Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 18:12 ned, 18. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]1) Uvesti obavezu polaganja [color=red]pepsi[/color] kolegija za ljude koje se prvi puta prima u neko nastavno zvanje.[/quote]
:grebgreb:
Vecina nas ima jako dobre ocjene studenata (ne racunajuci zadnju anketu od prosle ak. godine jer te razultate nismo dobili). :? Ne bih rekao da smo bas [b]JAKO[/b] losi. :roll: IMO, i dalje u znanstveno-nastavnom osoblju trazis izgovor sto se studenti ne spremaju za kolokvij na adekvatan nacin... :roll:
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]3) Naći svaku priliku naglasiti indirektne poslijedice ne pisanja sam-svojih zadaća. Eventualno, rangirati ljude po rezultatima prvog kolokvija i raditi dvije-tri grupe zadaća (preveć posla? :-k)[/quote]
Tvrdis da losijim studentima treba dati lakse zadace? :shock: (da, preveć posla, ali prvenstveno jako nepravedno)
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]4) Ne baciti ljude u vodu i pustit ih da tonu, nego preuzeti aktivan interes u ne samo prenošenje znanja, nego i motivaciju sa kojom studenti prilaze obavezama kolegija. Neke stvari si ljudi ne bi smjeli dopuštati nakon godinu dana studija, ali nakon dva mjeseca su još uvijek jako izgubljeni, ne znaju svoja prava niti svoje obaveze i treba im pomoć. Naročito, ta "pomoć" ne mora značiti degradiranje nastavnika u tetu u vrtiću, dovoljno je preuzeti aktivni interes u onaj dio ljudi koji nisu emotivno&iskustveno spremni za studij po balkanji, ali posjeduju potencijal i pomoći im koliko god jedan matematičar može pomoći skupini od 80 teenagera :?[/quote]
Pogledaj [url=http://degiorgi.math.hr/uur/]skripte koje sam slozio za pripremu kolokvija UuRa[/url]. :? Sto sam jos (uz poprilican angazman na vjezbama) trebao napraviti? :-k
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]5) Objaviti rezultate evaluacije & zadovoljstva nastavom. Nema potrebe za javnim sotoniziranjem loših nastavnika, ali zaključci ankete i generalne statistike mogu (u biti, moraju, al dobro) biti objavljene.[/quote]
Za pocetak, volio bih da [b]meni[/b] netko dostavi kako su me studenti evaluirali prije pola godine. :evil:
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]6) Smanjiti upisne kvote.[/quote]
I to radikalno! :D IMO, ne bismo smjeli upisivati vise od 100-150 (ex-)inzenjera. 8)
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | 1) Uvesti obavezu polaganja pepsi kolegija za ljude koje se prvi puta prima u neko nastavno zvanje. |
Vecina nas ima jako dobre ocjene studenata (ne racunajuci zadnju anketu od prosle ak. godine jer te razultate nismo dobili). Ne bih rekao da smo bas JAKO losi. IMO, i dalje u znanstveno-nastavnom osoblju trazis izgovor sto se studenti ne spremaju za kolokvij na adekvatan nacin...
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | 3) Naći svaku priliku naglasiti indirektne poslijedice ne pisanja sam-svojih zadaća. Eventualno, rangirati ljude po rezultatima prvog kolokvija i raditi dvije-tri grupe zadaća (preveć posla? ) |
Tvrdis da losijim studentima treba dati lakse zadace? (da, preveć posla, ali prvenstveno jako nepravedno)
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | 4) Ne baciti ljude u vodu i pustit ih da tonu, nego preuzeti aktivan interes u ne samo prenošenje znanja, nego i motivaciju sa kojom studenti prilaze obavezama kolegija. Neke stvari si ljudi ne bi smjeli dopuštati nakon godinu dana studija, ali nakon dva mjeseca su još uvijek jako izgubljeni, ne znaju svoja prava niti svoje obaveze i treba im pomoć. Naročito, ta "pomoć" ne mora značiti degradiranje nastavnika u tetu u vrtiću, dovoljno je preuzeti aktivni interes u onaj dio ljudi koji nisu emotivno&iskustveno spremni za studij po balkanji, ali posjeduju potencijal i pomoći im koliko god jedan matematičar može pomoći skupini od 80 teenagera  |
Pogledaj skripte koje sam slozio za pripremu kolokvija UuRa. Sto sam jos (uz poprilican angazman na vjezbama) trebao napraviti?
