Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
jackass9 Forumaš(ica)

Pridružen/a: 19. 09. 2009. (10:23:58) Postovi: (15D)16
Spol: 
Lokacija: pod stolom
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
|
[Vrh] |
|
sanja25 Forumaš(ica)

Pridružen/a: 15. 12. 2009. (15:02:00) Postovi: (1A)16
|
|
[Vrh] |
|
:( Gost
|
Postano: 16:12 uto, 29. 6. 2010 Naslov: w |
|
|
ja sam danas odgovarala linearnu. :shock:
prof me pitao definiciju determinante,ja sam napisala onu formulu,i nesto krivo oznacila.
naravno,krenila je hrpa podpitanja o permutacijama,od kojih sam malo sta znala,jer zapravo nisam ni skuzila sta se tocno od mene trazi da odgovorim.
cila sam se izgubila,katastrofa.
problem je sto prof postavi jedno pitanje,i sad sam ja pala jer ne znam permutacije,a to jesam li sve ostalo naucila,ocito nije ni bitno.. :(
al sta je,je,,o ovome nisam imala pojma. :cry: :cry: :cry:
ja sam danas odgovarala linearnu.
prof me pitao definiciju determinante,ja sam napisala onu formulu,i nesto krivo oznacila.
naravno,krenila je hrpa podpitanja o permutacijama,od kojih sam malo sta znala,jer zapravo nisam ni skuzila sta se tocno od mene trazi da odgovorim.
cila sam se izgubila,katastrofa.
problem je sto prof postavi jedno pitanje,i sad sam ja pala jer ne znam permutacije,a to jesam li sve ostalo naucila,ocito nije ni bitno..
al sta je,je,,o ovome nisam imala pojma.
|
|
[Vrh] |
|
bla1 Gost
|
|
[Vrh] |
|
:( Gost
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
Postano: 18:06 uto, 29. 6. 2010 Naslov: |
|
|
Ne mislim se miješati u dojmove s ispita, ali čisto da se ne bi širila
nekakva panika:
Riječ je bila o definiciji determinante. Prva pogreška bila je u oznaci
po čemu se sumira, koliko ima pribrojnika (pokušaji u odgovoru:
n, 2n...?, ni spomena od n faktorijela), a naravno da se onda došlo do toga
što je uopće permutacija (točnog odgovora ni blizu). Bez razumijevanja
pojmova koji ulaze u formulu, očito da nema stvarnog znanja
definicije determinante (ili onog pojma o kojem je već riječ).
Pitanja su bila jasna: Po čemu se sumira (nije po i od 1 do n, itd)?
Koliko ima tih pribrojnika? Što je permutacija?
A dobar dio odgovora sveo se na "ne razumijem pitanje".
Nepoznavanje bilo kojeg od ključnih pojmova (npr. vektorski prostor,
potprostor, baza, dimenzija, rang matrice, determinanta...) ili
teorema/propozicija (Kronecker-Capelli, kriteriji za invertibilnost matrice...) samo po sebi je diskvalificirajuće (to jest, povlači pad na
ispitu) bez obzira na znanje ostalog gradiva.
Napomena: za imalo razumijevanja Linearne algebre 2 nema uopće
šanse bez vrlo solidnog znanja Linearne algebre 1.
Ne mislim se miješati u dojmove s ispita, ali čisto da se ne bi širila
nekakva panika:
Riječ je bila o definiciji determinante. Prva pogreška bila je u oznaci
po čemu se sumira, koliko ima pribrojnika (pokušaji u odgovoru:
n, 2n...?, ni spomena od n faktorijela), a naravno da se onda došlo do toga
što je uopće permutacija (točnog odgovora ni blizu). Bez razumijevanja
pojmova koji ulaze u formulu, očito da nema stvarnog znanja
definicije determinante (ili onog pojma o kojem je već riječ).
Pitanja su bila jasna: Po čemu se sumira (nije po i od 1 do n, itd)?
Koliko ima tih pribrojnika? Što je permutacija?
A dobar dio odgovora sveo se na "ne razumijem pitanje".
