Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 23:33 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
Dobra povratna veza bi bile ankete kad bi ih studenti ozbiljnije shvacali... :roll:
No, cemu ankete kad kolega dobije pohvale studenata nakon sto nije ispredavao dio gradiva, a dio (cca 4 sata) je ugurao u jedan sat, pa su rezultati na kolokviju bili loshi? :roll:
Dobra povratna veza bi bile ankete kad bi ih studenti ozbiljnije shvacali...
No, cemu ankete kad kolega dobije pohvale studenata nakon sto nije ispredavao dio gradiva, a dio (cca 4 sata) je ugurao u jedan sat, pa su rezultati na kolokviju bili loshi?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
Postano: 0:22 pon, 31. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"]Da, od punoljetnih osoba, a pogotovo od akademskih gradjana se ocekuje da budu odgovorni. Zar je to nesto cudno?[/quote]
To nije čudno. Čudan je način na koji se ljude priprema da budu odgovorni :evil: Tj. ne priprema ih se.
[quote="mdoko"]Ako si upisao fakultet, onda je razumno pretpostaviti da zelis nesto na tom fakultetu i nauciti, pa su predavanja tu da ti daju (i upute te na dodatni) materijal za ucenje, a ispiti su tu da pokazes da si uistinu svladao ono sto se od tebe ocekuje.[/quote]
1. Većina ljudi se prvi put u životu opredjeljuje za ono čime će se baviti kada upisuje fakultet. Jedan dio njih će to učiniti kako se spada i studiranja će se prihvatiti ozbiljno. Drugi dio će ili napraviti pogrešku u odabiru ili će naići na nešto što nisu očekivali. Ti ljudi se neće toliko truditi, ali to ne znači da nemaju potencijala. Oko njih treba više truda, ali ipak mogu postati dobri u tome. Što bi se reklo treba im pomoći oko toga da naprave pravilan izbor - da izabrenu nešto drugo sa čime će se rađe baviti ili da ih se motivira da se počnu ozbiljno baviti onime čemu ih ti učiš.
2. Ofako, kolegiji koje ja slušam na MO (ja sam kao fizičar) imali su takova "divna" predavanja da je profesor uspjeo praktički rastjerati ljude sa njih. Tri studijska usmjerenja slušaju Matematiku 1 i 2, što čini skoro 100 ljudi. Nakon roka u 12. mjesecu pa do kraja godine na predavanjima je u prosjeku bilo 8 (!!) ljudi. Vježbe su bile nešto bolje posjećene. Ne možeš mi reći da je to krivica samo studenata. Ne vjerujem da predavanja i vježbe na kojim samo prepisuješ sa ploče služe ičemu osim vježbanju ruke. O matematičkom načinu razmišljanja nemoj ni pomislit. Na drugoj godini su Matematika 3 i 4 koje su kod drugog profesora i puno su bolje. Iako i tamo ima jako malo studenata (5-8 ), no to me ni ne čudi s obzirom na to koliko nas je prošlo godinu.
[quote="mdoko"]Ako ti se ne uci, pa trebas razne poticajne bodove, kolokvije i slicno, a bez tih "poticajnih" sredstava neces svladati osnovne stvari, onda je to tvoj problem. Nije diploma za svakoga![/quote]
Da ali ovako se bar vidi da se profesor/asistent trude pa se može reći da su si studenti sami krivi, ako se ne žele niti najmanje potruditi. Nisam ni rekao da je diploma za svakoga!
[quote="vsego"]Dobra povratna veza bi bile ankete kad bi ih studenti ozbiljnije shvacali...[/quote]
Možda kad bi im se tjedan dana prije anketa reklo - "ej sljedeći tjedan ćete ispunjvati ankete, razmislite malo o tome što valja, a što ne valja na ovom kolegiju. Nama je važno da kvalitetno popunite ankete".
Iako ankete su konceptualno krive. Neki problemi se odnose na studij u cjelini, a ne na pojedini kolegij. U anketama je slabo zastupljen problem povezanosti znanja među kolegijima - mnogi kolegiji se konceptualno nadopunjuju.
A što se tiče toga da ljudi koji ne pohađaju predavanja/vježbe, a ipak mogu popunjavati ankete - kod obrade anketa može se staviti težinu na one ljude koji su bili redoviti. Također ako ankete ne bi bile na samom kraju semestra izbjeglo bi se to da ih neredoviti studenti uopće vide. Bilo bi dobro da profesori nakon toga malo porazgovaraju sa studentima o rezultatima iz ankete i odgovore na zanimljive komentare iz njih.
mdoko (napisa): | Da, od punoljetnih osoba, a pogotovo od akademskih gradjana se ocekuje da budu odgovorni. Zar je to nesto cudno? |
To nije čudno. Čudan je način na koji se ljude priprema da budu odgovorni Tj. ne priprema ih se.
