Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Promjena lozinke na studentu?

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Računalni sustavi na Fakultetu
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
mibo
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 10. 2007. (14:52:50)
Postovi: (51)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
= 6 - 3
Lokacija: /var/tmp

PostPostano: 18:56 uto, 18. 3. 2008    Naslov: Promjena lozinke na studentu? Citirajte i odgovorite

Spojen sam ssh-om na student-a i želio bih promjeniti svoju lozinku.
Smijem li?

[tt]$ passwd
ksh: passwd: cannot execute[/tt]

P.S. Pretpostavljam da je chmod-ano iz sigurnosnih razloga; no nije li istina da ionako [i]samo[/i] [b]root[/b] može mijenjati lozinke drugih korisnika (putem passwd-a)?
Spojen sam ssh-om na student-a i želio bih promjeniti svoju lozinku.
Smijem li?

$ passwd
ksh: passwd: cannot execute


P.S. Pretpostavljam da je chmod-ano iz sigurnosnih razloga; no nije li istina da ionako samo root može mijenjati lozinke drugih korisnika (putem passwd-a)?



_________________
WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
George Orwell: 1984
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
mdoko
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12)
Postovi: (71A)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
199 = 237 - 38
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh

PostPostano: 19:01 uto, 18. 3. 2008    Naslov: Re: Promjena lozinke na studentu? Citirajte i odgovorite

[quote="mibo"]Spojen sam ssh-om na student-a i želio bih promjeniti svoju lozinku.
Smijem li?

[tt]$ passwd
ksh: passwd: cannot execute[/tt]
[/quote]