Nepoznavanje bilo kojeg od ključnih pojmova (npr. vektorski prostor,
potprostor, baza, dimenzija, rang matrice, determinanta...) ili
teorema/propozicija (Kronecker-Capelli, kriteriji za invertibilnost matrice...) samo po sebi je diskvalificirajuće (to jest, povlači pad na
ispitu) bez obzira na znanje ostalog gradiva.
Napomena: za imalo razumijevanja Linearne algebre 2 nema uopće
šanse bez vrlo solidnog znanja Linearne algebre 1.
|
|
[Vrh] |
|
:( Gost
|
Postano: 21:01 uto, 29. 6. 2010 Naslov: e |
|
|
nisam imala namjeru sirit nikakvu paniku,ionako sam rekla da nisam imala pojma,nije ono bilo za prolaz,jer sam se cila izgubila.
da me nekon usmenog neko pitao kako se zovem,
vjerojatno bi i tu falila... :D
samo mi je za sta nije bilo drugog pitanja osim determinanate,tj.permutacija,jer bi mozda dobro znala objasnit.,pa bi se vidilo da nije da ne kuzim neke stvari,nego sam se na tom pitanju toootalno izgubila.
valjda cu iduci put biti pametnija,il bar razumit sta se od mene trazi uopce. :wink:
uglavnom,vi koji imate jos odgovarat,samo se ne dajte zbuniti,jer ono sto vas se pita vjerojatno je toliko jednostavo,malo razmislite i vidite da vam je odgovor pred nosom :D
svima zelim puuuno srece, toliko od mene, pozz :D
nisam imala namjeru sirit nikakvu paniku,ionako sam rekla da nisam imala pojma,nije ono bilo za prolaz,jer sam se cila izgubila.
da me nekon usmenog neko pitao kako se zovem,
vjerojatno bi i tu falila...
samo mi je za sta nije bilo drugog pitanja osim determinanate,tj.permutacija,jer bi mozda dobro znala objasnit.,pa bi se vidilo da nije da ne kuzim neke stvari,nego sam se na tom pitanju toootalno izgubila.
valjda cu iduci put biti pametnija,il bar razumit sta se od mene trazi uopce.
uglavnom,vi koji imate jos odgovarat,samo se ne dajte zbuniti,jer ono sto vas se pita vjerojatno je toliko jednostavo,malo razmislite i vidite da vam je odgovor pred nosom
svima zelim puuuno srece, toliko od mene, pozz
|
|
[Vrh] |
|
wwwwwwwwwww Gost
|
Postano: 22:08 uto, 29. 6. 2010 Naslov: wwwwwwww |
|
|
mene je profesor isto rusil kaj nisam znal te permutacije.
pa spominju se u biljeznici na pol stranice,ne moze se zbog tog nekoga rusiti.
svaka cast profesoru,super je predavac,al su ti usmeni nepravedni jako,neko na osnovu definicije ranga prodje,a nas neke srusi zbog permutacija.
ocito nije sve do studenata,kad u jednom danu od 11 njih,10 ih prodje.dok drugi dan,skoro svi padnu.
mozda sam ja samo previse ogorcen,pa ne mogu ni procjenit nista vise,al mislim da nije bas fer.
mene je profesor isto rusil kaj nisam znal te permutacije.
pa spominju se u biljeznici na pol stranice,ne moze se zbog tog nekoga rusiti.
svaka cast profesoru,super je predavac,al su ti usmeni nepravedni jako,neko na osnovu definicije ranga prodje,a nas neke srusi zbog permutacija.
ocito nije sve do studenata,kad u jednom danu od 11 njih,10 ih prodje.dok drugi dan,skoro svi padnu.
mozda sam ja samo previse ogorcen,pa ne mogu ni procjenit nista vise,al mislim da nije bas fer.