mdoko (napisa): | Ako si upisao fakultet, onda je razumno pretpostaviti da zelis nesto na tom fakultetu i nauciti, pa su predavanja tu da ti daju (i upute te na dodatni) materijal za ucenje, a ispiti su tu da pokazes da si uistinu svladao ono sto se od tebe ocekuje. |
1. Većina ljudi se prvi put u životu opredjeljuje za ono čime će se baviti kada upisuje fakultet. Jedan dio njih će to učiniti kako se spada i studiranja će se prihvatiti ozbiljno. Drugi dio će ili napraviti pogrešku u odabiru ili će naići na nešto što nisu očekivali. Ti ljudi se neće toliko truditi, ali to ne znači da nemaju potencijala. Oko njih treba više truda, ali ipak mogu postati dobri u tome. Što bi se reklo treba im pomoći oko toga da naprave pravilan izbor - da izabrenu nešto drugo sa čime će se rađe baviti ili da ih se motivira da se počnu ozbiljno baviti onime čemu ih ti učiš.
2. Ofako, kolegiji koje ja slušam na MO (ja sam kao fizičar) imali su takova "divna" predavanja da je profesor uspjeo praktički rastjerati ljude sa njih. Tri studijska usmjerenja slušaju Matematiku 1 i 2, što čini skoro 100 ljudi. Nakon roka u 12. mjesecu pa do kraja godine na predavanjima je u prosjeku bilo 8 (!!) ljudi. Vježbe su bile nešto bolje posjećene. Ne možeš mi reći da je to krivica samo studenata. Ne vjerujem da predavanja i vježbe na kojim samo prepisuješ sa ploče služe ičemu osim vježbanju ruke. O matematičkom načinu razmišljanja nemoj ni pomislit. Na drugoj godini su Matematika 3 i 4 koje su kod drugog profesora i puno su bolje. Iako i tamo ima jako malo studenata (5-8 ), no to me ni ne čudi s obzirom na to koliko nas je prošlo godinu.
mdoko (napisa): | Ako ti se ne uci, pa trebas razne poticajne bodove, kolokvije i slicno, a bez tih "poticajnih" sredstava neces svladati osnovne stvari, onda je to tvoj problem. Nije diploma za svakoga! |
Da ali ovako se bar vidi da se profesor/asistent trude pa se može reći da su si studenti sami krivi, ako se ne žele niti najmanje potruditi. Nisam ni rekao da je diploma za svakoga!
vsego (napisa): | Dobra povratna veza bi bile ankete kad bi ih studenti ozbiljnije shvacali... |
Možda kad bi im se tjedan dana prije anketa reklo - "ej sljedeći tjedan ćete ispunjvati ankete, razmislite malo o tome što valja, a što ne valja na ovom kolegiju. Nama je važno da kvalitetno popunite ankete".
Iako ankete su konceptualno krive. Neki problemi se odnose na studij u cjelini, a ne na pojedini kolegij. U anketama je slabo zastupljen problem povezanosti znanja među kolegijima - mnogi kolegiji se konceptualno nadopunjuju.
A što se tiče toga da ljudi koji ne pohađaju predavanja/vježbe, a ipak mogu popunjavati ankete - kod obrade anketa može se staviti težinu na one ljude koji su bili redoviti. Također ako ankete ne bi bile na samom kraju semestra izbjeglo bi se to da ih neredoviti studenti uopće vide. Bilo bi dobro da profesori nakon toga malo porazgovaraju sa studentima o rezultatima iz ankete i odgovore na zanimljive komentare iz njih.
_________________ Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.

|
|
[Vrh] |
|
goc9999 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 10. 2003. (19:31:20) Postovi: (238)16
Spol: 
Lokacija: Utrina
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 11:55 pon, 31. 1. 2005 Naslov: |
|
|
@veky, vsego & mdoko:
Greska koju radite kukajuci kako sadasnje generacije nista ne znaju je pretjerana generalizacija. Apsolutno svaki friskopeceni prof. mat. kojeg poznam poceo je prigovarati da djeca nista ne znaju onog trenutka kad se zaposlio u skoli. Mdoko je primjer da neki pocnu i prije :) Evo jednog citata koji ilustrira da je takvo ponasanje globalni fenomen..
[quote="Carl Sagan"]Every generation worries that educational standards are decaying. One of the oldest short essays in human history, dating from Sumer some 4000 years ago, laments that the young are disastrously more ignorant than the generation immediately preceding.[/quote]
Da je u zadnjih 4000 godina svaka nova generacija sve gluplja, danas bismo svi izgledalo ovako =P~
[quote="vsego"]Evo [b]protuprijedlog[/b]: da studenti pocu raditi za [b]znanje[/b] i za [b]sebe[/b], a ne za tamo neke bodove koji se zaborave onog trena kad se ocjena upishe u indeks. :D[/quote]
Odlican prijedlog. Ti si asistent - razmisli sto mozes uciniti da potaknes studente na takvo ponasanje. Bojim se da kuknjava o glupostima koje su napisali na kolokviju ne djeluje jako motivirajuce.
