Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
fordusa Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 04. 2008. (21:21:44) Postovi: (3)16
Lokacija: --
|
|
[Vrh] |
|
kakt00s Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 10. 2007. (12:19:40) Postovi: (183)16
Spol:
Lokacija: :ɐɾıɔɐʞoן
|
|
[Vrh] |
|
kakt00s Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 10. 2007. (12:19:40) Postovi: (183)16
Spol:
Lokacija: :ɐɾıɔɐʞoן
|
|
[Vrh] |
|
eval Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 01. 2008. (22:48:52) Postovi: (70)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
eval Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 01. 2008. (22:48:52) Postovi: (70)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
kakt00s Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 10. 2007. (12:19:40) Postovi: (183)16
Spol:
Lokacija: :ɐɾıɔɐʞoן
|
|
[Vrh] |
|
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
|
[Vrh] |
|
kakt00s Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 10. 2007. (12:19:40) Postovi: (183)16
Spol:
Lokacija: :ɐɾıɔɐʞoן
|
|
[Vrh] |
|
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
|
[Vrh] |
|
griotte Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 07. 2007. (12:39:00) Postovi: (19)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
eval Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 01. 2008. (22:48:52) Postovi: (70)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
Buga. Forumaš(ica)
Pridružen/a: 20. 02. 2008. (22:04:58) Postovi: (18E)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
ivana001 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 03. 2007. (17:25:58) Postovi: (1A)16
|
|
[Vrh] |
|
Redeemer Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 06. 2006. (21:57:04) Postovi: (B9)16
Spol:
Lokacija: Wo'liegt'dieses'verdammte'dorf
|
|
[Vrh] |
|
buba Forumaš(ica)
Pridružen/a: 29. 10. 2004. (21:53:15) Postovi: (57B)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
tierra Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 11. 2007. (12:46:15) Postovi: (4D)16
Spol:
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
buba Forumaš(ica)
Pridružen/a: 29. 10. 2004. (21:53:15) Postovi: (57B)16
Spol:
|
Postano: 7:16 sub, 28. 6. 2008 Naslov: |
|
|
Onda sam ja nesto krivo pohvatala. Sorry ppl. :oops:
Evo vam ovo za bodove:
[quote="Pravila ocjenjivanja - ljetni semestar"]
[size=18][b]Diferencijalni i integralni račun 1[/b][/size]
Elementi ocjenjivanja:
1. četiri školske zadaće (25%),
2. dva kolokvija (50%),
3. završni ispit (25%).
[size=18][b]Školske zadaće[/b][/size]
Tijekom semestra u vrijeme seminara ili vježbi pišu se 4 najavljene školske zadaće. Svaki točno riješeni zadatak ili točan odgovor na pitanje vrijedi 1 bod, tako da je moguće ostvariti maksimalno 25 bodova iz ukupno 25 zadataka ili pitanja koji će biti ravnomjerno raspoređeni na četiri zadaće. Ukupni broj bodova se podudara s ukupnim postotkom koji je ostvaren iz ovog elementa ocjenjivanja.
Minimalni uvjeti za prolaz na prvom elementu objedinjuje se s minimalnim uvjetima za drugi element.
Mogućnost popravka prvog elementa usklađen je s mogućnošću popravka drugog elementa.
[size=18][b]Kolokviji[/b][/size]
Tijekom semestra bit će organizirana dva kolokvija od kojih se svaki sastoji od 5 zadatka ili pitanja. Svaki točno riješeni zadatak ili pitanje vrijedi 5 bodova. U sklopu ovog elementa moguće je ostvariti maksimalno 50 bodova. Ukupni broj bodova se podudara s ukupnim postotkom koji je ostvaren iz ovog elementa ocjenjivanja.
Minimalni uvjeti za prolaz na drugom elementu objedinjuje se s prvim elementom i zajedno iznose [b][size=18]38[/size][/b] bodova od ukupno 75 bodova koliki je maksimalni zbroj bodova za prva dva elementa.
Student koji ne ostvari tijekom semestra minimum od 38 bodova iz zadaća i kolokvija ima pravo na popravni kolokvij koji će obuhvatiti gradivo cijelog semestra i bit će organiziran nakon završetka nastave tekućeg semestra. Ukupni broj bodova na kolokviju iznosi 100. Student koji riješi popravni kolokvij s natpolovičnom točnošću ima pravo pristupiti završnom ispitu. Bodovi koji su ostvareni na popravnom kolokviju preračunavaju se u postotke sljedećom formulom:
postotak = 22/55 × bodovi + 16
[size=18][b]Završni ispit[/b][/size]
Završni ispit počinje kratkom analizom ostvarenih rezultata svakog pojedinog studenta iz prva dva elementa kontinuiranog praćenja nastave. Na osnovu te analize određuje se broj, tip i težina pitanja na završnom djelu ispita. Pitanja mogu biti postavljena tako student na njih odgovara pismeno ili usmeno (nije isključivi ili). Maksimalni broj bodova koji se može ostvariti na završnom ispitu iznosi 25. Ukupni broj bodova se podudara s ukupnim postotkom koji je ostvaren iz ovog elementa ocjenjivanja.
