Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Stormbringer Forumaš(ica)

|
Postano: 10:04 pon, 18. 8. 2008 Naslov: Apsolvent i stalni radni odnos? |
|
|
Lijep pozdrav,
ima li tko od pristunih na forumu iskustva ili saznanja da li je moguće upisati apsolventsku godinu i biti u stalnom radnom odnosu? Ako ovo nije realna opcija, kakve su alternative? Kod sadašnjeg poslodavca sam na studentski ugovor, no sad mi je ponuđen stalni radni odnos na boljem mjestu i u struci, prilika je odlična, a ja bih najesen trebao upisati apsolventsku :?
Znam da bi najbolje bilo pitati u referadu, ali ako se ne varam, godišnji su odmori, na brojeve se nitko ne javlja, a ja bih trebao odlučiti u sljedećih 10ak dana...
Unaprijed zahvalan svima na odgovorima i pomoći! :wink:
Lijep pozdrav,
ima li tko od pristunih na forumu iskustva ili saznanja da li je moguće upisati apsolventsku godinu i biti u stalnom radnom odnosu? Ako ovo nije realna opcija, kakve su alternative? Kod sadašnjeg poslodavca sam na studentski ugovor, no sad mi je ponuđen stalni radni odnos na boljem mjestu i u struci, prilika je odlična, a ja bih najesen trebao upisati apsolventsku
Znam da bi najbolje bilo pitati u referadu, ali ako se ne varam, godišnji su odmori, na brojeve se nitko ne javlja, a ja bih trebao odlučiti u sljedećih 10ak dana...
Unaprijed zahvalan svima na odgovorima i pomoći!
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin

Spol: 
|
Postano: 14:12 pon, 18. 8. 2008 Naslov: |
|
|
PMF-MO, koliko znam, nema "studij uz rad" niti ista slicno. :?
U praxi, to zavrsi tako da ti lijepo radis i budes "normalni" apsolvent (koliko normalan mozes biti na Matematici :anisilly: ;)). Jedino sto se zaposljavas kao da imas srednju strucnu spremu, jer ti u radnoj knjizici ne moze pisati "dipl.ing." kojeg jos nemas. :|
Mnogi profesori u skolama pocnu tako raditi (dakle, vec kao apsolventi), jer je potrazja visestruko veca od nase produkcije ljudi koji bi zeljeli raditi u skolama. 8)