Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
|
[Vrh] |
|
fireball Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17) Postovi: (4AB)16
Spol:
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu
|
Postano: 8:51 sri, 16. 5. 2012 Naslov: |
|
|
[quote="Antonija"]Jel imamo kakvu zadacu za sutra?
Jel prof rekla ista, kad ce biti kolokvij?[/quote]
kolokvij je iduci tjedan, grupa srijedom ce imati u svom terminu, a grupa cetvrtkom u terminu seminara ako se ne varam. za zadacu je bilo pocet ucit da ju mozes pitat sto ti nije jasno, jer ispada po njenim anketama/upitnicima/necemu da mi "matematicari" ne razumijom ono sto pise u literaturi koju nam ona daje (a inace je savrseno jasna, osim nama naravno).
ako je bilo jos sta valjda c eneko uletit, ja se ne sjecam da je bilo (mozda iz onih nekih papira sto je bila podjelila ce trebat nesto pricat, to nisam kuzio bas)
Antonija (napisa): | Jel imamo kakvu zadacu za sutra?
Jel prof rekla ista, kad ce biti kolokvij? |
kolokvij je iduci tjedan, grupa srijedom ce imati u svom terminu, a grupa cetvrtkom u terminu seminara ako se ne varam. za zadacu je bilo pocet ucit da ju mozes pitat sto ti nije jasno, jer ispada po njenim anketama/upitnicima/necemu da mi "matematicari" ne razumijom ono sto pise u literaturi koju nam ona daje (a inace je savrseno jasna, osim nama naravno).
ako je bilo jos sta valjda c eneko uletit, ja se ne sjecam da je bilo (mozda iz onih nekih papira sto je bila podjelila ce trebat nesto pricat, to nisam kuzio bas)
|
|
[Vrh] |
|
RonnieColeman Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00) Postovi: (20B)16
Spol:
Lokacija: |R^3
|
|
[Vrh] |
|
RonnieColeman Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00) Postovi: (20B)16
Spol:
Lokacija: |R^3
|
Postano: 22:12 sri, 23. 5. 2012 Naslov: |
|
|
Eto neš kolega nabavio:
1) talijanski obrazovni sustav
2) koje su značajke teorije sustava u praksi
3) navedite i opišite/pojasnite 3 državna cilja obrazovanja
4) europska i svjetska globalizacija nne moraju značiti njihovu modernizaciju. objasnite odnos odgoja i obrazovanja i glabalizacije modernosti navodeci sve 3 glavne razvojne dimenzije
1.portugalski obrazovni sustav
2.što kopernikanski odgojni obrat
3.kako odg. i obrazovanje utječe na kvalitetu života
4.odnos odg. i obraz. i društva
1.Portugal
2.kopernikanski obrat u odgoju
3.kako odgoj i obrazovanje utjecu na licnost i zivot pojedinca
4.shematski prikaz globalnog odnosa odgoja i obrazovanja)
a pitanja iz drugog kolokvija (moja grupa, ne znam za druge):
1.najnizi stupanj akcijsko-reakcijske komunikacije
2.razlika izmedu staticne i razvojne definicije interpersonalne komunikacije
3.trajno obrazovanje (usavrsavanje) ucitelja (str.494)
4.refleksivni učitelj (sve o njemu, kakav mora bit, svrha itd., str.492.)
5.klinički model nadzora (str.484.)
6.licenciranje ucitelja (str.489.)
što je NOK i koji su njegovi iskoraci, koje kompetencije mora imati učitelj u radu s darovitom djecom i što znači "pozitivan stav i radu s darovitom djecom", razvojni model nadzora, shematski prikazati i objasniti međudjelovanje čimbenika razvoja učitelja (Pastuović, str.487), bilo je i sa predavanja: karakteristike SSU-a u europskim zemljama, više se ne sjećam..
ovo za najniži stupanj je u Bratanić, str. 77, odma prva rečenica
Eto neš kolega nabavio:
1) talijanski obrazovni sustav
2) koje su značajke teorije sustava u praksi
3) navedite i opišite/pojasnite 3 državna cilja obrazovanja
4) europska i svjetska globalizacija nne moraju značiti njihovu modernizaciju. objasnite odnos odgoja i obrazovanja i glabalizacije modernosti navodeci sve 3 glavne razvojne dimenzije
1.portugalski obrazovni sustav
2.što kopernikanski odgojni obrat
3.kako odg. i obrazovanje utječe na kvalitetu života
4.odnos odg. i obraz. i društva
1.Portugal
2.kopernikanski obrat u odgoju
3.kako odgoj i obrazovanje utjecu na licnost i zivot pojedinca
4.shematski prikaz globalnog odnosa odgoja i obrazovanja)
a pitanja iz drugog kolokvija (moja grupa, ne znam za druge):
1.najnizi stupanj akcijsko-reakcijske komunikacije
2.razlika izmedu staticne i razvojne definicije interpersonalne komunikacije
3.trajno obrazovanje (usavrsavanje) ucitelja (str.494)
4.refleksivni učitelj (sve o njemu, kakav mora bit, svrha itd., str.492.)
5.klinički model nadzora (str.484.)
6.licenciranje ucitelja (str.489.)
što je NOK i koji su njegovi iskoraci, koje kompetencije mora imati učitelj u radu s darovitom djecom i što znači "pozitivan stav i radu s darovitom djecom", razvojni model nadzora, shematski prikazati i objasniti međudjelovanje čimbenika razvoja učitelja (Pastuović, str.487), bilo je i sa predavanja: karakteristike SSU-a u europskim zemljama, više se ne sjećam..
ovo za najniži stupanj je u Bratanić, str. 77, odma prva rečenica
_________________ ...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
|
|
[Vrh] |
|
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
|
[Vrh] |
|
lost_soul Forumaš(ica)
Pridružen/a: 18. 10. 2009. (17:38:41) Postovi: (133)16
|
|
[Vrh] |
|
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
|
[Vrh] |
|
lost_soul Forumaš(ica)
Pridružen/a: 18. 10. 2009. (17:38:41) Postovi: (133)16
|
|
[Vrh] |
|
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
|
[Vrh] |
|
pravipurger Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 07. 2009. (10:29:44) Postovi: (128)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
goc9999 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 10. 2003. (19:31:20) Postovi: (238)16
Spol:
Lokacija: Utrina
|
|
[Vrh] |
|
TheLostOne Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 06. 2012. (07:08:32) Postovi: (4)16
|
|
[Vrh] |
|
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
|
[Vrh] |
|
tarantula Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 09. 2009. (10:17:29) Postovi: (1B)16
|
|
[Vrh] |
|
bucko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 12. 2007. (20:55:30) Postovi: (A9)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
TheLostOne Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 06. 2012. (07:08:32) Postovi: (4)16
|
|
[Vrh] |
|
RonnieColeman Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00) Postovi: (20B)16
Spol:
Lokacija: |R^3
|
|
[Vrh] |
|
malimis Forumaš(ica)
Pridružen/a: 05. 06. 2010. (11:33:42) Postovi: (12)16
|
|
[Vrh] |
|
TheLostOne Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 06. 2012. (07:08:32) Postovi: (4)16
|
|
[Vrh] |
|
TheLostOne Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 06. 2012. (07:08:32) Postovi: (4)16
|
|
[Vrh] |
|
|