Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

2kolokvij
WWW:
Idite na 1, 2, 3  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Elementarna matematika 1 i 2
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
zox
Gost





PostPostano: 23:23 čet, 15. 1. 2004    Naslov: 2kolokvij Citirajte i odgovorite

Da li nam mozete napisati kakav tip zadataka mozemo eventualno ocekivati na kolokviju?
I koliko nam bodova treba da bi kolokvirali?
hvala
Da li nam mozete napisati kakav tip zadataka mozemo eventualno ocekivati na kolokviju?
I koliko nam bodova treba da bi kolokvirali?
hvala


[Vrh]
mea
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 10. 12. 2002. (13:22:34)
Postovi: (1F0)16
Sarma = la pohva - posuda
33 = 43 - 10

PostPostano: 13:30 pet, 16. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

Kolokvij ce biti slican onima iz prosle dvije godine, s tom razlikom da nece biti teoretskih pitanja (prvi zadatak s a,b,c,d). Gradivo - polinomi i jednadzbe. Vjerojatno tri zadatka o polinomima, i dvije jednadzbe. Pod jednadzbe mislim na racionalne, s apsolutnim vrijednostima i iracionalne, i to naravno ne samo na jednadzbe vec i sustave i nejednadzbe. Logaritamskih i eksponencijalnih jednadzbi nece biti. Zadaci o polinomima mogu biti raznovrsni, ali prelistajte malo vjezbe i bacite pogled na stare kolokvije.
Koliko se sjecam za prolaz (=oslobadjanje od pismenog) treba 40 od 100 bodova. Nije važno koliko je od toga na prvom a koliko na drugom kolokviju.
Mea Bombardelli
Kolokvij ce biti slican onima iz prosle dvije godine, s tom razlikom da nece biti teoretskih pitanja (prvi zadatak s a,b,c,d). Gradivo - polinomi i jednadzbe. Vjerojatno tri zadatka o polinomima, i dvije jednadzbe. Pod jednadzbe mislim na racionalne, s apsolutnim vrijednostima i iracionalne, i to naravno ne samo na jednadzbe vec i sustave i nejednadzbe. Logaritamskih i eksponencijalnih jednadzbi nece biti. Zadaci o polinomima mogu biti raznovrsni, ali prelistajte malo vjezbe i bacite pogled na stare kolokvije.
Koliko se sjecam za prolaz (=oslobadjanje od pismenog) treba 40 od 100 bodova. Nije važno koliko je od toga na prvom a koliko na drugom kolokviju.
Mea Bombardelli


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
HijenA
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04)
Postovi: (3D2)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-26 = 44 - 70
Lokacija: Prazan skup ;-)

PostPostano: 21:28 pet, 23. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="mea"]Kolokvij ce biti slican onima iz prosle dvije godine, s tom razlikom da nece biti teoretskih pitanja (prvi zadatak s a,b,c,d). Gradivo - polinomi i jednadzbe. Vjerojatno tri zadatka o polinomima, i dvije jednadzbe. Pod jednadzbe mislim na racionalne, s apsolutnim vrijednostima i iracionalne, i to naravno ne samo na jednadzbe vec i sustave i nejednadzbe. Logaritamskih i eksponencijalnih jednadzbi nece biti. Zadaci o polinomima mogu biti raznovrsni, ali prelistajte malo vjezbe i bacite pogled na stare kolokvije.
Koliko se sjecam za prolaz (=oslobadjanje od pismenog) treba 40 od 100 bodova. Nije važno koliko je od toga na prvom a koliko na drugom kolokviju.
Mea Bombardelli[/quote]

To je sve divno i krasno, medjutim, onakvi zadaci kakvi su bili danas na kolokviju nisu ni slicni onima proslih godina :evil: .da jesu, sad se ne bi sekirao jesam li prosao ili nisam.ovi zadaci nisu uopce obradjeni na vjezbama, kao recimo 3. ili 1.ponekad se stvarno pitam dal se vi asistenti osijecate toliko superiornijima od nas da nas na svakom koraku morate ubit u pojam.
mea (napisa):
Kolokvij ce biti slican onima iz prosle dvije godine, s tom razlikom da nece biti teoretskih pitanja (prvi zadatak s a,b,c,d). Gradivo - polinomi i jednadzbe. Vjerojatno tri zadatka o polinomima, i dvije jednadzbe. Pod jednadzbe mislim na racionalne, s apsolutnim vrijednostima i iracionalne, i to naravno ne samo na jednadzbe vec i sustave i nejednadzbe. Logaritamskih i eksponencijalnih jednadzbi nece biti. Zadaci o polinomima mogu biti raznovrsni, ali prelistajte malo vjezbe i bacite pogled na stare kolokvije.
Koliko se sjecam za prolaz (=oslobadjanje od pismenog) treba 40 od 100 bodova. Nije važno koliko je od toga na prvom a koliko na drugom kolokviju.
Mea Bombardelli


To je sve divno i krasno, medjutim, onakvi zadaci kakvi su bili danas na kolokviju nisu ni slicni onima proslih godina Evil or Very Mad .da jesu, sad se ne bi sekirao jesam li prosao ili nisam.ovi zadaci nisu uopce obradjeni na vjezbama, kao recimo 3. ili 1.ponekad se stvarno pitam dal se vi asistenti osijecate toliko superiornijima od nas da nas na svakom koraku morate ubit u pojam.



_________________
Chuck Norris can divide by zero.

I bow before you Veliki Limun, on je kiseo i zut Bow to the left

[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
veky
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43)
Postovi: (5B0)16
Sarma = la pohva - posuda
22 = 24 - 2
Lokacija: negdje daleko...

PostPostano: 23:22 pet, 23. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="HijenA"]To je sve divno i krasno, medjutim, onakvi zadaci kakvi su bili danas na kolokviju nisu ni slicni onima proslih godina :evil:[/quote]

Jesu. Globalno.

[quote] .da jesu, sad se ne bi sekirao jesam li prosao ili nisam.[/quote]

To ovisi samo o tebi. Ne možeš reći da se 20 bodova nije moglo trivijalno dobiti.

[quote]ovi zadaci nisu uopce obradjeni na vjezbama, kao recimo 3. ili 1.[/quote]

Prvi je bio malo misaon, ali takvi jesu pravi math-zadaci. Previše smo vas razmazili s kolokvijima... pogledajte primjerke pismenih iz godinâ kad nije bilo kolokvijâ (Raspon gradiva se nije puno promijenio). Sve stvari koje su trebale za rješavanje tog zadatka, čuli ste na vježbama.

A treći se sastojao od dva dijela (+ rješavanje kvadratne jednadžbe), od kojih je svaki detaljno napravljen na vježbama - posao s nerealnom nultočkom realnog polinoma, i posao s racionalnom nultočkom cjelobrojnog polinoma.

[quote]ponekad se stvarno pitam dal se vi asistenti osijecate toliko superiornijima od nas da nas na svakom koraku morate ubit u pojam.[/quote]

(-: Kako bih ti želio da si čuo (_ne_ kao tadašnji student prve godine, bio pod njegovim utjecajem i razmišljao kako će ti iz temelja promijeniti život; već samo da si ga čuo - kao vanjski promatrač) prvo Kurepino predavanje u ak.god. 1998/1999. "Ubiti u pojam" sintagma nikad nije imala jasniju definiciju za mene, pa ipak mi je danas Kurepa jedna od najvećih legendi koje sam u svom životu sreo.

Za mnoge od stvari koje se zbivaju s ovim faksom niste vi krivi... niste krivi što smo vas upisali po toliko i toliko kuna kilogram brucošâ, niste krivi što je ekonomska situacija u Hrvatskoj toliko alarmantna da Matematika gleda dugoročno i izvlači stvar iz krize preuzimajući financijsko obrazovanje u svoje ruke (kao posljedica čega uvodimo novi smjer i dezorijentacija je prirodna), niste krivi što se s ispitnim sustavom događa ono što je ketz detaljno opisao u http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=1204 , i tako dalje.
No dajte se informirajte prije nekih tipova izjavâ.
HijenA (napisa):
To je sve divno i krasno, medjutim, onakvi zadaci kakvi su bili danas na kolokviju nisu ni slicni onima proslih godina Evil or Very Mad


Jesu. Globalno.

Citat:
.da jesu, sad se ne bi sekirao jesam li prosao ili nisam.


To ovisi samo o tebi. Ne možeš reći da se 20 bodova nije moglo trivijalno dobiti.

Citat:
ovi zadaci nisu uopce obradjeni na vjezbama, kao recimo 3. ili 1.


Prvi je bio malo misaon, ali takvi jesu pravi math-zadaci. Previše smo vas razmazili s kolokvijima... pogledajte primjerke pismenih iz godinâ kad nije bilo kolokvijâ (Raspon gradiva se nije puno promijenio). Sve stvari koje su trebale za rješavanje tog zadatka, čuli ste na vježbama.

A treći se sastojao od dva dijela (+ rješavanje kvadratne jednadžbe), od kojih je svaki detaljno napravljen na vježbama - posao s nerealnom nultočkom realnog polinoma, i posao s racionalnom nultočkom cjelobrojnog polinoma.