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | 5) Objaviti rezultate evaluacije & zadovoljstva nastavom. Nema potrebe za javnim sotoniziranjem loših nastavnika, ali zaključci ankete i generalne statistike mogu (u biti, moraju, al dobro) biti objavljene. |
Za pocetak, volio bih da meni netko dostavi kako su me studenti evaluirali prije pola godine.
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | 6) Smanjiti upisne kvote. |
I to radikalno! IMO, ne bismo smjeli upisivati vise od 100-150 (ex-)inzenjera.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Anđelčić Forumaš(ica)

Pridružen/a: 11. 05. 2005. (16:57:50) Postovi: (201)16
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:31 pon, 19. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Nesi"]krcko, mogli bi ti i ja skupa vjezbati :g:[/quote]
Ti nisi asistent. :PP
Ne, vi studenti ste jadni, mali i bezgresni; vama ne treba ni nastava, a kamoli neki tamo tecajevi. :roll: Trebaju vam samo asistenti koji vas nece rusiti samo zato jer ne znate niti koje gradivo se uci... :P
Nesi (napisa): | krcko, mogli bi ti i ja skupa vjezbati  |
Ti nisi asistent.
Ne, vi studenti ste jadni, mali i bezgresni; vama ne treba ni nastava, a kamoli neki tamo tecajevi. Trebaju vam samo asistenti koji vas nece rusiti samo zato jer ne znate niti koje gradivo se uci...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 0:37 pon, 19. 12. 2005 Naslov: |
|
|
@vsego: totalno si fulao poantu :(
Poanta je da je trenutak odluke, reality check uspostave kontakta sa stvarnosti fakulteta, prolaza ili pada pomaknut sa 19/20-godišnjaka sa akademskom godinom punom događanja iza sebe i vrućim, paničnim ljetom za spašavat stvari ispred sebe.
Sada je taj trenutak odluke na 18/19-godišnjacima, 45% kojih je još uvijek sa marsa palo i ne shvaćaju (iako većinom znaju) elementarne realnosti bolonje! (nije ni dio nastavnika btw :puppydogeyes:)
Poanta je da nema veze do koje sramotno niske mjere se spuste kriteriji na prvom kolokviju, ako poruka ozbiljnosti nije pedagoškim radom usađena u tinejđere-odjednomstudente. Pedagoški rad dobar dio sveučilišnih nastavnika niti ne vidi u opisu svog radnog mjesta.
I to je problem. Ne obavezni četvrti zadatak, nego odbijanje shvaćanja da tinejđeri-brucoši nisu "baš isti" kao i nekoliko godina stariji studenti viših godina.
:tso: :(
@vsego: totalno si fulao poantu
Poanta je da je trenutak odluke, reality check uspostave kontakta sa stvarnosti fakulteta, prolaza ili pada pomaknut sa 19/20-godišnjaka sa akademskom godinom punom događanja iza sebe i vrućim, paničnim ljetom za spašavat stvari ispred sebe.
Sada je taj trenutak odluke na 18/19-godišnjacima, 45% kojih je još uvijek sa marsa palo i ne shvaćaju (iako većinom znaju) elementarne realnosti bolonje! (nije ni dio nastavnika btw )
Poanta je da nema veze do koje sramotno niske mjere se spuste kriteriji na prvom kolokviju, ako poruka ozbiljnosti nije pedagoškim radom usađena u tinejđere-odjednomstudente. Pedagoški rad dobar dio sveučilišnih nastavnika niti ne vidi u opisu svog radnog mjesta.
I to je problem. Ne obavezni četvrti zadatak, nego odbijanje shvaćanja da tinejđeri-brucoši nisu "baš isti" kao i nekoliko godina stariji studenti viših godina.