@veky, vsego & mdoko:
Greska koju radite kukajuci kako sadasnje generacije nista ne znaju je pretjerana generalizacija. Apsolutno svaki friskopeceni prof. mat. kojeg poznam poceo je prigovarati da djeca nista ne znaju onog trenutka kad se zaposlio u skoli. Mdoko je primjer da neki pocnu i prije Evo jednog citata koji ilustrira da je takvo ponasanje globalni fenomen..
Carl Sagan (napisa): | Every generation worries that educational standards are decaying. One of the oldest short essays in human history, dating from Sumer some 4000 years ago, laments that the young are disastrously more ignorant than the generation immediately preceding. |
Da je u zadnjih 4000 godina svaka nova generacija sve gluplja, danas bismo svi izgledalo ovako
vsego (napisa): | Evo protuprijedlog: da studenti pocu raditi za znanje i za sebe, a ne za tamo neke bodove koji se zaborave onog trena kad se ocjena upishe u indeks.  |
Odlican prijedlog. Ti si asistent - razmisli sto mozes uciniti da potaknes studente na takvo ponasanje. Bojim se da kuknjava o glupostima koje su napisali na kolokviju ne djeluje jako motivirajuce.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator


Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol: 
Lokacija: 231
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)

Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
Postano: 12:33 pon, 31. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"]@veky, vsego & mdoko:
Greska koju radite kukajuci kako sadasnje generacije nista ne znaju je pretjerana generalizacija. Apsolutno svaki friskopeceni prof. mat. kojeg poznam poceo je prigovarati da djeca nista ne znaju onog trenutka kad se zaposlio u skoli. Mdoko je primjer da neki pocnu i prije :) Evo jednog citata koji ilustrira da je takvo ponasanje globalni fenomen..
[quote="Carl Sagan"]Every generation worries that educational standards are decaying. One of the oldest short essays in human history, dating from Sumer some 4000 years ago, laments that the young are disastrously more ignorant than the generation immediately preceding.[/quote]
Da je u zadnjih 4000 godina svaka nova generacija sve gluplja, danas bismo svi izgledalo ovako =P~ [/quote]
LOL. To je vrlo jednostavno objasniti, i pokazuje da ljudi češće primjećuju negativne trendove nego pozitivne (i to je BTW opravdanje za famozni Murphyjev zakon). Ja ne kažem da se paralelno s ovim na što ja ukazujem nije dogodilo i puno pozitivnih stvari, no ne vidim neku svrhu u isticanju toga. Smatram da činim veću uslugu društvu ako se koncentriram na ono što ide nizbrdo, a ne ono što napreduje. I taj tvoj Sumeranin je vjerojatno bio svjestan tog efekta kad je pisao esej, samo što je njemu trebalo puno više mehaničke energije da ukleše još par rečenicâ na tu temu. ;-)
krcko (napisa): | @veky, vsego & mdoko:
Greska koju radite kukajuci kako sadasnje generacije nista ne znaju je pretjerana generalizacija. Apsolutno svaki friskopeceni prof. mat. kojeg poznam poceo je prigovarati da djeca nista ne znaju onog trenutka kad se zaposlio u skoli. Mdoko je primjer da neki pocnu i prije Evo jednog citata koji ilustrira da je takvo ponasanje globalni fenomen..
Carl Sagan (napisa): | Every generation worries that educational standards are decaying. One of the oldest short essays in human history, dating from Sumer some 4000 years ago, laments that the young are disastrously more ignorant than the generation immediately preceding. |
Da je u zadnjih 4000 godina svaka nova generacija sve gluplja, danas bismo svi izgledalo ovako |
LOL. To je vrlo jednostavno objasniti, i pokazuje da ljudi češće primjećuju negativne trendove nego pozitivne (i to je BTW opravdanje za famozni Murphyjev zakon). Ja ne kažem da se paralelno s ovim na što ja ukazujem nije dogodilo i puno pozitivnih stvari, no ne vidim neku svrhu u isticanju toga. Smatram da činim veću uslugu društvu ako se koncentriram na ono što ide nizbrdo, a ne ono što napreduje. I taj tvoj Sumeranin je vjerojatno bio svjestan tog efekta kad je pisao esej, samo što je njemu trebalo puno više mehaničke energije da ukleše još par rečenicâ na tu temu.
