Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Vedska?! matematika
Idite na Prethodno  1, 2, 3
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Matematika (općenito)
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 20:24 sub, 3. 2. 2007    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="nemo"]...[i]school system bad[/i]...[/quote]

Slazem se da je nacin na koji se djecu uci matematika i drugi predmeti cesto los, ali ne vjerujem da bi ista popravilo kad bi ih ucili 16 (sutri | formula | neceg slicnog) na kojima se zasniva sva matematika. To su samo alternativni nacini za obavljanje onih istih dosadnih racunskih operacija zbog kojih djeca mrze matematiku. Vaznije je nauciti ih sto je treci korijen i cemu sluzi nego trikove pomocu kojih ga se moze izracunati napamet u pazljivo odabranim specijalnim slucajevima.
nemo (napisa):
...school system bad...


Slazem se da je nacin na koji se djecu uci matematika i drugi predmeti cesto los, ali ne vjerujem da bi ista popravilo kad bi ih ucili 16 (sutri | formula | neceg slicnog) na kojima se zasniva sva matematika. To su samo alternativni nacini za obavljanje onih istih dosadnih racunskih operacija zbog kojih djeca mrze matematiku. Vaznije je nauciti ih sto je treci korijen i cemu sluzi nego trikove pomocu kojih ga se moze izracunati napamet u pazljivo odabranim specijalnim slucajevima.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
nemo
Moderator
Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31)
Postovi: (37F)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4
Lokacija: čakovec

PostPostano: 22:34 sub, 3. 2. 2007    Naslov: Citirajte i odgovorite

sve ok, nisam ni mislio zastupati nešto u što se niti ne razumijem :) uostalom moj komentar je bio generalna opaska zato jer mi se ne sviđa kad ljudi banaliziraju problem neuspjeha u školovanju.

inače malo sam kopao po linkovima koji su bili ranije stavljeni na topic i čini se da su rađena neka metodološka istraživanja po pitanju podučavanja osnova matematike na takav način, pa bi ih rado vidio, samo se bojim da do toga neće biti baš tako lako doći :)

i čini mi se da ljudi ovdje na topicu imaju negativne reakcije primarno zbog nekolicine senzacionalističkih ispada koji imaju malo veze sa razumom, ali malo tko se ozbiljnije pozabavio temom (koliko vidim na netu se vrti svega par primjera, a ne cjelokupno baratanje sa tehnikom) i vidio o čemu je točno caka. obično kad negdje ima dima ima i vatre ;)
sve ok, nisam ni mislio zastupati nešto u što se niti ne razumijem Smile uostalom moj komentar je bio generalna opaska zato jer mi se ne sviđa kad ljudi banaliziraju problem neuspjeha u školovanju.

inače malo sam kopao po linkovima koji su bili ranije stavljeni na topic i čini se da su rađena neka metodološka istraživanja po pitanju podučavanja osnova matematike na takav način, pa bi ih rado vidio, samo se bojim da do toga neće biti baš tako lako doći Smile

i čini mi se da ljudi ovdje na topicu imaju negativne reakcije primarno zbog nekolicine senzacionalističkih ispada koji imaju malo veze sa razumom, ali malo tko se ozbiljnije pozabavio temom (koliko vidim na netu se vrti svega par primjera, a ne cjelokupno baratanje sa tehnikom) i vidio o čemu je točno caka. obično kad negdje ima dima ima i vatre Wink



_________________
Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 4:03 pon, 5. 2. 2007    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="nemo"]obično kad negdje ima dima ima i vatre ;)[/quote]

Ne nuzno, mozda potjece od mirisnih stapica. Pojacava dozivljaj dok mantras 16 math-sutri :wink:
nemo (napisa):
obično kad negdje ima dima ima i vatre Wink


Ne nuzno, mozda potjece od mirisnih stapica. Pojacava dozivljaj dok mantras 16 math-sutri Wink



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Tek1gost
Gost





PostPostano: 19:11 sub, 10. 3. 2007    Naslov: Evo 2 linka Citirajte i odgovorite

http://www.hinduism.co.za/vedic.htm#Tutorial

http://vedmaths.tripod.com/frame.htm

Uživajte :lol: :lol: :sreca:
http://www.hinduism.co.za/vedic.htm#Tutorial

http://vedmaths.tripod.com/frame.htm

Uživajte Laughing Laughing Trcim u krug od srece!


[Vrh]
m05
Gost





PostPostano: 18:40 ned, 18. 3. 2007    Naslov: molim pomoć Citirajte i odgovorite

[quote="Vesna"]Ja sam učiteljica razredne nastave i ove godine imam drugi razred. Sada krećemo s učenjem tablice množenja i dijeljenja do 100. Pokazala sam djeci kako da kroz igru i zabavu pomoću deset prstiju lakše nauče množenje i dijeljenje brojem 9. To im je bilo jako zabavno. Sada me zanima postoji li sličan način i za množenje i dijeljenje ostalim brojevima. Ako postoji, može li mi ga netko objasniti kako djeca ne bi morala sve učiti napamet nego da to nauče na neki njima lakši, prihvatljiviji i zabavniji način?[/quote]

mozete li objasniti kako mnoziti na prste? Hvala puno, puno :D
Vesna (napisa):
Ja sam učiteljica razredne nastave i ove godine imam drugi razred. Sada krećemo s učenjem tablice množenja i dijeljenja do 100. Pokazala sam djeci kako da kroz igru i zabavu pomoću deset prstiju lakše nauče množenje i dijeljenje brojem 9. To im je bilo jako zabavno. Sada me zanima postoji li sličan način i za množenje i dijeljenje ostalim brojevima. Ako postoji, može li mi ga netko objasniti kako djeca ne bi morala sve učiti napamet nego da to nauče na neki njima lakši, prihvatljiviji i zabavniji način?