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk 
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 1:37 pon, 19. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]I to je problem. Ne obavezni četvrti zadatak, nego odbijanje shvaćanja da tinejđeri-brucoši nisu "baš isti" kao i nekoliko godina stariji studenti viših godina.[/quote]
Aktualna sluzbena politika "odgovornih" predstavnika: "studenti nisu nista krivi". :evil:
Dozvoli da te podsjetim da gotovo svi ti tinejđeri-brucoši:
- imaju pravo glasa cime utjecu na politiku Drzave, dakle i na mene :o
- imaju pravo braka, zaposljavanja,... bez pristanka roditelja :?
- mogu za svoja (ne)djela zavrsiti u zatvoru (a ne, poput maloljetnika, u popravnim domovima) :(
- imaju pravo na vozacku dozvolu, tj. upravljanje tonom lima kojom mogu odjednom usmrtiti lijep broj ljudi :(
- imaju pravo posjeta kockarnica, strip-barova i sl. :gg:
...
Hoces li ti nekom sucu reci "znate, prije samo par mjeseci bi mu roditelji morali platiti globu, ne mozete ga sada odmah u zatvor". :roll: Studij, kao i punoljetnost, donosi odredjenu [b]odgovornost[/b] i zmirenje pred istom nece donijeti nista korisno... :roll: Sto bi ti rekao: ako je tako s punoljetnosti i zakonima, zasto bi fakultet bio iznimka? :P
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | I to je problem. Ne obavezni četvrti zadatak, nego odbijanje shvaćanja da tinejđeri-brucoši nisu "baš isti" kao i nekoliko godina stariji studenti viših godina. |
Aktualna sluzbena politika "odgovornih" predstavnika: "studenti nisu nista krivi".
Dozvoli da te podsjetim da gotovo svi ti tinejđeri-brucoši:
- imaju pravo glasa cime utjecu na politiku Drzave, dakle i na mene
- imaju pravo braka, zaposljavanja,... bez pristanka roditelja
- mogu za svoja (ne)djela zavrsiti u zatvoru (a ne, poput maloljetnika, u popravnim domovima)
- imaju pravo na vozacku dozvolu, tj. upravljanje tonom lima kojom mogu odjednom usmrtiti lijep broj ljudi
- imaju pravo posjeta kockarnica, strip-barova i sl.
...
Hoces li ti nekom sucu reci "znate, prije samo par mjeseci bi mu roditelji morali platiti globu, ne mozete ga sada odmah u zatvor". Studij, kao i punoljetnost, donosi odredjenu odgovornost i zmirenje pred istom nece donijeti nista korisno... Sto bi ti rekao: ako je tako s punoljetnosti i zakonima, zasto bi fakultet bio iznimka?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 2:41 pon, 19. 12. 2005 Naslov: |
|
|
ako smijem pridodati... da svi ti mali jadni brucosi su do prije par mjeseci bili srednjoskolci sa po 3-4 pismena TJEDNO, usmenima u medjuvremenu, a da ne spominjem zadnjih mjesec dana, navlacenja ocjena, odgovaranje svaki dan samo da se prosjek popravi - tada im to nije bilo tesko...
sada valjda studiraju nesto sto vole i zele... zasto bi im SAD takav, dapace blazi, princip bio tezak? (2 puta pismeni u semestru, umjesto svaka dva tjedna, plus 3 puta navale svi)
podsjecam... u srednjoj imas ispit... uglavnom su sve kontrolni - dakle pismeni... obuhvacaju cjelinu po cjelinu.... uglavnom se jedna ne nadovezuje direktno na drugu...
limit je 3 kontrolna tjedno... 2 usmena u danu.... no, primijeti... to su kontrolni iz npr fizike, kemije i biologije u istom tjednu.... ili zemljopisa i povijesti... ili neka permutacija... totalno nepovezane stvari...
to su mogli
sada imaju povezano gradivo.... mogu, dapace, pozvani su koristiti alate jednog kolegija u drugome ako im je tako lakse...
jos nesto - popravnih u srednjoj nema osim ako cijeli razred ili pola ima jedinice.... nacelno, svatko svoju losu ocjenu mora popraviti u hodu - citaj: na kraju polugodista....
razlika je sto sada studiraju MATEMATIKU, jer su to HTJELI i nitko ih je tjera da moraju imati ispit iz povijesti, fizike i hrvatskog u istom tjednu....
