Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 12:59 pet, 26. 4. 2013 Naslov: (2013) 3. zadaca Cetverokut |
|
|
Ovdje cu stavljati sve obavijesti i odgovore na ČPP vezane uz zadatak "Cetverokut". Takodjer, ova tema sluzi za vasa pitanja.
[color=red]Testni primjeri mogu sadrzavati pogreske pa je vazno da uvijek koristite zadnji objavljeni![/color]
[size=16][color=red]Dopustena pogreska kod izracuna kutova/stranica/povrsine/opsega je 0.01[/color][/size]
[size=18][b]Obavijesti:[/b][/size]
4.5. v1.3: promijenio ispis sa "120"/"60" na "60"/"120" da bude uskladjeno sa sortiranoscu set-a
29.4. v1.2: promijenio trokut za ispis "120"/"60"
29.4. testni v1.1: promijenio poredak tocaka kod konstruktora
28.4. objavljen je testni main [size=18][url=http://borovnica.sok.hr/~iugrina/rp1/c-main.cpp]ovdje[/url][/size]
26.4. zadaci sui objavljeni na sluzbenoj stranici
Ovdje cu stavljati sve obavijesti i odgovore na ČPP vezane uz zadatak "Cetverokut". Takodjer, ova tema sluzi za vasa pitanja.
Testni primjeri mogu sadrzavati pogreske pa je vazno da uvijek koristite zadnji objavljeni!
Dopustena pogreska kod izracuna kutova/stranica/povrsine/opsega je 0.01
Obavijesti:
4.5. v1.3: promijenio ispis sa "120"/"60" na "60"/"120" da bude uskladjeno sa sortiranoscu set-a
29.4. v1.2: promijenio trokut za ispis "120"/"60"
29.4. testni v1.1: promijenio poredak tocaka kod konstruktora
28.4. objavljen je testni main ovdje
26.4. zadaci sui objavljeni na sluzbenoj stranici
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
Zadnja promjena: GauSs_; 12:07 sub, 4. 5. 2013; ukupno mijenjano 7 put/a.
|
|
[Vrh] |
|
filipi Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 10. 2012. (11:49:57) Postovi: (16)16
|
|
[Vrh] |
|
matkec Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29) Postovi: (8C)16
|
|
[Vrh] |
|
aptx Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 01. 2013. (00:15:01) Postovi: (15)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 7:44 sub, 27. 4. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="filipi"]Da li se nasljeđivanje radi po danom dijagramu, ili po tekstu?
Jer u tekstu piše da svaki od Kvadrat/Pravokutnik/Trapez nasljeđuje funkcije klase Cetverokut, a iz dijagrama se da zaključit da Kvadrat nasljeđuje Pravokutnik, koji nasljeđuje Trapez koji nasljeđuje Cetverokut.[/quote]
nasljedjuje sve funkcije klase cetverokut, nitko nije rekao da ne moze naslijediti i neke druge funkcije. uglavnom, po dijagramu
[size=9][color=#999999]Added after 2 minutes:[/color][/size]
[quote="aptx"]A gdje se nalazi testni primjerak?
..[/quote]
trenutno nigdje. objavim ga sutra
[size=9][color=#999999]Added after 44 seconds:[/color][/size]
[quote="matkec"]Je li slučajno greška što je funkcija kutovi u klasi četverokuti tipa set, a ne recimo multiset ili vector? Pitam zato što se funkcija ne ponaša baš "lijepo" u slučaju kad dobije četverokut s dva ili više jednaka kuta. Mislim, jasno je da u bilo kojem slučaju kada je broj članova skupa <4 jasno koji su zapravo kutovi, ali možda je lakše raditi s tom funkcijom ako nije tipa set.[/quote]
set
[size=9][color=#999999]Added after 1 minutes:[/color][/size]
[quote="Anonymous"]Mene zanima definicija trapeza u zadaći. Naišla sam na više različitih definicija, je li to četverokut sa [u]barem[/u] ili [u]točno[/u] jednim parom paralelnih nasuprotnih stranica?
Odnosno, može li trapez biti ujedno i romb?[/quote]
barem jednim parom
filipi (napisa): | Da li se nasljeđivanje radi po danom dijagramu, ili po tekstu?
Jer u tekstu piše da svaki od Kvadrat/Pravokutnik/Trapez nasljeđuje funkcije klase Cetverokut, a iz dijagrama se da zaključit da Kvadrat nasljeđuje Pravokutnik, koji nasljeđuje Trapez koji nasljeđuje Cetverokut. |
nasljedjuje sve funkcije klase cetverokut, nitko nije rekao da ne moze naslijediti i neke druge funkcije. uglavnom, po dijagramu
Added after 2 minutes:
aptx (napisa): | A gdje se nalazi testni primjerak?