|
|
[Vrh] |
|
GO!GO! Forumaš(ica)


Pridružen/a: 10. 11. 2009. (18:59:35) Postovi: (30)16
Spol: 
|
Postano: 22:34 uto, 29. 6. 2010 Naslov: |
|
|
Ja sam kolegijalan tip i stvarno sam u stanju pomoći bilo kome (ako naravno znam odgovor) na kolokviju ili bilo kojem ispitu, ali žao mi je ovdje moram stati na stranu profesora. Usmeni nije lagan, slažem se, profesor traži da se maksimalno razumije gradivo i džabe sve to štrebetanje napamet, ali neznati da je permutacija svaka bijekcija S->S mislim da ne možete kriviti profesora što se ne znaju osnovne stvari za polaganje bilo kojeg bitnijeg predmeta na studiju matematike. Ovime se ne želim dodvoravati profesoru, pobogu zato i ima svatko svoj nick, ali zato i postoji dodatna literatura za spremanje ispita kao npr. Horvatićeva Linearna algebra gdje je sve objašnjeno ali u svaku pojedini pojam ili izraz, kako vam drago
Ja sam kolegijalan tip i stvarno sam u stanju pomoći bilo kome (ako naravno znam odgovor) na kolokviju ili bilo kojem ispitu, ali žao mi je ovdje moram stati na stranu profesora. Usmeni nije lagan, slažem se, profesor traži da se maksimalno razumije gradivo i džabe sve to štrebetanje napamet, ali neznati da je permutacija svaka bijekcija S->S mislim da ne možete kriviti profesora što se ne znaju osnovne stvari za polaganje bilo kojeg bitnijeg predmeta na studiju matematike. Ovime se ne želim dodvoravati profesoru, pobogu zato i ima svatko svoj nick, ali zato i postoji dodatna literatura za spremanje ispita kao npr. Horvatićeva Linearna algebra gdje je sve objašnjeno ali u svaku pojedini pojam ili izraz, kako vam drago
_________________ ...always look on the bright side of life...
|
|
[Vrh] |
|
hihihhhh Gost
|
|
[Vrh] |
|
GO!GO! Forumaš(ica)


Pridružen/a: 10. 11. 2009. (18:59:35) Postovi: (30)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
jejo Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 11. 2006. (19:25:36) Postovi: (102)16
Spol: 
|
Postano: 23:33 uto, 29. 6. 2010 Naslov: Re: ew |
|
|
[quote="hihihhhh"][quote="GO!GO!"]Ja sam kolegijalan tip i stvarno sam u stanju pomoći bilo kome (ako naravno znam odgovor) na kolokviju ili bilo kojem ispitu,[/quote]
jako ti je pametno izdat se da das da se od tebe prepisuje,buahahah
:roll:[/quote]
ti znas da je ovo forum sa nickovima, pa prof ne moze zakljuciti koja osoba je to rekla? :)
a ovo za ispitivanje i sve, mislim da trebate i sebe malo preispitati.. kao sto je prof rekao, ako ne mozete baratati osnovnim pojmovima iz la1, kako cete onda poloziti tek la2, za koju morate znati najvaznije definicije iz la1?
samo kazem.. neka nitko ovo ne shvati kao uvredu :wink:
hihihhhh (napisa): | GO!GO! (napisa): | Ja sam kolegijalan tip i stvarno sam u stanju pomoći bilo kome (ako naravno znam odgovor) na kolokviju ili bilo kojem ispitu, |
jako ti je pametno izdat se da das da se od tebe prepisuje,buahahah
 |
ti znas da je ovo forum sa nickovima, pa prof ne moze zakljuciti koja osoba je to rekla?
a ovo za ispitivanje i sve, mislim da trebate i sebe malo preispitati.. kao sto je prof rekao, ako ne mozete baratati osnovnim pojmovima iz la1, kako cete onda poloziti tek la2, za koju morate znati najvaznije definicije iz la1?
samo kazem.. neka nitko ovo ne shvati kao uvredu
|
|
[Vrh] |
|
wwwwwwwwwww Gost
|
Postano: 23:41 uto, 29. 6. 2010 Naslov: Re: ew |
|
|
[quote="jejo"]
a ovo za ispitivanje i sve, mislim da trebate i sebe malo preispitati.. kao sto je prof rekao, ako ne mozete baratati osnovnim pojmovima iz la1, kako cete onda poloziti tek la2, za koju morate znati najvaznije definicije iz la1?
samo kazem.. neka nitko ovo ne shvati kao uvredu :wink:[/quote]
rekel sam da me je bacio jer nisam znal permutacije,jos me pital o rangu,to sam zn,al me zbog ovog bacil.
brijem da bi mogao prezivit la2 sa ovom znanjem,al ocito jos moram utvrdit gradivo la1.
al cuo sam da prof ide na fer iduce godine,iskreno se nadam da je tako :D
nista osobno profesore, samo gledam sta je bolje za mene 8)
jejo (napisa): |
a ovo za ispitivanje i sve, mislim da trebate i sebe malo preispitati.. kao sto je prof rekao, ako ne mozete baratati osnovnim pojmovima iz la1, kako cete onda poloziti tek la2, za koju morate znati najvaznije definicije iz la1?
samo kazem.. neka nitko ovo ne shvati kao uvredu  |
rekel sam da me je bacio jer nisam znal permutacije,jos me pital o rangu,to sam zn,al me zbog ovog bacil.
brijem da bi mogao prezivit la2 sa ovom znanjem,al ocito jos moram utvrdit gradivo la1.
al cuo sam da prof ide na fer iduce godine,iskreno se nadam da je tako
nista osobno profesore, samo gledam sta je bolje za mene
|
|
[Vrh] |
|
ante003 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 10. 2008. (17:45:10) Postovi: (3C5)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
Postano: 3:21 sri, 30. 6. 2010 Naslov: |
|
|
Ovo je forum za podršku nastavi pa da ipak odgovorim na nekoliko stvari
koje se izravno tiču nastave, što uključuje i ispite.
1) Nimalo me ne zanima identificirati diskutante na forumu putem
nickova, a kamo li na temelju toga formirati o nekome mišljenje ili,
ne daj Bože, time diktirati ocjenu na ispitu ili slično. Tako nešto bilo bi
krajnje jadno i neprofesionalno.
2) Nije istina da "odlazim na FER", na FER-u predajem honorarno kao
i veliki broj drugih nastavnika s Matematičkog odjela.
3) Ako ispiti "nisu pravedni", to može biti više iz tog razloga što sam
previše popustljiv pa po pola sata znam pokušavati nekoga navesti
na točan odgovor u vezi s nekim pojmom ili tvrdnjom važnima
za predmet, upravo zato da netko ne bi "pao zbog jedne stvari".
Vrlo naivno i ne-fair je tvrditi da je netko pao
"zbog jedne oznake" ili "jedne sitnice". Takve tvrdnje odaju
neupućenost, nerazumijevanje i nedostatak
samokritičnosti. Ne možete npr. "znati pojam determinante" ako
ne znate samo jednu "sitnicu" - kao što je uopće permutacija
i što je predznak permutacije.
Ako je rečeno na predavanju,
pokazano na primjerima i također obrađeno kroz više primjera
na vježbama, onda nije bitno koliko dugo se o tome pričalo ili
koliko to zauzima u bilježnici - pola stranice ili tri retka ili tri stranice.
Nisu to nikakve pričice i prepričavanje, koje se
mjere kvantitativno, nego jasne definicije.
Kod mnogih studenata vidi se da su učili napamet,
to jest memorirali bez razumijevanja, a to obično ne vodi
k uspjehu, ni na samom ispitu niti na studiju, šire gledano.
Mnogi pak nisu ni memorirali gradivo i djeluju da "nikad čuli".
Čak i takvima pružam dosta vremena da se "prisjete",
"odblokiraju" i slično. Kako to da se neki dobro sjećaju
što piše u bilježnici, a neki se uopće ne sjećaju?
Na ispitu se, dakako, može ispitati samo uzorak. Neki kažu: samo jednu
stvar propustio sam naučiti i baš me to pitao, dakle "nisam
imao sreće". Nije to stvar sreće i obično jednostavno nije istina
da je samo ta jedna stvar bila propuštena kod učenja i fatalna
za krajnji ishod.
4) Istina je da neke dane veći broj padne na ispitu, ali to isključivo
ovisi o "sastavu" studenata koji taj dan dolaze na ispit. Bez uvrede,
ali pri kraju ispitnog roka većinom dolaze studenti kojima
to teže ide ili su slabije naučili, dakle oni koji po drugi put
dolaze na usmeni-završni ili su prošli (tek) na popravnom
kolokviju. Početkom rokova dolaze većinom oni koji, ukratko,
bolje i više znaju. U prosjeku je to tako: u prvih 7-8 dana
prolaznost je tipa 90%, dok pri kraju drastično pada.
No, prije par dana, primjerice, iako su rokovi pri kraju,
student koji nije prošao u prvom pokušaju na usmenom,
u drugom je dobio 4 - jer je dobro naučio. Pritom, on je najprije
odslušao nekoliko drugih usmenih ispita i nažalost bili su to ispiti koji
su loše završili, no on se nije obeshrabrio nego, naprotiv,
tražio je da
odmah odgovara iako je na rasporedu zapravo bio tek sutra ili
prekosutra. Presudna je na kraju bila samo jedna stvar -
dobro je naučio (i razumio) gradivo, a pritom naučio dosta i iz vlastitih
propusta iz prvog pokušaja.
Ovo je forum za podršku nastavi pa da ipak odgovorim na nekoliko stvari
koje se izravno tiču nastave, što uključuje i ispite.
1) Nimalo me ne zanima identificirati diskutante na forumu putem
nickova, a kamo li na temelju toga formirati o nekome mišljenje ili,
ne daj Bože, time diktirati ocjenu na ispitu ili slično. Tako nešto bilo bi
krajnje jadno i neprofesionalno.
2) Nije istina da "odlazim na FER", na FER-u predajem honorarno kao
i veliki broj drugih nastavnika s Matematičkog odjela.
3) Ako ispiti "nisu pravedni", to može biti više iz tog razloga što sam
previše popustljiv pa po pola sata znam pokušavati nekoga navesti
na točan odgovor u vezi s nekim pojmom ili tvrdnjom važnima
za predmet, upravo zato da netko ne bi "pao zbog jedne stvari".
Vrlo naivno i ne-fair je tvrditi da je netko pao
"zbog jedne oznake" ili "jedne sitnice". Takve tvrdnje odaju
neupućenost, nerazumijevanje i nedostatak
samokritičnosti. Ne možete npr. "znati pojam determinante" ako
ne znate samo jednu "sitnicu" - kao što je uopće permutacija
i što je predznak permutacije.
Ako je rečeno na predavanju,
pokazano na primjerima i također obrađeno kroz više primjera
na vježbama, onda nije bitno koliko dugo se o tome pričalo ili
koliko to zauzima u bilježnici - pola stranice ili tri retka ili tri stranice.
Nisu to nikakve pričice i prepričavanje, koje se
mjere kvantitativno, nego jasne definicije.
Kod mnogih studenata vidi se da su učili napamet,
to jest memorirali bez razumijevanja, a to obično ne vodi
k uspjehu, ni na samom ispitu niti na studiju, šire gledano.
Mnogi pak nisu ni memorirali gradivo i djeluju da "nikad čuli".
Čak i takvima pružam dosta vremena da se "prisjete",
"odblokiraju" i slično. Kako to da se neki dobro sjećaju
što piše u bilježnici, a neki se uopće ne sjećaju?
Na ispitu se, dakako, može ispitati samo uzorak. Neki kažu: samo jednu
stvar propustio sam naučiti i baš me to pitao, dakle "nisam
imao sreće". Nije to stvar sreće i obično jednostavno nije istina
da je samo ta jedna stvar bila propuštena kod učenja i fatalna
za krajnji ishod.
4) Istina je da neke dane veći broj padne na ispitu, ali to isključivo
ovisi o "sastavu" studenata koji taj dan dolaze na ispit. Bez uvrede,
ali pri kraju ispitnog roka većinom dolaze studenti kojima
to teže ide ili su slabije naučili, dakle oni koji po drugi put
dolaze na usmeni-završni ili su prošli (tek) na popravnom
kolokviju. Početkom rokova dolaze većinom oni koji, ukratko,
bolje i više znaju. U prosjeku je to tako: u prvih 7-8 dana
prolaznost je tipa 90%, dok pri kraju drastično pada.