Citat:
ponekad se stvarno pitam dal se vi asistenti osijecate toliko superiornijima od nas da nas na svakom koraku morate ubit u pojam.


(-: Kako bih ti želio da si čuo (_ne_ kao tadašnji student prve godine, bio pod njegovim utjecajem i razmišljao kako će ti iz temelja promijeniti život; već samo da si ga čuo - kao vanjski promatrač) prvo Kurepino predavanje u ak.god. 1998/1999. "Ubiti u pojam" sintagma nikad nije imala jasniju definiciju za mene, pa ipak mi je danas Kurepa jedna od najvećih legendi koje sam u svom životu sreo.

Za mnoge od stvari koje se zbivaju s ovim faksom niste vi krivi... niste krivi što smo vas upisali po toliko i toliko kuna kilogram brucošâ, niste krivi što je ekonomska situacija u Hrvatskoj toliko alarmantna da Matematika gleda dugoročno i izvlači stvar iz krize preuzimajući financijsko obrazovanje u svoje ruke (kao posljedica čega uvodimo novi smjer i dezorijentacija je prirodna), niste krivi što se s ispitnim sustavom događa ono što je ketz detaljno opisao u http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=1204 , i tako dalje.
No dajte se informirajte prije nekih tipova izjavâ.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 0:03 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="HijenA"]To je sve divno i krasno, medjutim, onakvi zadaci kakvi su bili danas na kolokviju nisu ni slicni onima proslih godina :evil:[/quote]

Da, ovogodisnji kolokvij je laksi. Svi zadaci osim prvog su cisto racunski, a u tom prvom eksplicitno je receno kako se [i]ne[/i] treba raditi. Lani u 4. zadatku nije bilo napomene [i]nemojte svoditi na zajednicki nazivnik[/i] i trebalo je bar malo razmisliti u 2. i 3. zadatku.

Ako prolistas postove na ovom forumu vidjet ces da su se neki lanjski studenti bunili da su preklani kolokviji bili laksi. Takvi prigovori dolaze od ljudi koji ocekuju iste zadatke kao lani, eventualno s drugim brojevima. No to onda ne bi bila matematika.

Sve u svemu, mislim da je ovogodisnja ekipa sastavila jako dobar kolokvij.
HijenA (napisa):
To je sve divno i krasno, medjutim, onakvi zadaci kakvi su bili danas na kolokviju nisu ni slicni onima proslih godina Evil or Very Mad


Da, ovogodisnji kolokvij je laksi. Svi zadaci osim prvog su cisto racunski, a u tom prvom eksplicitno je receno kako se ne treba raditi. Lani u 4. zadatku nije bilo napomene nemojte svoditi na zajednicki nazivnik i trebalo je bar malo razmisliti u 2. i 3. zadatku.

Ako prolistas postove na ovom forumu vidjet ces da su se neki lanjski studenti bunili da su preklani kolokviji bili laksi. Takvi prigovori dolaze od ljudi koji ocekuju iste zadatke kao lani, eventualno s drugim brojevima. No to onda ne bi bila matematika.

Sve u svemu, mislim da je ovogodisnja ekipa sastavila jako dobar kolokvij.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
veky
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43)
Postovi: (5B0)16
Sarma = la pohva - posuda
22 = 24 - 2
Lokacija: negdje daleko...

PostPostano: 1:07 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="krcko"]Sve u svemu, mislim da je ovogodisnja ekipa sastavila jako dobar kolokvij.[/quote]

Hvala. :-)
Ma trebao si vidjet prvu verziju, onu koju smo odbacili jer je "preteška"... a mogla se riješit za 20ak minuta. ;-)

(iz te prve verzije, od polinoma je preživio samo Mein, dakle 1. zadatak:)
krcko (napisa):
Sve u svemu, mislim da je ovogodisnja ekipa sastavila jako dobar kolokvij.


Hvala. Smile
Ma trebao si vidjet prvu verziju, onu koju smo odbacili jer je "preteška"... a mogla se riješit za 20ak minuta. Wink

(iz te prve verzije, od polinoma je preživio samo Mein, dakle 1. zadatak:)


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
diex
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 10. 2003. (14:04:21)
Postovi: (34)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 1:52 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ja mislim da je covjek mislio reci da smo se svi vise manje pripremali na primjerima starih kolkovija i zadataka i nijedamput nam nije receno kakvi bi primjeri zadataka mogli doci u ovom,dapace mozda nas se cak navelo na krivi put.
Kolegama Krcku i Veky-u: mislim da se vase misljenje o tezini zadataka ne moze uzet bash realno,to je kao da vas Bruce Lee uvjerava kako je lagano s glavom strgat 3 daske.
Sve u svemu,ovaj kolokvij je bio poucan:ocekuj neocekivano,cini se da me ceka puno vise posla za knjigom.

I na kraju jedna opaska nekim asistentima: NE vrti se cjeli svjet oko matematika :D
Ja mislim da je covjek mislio reci da smo se svi vise manje pripremali na primjerima starih kolkovija i zadataka i nijedamput nam nije receno kakvi bi primjeri zadataka mogli doci u ovom,dapace mozda nas se cak navelo na krivi put.
Kolegama Krcku i Veky-u: mislim da se vase misljenje o tezini zadataka ne moze uzet bash realno,to je kao da vas Bruce Lee uvjerava kako je lagano s glavom strgat 3 daske.
Sve u svemu,ovaj kolokvij je bio poucan:ocekuj neocekivano,cini se da me ceka puno vise posla za knjigom.

I na kraju jedna opaska nekim asistentima: NE vrti se cjeli svjet oko matematika Very Happy


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
HijenA
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04)
Postovi: (3D2)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-26 = 44 - 70
Lokacija: Prazan skup ;-)

PostPostano: 2:00 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Kolokvij i vjezbe Citirajte i odgovorite

Nisam rekao da se nije moglo dobiti 20 bodova.Zadnja dva zadatka su tome bila i namjenjena.Mozete li objasniti sto ste mislili pod "tipovima izjava"?Sto se tice linka, mislim da ste Vi kolega krivi sto pola ljudi ne dolazi na vase vjezbe.Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).Predajete prebrzo, zna se dogodit da 3.plocu dovodite u direktnu vezu sa prvom, opcenito se doimate vrlo konfuznim, neorganiziranim i zbunjenim.Da ne spominjemo kako katastrofalno objasnjavate.Ja ne znam da li svi asistenti misle da li svi ljudi koji idu studirati matematiku dolaze iz, primjerice, Lucijanke, 5. gimnazije, 10. gimnazije ili MIOC-a.Ovo se tice svih asistenata, jer mislim da je to zapravo najveci problem trenutno na studiju.Sto se mene tice, ovo se jedino ne odnosi na kolegicu Starcevic, za koju smatram da je vrsna asistentica, te da mi je bolja i od nekih profesora.Smatram da biste i Vi bili jednako uspjesni, samo kad bi malo pripazili na gornje mane.Jedna stvar koja me iznervirala vec druge ili trece vjezbe jest Vasa arogancija prema nama.Ako Vam mi kazemo da nesto nije jasno, onda je vasa duznost kao asistenta da nam objasnite NA SATU, a ne da nas otpilite kazavsi da "kojima nije jasno, neka idu na konzultacije".Razmislite malo o tome.

PS.Smatram da se s gornjim izjavama slaze 90% grupe koja kod Vas dolazi slusati vjezbe iz elementarne (ovo se odnosi na sve ljude koji bi trebali doci, znaci ukljucujuci one koji idu na druge vjezbe).
Nisam rekao da se nije moglo dobiti 20 bodova.Zadnja dva zadatka su tome bila i namjenjena.Mozete li objasniti sto ste mislili pod "tipovima izjava"?Sto se tice linka, mislim da ste Vi kolega krivi sto pola ljudi ne dolazi na vase vjezbe.Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).Predajete prebrzo, zna se dogodit da 3.plocu dovodite u direktnu vezu sa prvom, opcenito se doimate vrlo konfuznim, neorganiziranim i zbunjenim.Da ne spominjemo kako katastrofalno objasnjavate.Ja ne znam da li svi asistenti misle da li svi ljudi koji idu studirati matematiku dolaze iz, primjerice, Lucijanke, 5. gimnazije, 10. gimnazije ili MIOC-a.Ovo se tice svih asistenata, jer mislim da je to zapravo najveci problem trenutno na studiju.Sto se mene tice, ovo se jedino ne odnosi na kolegicu Starcevic, za koju smatram da je vrsna asistentica, te da mi je bolja i od nekih profesora.Smatram da biste i Vi bili jednako uspjesni, samo kad bi malo pripazili na gornje mane.Jedna stvar koja me iznervirala vec druge ili trece vjezbe jest Vasa arogancija prema nama.Ako Vam mi kazemo da nesto nije jasno, onda je vasa duznost kao asistenta da nam objasnite NA SATU, a ne da nas otpilite kazavsi da "kojima nije jasno, neka idu na konzultacije".Razmislite malo o tome.

PS.Smatram da se s gornjim izjavama slaze 90% grupe koja kod Vas dolazi slusati vjezbe iz elementarne (ovo se odnosi na sve ljude koji bi trebali doci, znaci ukljucujuci one koji idu na druge vjezbe).