.. |
trenutno nigdje. objavim ga sutra
Added after 44 seconds:
matkec (napisa): | Je li slučajno greška što je funkcija kutovi u klasi četverokuti tipa set, a ne recimo multiset ili vector? Pitam zato što se funkcija ne ponaša baš "lijepo" u slučaju kad dobije četverokut s dva ili više jednaka kuta. Mislim, jasno je da u bilo kojem slučaju kada je broj članova skupa <4 jasno koji su zapravo kutovi, ali možda je lakše raditi s tom funkcijom ako nije tipa set. |
set
Added after 1 minutes:
Anonymous (napisa): | Mene zanima definicija trapeza u zadaći. Naišla sam na više različitih definicija, je li to četverokut sa barem ili točno jednim parom paralelnih nasuprotnih stranica?
Odnosno, može li trapez biti ujedno i romb? |
barem jednim parom
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
aptx Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 01. 2013. (00:15:01) Postovi: (15)16
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 17:42 sub, 27. 4. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="aptx"]tocka=typedef std::pair<double,double> [b]tocka[/b]
gdje je [b]tocka[/b] struktura od dva double-ova ?[/quote]
da, tocku smo definirali kao std::pair<double,double>
aptx (napisa): | tocka=typedef std::pair<double,double> tocka
gdje je tocka struktura od dva double-ova ? |
da, tocku smo definirali kao std::pair<double,double>
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
aptx Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 01. 2013. (00:15:01) Postovi: (15)16
|
Postano: 20:01 sub, 27. 4. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"][quote="aptx"]tocka=typedef std::pair<double,double> [b]tocka[/b]
gdje je [b]tocka[/b] struktura od dva double-ova ?[/quote]
da, tocku smo definirali kao std::pair<double,double>[/quote]
Odgovor na moje pitanje je ipak ne jer sam ja mislila na
struct tocka{
double a,b;
};
tocka=typedef pair<double,double> tocka;
No u međuvremenu sam shvatila da "tocka=" nije dio koda :)
GauSs_ (napisa): | aptx (napisa): | tocka=typedef std::pair<double,double> tocka
gdje je tocka struktura od dva double-ova ? |
da, tocku smo definirali kao std::pair<double,double> |
Odgovor na moje pitanje je ipak ne jer sam ja mislila na
struct tocka{
double a,b;
};
tocka=typedef pair<double,double> tocka;
No u međuvremenu sam shvatila da "tocka=" nije dio koda
|
|
[Vrh] |
|
PermutiranoPrase Forumaš(ica)
Pridružen/a: 10. 09. 2011. (16:08:19) Postovi: (F4)16
Spol:
|
Postano: 13:36 ned, 28. 4. 2013 Naslov: |
|
|
Vidim li problem gdje ga nema ili razmišljam li krivo?
Konstruktor četverokuta prima koordinate 4 točke i poziva se prvi, a konstruktor trapeza prima 4 stranice i poziva se drugi. Kako će se 1.konstruktor dobro izvršiti ako ne znam vrhove?
Trebam li nekako izračunati vrhove (što je nemoguće za trapez jer postoji više načina, ovisno o kutu) ili trebam dodati novi konstruktor za četverokut koji radi sa stranicama ili nešto treće? A ako imam četverokut samo sa stranicama, onda mi se čini jako zeznuto izračunati kuteve, ako se uopće mogu izračunati...
Edit:
Smijemo li pretpostaviti da prve 2 točke, x,y u trapezu određuju bazu (a time y,z određuju 1 krak, z,w drugu bazu, te x,w drugi krak)?
Edit2:
Jesu li četverokuti konveksni (onda imam formulu za površinu) ili ne? Ako ne, treba li funkcija za površinu vraćati npr. -1?
I ima li double dovoljnu preciznost da, nakon što izračunam sve kuteve, njihov zbroj bude 360, ili ako trebam dobiti pravi kut, dobijem baš 90 stupnjeva?
Vidim li problem gdje ga nema ili razmišljam li krivo?
Konstruktor četverokuta prima koordinate 4 točke i poziva se prvi, a konstruktor trapeza prima 4 stranice i poziva se drugi. Kako će se 1.konstruktor dobro izvršiti ako ne znam vrhove?
Trebam li nekako izračunati vrhove (što je nemoguće za trapez jer postoji više načina, ovisno o kutu) ili trebam dodati novi konstruktor za četverokut koji radi sa stranicama ili nešto treće? A ako imam četverokut samo sa stranicama, onda mi se čini jako zeznuto izračunati kuteve, ako se uopće mogu izračunati...
