Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Savjeti brucošima
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Zenon
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 09. 09. 2011. (19:14:43)
Postovi: (2B1)16
Sarma: -
Lokacija: [tex]\pm\infty[/tex]

PostPostano: 11:10 ned, 2. 9. 2012    Naslov: Savjeti brucošima Citirajte i odgovorite

Evo par stvari koje nisam čuo na početku studiranja, a volio bih da jesam.

Za početak objasnimo dva pojma:

Konzultacije (opisno):
Profesori i asistenti imaju termine konzultacija u kojima vi možete doći u njihove urede i pitati što vam nije jasno vezano uz sam kolegij, profesore za sadržaj predavanja (teorija), a asistente za sadržaj vježbi (zadatke). Naravno, možete pitati i nešto općenitije stvari vezane uz svijet matematike (been there, done that). Konzultacije su dobra prilika za "jedan na jedan", tj. točno, kratko i jasno razriješiti nedoumice. Konzultacije nisu obavezne.
Par savjeta za konzultacije pogledati dolje.

Demonstrature (opisno):
Neki studenti više godine koji su s izvrsnim uspjehom položili kolegij (ili recimo prvi semestar 4, drugi 5) imaju termine demonstratura na kojima ih možete pitati sve vezano uz kolegij, od nejasnoća oko sadržaja predavanja, do zadataka s vježbi, starih kolokvija i domaćih zadaća. Demonstrature nisu obavezne. Atmosfera na demonstraturama je opuštenija, a često je lakše neke stvari pitati studente koji su vaših godina nego profesora ili asistenta. Demonstrature su zapravo (za vas) besplatna zamjena za instrukcije i dobra prilika upoznati studente koji će vam moći dati savjet i oko drugih stvari, nevezanih uz kolegij.