Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Lp-prostori

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji diplomskih i starih studija -> Metrički prostori
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Korisnik
Gost





PostPostano: 15:20 sri, 5. 12. 2007    Naslov: Lp-prostori Citirajte i odgovorite

Ponajprije, ispricavam se za "zloupotrebu" foruma, s obzirom da nisam niti sam bio student PMF MO-a. Pitanja koja slijede proistekla su iz mojeg zanimanja (valjda visak vremena!) za odredjena podrucja matematike, kao svojevrsna nadopuna onoga sto sam svojevremeno slusao na kolegijima na svom fakultetu.
Dakle, rijec je o Lebesgueovim Lp-prostorima. Poznato mi je da za p<q vrijedi da je Lq(a,b) 'podskup' Lp(a,b) (na omedjenom intervalu). Zanima me odakle proizlazi to "uranjanje prostora u prostor"? Dokazuje li se to preko normi?
Drugo pitanje tice se veze izmedju ||f||p i ||f||'beskonacno' (na omedjenom intervalu). Postoje li neke zanimljive relacije izmedju njih (za neke p, recimo p=1, 2, 3), osim standardne o limesu kad p->'beskonacno'?
Ispricavam se ukoliko su Vam odgovori na neka pitanja preociti. Obavio sam pretragu internetskih sadrzaja, no ili ne znam prepoznati odgovor ili ga ne uspijevam naci. Ne vjerujem da ga nema.

Zahvaljujem Vam na vremenu i odgovoru!
Ponajprije, ispricavam se za "zloupotrebu" foruma, s obzirom da nisam niti sam bio student PMF MO-a. Pitanja koja slijede proistekla su iz mojeg zanimanja (valjda visak vremena!) za odredjena podrucja matematike, kao svojevrsna nadopuna onoga sto sam svojevremeno slusao na kolegijima na svom fakultetu.