Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
king_oberon Forumaš(ica)
Pridružen/a: 10. 12. 2008. (17:02:03) Postovi: (22)16
|
Postano: 12:56 sub, 14. 3. 2009 Naslov: |
|
|
umn da, ja se nadasve slazem s idejom o bodovanju, tj da oni koji izlazu dobiju vise bodova... :) a mislim da se i clanovi mog tima s time slazu(bas su tu pored mene, hehe, i radimo na tome, uuu, al smo konstruktivni) :) eto, da i ja dadnem glas! ;) pozz!
umn da, ja se nadasve slazem s idejom o bodovanju, tj da oni koji izlazu dobiju vise bodova... a mislim da se i clanovi mog tima s time slazu(bas su tu pored mene, hehe, i radimo na tome, uuu, al smo konstruktivni) eto, da i ja dadnem glas! pozz!
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 17:07 sri, 18. 3. 2009 Naslov: |
|
|
Profesor Baltazar je razmisljao, razmisljao... i dosjetio se!
Evo kako trenutno izgleda plan ocjenjivanja prezentacija. Sami birate koliko ce clanova tima sudjelovati u izlaganju. Oni koji sudjeluju dobivaju 2 boda za dolazak i 10% vise bodova za prezentaciju. Dodavanje bodova pricalicama cini mi se "pedagoskijim" nego oduzimanje bodova sutljivcima :mrgreen:
Svaku odrzanju prezentaciju ocjenjuje publika i nastavnik prema prilozenom obrascu. Prosjecna ocjena dobiva se kao konveksna kombinacija ocjena publike i predavaca, s time da se ocjene publike sve mnoze istim koeficijentom, a ocjena predavaca nekim vecim koeficijentom. Ne iskljucujem mogucnost da je koeficijent publike 0, a predavaca 1 (to cu odluciti na kraju semestra) :mrgreen: :mrgreen:
Druga stvar koja ce ostati netransparentna do kraja semestra bit ce kako prosjecna ocjena utjece na bodove za prezentaciju. Primijenit cu neku rastucu funkciju koju cu vam reci tek kad svi odrze prezentacije :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ideja je da zelim postici odredjenu distribuciju ocjena, a to je dosta tesko s apsolutnom skalom kakva je navedena u pravilima ocjenjivanja. Iduce godine cu pravila napisati tako da za esej, prezentaciju i dolaske dobivate bodove i po tome se napravi rang lista. Gornjih 40% dobiva peticu, iducih 30% cetvorku, iducih 20% trojku i zadnjih 10% dvojku (od onih koji su izvrsili obaveze). Raspodjela mozda nece biti bas ta koju sam napisao.
Pazljivo pogledajte obrazac i prigovorite sto prije ako vam se nesto ne svidja. Argumentirani prigovori imaju vecu sansu biti uvazeni. Do iduceg tjedna pripremit cu upute za pripremu seminara u kojoj cu objasniti ocjenjivanje. Tada stvar postaje sluzbena.
Profesor Baltazar je razmisljao, razmisljao... i dosjetio se!
Evo kako trenutno izgleda plan ocjenjivanja prezentacija. Sami birate koliko ce clanova tima sudjelovati u izlaganju. Oni koji sudjeluju dobivaju 2 boda za dolazak i 10% vise bodova za prezentaciju. Dodavanje bodova pricalicama cini mi se "pedagoskijim" nego oduzimanje bodova sutljivcima
Svaku odrzanju prezentaciju ocjenjuje publika i nastavnik prema prilozenom obrascu. Prosjecna ocjena dobiva se kao konveksna kombinacija ocjena publike i predavaca, s time da se ocjene publike sve mnoze istim koeficijentom, a ocjena predavaca nekim vecim koeficijentom. Ne iskljucujem mogucnost da je koeficijent publike 0, a predavaca 1 (to cu odluciti na kraju semestra)
Druga stvar koja ce ostati netransparentna do kraja semestra bit ce kako prosjecna ocjena utjece na bodove za prezentaciju. Primijenit cu neku rastucu funkciju koju cu vam reci tek kad svi odrze prezentacije
Ideja je da zelim postici odredjenu distribuciju ocjena, a to je dosta tesko s apsolutnom skalom kakva je navedena u pravilima ocjenjivanja. Iduce godine cu pravila napisati tako da za esej, prezentaciju i dolaske dobivate bodove i po tome se napravi rang lista. Gornjih 40% dobiva peticu, iducih 30% cetvorku, iducih 20% trojku i zadnjih 10% dvojku (od onih koji su izvrsili obaveze). Raspodjela mozda nece biti bas ta koju sam napisao.
