Evo sažetka današnjih vježbi:
http://www.opengl.org/
Službena stranica s OpenGL specifikacijom, ekstenzijama, ...
http://www.opengl.org/wiki/
Dosta informacija, uz linkove na literaturu.
http://www.realtech-vr.com/glview/download.html
Programčić koji pokazuje OpenGL verziju i ekstenzije podržane od grafičke kartice.
http://glew.sourceforge.net/
Jednostavni extension loader.
http://glsdk.sourceforge.net/
Pomoći OpenGL programi, uključivo i extension loader (GL Load) kao alternativa prethodnom.
http://freeglut.sourceforge.net/
GLUT biblioteka za razne operativne sustave.
Kako u GLUTu dobiti "moderni" OpenGL kontekst?
(Primjer uzet [url=http://www.opengl.org/wiki/Tutorial1:_Rendering_shapes_with_glDrawRangeElements,_VAO,_VBO,_shaders_(C%2B%2B_/_freeGLUT)]odavde[/url], čitav primjer pokazuje i korištenje GLEWa.)
Recimo, hoćemo OpenGL 3.3 core profile:
[code:1]// ovo je isto kao i prije...
glutInit(&argc, argv);
glutInitDisplayMode(GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA | GLUT_DEPTH | GLUT_STENCIL);
// Koju GL verziju konteksta hoćemo? 3.3
glutInitContextVersion(3, 3);
// core ili compatibility profile
glutInitContextFlags(GLUT_CORE_PROFILE);
[/code:1]
Kako je rečeno na vježbama, core profile ne daje "stari" način iscrtavanja, pa je za korištenje "starog" koda potrebno osloniti se na compatibility profile.
U prilogu je i programčić za "demistifikaciju" GLUTa, tj. primjer s Računalne grafike, samo pomoću Windows API poziva. Radi sa 64-bitnim kompajlerima na Visual Studiu 2008 i 2010.
Evo sažetka današnjih vježbi:
http://www.opengl.org/
Službena stranica s OpenGL specifikacijom, ekstenzijama, ...
http://www.opengl.org/wiki/
Dosta informacija, uz linkove na literaturu.
http://www.realtech-vr.com/glview/download.html
Programčić koji pokazuje OpenGL verziju i ekstenzije podržane od grafičke kartice.
http://glew.sourceforge.net/
Jednostavni extension loader.
http://glsdk.sourceforge.net/
Pomoći OpenGL programi, uključivo i extension loader (GL Load) kao alternativa prethodnom.
http://freeglut.sourceforge.net/
GLUT biblioteka za razne operativne sustave.
Kako u GLUTu dobiti "moderni" OpenGL kontekst?
(Primjer uzet odavde, čitav primjer pokazuje i korištenje GLEWa.)
Recimo, hoćemo OpenGL 3.3 core profile:
Kod: | // ovo je isto kao i prije...
glutInit(&argc, argv);
glutInitDisplayMode(GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA | GLUT_DEPTH | GLUT_STENCIL);
// Koju GL verziju konteksta hoćemo? 3.3
glutInitContextVersion(3, 3);
// core ili compatibility profile
glutInitContextFlags(GLUT_CORE_PROFILE);
|
Kako je rečeno na vježbama, core profile ne daje "stari" način iscrtavanja, pa je za korištenje "starog" koda potrebno osloniti se na compatibility profile.
U prilogu je i programčić za "demistifikaciju" GLUTa, tj. primjer s Računalne grafike, samo pomoću Windows API poziva. Radi sa 64-bitnim kompajlerima na Visual Studiu 2008 i 2010.
Description: |
|
Download |
Filename: |
ex00.zip |
Filesize: |
21.83 KB |
Downloaded: |
170 Time(s) |
|