Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

odjel za matematiku osijek -> pr. matematika / statistika

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
jeluschka
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 06. 2012. (15:50:47)
Postovi: (2)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 16:00 pon, 4. 6. 2012    Naslov: odjel za matematiku osijek -> pr. matematika / statistika Citirajte i odgovorite

Pozdrav.
Trenutno sam studentica 3. god na odjelu za mat u Os, i htjela bih probati upisat diplomski studij na PMF-u ( primijenjena matematika, ili statistika). Pa, ako ima netko sličnih iskustava da mi malo pojasni kako to sve funkcionira. Treba li se završit sad sve u 7. mjesecu , rad i ispiti? polaže li se neka razlika?
Svaki komentar je dobro došao.
Hvala svima unaprijed na pomoći. :)
Pozdrav.
Trenutno sam studentica 3. god na odjelu za mat u Os, i htjela bih probati upisat diplomski studij na PMF-u ( primijenjena matematika, ili statistika). Pa, ako ima netko sličnih iskustava da mi malo pojasni kako to sve funkcionira. Treba li se završit sad sve u 7. mjesecu , rad i ispiti? polaže li se neka razlika?
Svaki komentar je dobro došao.
Hvala svima unaprijed na pomoći. Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
funkcija
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 10. 2011. (16:35:43)
Postovi: (24)16
Sarma = la pohva - posuda
= 2 - 2

PostPostano: 16:30 pon, 4. 6. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mi u Zg nemamo zavrsni rad. Upisi su navodno pocetkom 9 mjeseca (kraj 8 bi bilo super da imas sve papire spremne) tako je bar bilo prosle godine.