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
Postano: 12:49 pon, 31. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="goc9999"]pa mi na matematici isto tako ne slusamo kolegij fizika 1 & 2!!!!
isti je slucaj, u pocetku imas gro studenata, a nakon mjesec dva dobro je ako postoji kvorum! :roll:
i nije kriv profesor koji to stvarno pokusava na zanimljiv nacin obradit - i ide mu uspjesno! Ali studenti znaju da im fizika nije vazna za bodove i upis u visu godinu kao kolegiji sa matematike, pa se tomu i posvecuju![/quote]
Da ali dok fizika nema primjenu u matematici (bar ne direktno), za fizičare je znanje matematike [b]neophodno[/b] da bi mogli raditi fiziku. Na mojem smjeru matematike nisu obavezne za upis 2. godine, ali na recimo ing. fizike jesu.
Što nas opet navodi na zaključak - inzistirati na većem radu studenata putem obaveznih predavanja, kolokvija, zadaća ...
goc9999 (napisa): | pa mi na matematici isto tako ne slusamo kolegij fizika 1 & 2!!!!
isti je slucaj, u pocetku imas gro studenata, a nakon mjesec dva dobro je ako postoji kvorum!
i nije kriv profesor koji to stvarno pokusava na zanimljiv nacin obradit - i ide mu uspjesno! Ali studenti znaju da im fizika nije vazna za bodove i upis u visu godinu kao kolegiji sa matematike, pa se tomu i posvecuju! |
Da ali dok fizika nema primjenu u matematici (bar ne direktno), za fizičare je znanje matematike neophodno da bi mogli raditi fiziku. Na mojem smjeru matematike nisu obavezne za upis 2. godine, ali na recimo ing. fizike jesu.
Što nas opet navodi na zaključak - inzistirati na većem radu studenata putem obaveznih predavanja, kolokvija, zadaća ...
_________________ Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.

|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)

Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol: 
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
Postano: 13:23 pon, 31. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="nemo"]inzistirati na većem radu studenata putem obaveznih predavanja, kolokvija, zadaća ...[/quote]
Ma kakva obavezna predavanja? Ako ja smatram da cu vise profitirati od toga da ne idem na predavanja i vrijeme utrosim na nesto drugo, onda mi se to treba dopustiti, jer nisu predavanja sveta stvar bez koje se ne moze.[/quote]
apsolutno se slazem. neka predavanja su totalno bezveze. recimo, SPA na drugoj godini. sta ja imam od toga da profesor cita ispred ploce [b]svoju[/b] skriptu i prepisuje iz nje? mislim da cu puno vise naucit ako kupim takvu skriptu i doma sjednem za komp i pocnem programirat. po meni, ta predavanja su cisti waste of time :evil:
mdoko (napisa): | nemo (napisa): | inzistirati na većem radu studenata putem obaveznih predavanja, kolokvija, zadaća ... |
Ma kakva obavezna predavanja? Ako ja smatram da cu vise profitirati od toga da ne idem na predavanja i vrijeme utrosim na nesto drugo, onda mi se to treba dopustiti, jer nisu predavanja sveta stvar bez koje se ne moze. |
apsolutno se slazem. neka predavanja su totalno bezveze. recimo, SPA na drugoj godini. sta ja imam od toga da profesor cita ispred ploce svoju skriptu i prepisuje iz nje? mislim da cu puno vise naucit ako kupim takvu skriptu i doma sjednem za komp i pocnem programirat. po meni, ta predavanja su cisti waste of time
|
|
[Vrh] |
|
goc9999 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 10. 2003. (19:31:20) Postovi: (238)16
Spol: 
Lokacija: Utrina
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 16:26 pon, 31. 1. 2005 Naslov: |
|
|
Obavezna predavanja?! :shock:
Kako da to lijepo kazem? :-k Dakle, "[i]obavezna predavanja[/i]" = "[i]gomila ljudi kojima se to ne slusha (osim, [b]MOZDA[/b], ako nesto izvede striptiz ;))[/i]" = "[i]nemogucnost rada za one koji to zele[/i]" :evil:
Svakako je lakse kad se prati, [b]ali samo ako je dobrovoljno[/b] :!: Probao sam sve tri mogucnosti:
1. ici na predavanja koja su neobavezna
2. ne ici na predavanja koja su neobavezna
3. ici na predavanja koja su obavezna
Tim redom ide i korist koju sam imao od istih, s tim da su mi obavezna predavanja - u pravilu zbog same prisile - ogadila kolegij. :x
Po logici "[i]da je bilo obavezno, ja bih isao i ne bih pao godinu[/i]", mogli bismo uvesti i obavezne ispite... :roll:
@Nemo: za mene je netko skomentirao da su mi vjezbe jako zabavne i da se vidi da se trudim. :? Pa ipak, na evaluacijskim anketama prolazim u rangu s ostalima (recimo oko 3. mjesta dok su bila 4 asistenta), a moji studenti ostvaruju iste rezultate kao i drugi. :? Zanemarimo li spomenuti striptiz koji, iz ocitih razloga necu izvoditi [ :PP ], sto vise da napravim? :-k
Program ne mogu mijenjati, jer da mogu, ne bi vishe kolegiji licili na sebe. :shock: Dakle, [b]kako da ja to unaprijedim svoje vjezbe[/b] :?: I, na kraju krajeva, [b]ZASTO je meni uopce stalo, ako se studenti sami ne zele potruditi oko svog studiranja[/b] :?: :!: :?:
Jos cekam i da me Krcko prosvijetli, iako smo na UuRu imali podosta slicne ocjene ev.anketa i rezultate na kolokvijima... :|
Obavezna predavanja?!
Kako da to lijepo kazem? Dakle, "obavezna predavanja" = "gomila ljudi kojima se to ne slusha (osim, MOZDA, ako nesto izvede striptiz )" = "nemogucnost rada za one koji to zele"
Svakako je lakse kad se prati, ali samo ako je dobrovoljno Probao sam sve tri mogucnosti:
1. ici na predavanja koja su neobavezna
2. ne ici na predavanja koja su neobavezna
3. ici na predavanja koja su obavezna
Tim redom ide i korist koju sam imao od istih, s tim da su mi obavezna predavanja - u pravilu zbog same prisile - ogadila kolegij.
Po logici "da je bilo obavezno, ja bih isao i ne bih pao godinu", mogli bismo uvesti i obavezne ispite...
@Nemo: za mene je netko skomentirao da su mi vjezbe jako zabavne i da se vidi da se trudim. Pa ipak, na evaluacijskim anketama prolazim u rangu s ostalima (recimo oko 3. mjesta dok su bila 4 asistenta), a moji studenti ostvaruju iste rezultate kao i drugi. Zanemarimo li spomenuti striptiz koji, iz ocitih razloga necu izvoditi [ ], sto vise da napravim?
Program ne mogu mijenjati, jer da mogu, ne bi vishe kolegiji licili na sebe. Dakle, kako da ja to unaprijedim svoje vjezbe I, na kraju krajeva, ZASTO je meni uopce stalo, ako se studenti sami ne zele potruditi oko svog studiranja
Jos cekam i da me Krcko prosvijetli, iako smo na UuRu imali podosta slicne ocjene ev.anketa i rezultate na kolokvijima...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
Postano: 17:10 pon, 31. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]
Svakako je lakse kad se prati, [b]ali samo ako je dobrovoljno[/b] :!: Probao sam sve tri mogucnosti:
1. ici na predavanja koja su neobavezna
2. ne ici na predavanja koja su neobavezna
3. ici na predavanja koja su obavezna
Tim redom ide i korist koju sam imao od istih, s tim da su mi obavezna predavanja - u pravilu zbog same prisile - ogadila kolegij. :x [/quote]
Pa naravno da je lakse kad je dobrovoljno. Ova podjela gore bi i kod mene izgledala isto, [b]ali[/b] nismo svi isti. Barem nismo bili kad sam ja zadnji put provjerio :lol:
Problem bi rjesili kada bi smo nekako "odvojili" studente koji hoce raditi zbog sebe (odgovorni) i one manje odgovorne (moram bit politicki korektan 8) ). Inace veliki problem naseg cjelokupnog skolstva sto ustvari ne dijelimo ucenike prema njihovim sposobnostima, vec ih sve tretiramo jednako. Sustav kriterija ocjenjivanja mora biti fiksan, ali ne mozemo sve ljude uciti na isti nacin. A na kod nas na fakultetu se sve studente uci na jednak nacin, a kriterij ocjenjivanja su nedefinirani. Meni tu nema neke logike :?
[quote="vsego"]@Nemo: za mene je netko skomentirao da su mi vjezbe jako zabavne i da se vidi da se trudim. :? Pa ipak, na evaluacijskim anketama prolazim u rangu s ostalima (recimo oko 3. mjesta dok su bila 4 asistenta), a moji studenti ostvaruju iste rezultate kao i drugi. :? Zanemarimo li spomenuti striptiz koji, iz ocitih razloga necu izvoditi [ :PP ], sto vise da napravim? :-k[/quote]
Pa mogao bi krenuti sa drugacijim pristupom. Npr. kada se prisjecam kod kojih profesora sam u srednjoj najvise naucio redovito bi iskrsnula imena onih najstrozih :wink: A za ankete smo dokucili da nemaju previse smisla trenutno, nismo li?
P.S. umalo zaboravih:
[quote="vsego"]Program ne mogu mijenjati, jer da mogu, ne bi vishe kolegiji licili na sebe. Shocked Dakle, kako da ja to unaprijedim svoje vjezbe I, na kraju krajeva, ZASTO je meni uopce stalo, ako se studenti sami ne zele potruditi oko svog studiranja[/quote]
Gle iz moje prespektive to obicno izgleda ovako:
Ako se prof. ne zeli truditi, zasto bi se ja. Pa ipak se on s time ozbiljno bavi, voli gradju koju predaje (?) itd. Ako se on ne odnosi sa svojim kolegijem ozbiljno zasto bi to ucinio ja :?
Ljudi koji ce se iz inata potruditi su rijetki (ja si laskam da sam jedan od tih 8) ). I nemoj ovo shvatiti osobno, na tvojim vjezbama nikad nisam bio i ne mogu ih nikako ocjeniti.
vsego (napisa): |
Svakako je lakse kad se prati, ali samo ako je dobrovoljno Probao sam sve tri mogucnosti:
1. ici na predavanja koja su neobavezna
2. ne ici na predavanja koja su neobavezna
3. ici na predavanja koja su obavezna
Tim redom ide i korist koju sam imao od istih, s tim da su mi obavezna predavanja - u pravilu zbog same prisile - ogadila kolegij. |
Pa naravno da je lakse kad je dobrovoljno. Ova podjela gore bi i kod mene izgledala isto, ali nismo svi isti. Barem nismo bili kad sam ja zadnji put provjerio
Problem bi rjesili kada bi smo nekako "odvojili" studente koji hoce raditi zbog sebe (odgovorni) i one manje odgovorne (moram bit politicki korektan ). Inace veliki problem naseg cjelokupnog skolstva sto ustvari ne dijelimo ucenike prema njihovim sposobnostima, vec ih sve tretiramo jednako. Sustav kriterija ocjenjivanja mora biti fiksan, ali ne mozemo sve ljude uciti na isti nacin. A na kod nas na fakultetu se sve studente uci na jednak nacin, a kriterij ocjenjivanja su nedefinirani. Meni tu nema neke logike
vsego (napisa): | @Nemo: za mene je netko skomentirao da su mi vjezbe jako zabavne i da se vidi da se trudim. Pa ipak, na evaluacijskim anketama prolazim u rangu s ostalima (recimo oko 3. mjesta dok su bila 4 asistenta), a moji studenti ostvaruju iste rezultate kao i drugi. Zanemarimo li spomenuti striptiz koji, iz ocitih razloga necu izvoditi [ ], sto vise da napravim?  |
Pa mogao bi krenuti sa drugacijim pristupom. Npr. kada se prisjecam kod kojih profesora sam u srednjoj najvise naucio redovito bi iskrsnula imena onih najstrozih A za ankete smo dokucili da nemaju previse smisla trenutno, nismo li?
P.S. umalo zaboravih:
vsego (napisa): | Program ne mogu mijenjati, jer da mogu, ne bi vishe kolegiji licili na sebe. Shocked Dakle, kako da ja to unaprijedim svoje vjezbe I, na kraju krajeva, ZASTO je meni uopce stalo, ako se studenti sami ne zele potruditi oko svog studiranja |
Gle iz moje prespektive to obicno izgleda ovako:
Ako se prof. ne zeli truditi, zasto bi se ja. Pa ipak se on s time ozbiljno bavi, voli gradju koju predaje (?) itd. Ako se on ne odnosi sa svojim kolegijem ozbiljno zasto bi to ucinio ja
Ljudi koji ce se iz inata potruditi su rijetki (ja si laskam da sam jedan od tih ). I nemoj ovo shvatiti osobno, na tvojim vjezbama nikad nisam bio i ne mogu ih nikako ocjeniti.
_________________ Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.

|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 19:11 pon, 31. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="veky"]Ja ne kažem da se paralelno s ovim na što ja ukazujem nije dogodilo i puno pozitivnih stvari[/quote]
Kao na primjer? Ajde pls navedi bar jednu, jako bi me veselilo cuti bas od tebe. Ne zelim ti stavljati rijeci u usta ali na ovom mjestu bi se taaaako dobro uklopila rijec [i]kolokviji[/i] :lol:
[quote="vsego"]Obavezna predavanja?! :shock:[/quote]
Predavanja i vjezbe jesu obavezna i to iz svih kolegija (pise u statutu). Druga je stvar sto u vecini slucajeva nema sankcija za nedolazenje. Slazem se da je tako bolje, a mislim da ni uvjetovanje potpisa bodovima na kolokviju nije dobro. Stvorilo je tehnicke poteskoce s bazom, a koliko mi je poznato broj brucosa koji su ove godine pristupili kolokvijima nije znatno veci nego prethodnih godina.
[quote="vsego"]@Nemo: za mene je netko skomentirao da su mi vjezbe jako zabavne i da se vidi da se trudim. :? Pa ipak, na evaluacijskim anketama prolazim u rangu s ostalima (recimo oko 3. mjesta dok su bila 4 asistenta), a moji studenti ostvaruju iste rezultate kao i drugi. :? Zanemarimo li spomenuti striptiz koji, iz ocitih razloga necu izvoditi [ :PP ], sto vise da napravim? :-k[/quote]
vsego, pa ti si pun gorcine zbog tih anketa :?: :!: :?:
Gle, kad te studenti u anketama samo hvale od toga nemas nikakve koristi. Jedino preko kritika dobivas korisnu informaciju o tome sto eventualno trebas mijenjati. Pa nije ti valjda bitno da od cetiri asistenta bas ti dobijes najbolju prosjecnu ocjenu??? Ne znam jesi li svjestan, ali to ti se kod nas skoro uopce ne gleda kao kriterij za napredovanje.
[quote="vsego"][b]ZASTO je meni uopce stalo, ako se studenti sami ne zele potruditi oko svog studiranja[/b] :?: :!: :?:[/quote]
Na to ti pitanje ne mogu odgovoriti. Kao sto rekoh, kvaliteta nastave nije presudna kod (re)izbora u zvanja. Dobra predavanja i vjezbe drze samo oni nastavnici kojima [b]je stalo[/b] zbog nekog njihovog osobnog razloga. Mene je recimo sram doci pred grupu od 70 studenata nepripremljen... a i volim predavati matematiku :)
veky (napisa): | Ja ne kažem da se paralelno s ovim na što ja ukazujem nije dogodilo i puno pozitivnih stvari |
Kao na primjer? Ajde pls navedi bar jednu, jako bi me veselilo cuti bas od tebe. Ne zelim ti stavljati rijeci u usta ali na ovom mjestu bi se taaaako dobro uklopila rijec kolokviji
vsego (napisa): | Obavezna predavanja?!  |
Predavanja i vjezbe jesu obavezna i to iz svih kolegija (pise u statutu). Druga je stvar sto u vecini slucajeva nema sankcija za nedolazenje. Slazem se da je tako bolje, a mislim da ni uvjetovanje potpisa bodovima na kolokviju nije dobro. Stvorilo je tehnicke poteskoce s bazom, a koliko mi je poznato broj brucosa koji su ove godine pristupili kolokvijima nije znatno veci nego prethodnih godina.
vsego (napisa): | @Nemo: za mene je netko skomentirao da su mi vjezbe jako zabavne i da se vidi da se trudim. Pa ipak, na evaluacijskim anketama prolazim u rangu s ostalima (recimo oko 3. mjesta dok su bila 4 asistenta), a moji studenti ostvaruju iste rezultate kao i drugi. Zanemarimo li spomenuti striptiz koji, iz ocitih razloga necu izvoditi [ ], sto vise da napravim?  |
vsego, pa ti si pun gorcine zbog tih anketa
Gle, kad te studenti u anketama samo hvale od toga nemas nikakve koristi. Jedino preko kritika dobivas korisnu informaciju o tome sto eventualno trebas mijenjati. Pa nije ti valjda bitno da od cetiri asistenta bas ti dobijes najbolju prosjecnu ocjenu??? Ne znam jesi li svjestan, ali to ti se kod nas skoro uopce ne gleda kao kriterij za napredovanje.
vsego (napisa): | ZASTO je meni uopce stalo, ako se studenti sami ne zele potruditi oko svog studiranja  |
Na to ti pitanje ne mogu odgovoriti. Kao sto rekoh, kvaliteta nastave nije presudna kod (re)izbora u zvanja. Dobra predavanja i vjezbe drze samo oni nastavnici kojima je stalo zbog nekog njihovog osobnog razloga. Mene je recimo sram doci pred grupu od 70 studenata nepripremljen... a i volim predavati matematiku
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 19:36 pon, 31. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"][quote="veky"]Ja ne kažem da se paralelno s ovim na što ja ukazujem nije dogodilo i puno pozitivnih stvari[/quote]
Kao na primjer? Ajde pls navedi bar jednu, jako bi me veselilo cuti bas od tebe. Ne zelim ti stavljati rijeci u usta ali na ovom mjestu bi se taaaako dobro uklopila rijec [i]kolokviji[/i] :lol:[/quote]
Meni se cini da bi se fino uklopila fraza "[i]bolja uskladjenost predavaca na vecini kolegija koji imaju vise od jednog[/i]". :D
[quote="krcko"][quote="vsego"]@Nemo: za mene je netko skomentirao da su mi vjezbe jako zabavne i da se vidi da se trudim. :? Pa ipak, na evaluacijskim anketama prolazim u rangu s ostalima (recimo oko 3. mjesta dok su bila 4 asistenta), a moji studenti ostvaruju iste rezultate kao i drugi. :? Zanemarimo li spomenuti striptiz koji, iz ocitih razloga necu izvoditi [ :PP ], sto vise da napravim? :-k[/quote]
vsego, pa ti si pun gorcine zbog tih anketa :?: :!: :?:[/quote]
Actually, puno manje nego ti se cini. :) Samo mi je bedasto da se studenti tako loshe odnose prema tom, potencijalno korisnom, feedbacku. :(
Mozda sam naivan (sigurno jesam), ali da veci broj studenata napishe unutra neku konstruktivnu kritiku, mozda bi to netko i uzeo u obzir... :| Ali, ne, lakse je zvocati po Forumu nego samo [b]napisati[/b] nesto suvislo kad se dobije prilika... :roll:
Inace, uz uspjeh na kolokvijima i ankete, koji jos feedback od studenata ovdje mogu navesti? :-k
[quote="krcko"]Gle, kad te studenti u anketama samo hvale od toga nemas nikakve koristi. Jedino preko kritika dobivas korisnu informaciju o tome sto eventualno trebas mijenjati. Pa nije ti valjda bitno da od cetiri asistenta bas ti dobijes najbolju prosjecnu ocjenu??? Ne znam jesi li svjestan, ali to ti se kod nas skoro uopce ne gleda kao kriterij za napredovanje.[/quote]
AFAIK, uopce se ne gleda, no to me trenutno najmanje brine... :(
[quote="krcko"][quote="vsego"][b]ZASTO je meni uopce stalo, ako se studenti sami ne zele potruditi oko svog studiranja[/b] :?: :!: :?:[/quote]
Na to ti pitanje ne mogu odgovoriti. Kao sto rekoh, kvaliteta nastave nije presudna kod (re)izbora u zvanja. Dobra predavanja i vjezbe drze samo oni nastavnici kojima [b]je stalo[/b] zbog nekog njihovog osobnog razloga. Mene je recimo sram doci pred grupu od 70 studenata nepripremljen... a i volim predavati matematiku :)[/quote]
Tako je i meni UuR drag, koliko god smatrao da nije dobar. :D No, ja se mogu ubiti u pokushajima da to izvedem sto bolje, a mogu i samo suhoparno prepisivati na plocu i nece se vidjeti razlika! :prodike:
Da, ja se trudim zbog [b]svojih[/b] razloga, no nije pohvalno da studenti tu nisu (gotovo) nikakav poticaj... :(
krcko (napisa): | veky (napisa): | Ja ne kažem da se paralelno s ovim na što ja ukazujem nije dogodilo i puno pozitivnih stvari |
Kao na primjer? Ajde pls navedi bar jednu, jako bi me veselilo cuti bas od tebe. Ne zelim ti stavljati rijeci u usta ali na ovom mjestu bi se taaaako dobro uklopila rijec kolokviji  |
Meni se cini da bi se fino uklopila fraza "bolja uskladjenost predavaca na vecini kolegija koji imaju vise od jednog".
krcko (napisa): | vsego (napisa): | @Nemo: za mene je netko skomentirao da su mi vjezbe jako zabavne i da se vidi da se trudim. Pa ipak, na evaluacijskim anketama prolazim u rangu s ostalima (recimo oko 3. mjesta dok su bila 4 asistenta), a moji studenti ostvaruju iste rezultate kao i drugi. Zanemarimo li spomenuti striptiz koji, iz ocitih razloga necu izvoditi [ ], sto vise da napravim?  |
vsego, pa ti si pun gorcine zbog tih anketa  |
Actually, puno manje nego ti se cini. Samo mi je bedasto da se studenti tako loshe odnose prema tom, potencijalno korisnom, feedbacku.
Mozda sam naivan (sigurno jesam), ali da veci broj studenata napishe unutra neku konstruktivnu kritiku, mozda bi to netko i uzeo u obzir... Ali, ne, lakse je zvocati po Forumu nego samo napisati nesto suvislo kad se dobije prilika...
Inace, uz uspjeh na kolokvijima i ankete, koji jos feedback od studenata ovdje mogu navesti?
krcko (napisa): | Gle, kad te studenti u anketama samo hvale od toga nemas nikakve koristi. Jedino preko kritika dobivas korisnu informaciju o tome sto eventualno trebas mijenjati. Pa nije ti valjda bitno da od cetiri asistenta bas ti dobijes najbolju prosjecnu ocjenu??? Ne znam jesi li svjestan, ali to ti se kod nas skoro uopce ne gleda kao kriterij za napredovanje. |
AFAIK, uopce se ne gleda, no to me trenutno najmanje brine...
krcko (napisa): | vsego (napisa): | ZASTO je meni uopce stalo, ako se studenti sami ne zele potruditi oko svog studiranja  |
Na to ti pitanje ne mogu odgovoriti. Kao sto rekoh, kvaliteta nastave nije presudna kod (re)izbora u zvanja. Dobra predavanja i vjezbe drze samo oni nastavnici kojima je stalo zbog nekog njihovog osobnog razloga. Mene je recimo sram doci pred grupu od 70 studenata nepripremljen... a i volim predavati matematiku  |
Tako je i meni UuR drag, koliko god smatrao da nije dobar. No, ja se mogu ubiti u pokushajima da to izvedem sto bolje, a mogu i samo suhoparno prepisivati na plocu i nece se vidjeti razlika!
Da, ja se trudim zbog svojih razloga, no nije pohvalno da studenti tu nisu (gotovo) nikakav poticaj...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
|