Pazljivo pogledajte obrazac i prigovorite sto prije ako vam se nesto ne svidja. Argumentirani prigovori imaju vecu sansu biti uvazeni. Do iduceg tjedna pripremit cu upute za pripremu seminara u kojoj cu objasniti ocjenjivanje. Tada stvar postaje sluzbena.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
Description: |
|
Download |
Filename: |
ocjenjivanje.pdf |
Filesize: |
26.85 KB |
Downloaded: |
337 Time(s) |
|
|
[Vrh] |
|
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
|
[Vrh] |
|
chinchi Forumaš(ica)
Pridružen/a: 25. 02. 2005. (00:15:30) Postovi: (B2)16
Spol:
|
Postano: 19:48 sri, 18. 3. 2009 Naslov: |
|
|
ne boj se...kao prvo,mislim da ocjene kolega nece imat ipak toliku tezinu :)...kao drugo,mislim da je velika vecina nasih kolega sposobna fer ocijeniti druge,a da se bas i dogodi da neka vrlo losa prezentacija dobije sve izvrsne ocjene ili obratno,kako je rekao krcko,sam ce onda na kraju realno ocjeniti a koeficijent publike ce biti 0 :)
ne boj se...kao prvo,mislim da ocjene kolega nece imat ipak toliku tezinu ...kao drugo,mislim da je velika vecina nasih kolega sposobna fer ocijeniti druge,a da se bas i dogodi da neka vrlo losa prezentacija dobije sve izvrsne ocjene ili obratno,kako je rekao krcko,sam ce onda na kraju realno ocjeniti a koeficijent publike ce biti 0
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 21:49 sri, 18. 3. 2009 Naslov: |
|
|
Zapravo mislim da je vrlo tesko "realno" ocijeniti prezentaciju od 15 minuta. Sigurno ce neke prezentacije biti bolje, druge losije, ali nema tu nekih apsolutnih kriterija. Meni se cini da ce prosjecna ocjena publike biti realna - tko uspije zabaviti 100-tinjak studenata dobro prezentiranom temom dobit ce puno petica. Ako se dogodi da sve prezentacije dobiju samo petice ili da dobre prezetacije masovno dobiju lose ocjene mogu spasiti stvar podebljavanjem koeficijenta nastavnika. Iskreno se nadam da to nece biti potrebno (u suprotnom sljedece godine necu pitati publiku).
Ne morate se bojati davati ocjene koje smatrate prikladnim. Kao prvo, tko odradi sve obaveze sigurno prolazi. Drugo, velika vecina ce imati petice i cetvorke. Sve one nedorecenosti ostavio sam zato da na kraju mogu porihtati distribuciju ocjena. Pritom cu paziti da porihtavanje bude posteno - koeficijenti publike i nastavnika bit ce isti za sve timove i funkcija koja prosjecnu ocjenu pretvara u bodove bit ce rastuca. Prevedeno na hrvatski, tko dobije vise ocjene imat ce vise bodova za prezentaciju.
Zapravo mislim da je vrlo tesko "realno" ocijeniti prezentaciju od 15 minuta. Sigurno ce neke prezentacije biti bolje, druge losije, ali nema tu nekih apsolutnih kriterija. Meni se cini da ce prosjecna ocjena publike biti realna - tko uspije zabaviti 100-tinjak studenata dobro prezentiranom temom dobit ce puno petica. Ako se dogodi da sve prezentacije dobiju samo petice ili da dobre prezetacije masovno dobiju lose ocjene mogu spasiti stvar podebljavanjem koeficijenta nastavnika. Iskreno se nadam da to nece biti potrebno (u suprotnom sljedece godine necu pitati publiku).
Ne morate se bojati davati ocjene koje smatrate prikladnim. Kao prvo, tko odradi sve obaveze sigurno prolazi. Drugo, velika vecina ce imati petice i cetvorke. Sve one nedorecenosti ostavio sam zato da na kraju mogu porihtati distribuciju ocjena. Pritom cu paziti da porihtavanje bude posteno - koeficijenti publike i nastavnika bit ce isti za sve timove i funkcija koja prosjecnu ocjenu pretvara u bodove bit ce rastuca. Prevedeno na hrvatski, tko dobije vise ocjene imat ce vise bodova za prezentaciju.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
|