mozete li objasniti kako mnoziti na prste? Hvala puno, puno Very Happy


[Vrh]
rafaelm
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 12. 2006. (13:30:11)
Postovi: (21F)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
76 = 86 - 10
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 19:07 ned, 18. 3. 2007    Naslov: Citirajte i odgovorite

prstima pokazivati binarni zapis broja :D tako mogu brojati do 1023 8)
prstima pokazivati binarni zapis broja Very Happy tako mogu brojati do 1023 Cool



_________________
Rafael Mrđen
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Gost






PostPostano: 23:43 uto, 4. 3. 2008    Naslov: Citirajte i odgovorite

o vedskoj matematici sam upoznat onoliko koliko se moglo procitati na ovom forumu pa na temelju toga i iznosim svoje stavove

negdje je spomenuto da je danasnja matematika samo dio vedske...
naravno to ne moze biti istina jer koliko sam upoznat s temom, tzv. vedska matematika predstavlja samo niz algoritama za lakse racunjanje nekih operacija, dakle vedska matematika samo nudi alternativno rjesavanje matematickih problema... mozemo biti i smioniji pa to predociti u teoriji skupova (prepustam citatelju)

takoder se spominje upotreba vedske matematike u nastavi
mislim da ce se svi profesori matematike sloziti da postoji problem opseznosti gradiva i manjkom satova za obradu istog, pa bi uvodenje dodatnog materijala uvelo samo dodatni kaos, odnosno proizvela bi suprotan ucinak... dakle vedska matematika ne bi rasteretila ucenike nego dodatno opteretila... danas ionako svi koriste kalkulatore (smatram da je ocekivati od prosjecnog ucenika racunanje s 9-znamenkastim brojevima u najmanju ruku - ambiciozno)

spominjalo se nesto i o uporabi vedske matematike u racunalima
na temelju informacija kojim trenutno raspolazem vedska matematika ne bi nista ubrzala u tom polju, jer postavlja se pitanje kako uopce racunalo "nauciti" vedskoj matematici koja je posve intuitivna i ne pociva na strogim dokazima... a i ono sto je nama brze, nemora nuzno biti brze racunalu jer standardni algoritmi za racunanje su posve univerzalni, odnosno vrijede za sve, dok su vedski algoritmi primjenjivi samo u posebnim slucajevima pa bi samo usporilo racunalo kad bi od njega zahtijevali da analizira svaki problem posebno...
matematika tezi za generalizacijom dok vedska "matematika" ocito tezi za suprotnim

sva ova prica o magicnosti vedske matematike je svakako apsurdna... o magiji prica samo onaj tko je slabo upoznat s matematikom

nakon svega zakljucujem da je vedska matematika zabavna i zanimljiva, ali ne vidim po cemu bi ona trebala dobiti prednost ispred onog sto godinama ucimo i znamo... to je samo alternativa i kao takva nije ni losija ni bolja
o vedskoj matematici sam upoznat onoliko koliko se moglo procitati na ovom forumu pa na temelju toga i iznosim svoje stavove

negdje je spomenuto da je danasnja matematika samo dio vedske...
naravno to ne moze biti istina jer koliko sam upoznat s temom, tzv. vedska matematika predstavlja samo niz algoritama za lakse racunjanje nekih operacija, dakle vedska matematika samo nudi alternativno rjesavanje matematickih problema... mozemo biti i smioniji pa to predociti u teoriji skupova (prepustam citatelju)

takoder se spominje upotreba vedske matematike u nastavi
mislim da ce se svi profesori matematike sloziti da postoji problem opseznosti gradiva i manjkom satova za obradu istog, pa bi uvodenje dodatnog materijala uvelo samo dodatni kaos, odnosno proizvela bi suprotan ucinak... dakle vedska matematika ne bi rasteretila ucenike nego dodatno opteretila... danas ionako svi koriste kalkulatore (smatram da je ocekivati od prosjecnog ucenika racunanje s 9-znamenkastim brojevima u najmanju ruku - ambiciozno)

spominjalo se nesto i o uporabi vedske matematike u racunalima
na temelju informacija kojim trenutno raspolazem vedska matematika ne bi nista ubrzala u tom polju, jer postavlja se pitanje kako uopce racunalo "nauciti" vedskoj matematici koja je posve intuitivna i ne pociva na strogim dokazima... a i ono sto je nama brze, nemora nuzno biti brze racunalu jer standardni algoritmi za racunanje su posve univerzalni, odnosno vrijede za sve, dok su vedski algoritmi primjenjivi samo u posebnim slucajevima pa bi samo usporilo racunalo kad bi od njega zahtijevali da analizira svaki problem posebno...
matematika tezi za generalizacijom dok vedska "matematika" ocito tezi za suprotnim

sva ova prica o magicnosti vedske matematike je svakako apsurdna... o magiji prica samo onaj tko je slabo upoznat s matematikom

nakon svega zakljucujem da je vedska matematika zabavna i zanimljiva, ali ne vidim po cemu bi ona trebala dobiti prednost ispred onog sto godinama ucimo i znamo... to je samo alternativa i kao takva nije ni losija ni bolja


[Vrh]
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Matematika (općenito) Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2, 3
Stranica 3 / 3.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan