Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
mladac Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 10. 2005. (22:46:14) Postovi: (4D5)16
Spol: 
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
sorrow Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol: 
Lokacija: ...na otoku srece...
|
|
[Vrh] |
|
bojan Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2006. (19:48:44) Postovi: (44)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
vanja Forumaš(ica)


Pridružen/a: 16. 02. 2006. (16:38:26) Postovi: (9E)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
|
[Vrh] |
|
Elipsa Forumaš(ica)

Pridružen/a: 18. 11. 2005. (23:12:08) Postovi: (15)16
|
|
[Vrh] |
|
pecina Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2005. (14:15:23) Postovi: (157)16
Spol: 
Lokacija: Happily traveling through space since 1986!
|
|
[Vrh] |
|
bojan Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2006. (19:48:44) Postovi: (44)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
sorrow Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol: 
Lokacija: ...na otoku srece...
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
|
[Vrh] |
|
Ivecus Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 04. 2006. (18:37:35) Postovi: (62)16
|
|
[Vrh] |
|
sorrow Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol: 
Lokacija: ...na otoku srece...
|
Postano: 23:32 sri, 6. 6. 2007 Naslov: |
|
|
kolokvi je bia super, zanimljiv (bar meni)...
prvi zadatak mi je bia dosta lagan, cca 30-35 minuti... iako san cuja i drugacije (valjda to ovisi kako kome lezi koji tip zadatka)
drugi mi je bia zeznut jer se nisan bas pretrga u citanju i pracenju vjezbi, ali bi moglo bit dobro, ima san dovoljno vrimena da se iskobeljan (bar se nadan)... neki su mi rekli da im je drugi bia skroz ok...
tribalo bi se spremit, nije jednostavno... volia bi da san se i ja vise sprema :D
kolokvi je bia super, zanimljiv (bar meni)...
prvi zadatak mi je bia dosta lagan, cca 30-35 minuti... iako san cuja i drugacije (valjda to ovisi kako kome lezi koji tip zadatka)
drugi mi je bia zeznut jer se nisan bas pretrga u citanju i pracenju vjezbi, ali bi moglo bit dobro, ima san dovoljno vrimena da se iskobeljan (bar se nadan)... neki su mi rekli da im je drugi bia skroz ok...
tribalo bi se spremit, nije jednostavno... volia bi da san se i ja vise sprema
_________________
Hangman is comin' down from the gallows and I don't have very long
|
|
[Vrh] |
|
Mala_022 Forumaš(ica)

Pridružen/a: 21. 01. 2006. (18:15:12) Postovi: (73)16
Spol: 
Lokacija: ...evo mene među moje...
|
|
[Vrh] |
|
Ivecus Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 04. 2006. (18:37:35) Postovi: (62)16
|
|
[Vrh] |
|
sorrow Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol: 
Lokacija: ...na otoku srece...
|
|
[Vrh] |
|
Ivecus Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 04. 2006. (18:37:35) Postovi: (62)16
|
|
[Vrh] |
|
chiica Forumaš(ica)

Pridružen/a: 03. 11. 2006. (20:13:17) Postovi: (3D)16
Spol: 
|
Postano: 0:28 čet, 7. 6. 2007 Naslov: |
|
|
evo zadataka... ja sam u grupi od M do P, ili Per, nisam sigurna...
1.napraviti klasu disk:
class disk{
string _ime;
disk(string ime);
~disk(){ cout<<_ime<<endl; }
virtual void citaj(int broj){ cout<<broj<<endl; }
};
iz diska izvedene klase usbDisk i cdDisk
usbDisk mora imati funkciju izbaciDisk, funkciju citaj koja ispisuje broj kao i ona u disku ako je disk ubacen, inace ispisuje ne mogu(valjda). cdDisk mora imati ubaciDisk, izbaciDisk, svirajPjesmu koja radi samo ako je disk ubacen, funkciju prestaniSvirati koja radi samo ako disk svira te funkciju citaj koja ako je disk ubacen i ne svira ispisuje broj, ako svira ispisuje 'sviram', a ako nije ubacen 'ne mogu'. na pocetku disk nije ubacen. (trebaju konstruktori za sve klase, destruktori ne). takodjer napraviti main koji testira sve to na listi list<disk *>
2.klasu glumac, ima ime, konstruktor, pamti u koliko sapunica taj glumac glumi, cast u int tj, u broj tih sapunica u kojima glumi, definiran operator < (glumac a je manji od glumca b ako glumi u manje sapunica ili ako ako glume u jednako, ako ima manje ime). klasu sapunica koja ima ime, konstruktor, pamti koji glumci glume u njoj, ima operator += (sapunica+=glumac, dakle dodaje novog glumca u sapunicu, ako je vec bio onda nista), operator -= (sapunica-=glumac, izbacuje glumca iz sapunice, ako nije bio u njoj ne radi nista), operator << koji ispisuje ime sapunice i sve glumce koji glume u njoj poredane od manjih prema vecima (po imenu glumca valjda). bio je zadan testni main.
ovo nije skroz precizno, mozda sam nesto zaboravila, a mozda i nesto krivo napisala... nadam se da ce pomoci.... :wink:
sto se tice vremena, ja sam rjesavala otprilike svaki po sat vremena (iako je prvi laksi, ali nisam bas bila sigurna u main... :oops: )
sve u svemu, nije prestrasno... :D
evo zadataka... ja sam u grupi od M do P, ili Per, nisam sigurna...
1.napraviti klasu disk:
class disk{
string _ime;
disk(string ime);
~disk(){ cout<<_ime<<endl; }
virtual void citaj(int broj){ cout<<broj<<endl; }
};
iz diska izvedene klase usbDisk i cdDisk
usbDisk mora imati funkciju izbaciDisk, funkciju citaj koja ispisuje broj kao i ona u disku ako je disk ubacen, inace ispisuje ne mogu(valjda). cdDisk mora imati ubaciDisk, izbaciDisk, svirajPjesmu koja radi samo ako je disk ubacen, funkciju prestaniSvirati koja radi samo ako disk svira te funkciju citaj koja ako je disk ubacen i ne svira ispisuje broj, ako svira ispisuje 'sviram', a ako nije ubacen 'ne mogu'. na pocetku disk nije ubacen. (trebaju konstruktori za sve klase, destruktori ne). takodjer napraviti main koji testira sve to na listi list<disk *>
2.klasu glumac, ima ime, konstruktor, pamti u koliko sapunica taj glumac glumi, cast u int tj, u broj tih sapunica u kojima glumi, definiran operator < (glumac a je manji od glumca b ako glumi u manje sapunica ili ako ako glume u jednako, ako ima manje ime). klasu sapunica koja ima ime, konstruktor, pamti koji glumci glume u njoj, ima operator += (sapunica+=glumac, dakle dodaje novog glumca u sapunicu, ako je vec bio onda nista), operator -= (sapunica-=glumac, izbacuje glumca iz sapunice, ako nije bio u njoj ne radi nista), operator << koji ispisuje ime sapunice i sve glumce koji glume u njoj poredane od manjih prema vecima (po imenu glumca valjda). bio je zadan testni main.
ovo nije skroz precizno, mozda sam nesto zaboravila, a mozda i nesto krivo napisala... nadam se da ce pomoci....
sto se tice vremena, ja sam rjesavala otprilike svaki po sat vremena (iako je prvi laksi, ali nisam bas bila sigurna u main... )
sve u svemu, nije prestrasno...
|
|
[Vrh] |
|
Mad Wilson Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 05. 2006. (22:51:14) Postovi: (121)16
|
Postano: 14:12 čet, 7. 6. 2007 Naslov: |
|
|
Da. Jos da se nadovezem:
class disk{
public:
disk (string ime);
virtual ~disk() {cout<<_ime<<endl;}
virtual void citaj(int broj) {
cout<<"s diska "<<_ime<<" procitan zapis "<<broj<<endl;
}
};
to je bilo zadano u prvom (detalji, detalji... :) ). usbDisk na pocetku ima ubacen disk, i funkcija citaj ispisuje <<"s usbDiska"<<... , a funkcija citaj u cdDisk-u ispisuje <<"s cdDiska"<<...
Sto se drugog tice, jos valja dodati da nece biti dva glumaca s istim istim imenom. Takoder, glumac koji glumi u nekoj sapunici ce postojati (nece se obrisati) dok glumi u toj sapunici.
Zadaci nisu teski, ali to je ipak kolokvij.
Prvog sam rijesavao 20 minuta, drugog sat i pol (zapleo sam se u neku glupu gresku), tak da je na kraju bilo na knap.
[size=5][da citiram Chiicu:][/size]
Sve u svemu, nista prestrasno
Da. Jos da se nadovezem:
class disk{
public:
disk (string ime);
virtual ~disk() {cout<<_ime<<endl;}
virtual void citaj(int broj) {
cout<<"s diska "<<_ime<<" procitan zapis "<<broj<<endl;
}
};
to je bilo zadano u prvom (detalji, detalji... ). usbDisk na pocetku ima ubacen disk, i funkcija citaj ispisuje <<"s usbDiska"<<... , a funkcija citaj u cdDisk-u ispisuje <<"s cdDiska"<<...
Sto se drugog tice, jos valja dodati da nece biti dva glumaca s istim istim imenom. Takoder, glumac koji glumi u nekoj sapunici ce postojati (nece se obrisati) dok glumi u toj sapunici.
Zadaci nisu teski, ali to je ipak kolokvij.
Prvog sam rijesavao 20 minuta, drugog sat i pol (zapleo sam se u neku glupu gresku), tak da je na kraju bilo na knap.
[da citiram Chiicu:]
Sve u svemu, nista prestrasno
|
|
[Vrh] |
|
tihana Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54) Postovi: (30D)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 15:40 čet, 7. 6. 2007 Naslov: |
|
|
?-ž, jučer 14-16
[code:1]1.
zadana klasa prozor:
class prozor{
protected:
string _ime;
public:
prozor(string ime);
virtual ~prozor() {iscrtajMe();}
virtual void iscrtajMe() const {}
virtual string tekst() const {return ime;}
};
osmisli i napiši klasu gumb koja je izvedena iz prozor a ima i fju postaviSliku(string imeSlike). klasa treba u fji iscrtajMe() ispisati ime slike, razmak, ime prozora, novi red
osmisli i napiši klasu editBox koja je izvedena iz prozor a ima i fju postaviTekst(string text). klasa treba u fji iscrtajMe ispisati ime prozora, razmak, tekst, novi red
neka fja tekst() vraća postavljeni tekst
neka konstruktori izvedenih struktura primaju jedan parametar tipa string – ime prozora, a destruktore ne morate pisati
napiši i main koji će demonstrirati korištenje sa vector<prozor* >
spremi pod imenom prozori.h
[/code:1]
[code:1]2.
napišite i osmislite klasu racun. klasa ima jedan konstruktor koji prima parametar tipa string, koji se sastoji od riječi (ime pića) i možda jednog prir broja (količina pića). ako tog broja nema – broj 1.
definirajte na klasi operacije zbrajanja i oduzimanja. ako se nekog pića oduzima više nego ga već ima na računu, to piće izbaciti (ne da bude negativno). i izbaci pića kojih ima 0 s računa.
definiraj i operator ispisa na ostream(<<) koji će ispisati sadržaj računa i to svako piće u svoj red. prvo piše ime pića, razmak, količina. pića poredaj uzlazno po imenu.
primjer……
[/code:1]
hope it helps :D
?-ž, jučer 14-16
Kod: | 1.
zadana klasa prozor:
class prozor{
protected:
string _ime;
public:
prozor(string ime);
virtual ~prozor() {iscrtajMe();}
virtual void iscrtajMe() const {}
virtual string tekst() const {return ime;}
};
osmisli i napiši klasu gumb koja je izvedena iz prozor a ima i fju postaviSliku(string imeSlike). klasa treba u fji iscrtajMe() ispisati ime slike, razmak, ime prozora, novi red
osmisli i napiši klasu editBox koja je izvedena iz prozor a ima i fju postaviTekst(string text). klasa treba u fji iscrtajMe ispisati ime prozora, razmak, tekst, novi red
neka fja tekst() vraća postavljeni tekst
neka konstruktori izvedenih struktura primaju jedan parametar tipa string – ime prozora, a destruktore ne morate pisati
napiši i main koji će demonstrirati korištenje sa vector<prozor* >
spremi pod imenom prozori.h
|
Kod: | 2.
napišite i osmislite klasu racun. klasa ima jedan konstruktor koji prima parametar tipa string, koji se sastoji od riječi (ime pića) i možda jednog prir broja (količina pića). ako tog broja nema – broj 1.
definirajte na klasi operacije zbrajanja i oduzimanja. ako se nekog pića oduzima više nego ga već ima na računu, to piće izbaciti (ne da bude negativno). i izbaci pića kojih ima 0 s računa.
definiraj i operator ispisa na ostream(<<) koji će ispisati sadržaj računa i to svako piće u svoj red. prvo piše ime pića, razmak, količina. pića poredaj uzlazno po imenu.
primjer……
|
hope it helps
_________________ I aim to misbehave
|
|
[Vrh] |
|
|