Edit:
Smijemo li pretpostaviti da prve 2 točke, x,y u trapezu određuju bazu (a time y,z određuju 1 krak, z,w drugu bazu, te x,w drugi krak)?
Edit2:
Jesu li četverokuti konveksni (onda imam formulu za površinu) ili ne? Ako ne, treba li funkcija za površinu vraćati npr. -1?
I ima li double dovoljnu preciznost da, nakon što izračunam sve kuteve, njihov zbroj bude 360, ili ako trebam dobiti pravi kut, dobijem baš 90 stupnjeva?
Zadnja promjena: PermutiranoPrase; 16:32 ned, 28. 4. 2013; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
matkec Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29) Postovi: (8C)16
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 17:13 ned, 28. 4. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="PermutiranoPrase"]Vidim li problem gdje ga nema ili razmišljam li krivo?
Konstruktor četverokuta prima koordinate 4 točke i poziva se prvi, a konstruktor trapeza prima 4 stranice i poziva se drugi. Kako će se 1.konstruktor dobro izvršiti ako ne znam vrhove?
Trebam li nekako izračunati vrhove (što je nemoguće za trapez jer postoji više načina, ovisno o kutu) ili trebam dodati novi konstruktor za četverokut koji radi sa stranicama ili nešto treće? A ako imam četverokut samo sa stranicama, onda mi se čini jako zeznuto izračunati kuteve, ako se uopće mogu izračunati...
[/quote]
Razmisljas krivo.
[quote]
Edit:
Smijemo li pretpostaviti da prve 2 točke, x,y u trapezu određuju bazu (a time y,z određuju 1 krak, z,w drugu bazu, te x,w drugi krak)?
[/quote]
Ne
[quote]
Edit2:
Jesu li četverokuti konveksni (onda imam formulu za površinu) ili ne? Ako ne, treba li funkcija za površinu vraćati npr. -1?
[/quote]
Da, konveksni su
[quote]
I ima li double dovoljnu preciznost da, nakon što izračunam sve kuteve, njihov zbroj bude 360, ili ako trebam dobiti pravi kut, dobijem baš 90 stupnjeva?[/quote]
Primjeri ce biti dani tako da ce double imati dovoljnu preciznost (nadam se :D)
[size=9][color=#999999]Added after 1 minutes:[/color][/size]
[quote="matkec"]Pretpostavljamo li da se stranice četverokuta ne sijeku (budući da su već dane u smjeru kazaljke na satu) ili i to treba provjeravati funkcija ispravanTip()?[/quote]
Ne sijeku se
PermutiranoPrase (napisa): | Vidim li problem gdje ga nema ili razmišljam li krivo?
Konstruktor četverokuta prima koordinate 4 točke i poziva se prvi, a konstruktor trapeza prima 4 stranice i poziva se drugi. Kako će se 1.konstruktor dobro izvršiti ako ne znam vrhove?
Trebam li nekako izračunati vrhove (što je nemoguće za trapez jer postoji više načina, ovisno o kutu) ili trebam dodati novi konstruktor za četverokut koji radi sa stranicama ili nešto treće? A ako imam četverokut samo sa stranicama, onda mi se čini jako zeznuto izračunati kuteve, ako se uopće mogu izračunati...
|
Razmisljas krivo.
Citat: |
Edit:
Smijemo li pretpostaviti da prve 2 točke, x,y u trapezu određuju bazu (a time y,z određuju 1 krak, z,w drugu bazu, te x,w drugi krak)?
|
Ne
Citat: |
Edit2:
Jesu li četverokuti konveksni (onda imam formulu za površinu) ili ne? Ako ne, treba li funkcija za površinu vraćati npr. -1?
|
Da, konveksni su
Citat: |
I ima li double dovoljnu preciznost da, nakon što izračunam sve kuteve, njihov zbroj bude 360, ili ako trebam dobiti pravi kut, dobijem baš 90 stupnjeva? |
Primjeri ce biti dani tako da ce double imati dovoljnu preciznost (nadam se )
Added after 1 minutes:
matkec (napisa): | Pretpostavljamo li da se stranice četverokuta ne sijeku (budući da su već dane u smjeru kazaljke na satu) ili i to treba provjeravati funkcija ispravanTip()? |
Ne sijeku se
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
matkec Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29) Postovi: (8C)16
|
|
[Vrh] |
|
aptx Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 01. 2013. (00:15:01) Postovi: (15)16
|
Postano: 9:11 pon, 29. 4. 2013 Naslov: |
|
|
Muči me zadavanje točaka "u smjeru kazaljke na satu"
Iz testnog primjera bih očekivala da se točke zadaju ovako
Cetverokut a(A,C,B,D),b(A2,C2,B2,D2)
( ili C,B,D,A ili B,D,A,C ili D,A,C,B )
Znači li to ako imam točke A(0,0),B(0,1),C(1,1),D(1,0)
da objekt zadajem redosljedom (A,D,B,C) ?
Muči me zadavanje točaka "u smjeru kazaljke na satu"
Iz testnog primjera bih očekivala da se točke zadaju ovako
Cetverokut a(A,C,B,D),b(A2,C2,B2,D2)
( ili C,B,D,A ili B,D,A,C ili D,A,C,B )
Znači li to ako imam točke A(0,0),B(0,1),C(1,1),D(1,0)
da objekt zadajem redosljedom (A,D,B,C) ?
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 15:08 pon, 29. 4. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="matkec"]U napomenama piše da kod konstruktora kojem se zadaju 4 točke, točke se navode u smjeru kazaljke na satu. U testnom mainu četverokuti a i b zbog toga postaju likovi kojemu se stranice sijeku. (Jasno je da ta četiri vrha zadaju jedan četverokut, ali to programu nije jasno ako očekuje vrhove u smjeru kazaljke na satu).[/quote]
Hvala, nisam to primjetio :(
[size=9][color=#999999]Added after 43 seconds:[/color][/size]
[quote="aptx"]Muči me zadavanje točaka "u smjeru kazaljke na satu"
Iz testnog primjera bih očekivala da se točke zadaju ovako
Cetverokut a(A,C,B,D),b(A2,C2,B2,D2)
( ili C,B,D,A ili B,D,A,C ili D,A,C,B )
Znači li to ako imam točke A(0,0),B(0,1),C(1,1),D(1,0)
da objekt zadajem redosljedom (A,D,B,C) ?[/quote]
ispravljeni testni primjer je objavljen
matkec (napisa): | U napomenama piše da kod konstruktora kojem se zadaju 4 točke, točke se navode u smjeru kazaljke na satu. U testnom mainu četverokuti a i b zbog toga postaju likovi kojemu se stranice sijeku. (Jasno je da ta četiri vrha zadaju jedan četverokut, ali to programu nije jasno ako očekuje vrhove u smjeru kazaljke na satu). |
Hvala, nisam to primjetio
Added after 43 seconds:
aptx (napisa): | Muči me zadavanje točaka "u smjeru kazaljke na satu"
Iz testnog primjera bih očekivala da se točke zadaju ovako
Cetverokut a(A,C,B,D),b(A2,C2,B2,D2)
( ili C,B,D,A ili B,D,A,C ili D,A,C,B )
Znači li to ako imam točke A(0,0),B(0,1),C(1,1),D(1,0)
da objekt zadajem redosljedom (A,D,B,C) ? |
ispravljeni testni primjer je objavljen
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
matkec Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29) Postovi: (8C)16
|
Postano: 15:49 pon, 29. 4. 2013 Naslov: |
|
|
Još dva pitanja/napomene, ispričavam se na napornosti...
Prvo, vidim da ste ispravili testni main, ali ne vidim gdje se sada nalazi.
Drugo, četverokut koji ima kutove 60 i 120 je četverokut a, a ne četverokut b (testni main, prvi ispis kutova).
Još dva pitanja/napomene, ispričavam se na napornosti...
Prvo, vidim da ste ispravili testni main, ali ne vidim gdje se sada nalazi.
Drugo, četverokut koji ima kutove 60 i 120 je četverokut a, a ne četverokut b (testni main, prvi ispis kutova).
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 16:55 pon, 29. 4. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="matkec"]Još dva pitanja/napomene, ispričavam se na napornosti...
[/quote]
Nisi naporan. Nasuprot, pomazes ;)
[quote]
Prvo, vidim da ste ispravili testni main, ali ne vidim gdje se sada nalazi.
[/quote]
Sad je link veci ;)
[quote]
Drugo, četverokut koji ima kutove 60 i 120 je četverokut a, a ne četverokut b (testni main, prvi ispis kutova).[/quote]
Sredjeno
matkec (napisa): | Još dva pitanja/napomene, ispričavam se na napornosti...
|
Nisi naporan. Nasuprot, pomazes
Citat: |
Prvo, vidim da ste ispravili testni main, ali ne vidim gdje se sada nalazi.
|
Sad je link veci
Citat: |
Drugo, četverokut koji ima kutove 60 i 120 je četverokut a, a ne četverokut b (testni main, prvi ispis kutova). |
Sredjeno
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
|