_________________
Chuck Norris can divide by zero.

I bow before you Veliki Limun, on je kiseo i zut Bow to the left

[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 2:55 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="veky"]Ma trebao si vidjet prvu verziju, onu koju smo odbacili jer je "preteška"... a mogla se riješit za 20ak minuta. ;)[/quote]

:idea: To mozete dati nagodinu! :shock: Nek vam jednom s pravom zvocaju da je kolokvij bio "[i]tezi od proslogodisnjeg[/i]"... :twisted: ;)

[quote="diex"]to je kao da vas Bruce Lee uvjerava kako je lagano s glavom strgat 3 daske.[/quote]

Zar nije lagano? :-s :twisted: ;)

[quote="diex"]NE vrti se cjeli svjet oko matematika[/quote]

:shock: :blueshock: :shocked!: Kako to mislis :?::!::?: :crazyeyes:

[quote="HijenA"]Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).[/quote]

Please explain: pitas da li se cuje, a onda kazes da je glasan? :-s

Cesci je prigovor da nas se ne cuje... :?

[quote="HijenA"].Jedna stvar koja me iznervirala vec druge ili trece vjezbe jest Vasa arogancija prema nama.Ako Vam mi kazemo da nesto nije jasno, onda je vasa duznost kao asistenta da nam objasnite NA SATU, a ne da nas otpilite kazavsi da "kojima nije jasno, neka idu na konzultacije".Razmislite malo o tome.[/quote]

Nisam siguran da je rijec o aroganciji. :? Postavi se malo u nasu poziciju: imamo odredjeni broj sati za ispricati gradivo. Ako zakasnimo, imamo problem. :( Procjena je asistenta kada moze uputiti na konzultacije/demonstrature/..., a kada je bolje da isprica na mjesu lica. 8)

Osobno sam pobornik objasnjavanja "on the spot", ali to stvarno nije uvijek moguce. :( Prepustam kolegi Vekyju da prokomentira svoju poziciju...

Na proslim vjezbama UuRa sam "izgubio" cca 20ak min da jednom kolegi objasnim nesto sto nije bilo jasno. To sam mogao zato jer procjenjujem da imam materijala za jos cca 45-60 min, a vremena za "cijele" vjezbe (90min). :D Da nije tako, odustao bih nakon minutu-dvije i zamolio kolegu da me posjeti u uredu nakon vjezbi... :(

Tu ide prigovor "vecini" studenata: u toku dodatnog objasnjavanja (a rijec je o pointerima i listama - solidno konfuzno gradivo) morao sam dva ili tri puta upozoravati ostale studente da se utishaju. Mislim, ako netko dolazi na vjezbe samo prepisivati (a ne i slushati), onda moze i fotokopirati vjezbe od kolega, ne? :-k Ali, o disciplini na vjezbama je vec bilo govora negdje na Forumu, pa necu opet o tome...



HijenA, post nije ugodan za citati, ali je konstruktivan... :D Zalosno je da je ovo prvi put (koliko ja znam) da se ikome od nas ovako direktno prigovore stvari... :(
veky (napisa):
Ma trebao si vidjet prvu verziju, onu koju smo odbacili jer je "preteška"... a mogla se riješit za 20ak minuta. Wink


Idea To mozete dati nagodinu! Shocked Nek vam jednom s pravom zvocaju da je kolokvij bio "tezi od proslogodisnjeg"... Twisted Evil Wink

diex (napisa):
to je kao da vas Bruce Lee uvjerava kako je lagano s glavom strgat 3 daske.


Zar nije lagano? Eh? Twisted Evil Wink

diex (napisa):
NE vrti se cjeli svjet oko matematika


Shocked Disaster!!! #Shocked Kako to mislis QuestionExclamationQuestion #Crazy

HijenA (napisa):
Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).


Please explain: pitas da li se cuje, a onda kazes da je glasan? Eh?

Cesci je prigovor da nas se ne cuje... Confused

HijenA (napisa):
.Jedna stvar koja me iznervirala vec druge ili trece vjezbe jest Vasa arogancija prema nama.Ako Vam mi kazemo da nesto nije jasno, onda je vasa duznost kao asistenta da nam objasnite NA SATU, a ne da nas otpilite kazavsi da "kojima nije jasno, neka idu na konzultacije".Razmislite malo o tome.


Nisam siguran da je rijec o aroganciji. Confused Postavi se malo u nasu poziciju: imamo odredjeni broj sati za ispricati gradivo. Ako zakasnimo, imamo problem. Sad Procjena je asistenta kada moze uputiti na konzultacije/demonstrature/..., a kada je bolje da isprica na mjesu lica. Cool

Osobno sam pobornik objasnjavanja "on the spot", ali to stvarno nije uvijek moguce. Sad Prepustam kolegi Vekyju da prokomentira svoju poziciju...

Na proslim vjezbama UuRa sam "izgubio" cca 20ak min da jednom kolegi objasnim nesto sto nije bilo jasno. To sam mogao zato jer procjenjujem da imam materijala za jos cca 45-60 min, a vremena za "cijele" vjezbe (90min). Very Happy Da nije tako, odustao bih nakon minutu-dvije i zamolio kolegu da me posjeti u uredu nakon vjezbi... Sad

Tu ide prigovor "vecini" studenata: u toku dodatnog objasnjavanja (a rijec je o pointerima i listama - solidno konfuzno gradivo) morao sam dva ili tri puta upozoravati ostale studente da se utishaju. Mislim, ako netko dolazi na vjezbe samo prepisivati (a ne i slushati), onda moze i fotokopirati vjezbe od kolega, ne? Think Ali, o disciplini na vjezbama je vec bilo govora negdje na Forumu, pa necu opet o tome...



HijenA, post nije ugodan za citati, ali je konstruktivan... Very Happy Zalosno je da je ovo prvi put (koliko ja znam) da se ikome od nas ovako direktno prigovore stvari... Sad



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
diex
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 10. 2003. (14:04:21)
Postovi: (34)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 12:43 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote]diex (napisa):
to je kao da vas Bruce Lee uvjerava kako je lagano s glavom strgat 3 daske.


Zar nije lagano?
[/quote]

Ocekujem da cemo na sljedecim vjezbama vidjeti demostraciju :D

Sto se tice hijene,covjek je stvarno hrabro izjasnio svoja stajalista,dao jedan istinit komentar,i ja se nadam da ce doticni asistenti umjesto da idu otkrivat ko je on,pokusavat ga "kaznit" etc,potrudit se da isprave sto je isti naveo u svom postu.
Citat:
diex (napisa):
to je kao da vas Bruce Lee uvjerava kako je lagano s glavom strgat 3 daske.


Zar nije lagano?


Ocekujem da cemo na sljedecim vjezbama vidjeti demostraciju Very Happy

Sto se tice hijene,covjek je stvarno hrabro izjasnio svoja stajalista,dao jedan istinit komentar,i ja se nadam da ce doticni asistenti umjesto da idu otkrivat ko je on,pokusavat ga "kaznit" etc,potrudit se da isprave sto je isti naveo u svom postu.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 13:24 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="diex"]Kolegama Krcku i Veky-u: mislim da se vase misljenje o tezini zadataka ne moze uzet bash realno,to je kao da vas Bruce Lee uvjerava kako je lagano s glavom strgat 3 daske.[/quote]

:D
Pokusao sam argumentirati usporedbom zadataka s lanjskim kolokvijem. Volio bih vidjeti slicnu usporedbu sa stanovista da je ovogodisnji kolokvij bio tezi.

Feeling za tezinu zadataka je u nasem poslu jako bitna stvar. To nije nesto s cim se covjek rodi, nego se stjece kroz praksu. IMO jedini objektivni kriterij je prolaznost, odn. distribucija ocjena (narocito kad pristupa velik broj studenata kao na kolokvijima). Pricekajmo rezultate... ako prolaznost bude znatno manja nego lani priznat cu da je kolokvij bio tezi, odn. da priprema kroz vjezbe nije bila adekvatna.

[quote="diex"]I na kraju jedna opaska nekim asistentima: NE vrti se cjeli svjet oko matematika :D[/quote]

Naravno. Ali o tome se ovdje razgovaramo :D

Na kraju generalna napomena (koja ide prvenstveno HijenI, priznajem :) ) Ovaj forum sluzi bas zato da biste nam prigovarali i iznosili ono s cim niste zadovoljni. Ipak, efekt je bolji (i s manje prolivene zuci) ako se ne ceka do zadnjeg tjedna nastave i ne bjezi u drugu grupu. Veky osim toga ima posebnu web stranicu posvecenu [i]komentarima[/i], a za one manje vicne e-komunikaciji nudi metodu papirica (vidjeti na dnu [url=http://web.math.hr/~veky/em/troubleshoot.html]ove[/url] stranice).
diex (napisa):
Kolegama Krcku i Veky-u: mislim da se vase misljenje o tezini zadataka ne moze uzet bash realno,to je kao da vas Bruce Lee uvjerava kako je lagano s glavom strgat 3 daske.


Very Happy
Pokusao sam argumentirati usporedbom zadataka s lanjskim kolokvijem. Volio bih vidjeti slicnu usporedbu sa stanovista da je ovogodisnji kolokvij bio tezi.

Feeling za tezinu zadataka je u nasem poslu jako bitna stvar. To nije nesto s cim se covjek rodi, nego se stjece kroz praksu. IMO jedini objektivni kriterij je prolaznost, odn. distribucija ocjena (narocito kad pristupa velik broj studenata kao na kolokvijima). Pricekajmo rezultate... ako prolaznost bude znatno manja nego lani priznat cu da je kolokvij bio tezi, odn. da priprema kroz vjezbe nije bila adekvatna.

diex (napisa):
I na kraju jedna opaska nekim asistentima: NE vrti se cjeli svjet oko matematika Very Happy


Naravno. Ali o tome se ovdje razgovaramo Very Happy

Na kraju generalna napomena (koja ide prvenstveno HijenI, priznajem Smile ) Ovaj forum sluzi bas zato da biste nam prigovarali i iznosili ono s cim niste zadovoljni. Ipak, efekt je bolji (i s manje prolivene zuci) ako se ne ceka do zadnjeg tjedna nastave i ne bjezi u drugu grupu. Veky osim toga ima posebnu web stranicu posvecenu komentarima, a za one manje vicne e-komunikaciji nudi metodu papirica (vidjeti na dnu ove stranice).



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
c2h5oh
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 10. 2003. (17:58:30)
Postovi: (F0)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 2 - 4
Lokacija: Republika PESCENICA

PostPostano: 14:05 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

ekipo ja vas cijenim kao ljude i definitivno poznavatelje matematike ali ovaj kolokvij nije bio niti [b]blizu[/b] onima od prosle i pretprosle godine. ovo u petak je bilo KATASTROFA
ekipo ja vas cijenim kao ljude i definitivno poznavatelje matematike ali ovaj kolokvij nije bio niti blizu onima od prosle i pretprosle godine. ovo u petak je bilo KATASTROFA



_________________
-----------------------------------------------------------------
I just wanna feel adrenaline rushing through my body.
Life isn't just a straight white line!!!

-----------------------------------------------------------------
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
filipnet
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46)
Postovi: (399)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
24 = 29 - 5
Lokacija: cvrsto na stolici

PostPostano: 14:27 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mislim da ne mozemo samo kriviti asistente za kolokvij jer smo svi na neki nacin krivi! asistenti, jer su bas rekli da ce kolokvij biti slican proslo godisnjem, a mi (studenti) smo krivi jer smo bili lijeni i nismo se potrudili da naucimo vise nego sto je trebalo! Sad, nadam se da me nece krivo shvatit zbog ovog komentara, ali tako ja vidim situaciju!
:multi:
Mislim da ne mozemo samo kriviti asistente za kolokvij jer smo svi na neki nacin krivi! asistenti, jer su bas rekli da ce kolokvij biti slican proslo godisnjem, a mi (studenti) smo krivi jer smo bili lijeni i nismo se potrudili da naucimo vise nego sto je trebalo! Sad, nadam se da me nece krivo shvatit zbog ovog komentara, ali tako ja vidim situaciju!
#Milti


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
diex
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 10. 2003. (14:04:21)
Postovi: (34)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 15:47 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote]
Volio bih vidjeti slicnu usporedbu sa stanovista da je ovogodisnji kolokvij bio tezi.
[/quote]

Stvar je u tome da je nekad nama laksi zadat u biti tezi zato sto je drugacije formuliran,tj. nismo tolko upoznati s tim.

Ovaj kolokvij je bio takav da su svi zadaci bili drugaciji od onih kakvi smo mi 90% vremena radili na vjezbama.
Sto se same tezini tice,tu nije bilo neke PREvelike razlike,ali smo ostali zateceni u vremenu i prostoru :D
Citat:

Volio bih vidjeti slicnu usporedbu sa stanovista da je ovogodisnji kolokvij bio tezi.


Stvar je u tome da je nekad nama laksi zadat u biti tezi zato sto je drugacije formuliran,tj. nismo tolko upoznati s tim.

Ovaj kolokvij je bio takav da su svi zadaci bili drugaciji od onih kakvi smo mi 90% vremena radili na vjezbama.
Sto se same tezini tice,tu nije bilo neke PREvelike razlike,ali smo ostali zateceni u vremenu i prostoru Very Happy


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
koryanshea
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 10. 2003. (23:50:23)
Postovi: (442)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
17 = 27 - 10
Lokacija: Bebop (converted interplanetary trawler)

PostPostano: 16:33 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="diex"]Ovaj kolokvij je bio takav da su svi zadaci bili drugaciji od onih kakvi smo mi 90% vremena radili na vjezbama.[/quote]

pa i nisam primjetila...a posto se nisam bas nesto mega trudila za taj kolokvij, a rijesila sam 3 zadatka plus nesto jos jednog (nije sad bitno koliko su tocni, nego to da sam se bez problema sjetila kako se rjesavaju jer se tako radilo na vjezbama) dajem si za pravo ne slozit se s tobom :) doduse, takva sam da vec 10 minuta nakon sto izadem iz prostorije di pisem nesto tipa kolokvij zaboravljam kako su izgledali zadaci pa ih sad ne mogu konkretno usporedit s onima na vjezbama. enivej, kad sam sredila sve sto mi se dalo sredivat, jos sam 5 minuta malo piljila u prvi (vekyev, jel') zadatak i pokupila se. asistenti bi se trebali pomirit da mi nismo neka mastovita masa i da nam treba vjerojatno malo vise znanja da bismo to postali.
diex (napisa):
Ovaj kolokvij je bio takav da su svi zadaci bili drugaciji od onih kakvi smo mi 90% vremena radili na vjezbama.


pa i nisam primjetila...a posto se nisam bas nesto mega trudila za taj kolokvij, a rijesila sam 3 zadatka plus nesto jos jednog (nije sad bitno koliko su tocni, nego to da sam se bez problema sjetila kako se rjesavaju jer se tako radilo na vjezbama) dajem si za pravo ne slozit se s tobom Smile doduse, takva sam da vec 10 minuta nakon sto izadem iz prostorije di pisem nesto tipa kolokvij zaboravljam kako su izgledali zadaci pa ih sad ne mogu konkretno usporedit s onima na vjezbama. enivej, kad sam sredila sve sto mi se dalo sredivat, jos sam 5 minuta malo piljila u prvi (vekyev, jel') zadatak i pokupila se. asistenti bi se trebali pomirit da mi nismo neka mastovita masa i da nam treba vjerojatno malo vise znanja da bismo to postali.



_________________
"Download the files to a non-networked, firewalled computer."
- Dr. Elizabeth Weir
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 17:30 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="koryanshea"]jos sam 5 minuta malo piljila u prvi (vekyev, jel')[/quote]

Jok ba, Mein. Veky je dao onaj najlaksi (kojigod to bio :D )
koryanshea (napisa):
jos sam 5 minuta malo piljila u prvi (vekyev, jel')


Jok ba, Mein. Veky je dao onaj najlaksi (kojigod to bio Very Happy )



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
HijenA
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04)
Postovi: (3D2)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-26 = 44 - 70
Lokacija: Prazan skup ;-)

PostPostano: 20:45 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote][quote="diex"]NE vrti se cjeli svjet oko matematika[/quote]

:shock: :blueshock: :shocked!: Kako to mislis :?::!::?: :crazyeyes:[/quote]

Kako ti to mislis????????? :? :? :? :? :lol:

[quote][quote="HijenA"]Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).[/quote]

Please explain: pitas da li se cuje, a onda kazes da je glasan? :-s

Cesci je prigovor da nas se ne cuje... :?[/quote]

To je bila ironija.

[quote]Nisam siguran da je rijec o aroganciji. :? Postavi se malo u nasu poziciju: imamo odredjeni broj sati za ispricati gradivo. Ako zakasnimo, imamo problem. :( Procjena je asistenta kada moze uputiti na konzultacije/demonstrature/..., a kada je bolje da isprica na mjesu lica. 8)[/quote]


vec druge ili trece vjezbe?????

[quote]Osobno sam pobornik objasnjavanja "on the spot", ali to stvarno nije uvijek moguce. :( Prepustam kolegi Vekyju da prokomentira svoju poziciju...[/quote]

Jedva cekam njegov odgovor 8)

[quote]Na proslim vjezbama UuRa sam "izgubio" cca 20ak min da jednom kolegi objasnim nesto sto nije bilo jasno. To sam mogao zato jer procjenjujem da imam materijala za jos cca 45-60 min, a vremena za "cijele" vjezbe (90min). :D Da nije tako, odustao bih nakon minutu-dvije i zamolio kolegu da me posjeti u uredu nakon vjezbi... :([/quote]

A zasto vi trpite takve stvari?Recimo, prof. Siftar je u dva navrata izbacio studente sa predavanja jer su radili nered.Zasto i vi to ne prakticirate? :?:

Da vidite kak je sada pod predavanjima mir. :D


[quote]Tu ide prigovor "vecini" studenata: u toku dodatnog objasnjavanja (a rijec je o pointerima i listama - solidno konfuzno gradivo) [/quote]

lol :lol:

[quote]morao sam dva ili tri puta upozoravati ostale studente da se utishaju. Mislim, ako netko dolazi na vjezbe samo prepisivati (a ne i slushati), onda moze i fotokopirati vjezbe od kolega, ne? :-k Ali, o disciplini na vjezbama je vec bilo govora negdje na Forumu, pa necu opet o tome...[/quote]

Nije vecina studenata takva.Konkretno, u mojoj grupi postoji grupa od 4-5 studenata koji ometaju rad drugih studenata i samog asistenta.Znam da ni vama nije lako, ali morate se drugacije postaviti.