matematika je jedno specificno podrucje koje se, vidi vraga, ne moze uciti parcijalno.... donekle moze, ali ne u mjeri u kojoj se u srednoj npr radi biologija...
no, vidi tog istog vraga, u srednjoj su imali matematiku... gdje su se stvari iz druge cjeline nerijetko nalazile i u drugoj...
uopce nije problem rasporeda - imali su jos gore rasporede ispita i ostali su zivi... dapace, predmeta koji ih nisu svi morali zanimati niti su im svi trebali kasnije u zivotu.... za razliku od kolegija prve godine, koji ce im SVI trebati na drugoj, trecoj i nadalje...
problem je sto neki pojedinci nisu fax shvatili niti toliko ozbiljno koliko su dozivljavali srednju skolu.... a to zbilja nije problem niti profesora, niti asistenata, niti demosa, a bogme niti studentsih predstavnika...
to je samo i iskljucivo problem samih studenata.... i to ne u smslu da ce pasti godinu, vec u smislu da, bojim se, vecina jos uvijek ne kuzi u cemu je problem....
a taj je da nisu ozbiljno shvatili sto su upisali....
pogotovo kada im se naglasava da su posebna generacija, da MORAJU kontinuirano raditi.... da imaju pomoci tu tu i tu...
o cemu pricamo? osim o nemaru tih istih studenata koji ce sada pasti godinu...
oprosti, ali ja ne mislim nikome sjediti u krilu i tumaciti mu gradivo, ti ako zelis - slobodno....
ako smijem pridodati... da svi ti mali jadni brucosi su do prije par mjeseci bili srednjoskolci sa po 3-4 pismena TJEDNO, usmenima u medjuvremenu, a da ne spominjem zadnjih mjesec dana, navlacenja ocjena, odgovaranje svaki dan samo da se prosjek popravi - tada im to nije bilo tesko...
sada valjda studiraju nesto sto vole i zele... zasto bi im SAD takav, dapace blazi, princip bio tezak? (2 puta pismeni u semestru, umjesto svaka dva tjedna, plus 3 puta navale svi)
podsjecam... u srednjoj imas ispit... uglavnom su sve kontrolni - dakle pismeni... obuhvacaju cjelinu po cjelinu.... uglavnom se jedna ne nadovezuje direktno na drugu...
limit je 3 kontrolna tjedno... 2 usmena u danu.... no, primijeti... to su kontrolni iz npr fizike, kemije i biologije u istom tjednu.... ili zemljopisa i povijesti... ili neka permutacija... totalno nepovezane stvari...
to su mogli
sada imaju povezano gradivo.... mogu, dapace, pozvani su koristiti alate jednog kolegija u drugome ako im je tako lakse...
jos nesto - popravnih u srednjoj nema osim ako cijeli razred ili pola ima jedinice.... nacelno, svatko svoju losu ocjenu mora popraviti u hodu - citaj: na kraju polugodista....
razlika je sto sada studiraju MATEMATIKU, jer su to HTJELI i nitko ih je tjera da moraju imati ispit iz povijesti, fizike i hrvatskog u istom tjednu....
matematika je jedno specificno podrucje koje se, vidi vraga, ne moze uciti parcijalno.... donekle moze, ali ne u mjeri u kojoj se u srednoj npr radi biologija...
no, vidi tog istog vraga, u srednjoj su imali matematiku... gdje su se stvari iz druge cjeline nerijetko nalazile i u drugoj...
uopce nije problem rasporeda - imali su jos gore rasporede ispita i ostali su zivi... dapace, predmeta koji ih nisu svi morali zanimati niti su im svi trebali kasnije u zivotu.... za razliku od kolegija prve godine, koji ce im SVI trebati na drugoj, trecoj i nadalje...
problem je sto neki pojedinci nisu fax shvatili niti toliko ozbiljno koliko su dozivljavali srednju skolu.... a to zbilja nije problem niti profesora, niti asistenata, niti demosa, a bogme niti studentsih predstavnika...
to je samo i iskljucivo problem samih studenata.... i to ne u smslu da ce pasti godinu, vec u smislu da, bojim se, vecina jos uvijek ne kuzi u cemu je problem....