Bez obzira da li je ostvareni broj bodova iz prva dva elementa ocjenjivanja veći od 50 student mora pokazati barem dovoljno znanje i na završnom ispitu.
Ako student nije zadovoljio na završnom dijelu ispita, nastavnik mu određuje još jedan termin za popravak. Student koji je prvi puta pristupio završnom ispitu, ali nije zadovoljan pokazanim znanjem, iako je bilo dovoljno za formiranje završne ocjene, također može još jednom ponoviti završni ispit.
[size=18][b]Zaključivanje ocjene[/b][/size]
Bez obzira da li je ostvareni broj bodova iz prva dva elementa student ostvario na osnovu popravnog kolokvija ili ne, vrijede ista pravila za formiranje završne ocjene. Završna ocjena formira se na temelju ukupne sume ostvarenih postotaka iz sva tri elementa ocjenjivanja, i to prema sljedećoj tablici:
% Ocjena
50-60 Dovoljan (2)
61-75 Dobar (3)
76-89 Vrlo dobar (4)
90-100 Izvrstan (5)[/quote]
Onda sam ja nesto krivo pohvatala. Sorry ppl.
Evo vam ovo za bodove:
Pravila ocjenjivanja - ljetni semestar (napisa): |
Diferencijalni i integralni račun 1
Elementi ocjenjivanja:
1. četiri školske zadaće (25%),
2. dva kolokvija (50%),
3. završni ispit (25%).
Školske zadaće
Tijekom semestra u vrijeme seminara ili vježbi pišu se 4 najavljene školske zadaće. Svaki točno riješeni zadatak ili točan odgovor na pitanje vrijedi 1 bod, tako da je moguće ostvariti maksimalno 25 bodova iz ukupno 25 zadataka ili pitanja koji će biti ravnomjerno raspoređeni na četiri zadaće. Ukupni broj bodova se podudara s ukupnim postotkom koji je ostvaren iz ovog elementa ocjenjivanja.
Minimalni uvjeti za prolaz na prvom elementu objedinjuje se s minimalnim uvjetima za drugi element.
Mogućnost popravka prvog elementa usklađen je s mogućnošću popravka drugog elementa.
Kolokviji
Tijekom semestra bit će organizirana dva kolokvija od kojih se svaki sastoji od 5 zadatka ili pitanja. Svaki točno riješeni zadatak ili pitanje vrijedi 5 bodova. U sklopu ovog elementa moguće je ostvariti maksimalno 50 bodova. Ukupni broj bodova se podudara s ukupnim postotkom koji je ostvaren iz ovog elementa ocjenjivanja.
Minimalni uvjeti za prolaz na drugom elementu objedinjuje se s prvim elementom i zajedno iznose 38 bodova od ukupno 75 bodova koliki je maksimalni zbroj bodova za prva dva elementa.
Student koji ne ostvari tijekom semestra minimum od 38 bodova iz zadaća i kolokvija ima pravo na popravni kolokvij koji će obuhvatiti gradivo cijelog semestra i bit će organiziran nakon završetka nastave tekućeg semestra. Ukupni broj bodova na kolokviju iznosi 100. Student koji riješi popravni kolokvij s natpolovičnom točnošću ima pravo pristupiti završnom ispitu. Bodovi koji su ostvareni na popravnom kolokviju preračunavaju se u postotke sljedećom formulom:
postotak = 22/55 × bodovi + 16
Završni ispit
Završni ispit počinje kratkom analizom ostvarenih rezultata svakog pojedinog studenta iz prva dva elementa kontinuiranog praćenja nastave. Na osnovu te analize određuje se broj, tip i težina pitanja na završnom djelu ispita. Pitanja mogu biti postavljena tako student na njih odgovara pismeno ili usmeno (nije isključivi ili). Maksimalni broj bodova koji se može ostvariti na završnom ispitu iznosi 25. Ukupni broj bodova se podudara s ukupnim postotkom koji je ostvaren iz ovog elementa ocjenjivanja.
Bez obzira da li je ostvareni broj bodova iz prva dva elementa ocjenjivanja veći od 50 student mora pokazati barem dovoljno znanje i na završnom ispitu.
Ako student nije zadovoljio na završnom dijelu ispita, nastavnik mu određuje još jedan termin za popravak. Student koji je prvi puta pristupio završnom ispitu, ali nije zadovoljan pokazanim znanjem, iako je bilo dovoljno za formiranje završne ocjene, također može još jednom ponoviti završni ispit.
Zaključivanje ocjene
Bez obzira da li je ostvareni broj bodova iz prva dva elementa student ostvario na osnovu popravnog kolokvija ili ne, vrijede ista pravila za formiranje završne ocjene. Završna ocjena formira se na temelju ukupne sume ostvarenih postotaka iz sva tri elementa ocjenjivanja, i to prema sljedećoj tablici:
% Ocjena
50-60 Dovoljan (2)
61-75 Dobar (3)
76-89 Vrlo dobar (4)
90-100 Izvrstan (5) |
|
|
[Vrh] |
|
|