[quote]HijenA, post nije ugodan za citati, ali je konstruktivan... :D Zalosno je da je ovo prvi put (koliko ja znam) da se ikome od nas ovako direktno prigovore stvari... :([/quote]

Cemu onda sluzi ovaj forum?I, uopce, bilo koji drugi forum?Zar to nije mjesto gdje bi se ljudi mogli/trebali pozaliti na (ne)funkcioniranje bilo asistenta, bilo nastave ili bilo cega drugoga.Forumi ne sluze samo za pitanja u vezi zadataka.Predlazem da se otvori nova tema gdje se studenti mogu otvoreno pozaliti na bilo kojeg asistenta i/ili profesora.Sve ostalo bi bilo offtopic.
Citat:
diex (napisa):
NE vrti se cjeli svjet oko matematika


Shocked Disaster!!! #Shocked Kako to mislis QuestionExclamationQuestion #Crazy


Kako ti to mislis????????? Confused Confused Confused Confused Laughing

Citat:
HijenA (napisa):
Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).


Please explain: pitas da li se cuje, a onda kazes da je glasan? Eh?

Cesci je prigovor da nas se ne cuje... Confused


To je bila ironija.

Citat:
Nisam siguran da je rijec o aroganciji. Confused Postavi se malo u nasu poziciju: imamo odredjeni broj sati za ispricati gradivo. Ako zakasnimo, imamo problem. Sad Procjena je asistenta kada moze uputiti na konzultacije/demonstrature/..., a kada je bolje da isprica na mjesu lica. Cool



vec druge ili trece vjezbe?????

Citat:
Osobno sam pobornik objasnjavanja "on the spot", ali to stvarno nije uvijek moguce. Sad Prepustam kolegi Vekyju da prokomentira svoju poziciju...


Jedva cekam njegov odgovor Cool

Citat:
Na proslim vjezbama UuRa sam "izgubio" cca 20ak min da jednom kolegi objasnim nesto sto nije bilo jasno. To sam mogao zato jer procjenjujem da imam materijala za jos cca 45-60 min, a vremena za "cijele" vjezbe (90min). Very Happy Da nije tako, odustao bih nakon minutu-dvije i zamolio kolegu da me posjeti u uredu nakon vjezbi... Sad


A zasto vi trpite takve stvari?Recimo, prof. Siftar je u dva navrata izbacio studente sa predavanja jer su radili nered.Zasto i vi to ne prakticirate? Question

Da vidite kak je sada pod predavanjima mir. Very Happy


Citat:
Tu ide prigovor "vecini" studenata: u toku dodatnog objasnjavanja (a rijec je o pointerima i listama - solidno konfuzno gradivo)


lol Laughing

Citat:
morao sam dva ili tri puta upozoravati ostale studente da se utishaju. Mislim, ako netko dolazi na vjezbe samo prepisivati (a ne i slushati), onda moze i fotokopirati vjezbe od kolega, ne? Think Ali, o disciplini na vjezbama je vec bilo govora negdje na Forumu, pa necu opet o tome...


Nije vecina studenata takva.Konkretno, u mojoj grupi postoji grupa od 4-5 studenata koji ometaju rad drugih studenata i samog asistenta.Znam da ni vama nije lako, ali morate se drugacije postaviti.

Citat:
HijenA, post nije ugodan za citati, ali je konstruktivan... Very Happy Zalosno je da je ovo prvi put (koliko ja znam) da se ikome od nas ovako direktno prigovore stvari... Sad


Cemu onda sluzi ovaj forum?I, uopce, bilo koji drugi forum?Zar to nije mjesto gdje bi se ljudi mogli/trebali pozaliti na (ne)funkcioniranje bilo asistenta, bilo nastave ili bilo cega drugoga.Forumi ne sluze samo za pitanja u vezi zadataka.Predlazem da se otvori nova tema gdje se studenti mogu otvoreno pozaliti na bilo kojeg asistenta i/ili profesora.Sve ostalo bi bilo offtopic.



_________________
Chuck Norris can divide by zero.

I bow before you Veliki Limun, on je kiseo i zut Bow to the left

[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 21:04 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Re: Kolokvij i vjezbe Citirajte i odgovorite

(napomena: ima tipfelera, nemrem ja pisati tako veliki post da bude iz prve tocan :g:)

prije svega, kolega, svaka cast sto ste tako sazeto i iskreno napisali ovaj post :!:

nisam vidjela ovogodisnji kolokvij, tako da se necu previse zamarati tim stvarima...

[quote="HijenA"]Sto se tice linka, mislim da ste Vi kolega krivi sto pola ljudi ne dolazi na vase vjezbe.Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).[/quote]

ako je ovo komentar da preglasno prica, budi mu zahvalan... :roll:
ali vjerojatnije je da ga tako glasno cujete upravo to sto vas je malo
kad vas u prostoriji bude 80, i vecina nesto suska, onda niti tih 150 dB nece biti dovoljno da ga razgovjetno cujes iz trece klupe.... :?
nazalost, ali je tako.....

[quote="HijenA"]Predajete prebrzo[/quote]

ovo je kod nas na prvoj godini bio isto problem (Mea - brza i Krcko - sporiji - ili smo mi barem imali takav dojam)
recimo, moje je misljenje da upravo kod Elementarne je JAKO bitno imati neki sporiji tempo, upravo zato sto je EM ta koja je tu da 'pokrpa' rupe ako ih ima...
nije nemoguce ici sporije - Krcko je to pokazao, i nije bilo nikakvih zaostataka i problema...
ja sam prvi semestar bila kod Mee, ali tempo mi je jednostavno bio prebrz, i drugi semestar sam bila kod Krcka....
Mea sada, na Euklidskima, ima onaj svoj starti, brzi tempo, ali to sada ide, nema zaostajanja, nema problema sa pracenjem - covjek se navikne i tako mu je ful dobro.... (dakle, pohvale Mei za Euklidske :!: :g: fakat je ok ritam, barem meni :g:)
a to sto Mea ili Veky imaju takav svoj tempo... nije da se tu moze puno promijeniti.... jer, cinjenica je da je to stvar koja je usadjena u covjeka (pretpostavljam :) ) mozda mogu ponekad se prisjetiti toga da su prebrzi i usporiti, ali to im je u krvi i jednostavno nejde generalno....
mozda bi se trebali vise truditi da budu sporiji u smislu izgovaranja recenica.... (pricam za Elementarnu, da ne bi bilo zabune :g:) pisanja po ploci, povezivanja prve ploce sa trecom :g:
i pogotovo kada se radi neki novi dio gradiva
ono, vecina je non stop novo, ali prvi zadatak da obrade sporije, mozda zastanu i pricekaju pitanja.... i onda idu dalje na zadatke...
ono, kad se pojavi nova zackuljica naglasiti ju i dati koju sekundu da si to ljudi zapisu
jer, cinjenica je, nema smisla sve samo sablonski prepisivati s ploce, poanta je shvaitti na licu mjesta, a pri brzom tempu je tesko zapisatii i biljesku sastrane koja kaze nesto tipa 'mnozis obrnutim redom' ili slicno

prva godina je pipkava.... i vecina brucosa pojma nema.... i ne kopcaju svi momentalno (nekad covjek hoce sam skuziti otkud se taj red sad stvorio) a vrijeme ode, dodje vec iduci zadatak... i evo ti zaostatka....
nije nemoguce ici malo sporije.... makar to sporije bilo samo polakse izgovaranje recenica :g:

ma, svi vi to mozete, znam ja :g:

[quote="HijenA"]zna se dogodit da 3.plocu dovodite u direktnu vezu sa prvom, opcenito se doimate vrlo konfuznim, neorganiziranim i zbunjenim.Da ne spominjemo kako katastrofalno objasnjavate.[/quote]

sto se objasnjavanja tice, meni je Veky objasnjavao pocetke teorije skupova dak sam bila u trecem srednje.... koliko me sjecanje sluzi :g: i islo mu je sasvim dobro
ali, znao je sugovornika....
dakle, problem je sto Veky ocekuje neko predznanje, ili bar da razumijete kad nema nikakvih pitanja tipa 'otkud to' ili 'zasto tako'
npr, ja se sad ne ustrucavam nikome dobaciti iz klupe 'a zasto'
i dobijem odgovor - neovisno o tome jesam li ja zaboravila neku cinjenicu, ne mogu li povezati, ili je greska na ploci - nije bitno - odgovor stize
asistenti ce vam (bar bi trebali :g:) odgovoriti na pitanje 'zasto'
e sad, nedostatak vremena.... kao sto je vsego rekao, nekad ga jednostavno nema.... i neke stvari je lakse objasnjavati kad sjednes s covjekom u klupu, gledas isti papir i krizas i saras po njemu (govorim kao demos)
nejednom sam crtala kucice po ploci i tri puta dok svatko od pristunih nije shvatio zasto..... jedan zadatak sam objasnjavala defakto 6 puta - za 6 ljudi, ali svi su ga na kraju shvatili... ono 'zasto' je dobilo svoje 'zato'
ali ja sam demos, recimo bez limita na vrijeme u kojem moram obraditi neko gradivo, ja si mogu priustiti da zadatak ponavljam 6 puta....
kad vam nije jasno, pitajte, ako ne dobijete odgovor, ili odite na demonstraturei gnjavite demosa dok ne dobijete svoje 'zato' ili gnjavite asistena na konzultacijama da dobijete svoje 'zato'
ali nemojte odustati
i morate uzeti u obzir kolicinu gradiva koje oni moraju proci, i kako se svi boje da nece stici, a ni nama ni njima se ne drze odrade...