a taj je da nisu ozbiljno shvatili sto su upisali....
pogotovo kada im se naglasava da su posebna generacija, da MORAJU kontinuirano raditi.... da imaju pomoci tu tu i tu...
o cemu pricamo? osim o nemaru tih istih studenata koji ce sada pasti godinu...
oprosti, ali ja ne mislim nikome sjediti u krilu i tumaciti mu gradivo, ti ako zelis - slobodno....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
andreao Forumaš(ica)


Pridružen/a: 10. 02. 2005. (12:08:18) Postovi: (46F)16
Lokacija: SK
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 11:21 pon, 19. 12. 2005 Naslov: |
|
|
Ova rasprava ne vodi nikamo i svodi se na ponavljanje nekoliko lajt-motiva između mene i vsege.
Da rezimiram što želim reći pa EOD sa moje strane dok se ne pojavi neki novi motiv u raspravi:
[list]1) u prosincu su brucoši još izgubljeni i ne znaju svoja prava i obaveze za razliku od "nas starijih" koji smo u toj situaciji bili tek u lipnju
2) mnogo previše ljudi koji posjeduju potencijal pada zbog te početničke izgubljenosti i dio njih se više neće vratiti na faks, da bi se to spriječilo, potrebno je pedagoško djelovanje (uz već i sada kvalitetna predavanja) za koje nastavno osoblje većinom nije kvalificirano.
3) postoje načini da se tome doskoči, ali ću teško njih iznijeti a da opet ne budem optužen da svu krivnju ne svaljujem na asistente. Shvatite dovraga da ovdje nije pitanje tko je kriv :roll:
4) ono za što se zalažem jest pooštravanje kriterija na UuRu, ali tek nakon što se ne-samo-predavačkim radom poveća svijest o poslijedicama tog prvog kolokvija, za što većina nastavnog osoblja nije kvalificirana, niti to vidi u opisu svog radnog mjesta. I to je problem, ali ne neki za koji je krivo samo nastavno osoblje. Kriv je sustav koji vas tome nije naučio, kriv je sustav koji u kontekstu nastave zahtjeva više kriterije nad srednjoškolskim profesorima nego nad sveučilišnim!
5) ako postoji način da se poveća prolaznost i poveća kvaliteta prenesenog znanja, ne bi li to bilo nešto što bi trebalo uzeti i iskoristiti?[/list:u]
Ova rasprava ne vodi nikamo i svodi se na ponavljanje nekoliko lajt-motiva između mene i vsege.
Da rezimiram što želim reći pa EOD sa moje strane dok se ne pojavi neki novi motiv u raspravi:
1) u prosincu su brucoši još izgubljeni i ne znaju svoja prava i obaveze za razliku od "nas starijih" koji smo u toj situaciji bili tek u lipnju
2) mnogo previše ljudi koji posjeduju potencijal pada zbog te početničke izgubljenosti i dio njih se više neće vratiti na faks, da bi se to spriječilo, potrebno je pedagoško djelovanje (uz već i sada kvalitetna predavanja) za koje nastavno osoblje većinom nije kvalificirano.
3) postoje načini da se tome doskoči, ali ću teško njih iznijeti a da opet ne budem optužen da svu krivnju ne svaljujem na asistente. Shvatite dovraga da ovdje nije pitanje tko je kriv
4) ono za što se zalažem jest pooštravanje kriterija na UuRu, ali tek nakon što se ne-samo-predavačkim radom poveća svijest o poslijedicama tog prvog kolokvija, za što većina nastavnog osoblja nije kvalificirana, niti to vidi u opisu svog radnog mjesta. I to je problem, ali ne neki za koji je krivo samo nastavno osoblje. Kriv je sustav koji vas tome nije naučio, kriv je sustav koji u kontekstu nastave zahtjeva više kriterije nad srednjoškolskim profesorima nego nad sveučilišnim!
5) ako postoji način da se poveća prolaznost i poveća kvaliteta prenesenog znanja, ne bi li to bilo nešto što bi trebalo uzeti i iskoristiti?
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk 
|
|
[Vrh] |
|
|