No, prije par dana, primjerice, iako su rokovi pri kraju,
student koji nije prošao u prvom pokušaju na usmenom,
u drugom je dobio 4 - jer je dobro naučio. Pritom, on je najprije
odslušao nekoliko drugih usmenih ispita i nažalost bili su to ispiti koji
su loše završili, no on se nije obeshrabrio nego, naprotiv,
tražio je da
odmah odgovara iako je na rasporedu zapravo bio tek sutra ili
prekosutra. Presudna je na kraju bila samo jedna stvar -
dobro je naučio (i razumio) gradivo, a pritom naučio dosta i iz vlastitih
propusta iz prvog pokušaja.
|
|
[Vrh] |
|
jackass9 Forumaš(ica)

Pridružen/a: 19. 09. 2009. (10:23:58) Postovi: (15D)16
Spol: 
Lokacija: pod stolom
|
|
[Vrh] |
|
wwwwwwwwwww Gost
|
Postano: 15:15 sri, 30. 6. 2010 Naslov: ew |
|
|
[quote="jackass9"]slažem se s profesorom iako sam pao ;)
koliko sam ja primijetio ako vam nejde nešto primjerice permutacije, profesor prelazi na drugo pitanje primjerice potprostore i maksimalno pokušava pomoći
;)[/quote]
krivo,profesor je rekel da ak ne znas neke od osnovnih pojmova,to je odma pad.a rekel je da je to osnovni pojam,pa tak i ja znam par studenata kaj su pali zbog jednog pitanja,a dosta ih je bacil zbog permutacija.
tuzno. :(
jackass9 (napisa): | slažem se s profesorom iako sam pao
koliko sam ja primijetio ako vam nejde nešto primjerice permutacije, profesor prelazi na drugo pitanje primjerice potprostore i maksimalno pokušava pomoći
 |
krivo,profesor je rekel da ak ne znas neke od osnovnih pojmova,to je odma pad.a rekel je da je to osnovni pojam,pa tak i ja znam par studenata kaj su pali zbog jednog pitanja,a dosta ih je bacil zbog permutacija.
tuzno.
|
|
[Vrh] |
|
:( Gost
|
Postano: 15:22 sri, 30. 6. 2010 Naslov: e |
|
|
ajme kolika rasprava,bolje bi bilo da je neko napisa jos par pitanja koje profesor pita,nego ovakvo blebetanje bez ikakvog smisla.
ako sam ja zapocela ovu raspravu zbog toga sta sam rekla da sam pala zbog permutacija,sad mi je stvarno krivo. :(
vidim da je jos ljudi palo zbog iste stvari,i niko nije krivio profesora.
moja je greska isto sto sam ucila zadatke,a toj sam teoriji posvecivala manje paznje.naucila sam teoreme i definicije sad,ali vecinu dokaza sam preskakala,jer ipak zelim samo 2 :D
rekla sam da nisam znala,i zasluzila sam pad,samo da mi je krivo sta nije bilo drugog pitanja.al mozda ni drugo pitanje nebi znala,koliko sam dekoncentrirana bila nakon ovoga.
ljudi sretno sutra,ucite,i neka se popravi postotak prolaznosti taj zadnji dan,mozemo mi too :D
ajme kolika rasprava,bolje bi bilo da je neko napisa jos par pitanja koje profesor pita,nego ovakvo blebetanje bez ikakvog smisla.
ako sam ja zapocela ovu raspravu zbog toga sta sam rekla da sam pala zbog permutacija,sad mi je stvarno krivo.
vidim da je jos ljudi palo zbog iste stvari,i niko nije krivio profesora.
moja je greska isto sto sam ucila zadatke,a toj sam teoriji posvecivala manje paznje.naucila sam teoreme i definicije sad,ali vecinu dokaza sam preskakala,jer ipak zelim samo 2
rekla sam da nisam znala,i zasluzila sam pad,samo da mi je krivo sta nije bilo drugog pitanja.al mozda ni drugo pitanje nebi znala,koliko sam dekoncentrirana bila nakon ovoga.
ljudi sretno sutra,ucite,i neka se popravi postotak prolaznosti taj zadnji dan,mozemo mi too
|
|
[Vrh] |
|
jackass9 Forumaš(ica)

Pridružen/a: 19. 09. 2009. (10:23:58) Postovi: (15D)16
Spol: 
Lokacija: pod stolom
|
|
[Vrh] |
|
|