[quote="HijenA"]Ja ne znam da li svi asistenti misle da li svi ljudi koji idu studirati matematiku dolaze iz, primjerice, Lucijanke, 5. gimnazije, 10. gimnazije ili MIOC-a.Ovo se tice svih asistenata, jer mislim da je to zapravo najveci problem trenutno na studiju.[/quote]

a cuj, smatraju da imas neko temeljno znanje...
ako se ti osjecas kao da ti to fali i da je na previsokom nivou to o cem se radi, odmah idi na demonstrature i trazi da ti iz temelja pojasne nejasnoce
nemoj cekati dan prije kolokvija....
svi koji nesto ne kuze, trebaju raditi na tome, a ne cekati da se nekuzenje nagomila....
asistent te ipak nece uciti bas sve ono sto ti mozda fali iz srednje
to sto ti smatras da oni pod srednjom smatraju samo mioc i ostale... varas se...
oni pod srednjom smatraju ljude koji vole matematiku i koje je to zanimalo
nije toliko bitno gdje si isao u srednju, ako imas dobar kliker.... i neku osnovu, temelje, na koje se mozes osloniti....

jos jednom, tko god primjeti neku rupu, ili nerazumjevanje gradiva, odmah nek to ide krpati.... kasnije bi moglo biti prekasno....

[quote="HijenA"]Vasa arogancija prema nama.Ako Vam mi kazemo da nesto nije jasno, onda je vasa duznost kao asistenta da nam objasnite NA SATU, a ne da nas otpilite kazavsi da "kojima nije jasno, neka idu na konzultacije".Razmislite malo o tome.[/quote]

recimo da si u pravu
ali, da se takvih pitanja nagomila previse, onda bi doslo do zaostataka u gradivu, a kao sto rekoh, nikome se neda odradjivati nadokande...
zato je tempo kadkad krvav.... :( ali fax nije med i mlijeko :(

[quote="HijenA"]PS.Smatram da se s gornjim izjavama slaze 90% grupe koja kod Vas dolazi slusati vjezbe iz elementarne (ovo se odnosi na sve ljude koji bi trebali doci, znaci ukljucujuci one koji idu na druge vjezbe).[/quote]

mozda ce vam njegove vjezbe na drugoj godini biti sasvim dobre i ok tempa.... ono, naviknut cete se na slican tempo i bit ce vam nesto normalno.... ali prvoj godini, brz tempo je ubitacan i s time se slazem...
ali onda to treba shvatiti na vrijeme i rupe koje nastaju krpati u hodu, da se bar nekako steta smanji (jer ipak, ne mogu svi ici nekome drugom na vjezbe)

no, po pitanju Vekya, ja se nadam da ce on poraditi na tome.... :g:
i da cete i bolje ga razumjeti, i da cete stici gradivo, i jos proraditi zadatke prije kolokvija...
nije to nista nemoguce... samo, morate i vi biti korektni.... asistent ne moze raditi u buci... i nije njegov smisao drzanja vjezbi da stisava one koji su dosli smetati.... :?

ehda, jos jedna stvarcica solidno vezana uz ovo
[b]prigovori na demose[/b] (vidjeh da HijenA predlaze otvaranje topica sa zalbamama na proface i asistente)

dakle, topic tog tipa postoji
nikad nitko nije tamo napisao nista protiv demosa iz uvoda u racunarstvo
a ja uredno NE pronalazim svoje obavijesti o demonstraturama (neki dan sam nasla papir u smecu)
ono, ako vec netko ima neku prituzbu na bilo koga od nas, neka ju iznese ovdje (anonimno, ne-anonimano, bas me briga) ali neka ju kaze, a ne da obavijesti o tome KAD su demonstrature (koje mogu nekome drugome zatrebati) jednostavno baci u smece
mislim, ne razumijem takvo ponasanje
nije me briga tko je to napravio, ali me zanima zasto... ako ima neto portiv nekog demosa, nije nacin da uskracuje kolege za informaciju onaj nacin na koji se 'obracunava' sa demosima
ne kuzim tu logiku, no nije niti bitno
sa ovog Foruma obavijest nitko ne moze skinut :g: pa cete uvijek moci procitati aktualne termine na ovom Forumu :g:

ehda, dodatak: bilo bi mi jasno da je netko napisao bilokakvu primjedbu na taj papir 'obavijesti o demonstraturama', ali mi nije jasan nacin 'pobune' [i]e ja sam im sad maknuo papir pa vise nitko nece znati kad im mogu doci jer su oni neznamsta i ja ih ne volim[/i] .... ono... djecji vrtic spika :biglol:
(napomena: ima tipfelera, nemrem ja pisati tako veliki post da bude iz prve tocan Mr. Green)

prije svega, kolega, svaka cast sto ste tako sazeto i iskreno napisali ovaj post Exclamation

nisam vidjela ovogodisnji kolokvij, tako da se necu previse zamarati tim stvarima...

HijenA (napisa):
Sto se tice linka, mislim da ste Vi kolega krivi sto pola ljudi ne dolazi na vase vjezbe.Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).


ako je ovo komentar da preglasno prica, budi mu zahvalan... Rolling Eyes
ali vjerojatnije je da ga tako glasno cujete upravo to sto vas je malo
kad vas u prostoriji bude 80, i vecina nesto suska, onda niti tih 150 dB nece biti dovoljno da ga razgovjetno cujes iz trece klupe.... Confused
nazalost, ali je tako.....

HijenA (napisa):
Predajete prebrzo


ovo je kod nas na prvoj godini bio isto problem (Mea - brza i Krcko - sporiji - ili smo mi barem imali takav dojam)
recimo, moje je misljenje da upravo kod Elementarne je JAKO bitno imati neki sporiji tempo, upravo zato sto je EM ta koja je tu da 'pokrpa' rupe ako ih ima...
nije nemoguce ici sporije - Krcko je to pokazao, i nije bilo nikakvih zaostataka i problema...
ja sam prvi semestar bila kod Mee, ali tempo mi je jednostavno bio prebrz, i drugi semestar sam bila kod Krcka....
Mea sada, na Euklidskima, ima onaj svoj starti, brzi tempo, ali to sada ide, nema zaostajanja, nema problema sa pracenjem - covjek se navikne i tako mu je ful dobro.... (dakle, pohvale Mei za Euklidske Exclamation Mr. Green fakat je ok ritam, barem meni Mr. Green)
a to sto Mea ili Veky imaju takav svoj tempo... nije da se tu moze puno promijeniti.... jer, cinjenica je da je to stvar koja je usadjena u covjeka (pretpostavljam Smile ) mozda mogu ponekad se prisjetiti toga da su prebrzi i usporiti, ali to im je u krvi i jednostavno nejde generalno....
mozda bi se trebali vise truditi da budu sporiji u smislu izgovaranja recenica.... (pricam za Elementarnu, da ne bi bilo zabune Mr. Green) pisanja po ploci, povezivanja prve ploce sa trecom Mr. Green
i pogotovo kada se radi neki novi dio gradiva
ono, vecina je non stop novo, ali prvi zadatak da obrade sporije, mozda zastanu i pricekaju pitanja.... i onda idu dalje na zadatke...
ono, kad se pojavi nova zackuljica naglasiti ju i dati koju sekundu da si to ljudi zapisu
jer, cinjenica je, nema smisla sve samo sablonski prepisivati s ploce, poanta je shvaitti na licu mjesta, a pri brzom tempu je tesko zapisatii i biljesku sastrane koja kaze nesto tipa 'mnozis obrnutim redom' ili slicno

prva godina je pipkava.... i vecina brucosa pojma nema.... i ne kopcaju svi momentalno (nekad covjek hoce sam skuziti otkud se taj red sad stvorio) a vrijeme ode, dodje vec iduci zadatak... i evo ti zaostatka....
nije nemoguce ici malo sporije.... makar to sporije bilo samo polakse izgovaranje recenica Mr. Green

ma, svi vi to mozete, znam ja Mr. Green

HijenA (napisa):
zna se dogodit da 3.plocu dovodite u direktnu vezu sa prvom, opcenito se doimate vrlo konfuznim, neorganiziranim i zbunjenim.Da ne spominjemo kako katastrofalno objasnjavate.


