Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
mbarberic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 22. 03. 2007. (19:59:25) Postovi: (24)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
amihic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 06. 2005. (14:05:58) Postovi: (24)16
|
|
[Vrh] |
|
Perosito Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 01. 2004. (22:21:16) Postovi: (7E)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
mbarberic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 22. 03. 2007. (19:59:25) Postovi: (24)16
|
|
[Vrh] |
|
ta2a Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 09. 2004. (12:59:54) Postovi: (B4)16
Spol:
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
ta2a Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 09. 2004. (12:59:54) Postovi: (B4)16
Spol:
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 20:31 uto, 26. 6. 2007 Naslov: |
|
|
evo otpocetka cu..
dakle, problem => Ax=b
A=QR. ( i onda novi problem QRx=b)
Q^t *A=R. (*)
Lako je dobit R, jel tak? E radeci postupak da dobijemo R, imamo one vektore koje smo oznacavali sa v, i skalar gama, i to za svaki korak (nad svakim stupcem matrice A). Oni ti trebaju.
(nemoj zaboravit da moras nadopunit vektor v nulama (dodat odozgo) da se dimenzije poklapaju..)
Tvoje pitanje, kako dobit Q?
Q zapravo nigdje ne racunas eksplicitno, jer ti za njeg trebaju H-ovi, koje takodjer ne racunamo.
Racunom dakle dobivamo (recimo da su 2 stupca kao u tvom pitanju..)
H_2 * H_1 * A = R.
iz (*) => Q^t = H_2 * H_1
a racunas R * x = Q^t * b = H_2 * H_1 * b (**)
Racunamo prvo H_1 * b = (po formuli, kako househ.refl.djeluje na reflektor) = b - (1/gama)*(v^t*b)*v = (to je dakle: 'vektor minus skalar puta skalar puta vektor')= vektor.
H_2 * (H_1 * b) = H_2 * 'vektor' = 'vektor'
dakle, s desne strane jdbe (**) je vektor, nazovimo ga b'.
Imas sustav Rx=b', gdje je R gornjetrokutasta matrica sto se lako rijesi supstitucijama unatrag.
evo otpocetka cu..
dakle, problem => Ax=b
A=QR. ( i onda novi problem QRx=b)
Q^t *A=R. (*)
Lako je dobit R, jel tak? E radeci postupak da dobijemo R, imamo one vektore koje smo oznacavali sa v, i skalar gama, i to za svaki korak (nad svakim stupcem matrice A). Oni ti trebaju.
(nemoj zaboravit da moras nadopunit vektor v nulama (dodat odozgo) da se dimenzije poklapaju..)
Tvoje pitanje, kako dobit Q?
Q zapravo nigdje ne racunas eksplicitno, jer ti za njeg trebaju H-ovi, koje takodjer ne racunamo.
Racunom dakle dobivamo (recimo da su 2 stupca kao u tvom pitanju..)
H_2 * H_1 * A = R.
iz (*) => Q^t = H_2 * H_1
a racunas R * x = Q^t * b = H_2 * H_1 * b (**)
Racunamo prvo H_1 * b = (po formuli, kako househ.refl.djeluje na reflektor) = b - (1/gama)*(v^t*b)*v = (to je dakle: 'vektor minus skalar puta skalar puta vektor')= vektor.
H_2 * (H_1 * b) = H_2 * 'vektor' = 'vektor'
dakle, s desne strane jdbe (**) je vektor, nazovimo ga b'.
Imas sustav Rx=b', gdje je R gornjetrokutasta matrica sto se lako rijesi supstitucijama unatrag.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
ta2a Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 09. 2004. (12:59:54) Postovi: (B4)16
Spol:
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
ta2a Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 09. 2004. (12:59:54) Postovi: (B4)16
Spol:
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
ta2a Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 09. 2004. (12:59:54) Postovi: (B4)16
Spol:
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
ivanak Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 04. 2005. (12:41:11) Postovi: (1A)16
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
Maariinaa Forumaš(ica)
Pridružen/a: 22. 09. 2004. (23:35:28) Postovi: (23)16
Lokacija: letim konstantnom brzinom somewhere over the rainbow
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
ta2a Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 09. 2004. (12:59:54) Postovi: (B4)16
Spol:
Lokacija: zg
|
Postano: 15:43 sub, 7. 7. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]Help!
Kod Hauseholderovih reflektora gledamo li npr. u 2. koraku matricu A1 ili a?[/quote]
pa radiš po onom algoritmu, znači prvo uzmeš j=1, odradiš algoritam, na kraju ti je A nova matrica koju dobiješ -> ideš na j=2 itd... kad dođeš do kraja, A = R
[quote="Anonymous"]I još gdje se god pojevi pi trebea li izračunavati u rad, ili ima iznimki?[/quote]
kolko ja znam, sve treba u radijanima
Anonymous (napisa): | Help!
Kod Hauseholderovih reflektora gledamo li npr. u 2. koraku matricu A1 ili a? |
pa radiš po onom algoritmu, znači prvo uzmeš j=1, odradiš algoritam, na kraju ti je A nova matrica koju dobiješ → ideš na j=2 itd... kad dođeš do kraja, A = R
Anonymous (napisa): | I još gdje se god pojevi pi trebea li izračunavati u rad, ili ima iznimki? |
kolko ja znam, sve treba u radijanima
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
|