Domaće zadaće iz Numeričke matematike

Pomoć

Sadržaj:

  1. Otvaranje korisničkog računa
  2. Prijava za rad
  3. Preuzimanje zadataka
  4. Slanje i provjera rješenja
  5. Legenda
  6. Dodatna pomoć i pitanja

1. Otvaranje korisničkog računa

Korisnički račun otvarate na početnoj stranici navođenjem svih traženih podataka.

Nakon otvaranja računa, na mail adresu na studentu doći će mail s linkom koji je potreban za aktivaciju korisničkog računa.

Ako ne dobijete mail u roku sat-dva, pokušajte se prijaviti za rad. Tada ćete dobiti obavijest da račun nije aktiviran, uz mogućnost ponovnog slanja aktivacijskog maila. Ako niti nakon ponovnog slanja maila ne dobijete potvrdu u roku 24 sata, javite se mailom administratoru (prof. Singer) sa svoje adrese na studentu. Obavezno navedite svoj JMBAG i o kojem je kolegiju riječ!

2. Prijava za rad

Za rad s aplikacijom također se prijavljujete na početnoj stranici, upisivanjem samo JMBAG-a i lozinke (ostala polja ostaju prazna!). Nakon prijave (ako ste potvrdili korisnički račun kako je opisano u prethodnom poglavlju), otvorit će se stranica na kojoj dalje upravljate aplikacijom.

3. Preuzimanje zadataka

Zadatke preuzimate nakon prijave u sustav, izborom područja i klikom na gumb "Dalje". Smatra se da su zadaci preuzeti nakon što su prvi put pročitani.

Ukoliko to želite, zadatke možete poslati mailom na svoju studentsku adresu, klikom na odgovarajuće dugme. Zadaci neće biti automatski poslani na mail prilikom prvog (niti bilo kojeg drugog) preuzimanja!

4. Slanje i provjera rješenja

Na istoj stranici na kojoj se nalazi popis zadataka, šalju se i rješenja. Pri tome neki zadaci zahtijevaju samo kratak odgovor (koji se onda upisuje u za to predviđeno polje), dok neki zahtijevaju cijeli program (koji uploadate na server).

Pripazite na slijedeće:

  1. Serveru šaljete izvorni kod programa koji mora biti u jednoj .c datoteci. Compilirane verzije programa neće proći niti slanje niti verifikaciju!
  2. Programi moraju biti pisani u ANSI C-u, te se moraju dati compilirati.
  3. Programi moraju raditi točno kako se u zadatku traži. To se odnosi i na ulazne podatke i izlaz programa.
    Nemojte dodavati "ukrasne" ispise jer će oni zbuniti verifikator i rješenje će biti proglašeno pogrešnim! Dakle, ako se traži program koji učitava dva realna broja i ispisuje njihovu sumu, onda je točno rješenje (navodimo bez deklaracija i ostalih "dodataka"):
    scanf("%lf %lf", &x, &y);
    printf("%g", x+y);
    ali NE i
    printf("Ucitajte dva broja: ");
    scanf("%lf %lf", &x, &y);
    printf("%g + %g = %g", x, y, x+y);
  4. Kad god radite s realnim brojevima, koristite tip double, a za ispis koristite format "%g".
  5. Ako zadatak traži da kao rješenje upišete jednu ili više matrica, njih upisujete zadanim redoslijedom jednu ispod druge, a svaku od njih redak po redak (elemente matrice u istom retku odvojite razmacima). Na primjer, matrice $$\begin{bmatrix}17 & 19 \\ 23 & 29\end{bmatrix} \quad \text{i} \quad \begin{bmatrix}7 & 11 \\ 13 & 17\end{bmatrix}$$ zapisujete kao
    17 19
    23 29
    7 11
    13 17

Rješenje možete slati proizvoljan broj puta, do isteka roka za predaju ili dok ne bude prihvaćeno kao točno. Ipak, molimo vas da rješenja prije slanja provjerite (posebno programe!), tj. da ne koristite verifikator kao zamjenu za testiranje programa, jer time gubite važan element učenja (provjera vlastitih rješenja). Na kolokvijima zadatke morate provjeravati sami, tj. tamo nema verifikatora da to obavi umjesto Vas.

Provjera rješenja se NE izvršava odmah, nego svakih sat vremena. Rezultati testiranja šalju se mailom, a i dostupni su na stranici sa zadacima.

Ako provjera zadataka ne bude provedena niti nakon nekoliko sati, javite se mailom administratoru.

5. Legenda

Rješenja su označena slijedećim ikonama:

Rješenje je zaprimljeno i čeka provjeru.
Rješenje je ispravno.
Rješenje je provjereno, ali nije ispravno.
Program ne prolazi compiliranje.
Program se predugo izvršava (vjerojatno ima beskonačnu petlju ili pauziranje (npr. scanf("%%");) na kraju programa).

6. Dodatna pomoć i pitanja

Za pomoću u radu s aplikacijom obratite se demonstratorima kolegija u terminima njihovih demonstratura. Eventualne greške u radu aplikacije prijavite administratoru.

Prilikom kontaktiranja administratora koristite svoju studentsku e-mail adresu, a u mailu navedite svoj JMBAG. Prije nego se javite administratoru, pročitajte ove upute i napomene na naslovnici.


Zatvori prozor