sto se objasnjavanja tice, meni je Veky objasnjavao pocetke teorije skupova dak sam bila u trecem srednje.... koliko me sjecanje sluzi Mr. Green i islo mu je sasvim dobro
ali, znao je sugovornika....
dakle, problem je sto Veky ocekuje neko predznanje, ili bar da razumijete kad nema nikakvih pitanja tipa 'otkud to' ili 'zasto tako'
npr, ja se sad ne ustrucavam nikome dobaciti iz klupe 'a zasto'
i dobijem odgovor - neovisno o tome jesam li ja zaboravila neku cinjenicu, ne mogu li povezati, ili je greska na ploci - nije bitno - odgovor stize
asistenti ce vam (bar bi trebali Mr. Green) odgovoriti na pitanje 'zasto'
e sad, nedostatak vremena.... kao sto je vsego rekao, nekad ga jednostavno nema.... i neke stvari je lakse objasnjavati kad sjednes s covjekom u klupu, gledas isti papir i krizas i saras po njemu (govorim kao demos)
nejednom sam crtala kucice po ploci i tri puta dok svatko od pristunih nije shvatio zasto..... jedan zadatak sam objasnjavala defakto 6 puta - za 6 ljudi, ali svi su ga na kraju shvatili... ono 'zasto' je dobilo svoje 'zato'
ali ja sam demos, recimo bez limita na vrijeme u kojem moram obraditi neko gradivo, ja si mogu priustiti da zadatak ponavljam 6 puta....
kad vam nije jasno, pitajte, ako ne dobijete odgovor, ili odite na demonstraturei gnjavite demosa dok ne dobijete svoje 'zato' ili gnjavite asistena na konzultacijama da dobijete svoje 'zato'
ali nemojte odustati
i morate uzeti u obzir kolicinu gradiva koje oni moraju proci, i kako se svi boje da nece stici, a ni nama ni njima se ne drze odrade...

HijenA (napisa):
Ja ne znam da li svi asistenti misle da li svi ljudi koji idu studirati matematiku dolaze iz, primjerice, Lucijanke, 5. gimnazije, 10. gimnazije ili MIOC-a.Ovo se tice svih asistenata, jer mislim da je to zapravo najveci problem trenutno na studiju.


a cuj, smatraju da imas neko temeljno znanje...
ako se ti osjecas kao da ti to fali i da je na previsokom nivou to o cem se radi, odmah idi na demonstrature i trazi da ti iz temelja pojasne nejasnoce
nemoj cekati dan prije kolokvija....
svi koji nesto ne kuze, trebaju raditi na tome, a ne cekati da se nekuzenje nagomila....
asistent te ipak nece uciti bas sve ono sto ti mozda fali iz srednje
to sto ti smatras da oni pod srednjom smatraju samo mioc i ostale... varas se...
oni pod srednjom smatraju ljude koji vole matematiku i koje je to zanimalo
nije toliko bitno gdje si isao u srednju, ako imas dobar kliker.... i neku osnovu, temelje, na koje se mozes osloniti....

jos jednom, tko god primjeti neku rupu, ili nerazumjevanje gradiva, odmah nek to ide krpati.... kasnije bi moglo biti prekasno....

HijenA (napisa):
Vasa arogancija prema nama.Ako Vam mi kazemo da nesto nije jasno, onda je vasa duznost kao asistenta da nam objasnite NA SATU, a ne da nas otpilite kazavsi da "kojima nije jasno, neka idu na konzultacije".Razmislite malo o tome.


recimo da si u pravu
ali, da se takvih pitanja nagomila previse, onda bi doslo do zaostataka u gradivu, a kao sto rekoh, nikome se neda odradjivati nadokande...
zato je tempo kadkad krvav.... Sad ali fax nije med i mlijeko Sad

HijenA (napisa):
PS.Smatram da se s gornjim izjavama slaze 90% grupe koja kod Vas dolazi slusati vjezbe iz elementarne (ovo se odnosi na sve ljude koji bi trebali doci, znaci ukljucujuci one koji idu na druge vjezbe).


mozda ce vam njegove vjezbe na drugoj godini biti sasvim dobre i ok tempa.... ono, naviknut cete se na slican tempo i bit ce vam nesto normalno.... ali prvoj godini, brz tempo je ubitacan i s time se slazem...
ali onda to treba shvatiti na vrijeme i rupe koje nastaju krpati u hodu, da se bar nekako steta smanji (jer ipak, ne mogu svi ici nekome drugom na vjezbe)

no, po pitanju Vekya, ja se nadam da ce on poraditi na tome.... Mr. Green
i da cete i bolje ga razumjeti, i da cete stici gradivo, i jos proraditi zadatke prije kolokvija...
nije to nista nemoguce... samo, morate i vi biti korektni.... asistent ne moze raditi u buci... i nije njegov smisao drzanja vjezbi da stisava one koji su dosli smetati.... Confused

ehda, jos jedna stvarcica solidno vezana uz ovo
prigovori na demose (vidjeh da HijenA predlaze otvaranje topica sa zalbamama na proface i asistente)

dakle, topic tog tipa postoji
nikad nitko nije tamo napisao nista protiv demosa iz uvoda u racunarstvo
a ja uredno NE pronalazim svoje obavijesti o demonstraturama (neki dan sam nasla papir u smecu)
ono, ako vec netko ima neku prituzbu na bilo koga od nas, neka ju iznese ovdje (anonimno, ne-anonimano, bas me briga) ali neka ju kaze, a ne da obavijesti o tome KAD su demonstrature (koje mogu nekome drugome zatrebati) jednostavno baci u smece
mislim, ne razumijem takvo ponasanje
nije me briga tko je to napravio, ali me zanima zasto... ako ima neto portiv nekog demosa, nije nacin da uskracuje kolege za informaciju onaj nacin na koji se 'obracunava' sa demosima
ne kuzim tu logiku, no nije niti bitno
sa ovog Foruma obavijest nitko ne moze skinut Mr. Green pa cete uvijek moci procitati aktualne termine na ovom Forumu Mr. Green

ehda, dodatak: bilo bi mi jasno da je netko napisao bilokakvu primjedbu na taj papir 'obavijesti o demonstraturama', ali mi nije jasan nacin 'pobune' e ja sam im sad maknuo papir pa vise nitko nece znati kad im mogu doci jer su oni neznamsta i ja ih ne volim .... ono... djecji vrtic spika Uber-zabavno!



_________________
It's not who you love. It's how.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 21:42 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="HijenA"][quote][quote="HijenA"]Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).[/quote]
Please explain: pitas da li se cuje, a onda kazes da je glasan? :-s
Cesci je prigovor da nas se ne cuje... :?[/quote]
To je bila ironija.[/quote]

Ma, to mi je jasno, ali... Dakle, pretih je :?: Pitam jer meni ne djeluje tako. :) Istina, ja mu (jos ;)) ne idem na vjezbe... ;)

[quote="HijenA"][quote]Nisam siguran da je rijec o aroganciji. :? Postavi se malo u nasu poziciju: imamo odredjeni broj sati za ispricati gradivo. Ako zakasnimo, imamo problem. :( Procjena je asistenta kada moze uputiti na konzultacije/demonstrature/..., a kada je bolje da isprica na mjesu lica. 8)[/quote]
vec druge ili trece vjezbe?????[/quote]

Pa, meni je gore pri pocetku semestra. Pred kraj imam solidno jasnu sliku koliko mi je vremena, a koliko gradiva ostalo... :)

[quote="HijenA"][quote]Na proslim vjezbama UuRa sam "izgubio" cca 20ak min da jednom kolegi objasnim nesto sto nije bilo jasno. To sam mogao zato jer procjenjujem da imam materijala za jos cca 45-60 min, a vremena za "cijele" vjezbe (90min). :D Da nije tako, odustao bih nakon minutu-dvije i zamolio kolegu da me posjeti u uredu nakon vjezbi... :([/quote]
A zasto vi trpite takve stvari?Recimo, prof. Siftar je u dva navrata izbacio studente sa predavanja jer su radili nered.Zasto i vi to ne prakticirate? :?:
Da vidite kak je sada pod predavanjima mir. :D[/quote]

Ja zivim u zalosnom uvjerenju da je ovo [b]fakultet[/b], a ne djecji vrtic... :(

[quote="HijenA"][quote]morao sam dva ili tri puta upozoravati ostale studente da se utishaju. Mislim, ako netko dolazi na vjezbe samo prepisivati (a ne i slushati), onda moze i fotokopirati vjezbe od kolega, ne? :-k Ali, o disciplini na vjezbama je vec bilo govora negdje na Forumu, pa necu opet o tome...[/quote]
Nije vecina studenata takva.Konkretno, u mojoj grupi postoji grupa od 4-5 studenata koji ometaju rad drugih studenata i samog asistenta.Znam da ni vama nije lako, ali morate se drugacije postaviti.[/quote]

Nije to nikad lako/ugodno/... Ja iza sebe imam (cini mi se) pet izbacenih individua s pismenih ispita. To nikad nije ugodno i napravio sam to zato jer sam smatrao da je nuzno. :evil: Na vjezbama jos nisam dosao do toga, jer smatram da tamo mogu i ostali studenti usutkavati izgrednike... :roll:

Takodjer, ako u gomili od 80 studenata cujem konstantni zamor, tesko mi je utvrditi odakle on dolazi. :x A zadnje sto zelim je izbaciti krivog studenta... :(

[quote="HijenA"][quote]HijenA, post nije ugodan za citati, ali je konstruktivan... :D Zalosno je da je ovo prvi put (koliko ja znam) da se ikome od nas ovako direktno prigovore stvari... :([/quote]
Cemu onda sluzi ovaj forum?I, uopce, bilo koji drugi forum?Zar to nije mjesto gdje bi se ljudi mogli/trebali pozaliti na (ne)funkcioniranje bilo asistenta, bilo nastave ili bilo cega drugoga.Forumi ne sluze samo za pitanja u vezi zadataka.Predlazem da se otvori nova tema gdje se studenti mogu otvoreno pozaliti na bilo kojeg asistenta i/ili profesora.Sve ostalo bi bilo offtopic.[/quote]

Moj point exactly! :D Ali, mislim da ne treba poseban topic; svatko moze otvoriti svoj topic o onoj osobi koju zeli komentirati, ne? :)

U svakom slucaju, dobro je da smo konacno culi i studente... 8)
HijenA (napisa):
Citat:
HijenA (napisa):
Jer se Vi uopce cujete u razredu?Pa pricate tonazom glasa od cirka 150 dB (mlazni avion kad polijece radi razinu buke od 120 dB).

Please explain: pitas da li se cuje, a onda kazes da je glasan? Eh?
Cesci je prigovor da nas se ne cuje... Confused

To je bila ironija.


Ma, to mi je jasno, ali... Dakle, pretih je Question Pitam jer meni ne djeluje tako. Smile Istina, ja mu (jos Wink) ne idem na vjezbe... Wink

HijenA (napisa):
Citat:
Nisam siguran da je rijec o aroganciji. Confused Postavi se malo u nasu poziciju: imamo odredjeni broj sati za ispricati gradivo. Ako zakasnimo, imamo problem. Sad Procjena je asistenta kada moze uputiti na konzultacije/demonstrature/..., a kada je bolje da isprica na mjesu lica. Cool

vec druge ili trece vjezbe?????


Pa, meni je gore pri pocetku semestra. Pred kraj imam solidno jasnu sliku koliko mi je vremena, a koliko gradiva ostalo... Smile

HijenA (napisa):
Citat:
Na proslim vjezbama UuRa sam "izgubio" cca 20ak min da jednom kolegi objasnim nesto sto nije bilo jasno. To sam mogao zato jer procjenjujem da imam materijala za jos cca 45-60 min, a vremena za "cijele" vjezbe (90min). Very Happy Da nije tako, odustao bih nakon minutu-dvije i zamolio kolegu da me posjeti u uredu nakon vjezbi... Sad

A zasto vi trpite takve stvari?Recimo, prof. Siftar je u dva navrata izbacio studente sa predavanja jer su radili nered.Zasto i vi to ne prakticirate? Question
Da vidite kak je sada pod predavanjima mir. Very Happy


Ja zivim u zalosnom uvjerenju da je ovo fakultet, a ne djecji vrtic... Sad

HijenA (napisa):
Citat:
morao sam dva ili tri puta upozoravati ostale studente da se utishaju. Mislim, ako netko dolazi na vjezbe samo prepisivati (a ne i slushati), onda moze i fotokopirati vjezbe od kolega, ne? Think Ali, o disciplini na vjezbama je vec bilo govora negdje na Forumu, pa necu opet o tome...

Nije vecina studenata takva.Konkretno, u mojoj grupi postoji grupa od 4-5 studenata koji ometaju rad drugih studenata i samog asistenta.Znam da ni vama nije lako, ali morate se drugacije postaviti.


Nije to nikad lako/ugodno/... Ja iza sebe imam (cini mi se) pet izbacenih individua s pismenih ispita. To nikad nije ugodno i napravio sam to zato jer sam smatrao da je nuzno. Evil or Very Mad Na vjezbama jos nisam dosao do toga, jer smatram da tamo mogu i ostali studenti usutkavati izgrednike... Rolling Eyes

Takodjer, ako u gomili od 80 studenata cujem konstantni zamor, tesko mi je utvrditi odakle on dolazi. Mad A zadnje sto zelim je izbaciti krivog studenta... Sad

HijenA (napisa):
Citat:
HijenA, post nije ugodan za citati, ali je konstruktivan... Very Happy Zalosno je da je ovo prvi put (koliko ja znam) da se ikome od nas ovako direktno prigovore stvari... Sad

Cemu onda sluzi ovaj forum?I, uopce, bilo koji drugi forum?Zar to nije mjesto gdje bi se ljudi mogli/trebali pozaliti na (ne)funkcioniranje bilo asistenta, bilo nastave ili bilo cega drugoga.Forumi ne sluze samo za pitanja u vezi zadataka.Predlazem da se otvori nova tema gdje se studenti mogu otvoreno pozaliti na bilo kojeg asistenta i/ili profesora.Sve ostalo bi bilo offtopic.


Moj point exactly! Very Happy Ali, mislim da ne treba poseban topic; svatko moze otvoriti svoj topic o onoj osobi koju zeli komentirati, ne? Smile

U svakom slucaju, dobro je da smo konacno culi i studente... Cool



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
HijenA
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04)
Postovi: (3D2)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-26 = 44 - 70
Lokacija: Prazan skup ;-)

PostPostano: 21:57 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Re: Kolokvij i vjezbe Citirajte i odgovorite

Slazem se sa 90% posto stvari koje si rekla.Medjutim, postoji velika razlika u kolicini gradiva koja se uci u matematickim gimnazijama (imaju po 6 sati tjedno :shock: ) od onih ostalih skola.Ja, recimo, volim matematiku, smatram je vrlo zanimljivom, a isao sam u Rudjer.Mi smo, recimo, imali 3 sata matematike tjedno, a pokusavali smo drzati tempo kao MIOC.To jednostavno ne ide, nama profesori nisu mogli, a neki cak nisu ni htjeli, objasniti ono sto se u mat. gimnazijama radi.Ja ne zamjeram asistentima rad na vjezbama, daleko od toga.Svi vi se trudite sto bolje nam to ispricati i objasniti.Medjutim, mislim da bi se, barem u prvoj godini, asistenti trebali, da se tako izrazim, "ljudskije" :D ponasati, malo vise obratiti paznju na nas koji nemamo toliko predznanje.Nije mi jasno zasto neki asistenti forsiraju tako brzo predavanje?Kako to da, recimo, Maja Starcevic u svakom satu ispredaje sve sto misli, a predaje brzinom kornjace, u usporedbi sa Veky-em.To je primjer kako bi se trebale organizirati vjezbe na prvoj godini.

Sto se tice demosa, neki su katastrofalno losi.Recimo, ljudi koji su imali 5 iz Analize I ne znaju dokazati Arhimedov aksiom.Onda mi njih moramo uciti, umjesto da bude vice-versa :x .Niste ni vi neduzna djecica, ali ovakvo ponasanje studenata je vise nego za osudit.Mozda i jesu za djecji vrtic. :twisted:
Slazem se sa 90% posto stvari koje si rekla.Medjutim, postoji velika razlika u kolicini gradiva koja se uci u matematickim gimnazijama (imaju po 6 sati tjedno Shocked ) od onih ostalih skola.Ja, recimo, volim matematiku, smatram je vrlo zanimljivom, a isao sam u Rudjer.Mi smo, recimo, imali 3 sata matematike tjedno, a pokusavali smo drzati tempo kao MIOC.To jednostavno ne ide, nama profesori nisu mogli, a neki cak nisu ni htjeli, objasniti ono sto se u mat. gimnazijama radi.Ja ne zamjeram asistentima rad na vjezbama, daleko od toga.Svi vi se trudite sto bolje nam to ispricati i objasniti.Medjutim, mislim da bi se, barem u prvoj godini, asistenti trebali, da se tako izrazim, "ljudskije" Very Happy ponasati, malo vise obratiti paznju na nas koji nemamo toliko predznanje.Nije mi jasno zasto neki asistenti forsiraju tako brzo predavanje?Kako to da, recimo, Maja Starcevic u svakom satu ispredaje sve sto misli, a predaje brzinom kornjace, u usporedbi sa Veky-em.To je primjer kako bi se trebale organizirati vjezbe na prvoj godini.

Sto se tice demosa, neki su katastrofalno losi.Recimo, ljudi koji su imali 5 iz Analize I ne znaju dokazati Arhimedov aksiom.Onda mi njih moramo uciti, umjesto da bude vice-versa Mad .Niste ni vi neduzna djecica, ali ovakvo ponasanje studenata je vise nego za osudit.Mozda i jesu za djecji vrtic. Twisted Evil



_________________
Chuck Norris can divide by zero.

I bow before you Veliki Limun, on je kiseo i zut Bow to the left

[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Elementarna matematika 1 i 2 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2, 3  Sljedeće
Stranica 1 / 3.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan