Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Upravljanje financijskom imovinom - pismeni
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji siročići (oni koji nemaju svoj podforum) -> Kolegiji vezani uz ekonomiju i financije
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
derle
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 05. 2005. (17:53:46)
Postovi: (47)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 6 - 0

PostPostano: 15:53 pet, 5. 9. 2008    Naslov: Upravljanje financijskom imovinom - pismeni Citirajte i odgovorite

Čuo sam se s profesorom i rekao mi je da će bit 15. ili 16. te me je zamolio da ostavim komentar na stranici! Te je zamolio još one, koji nisu položili, da ostave komenatr kako bi znao koliko će nas tada izaći! ;)
Čuo sam se s profesorom i rekao mi je da će bit 15. ili 16. te me je zamolio da ostavim komentar na stranici! Te je zamolio još one, koji nisu položili, da ostave komenatr kako bi znao koliko će nas tada izaći! Wink


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Stormbringer
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 20. 05. 2004. (21:38:56)
Postovi: (35)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 20:22 pet, 5. 9. 2008    Naslov: Citirajte i odgovorite

ja sam prijavio ispit na studomatu za prvi rok u rujnu (8.9.), to znači da u ponedjeljak nema pismenog iz UFI? Osobno sigurno izlazim na ispit, a vrlo vjerojatno i još jedan kolega sa mnom. Obojici bolje odgovara 16. (utorak) ako je moguće, s obzirom da je kod nas u ponedjeljak ispitni razred A pa bi imali nekih kolizija...
hvala i pozdrav :wink: