lice toplinom sunca.

;)
Istina.

I sam bi postupio kao Kenny tj da permutiram riječ postupio pa napišem - popustio - i nebi prijavljivao ništa, aktivist sam kad treba nešto napisati jer pisati je lako ali aktivirati se u posadi boljitka, gotovo sigurno, - neću.

Nemam te hrabrosti.

Stoga i zato, čekajmo nekog hrabrijeg, nekog voljnog da se reducira na minimalni životni luksuz, jer obično zviždači i slični moralisti bivaju rastavljeni na taj način, taj će valjda uspjeti u onome u čemu mi ne želimo sudjelovati.

I da budem dosljedan u pjesničkom izražavanju sjećam se anegdote, a vi je konkretizirajte imenom legende o filozofu koji je pod sjenom, valjda, rimskog vojskovođe što se nadvio nad njime ležećim, na upit - Što mogu učiniti za tebe o neznani junače? jer mu je filozof prije učinio veliku uslugu odgovorio: molim te skloni mi se sa sunca! i vratio se kontemplaciji pokraj "kartonske" kutije kraj koje je ležao i hranio lice toplinom sunca.

Wink



_________________
...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Ponuda poslova Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2, 3  Sljedeće
Stranica 2 / 3.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan