Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 21:19 uto, 9. 6. 2009 Naslov: nastavni problemi s C-om |
|
|
[b]splitano s teme "Stringovi"[/b]
[quote="Bubba"]
[quote]Da je [tt]scanf[/tt] uzasna funkcija s gazilion mana stoji, medjutim, sigurnost scanf-a je ipak deliktano pitanje.[/quote]Pa to i jeste sporno.
Vrijedi li uciti ljude scanf(); bez i grama detalja? Stvarno, spominjete li na predavanjima/vjezbama uopce ovakve stvari? Skrece li se ljudima paznaj na to?
Lijepo je bubati algoritme, preskakati zabe i jos sto stvari, ali to su trice i kucine koje malo kvalitetniji Google bot moze pokrawlati za 15 mikrosekundi. Napisati *kvalitetan* C program je... well, da ne ispadnem pomahnitao, ali skoro "umjetnost". [/quote]
a jooooj. gdje bi dosao da im objasnjavam jos probleme sa scanf-om, buffer i stack overflowe. (pokusao jednom, ali mi se ucinilo da nista ne razume)
ja im kazem da postoje i pametniji programski jezici od C-a
koje ce uciti kasnije i u kojima ce pisati svoje aplikacije
te da ce im C trebati jedino za sistemske stvari
zasto se C uci na prvoj godini ne pitaj mene. ja to ne smatram dobrom idejom. previse je blizak stroju.
ja bi bio najsretniji kad bi se na prvoj godini predavao python
splitano s teme "Stringovi"
Bubba (napisa): |
Citat: | Da je scanf uzasna funkcija s gazilion mana stoji, medjutim, sigurnost scanf-a je ipak deliktano pitanje. | Pa to i jeste sporno.
Vrijedi li uciti ljude scanf(); bez i grama detalja? Stvarno, spominjete li na predavanjima/vjezbama uopce ovakve stvari? Skrece li se ljudima paznaj na to?
Lijepo je bubati algoritme, preskakati zabe i jos sto stvari, ali to su trice i kucine koje malo kvalitetniji Google bot moze pokrawlati za 15 mikrosekundi. Napisati *kvalitetan* C program je... well, da ne ispadnem pomahnitao, ali skoro "umjetnost". |
a jooooj. gdje bi dosao da im objasnjavam jos probleme sa scanf-om, buffer i stack overflowe. (pokusao jednom, ali mi se ucinilo da nista ne razume)
ja im kazem da postoje i pametniji programski jezici od C-a
koje ce uciti kasnije i u kojima ce pisati svoje aplikacije
te da ce im C trebati jedino za sistemske stvari
zasto se C uci na prvoj godini ne pitaj mene. ja to ne smatram dobrom idejom. previse je blizak stroju.
ja bi bio najsretniji kad bi se na prvoj godini predavao python
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
Zadnja promjena: GauSs_; 22:25 uto, 9. 6. 2009; ukupno mijenjano 2 put/a.
|
|
[Vrh] |
|
Bubba Forumaš s poteškoćama u pisanju
Pridružen/a: 17. 11. 2006. (18:09:12) Postovi: (53)16
Spol:
|
Postano: 21:34 uto, 9. 6. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"]a jooooj. gdje bi dosao da im objasnjavam jos probleme sa scanf-om, buffer i stack overflowe.[/quote]Ovo nije personalizirani linc na lik i djelo individualnog asistenta na fakultetu, daleko bilo. Nadam se da se nitko, pa ni ti, nisi nasao prozvan zbog bilo cega (iako se mozda tako doimalo na prvu).
Moje pitanje je zapravo bio generalni RFC - postoji li uopce inicijativa za minorne modifikacije programa koje bi uvelike povecale kvalitetu daljnjeg shvatjanja programiranja u C-u? Ipak se isti provlaci najmanje do 3. godine (mreze racunala, kojeg osobno smatram najbolje "pogodjenim" racunalnim predmetom na fakultetu; vjecna slava onome tko je dao inicijativu za takvo sto, jos da izbace onaj nepotrebni HTML/CSS drek i nastave tuci po threadovima i/ili implementacijom nekog C SQL API-ja, ponovno bih ga slusao svake godine!)...
[quote]ja im kazem da postoje i pametniji programski jezici od C-a
koje ce uciti kasnije i u kojima ce pisati svoje aplikacije
te da ce im C trebati jedino za sistemske stvari[/quote]Ne vidim zasto bi hipoteza "C ce im trebati jedino za sistemske stvari" bila nuzno losa...
[quote]zasto se C uci na prvoj godini ne pitaj mene. ja to ne smatram dobrom idejom. previse je blizak stroju.[/quote]Ne bih ga cak toliko nazvao "bliskim stroju" koliko je memorijski zahtijevan. To mu je vjerojatno i najveca "boljka" (iako bih ja to nazvao vrlinom) pred pomodarskim objektno orjentiranim jezicima.
[quote]ja bi bio najsretniji kad bi se na prvoj godini predavao python[/quote]Vjerojatno bi takvo sto informaticko pedagoski bilo lose. C je *mocan* jezik a 3 semestra (UUR, C, SPA) uz 4 sata tjedno je vise nego dovoljno da se ljude nauci solidnom programiranju u njemu. I to po mogucnosti svrsishodnom ([i]zmije i zabe[/i], sorry, to nisu, opet se vracam na Mreze i njezin genijalan koncept, sto po predavanjima/vjezbama, sto po zadacama).
Kasnije se ljudi slodobno mogu preorijentirati na skriptne jezike i slicno. I to prilicno bezbolno. Obrnuto - jako tesko.
GauSs_ (napisa): | a jooooj. gdje bi dosao da im objasnjavam jos probleme sa scanf-om, buffer i stack overflowe. | Ovo nije personalizirani linc na lik i djelo individualnog asistenta na fakultetu, daleko bilo. Nadam se da se nitko, pa ni ti, nisi nasao prozvan zbog bilo cega (iako se mozda tako doimalo na prvu).
Moje pitanje je zapravo bio generalni RFC - postoji li uopce inicijativa za minorne modifikacije programa koje bi uvelike povecale kvalitetu daljnjeg shvatjanja programiranja u C-u? Ipak se isti provlaci najmanje do 3. godine (mreze racunala, kojeg osobno smatram najbolje "pogodjenim" racunalnim predmetom na fakultetu; vjecna slava onome tko je dao inicijativu za takvo sto, jos da izbace onaj nepotrebni HTML/CSS drek i nastave tuci po threadovima i/ili implementacijom nekog C SQL API-ja, ponovno bih ga slusao svake godine!)...
Citat: | ja im kazem da postoje i pametniji programski jezici od C-a
koje ce uciti kasnije i u kojima ce pisati svoje aplikacije
te da ce im C trebati jedino za sistemske stvari | Ne vidim zasto bi hipoteza "C ce im trebati jedino za sistemske stvari" bila nuzno losa...
Citat: | zasto se C uci na prvoj godini ne pitaj mene. ja to ne smatram dobrom idejom. previse je blizak stroju. | Ne bih ga cak toliko nazvao "bliskim stroju" koliko je memorijski zahtijevan. To mu je vjerojatno i najveca "boljka" (iako bih ja to nazvao vrlinom) pred pomodarskim objektno orjentiranim jezicima.
Citat: | ja bi bio najsretniji kad bi se na prvoj godini predavao python | Vjerojatno bi takvo sto informaticko pedagoski bilo lose. C je *mocan* jezik a 3 semestra (UUR, C, SPA) uz 4 sata tjedno je vise nego dovoljno da se ljude nauci solidnom programiranju u njemu. I to po mogucnosti svrsishodnom (zmije i zabe, sorry, to nisu, opet se vracam na Mreze i njezin genijalan koncept, sto po predavanjima/vjezbama, sto po zadacama).
Kasnije se ljudi slodobno mogu preorijentirati na skriptne jezike i slicno. I to prilicno bezbolno. Obrnuto - jako tesko.
_________________ Biolozi misle da su kemičari. Kemičari misle da su fizičari. Fizičari misle da su bogovi. A Bog misli da je matematičar...
§ http://math2.ath.cx §
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 21:53 uto, 9. 6. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="Bubba"][quote="GauSs_"]a jooooj. gdje bi dosao da im objasnjavam jos probleme sa scanf-om, buffer i stack overflowe.[/quote]Ovo nije personalizirani linc na lik i djelo individualnog asistenta na fakultetu, daleko bilo. Nadam se da se nitko, pa ni ti, nisi nasao prozvan zbog bilo cega (iako se mozda tako doimalo na prvu).
Moje pitanje je zapravo bio generalni RFC - postoji li uopce inicijativa za minorne modifikacije programa koje bi uvelike povecale kvalitetu daljnjeg shvatjanja programiranja u C-u? Ipak se isti provlaci najmanje do 3. godine (mreze racunala, kojeg osobno smatram najbolje "pogodjenim" racunalnim predmetom na fakultetu; vjecna slava onome tko je dao inicijativu za takvo sto, jos da izbace onaj nepotrebni HTML/CSS drek i nastave tuci po threadovima i/ili implementacijom nekog C SQL API-ja, ponovno bih ga slusao svake godine!)...
[/quote]
problem je sto studenti ne znaju razmisljat algoritamski i sto se na to vecina vremena potrosi, poslije je tesko objasniti neke ozbiljnije stvari vezane uz C.
takodjer, C zahtijeva dobro poznavanje racunala (memory layout, registre, procesore), a takvo znanje nasi studenti nemaju na prvoj godini. mozda bi bilo dobro da se C (kao zaseban kolegij) drzi nakon gradje racunala
[quote="Bubba"]
[quote]zasto se C uci na prvoj godini ne pitaj mene. ja to ne smatram dobrom idejom. previse je blizak stroju.[/quote]Ne bih ga cak toliko nazvao "bliskim stroju" koliko je memorijski zahtijevan. To mu je vjerojatno i najveca "boljka" (iako bih ja to nazvao vrlinom) pred pomodarskim objektno orjentiranim jezicima.
[/quote]
mislim da nije stvar objektne orjentiranosti koliko garbage collectora. to je ono od cega bi oni u pocetku profitirali. naucili bi razmisljat algoritamski, rjesavat problem, a onda udri po stroju
[quote="Bubba"]
[quote]ja bi bio najsretniji kad bi se na prvoj godini predavao python[/quote]Vjerojatno bi takvo sto informaticko pedagoski bilo lose. C je *mocan* jezik a 3 semestra (UUR, C, SPA) uz 4 sata tjedno je vise nego dovoljno da se ljude nauci solidnom programiranju u njemu. I to po mogucnosti svrsishodnom ([i]zmije i zabe[/i], sorry, to nisu, opet se vracam na Mreze i njezin genijalan koncept, sto po predavanjima/vjezbama, sto po zadacama).
Kasnije se ljudi slodobno mogu preorijentirati na skriptne jezike i slicno. I to prilicno bezbolno. Obrnuto - jako tesko.[/quote]
dio u kojem kazes da je dovoljno, a ja mislim da nije, obrazlozio sam gore.
sto se tice [i]zaba[/i] i slicnog, moje je misljenje da bi te faks trebao uciti zasto nesto funkcionira tako kako funkcionira i kako to tocno funkcionira, a pripravnicki poslu. zabe, i slicni zadaci, su dobra mozgalica za razviti algoritamski nacin razmisljanja
Bubba (napisa): | GauSs_ (napisa): | a jooooj. gdje bi dosao da im objasnjavam jos probleme sa scanf-om, buffer i stack overflowe. | Ovo nije personalizirani linc na lik i djelo individualnog asistenta na fakultetu, daleko bilo. Nadam se da se nitko, pa ni ti, nisi nasao prozvan zbog bilo cega (iako se mozda tako doimalo na prvu).
Moje pitanje je zapravo bio generalni RFC - postoji li uopce inicijativa za minorne modifikacije programa koje bi uvelike povecale kvalitetu daljnjeg shvatjanja programiranja u C-u? Ipak se isti provlaci najmanje do 3. godine (mreze racunala, kojeg osobno smatram najbolje "pogodjenim" racunalnim predmetom na fakultetu; vjecna slava onome tko je dao inicijativu za takvo sto, jos da izbace onaj nepotrebni HTML/CSS drek i nastave tuci po threadovima i/ili implementacijom nekog C SQL API-ja, ponovno bih ga slusao svake godine!)...
|
problem je sto studenti ne znaju razmisljat algoritamski i sto se na to vecina vremena potrosi, poslije je tesko objasniti neke ozbiljnije stvari vezane uz C.
takodjer, C zahtijeva dobro poznavanje racunala (memory layout, registre, procesore), a takvo znanje nasi studenti nemaju na prvoj godini. mozda bi bilo dobro da se C (kao zaseban kolegij) drzi nakon gradje racunala
Bubba (napisa): |
Citat: | zasto se C uci na prvoj godini ne pitaj mene. ja to ne smatram dobrom idejom. previse je blizak stroju. | Ne bih ga cak toliko nazvao "bliskim stroju" koliko je memorijski zahtijevan. To mu je vjerojatno i najveca "boljka" (iako bih ja to nazvao vrlinom) pred pomodarskim objektno orjentiranim jezicima.
|
mislim da nije stvar objektne orjentiranosti koliko garbage collectora. to je ono od cega bi oni u pocetku profitirali. naucili bi razmisljat algoritamski, rjesavat problem, a onda udri po stroju
Bubba (napisa): |
Citat: | ja bi bio najsretniji kad bi se na prvoj godini predavao python | Vjerojatno bi takvo sto informaticko pedagoski bilo lose. C je *mocan* jezik a 3 semestra (UUR, C, SPA) uz 4 sata tjedno je vise nego dovoljno da se ljude nauci solidnom programiranju u njemu. I to po mogucnosti svrsishodnom (zmije i zabe, sorry, to nisu, opet se vracam na Mreze i njezin genijalan koncept, sto po predavanjima/vjezbama, sto po zadacama).
Kasnije se ljudi slodobno mogu preorijentirati na skriptne jezike i slicno. I to prilicno bezbolno. Obrnuto - jako tesko. |
dio u kojem kazes da je dovoljno, a ja mislim da nije, obrazlozio sam gore.
sto se tice zaba i slicnog, moje je misljenje da bi te faks trebao uciti zasto nesto funkcionira tako kako funkcionira i kako to tocno funkcionira, a pripravnicki poslu. zabe, i slicni zadaci, su dobra mozgalica za razviti algoritamski nacin razmisljanja
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
Bubba Forumaš s poteškoćama u pisanju
Pridružen/a: 17. 11. 2006. (18:09:12) Postovi: (53)16
Spol:
|
Postano: 22:39 uto, 9. 6. 2009 Naslov: Nastavni problemi s c-om 2 |
|
|
[quote="GauSs_"]problem je sto studenti ne znaju razmisljat algoritamski i sto se na to vecina vremena potrosi, poslije je tesko objasniti neke ozbiljnije stvari vezane uz C.[/quote]Ok, inzinjerski pristup programiranju mozda jest a priori problematican, ali hej, to su ljudi od 18 - 19 - 20 godina, pa se neka ozbiljnost i moc razumijevanja ipak podrazumijeva.
Druga je stvar lijenost i nezainteresiranost, ali...
[quote]takodjer, C zahtijeva dobro poznavanje racunala (memory layout, registre, procesore), a takvo znanje nasi studenti nemaju na prvoj godini.[/quote]Ha?
Mi pricamo o istom jeziku? Ako iskljucimo uplitanje inline assemblyja, ne vidim zasto bi osoba x koja programira u C-u uopce morala biti svjesna arhitekture pod kojom radi (sto se pogotovo odosni na pocetnicki nivo), a kamo li njezine specifikacije? Pa cak niti [i]endianess[/i] kao takav ne predstavlja relevantni C koncept (barem sto se tice jezika per se), pogotovo od C99.
Dakle, uz zanemarivanje maksimalne portabilnosti i pretpostavkom da se ne koristi inline assembly, sto se bitno ocekuje od studenta da zna o arhitekturi pod kojom programira?
[quote]mozda bi bilo dobro da se C (kao zaseban kolegij) drzi nakon gradje racunala[/quote]Da, ali onda bi gradja morala biti kolegi 1. semestra, a ne izborni 3., zar ne?
[quote]sto se tice [i]zaba[/i] i slicnog, moje je misljenje da bi te faks trebao uciti zasto nesto funkcionira tako kako funkcionira i kako to tocno funkcionira, a pripravnicki poslu. zabe, i slicni zadaci, su dobra mozgalica za razviti algoritamski nacin razmisljanja[/quote]A zasto se onda 90% kolokvija sastoji od "mozgalica", a vrlo mali dio se odnosi na to kako stvari zaista rade?
[size=7]Edit: ovo treba prebaciti, pisao sam reply prije intervencije[/size]
GauSs_ (napisa): | problem je sto studenti ne znaju razmisljat algoritamski i sto se na to vecina vremena potrosi, poslije je tesko objasniti neke ozbiljnije stvari vezane uz C. | Ok, inzinjerski pristup programiranju mozda jest a priori problematican, ali hej, to su ljudi od 18 - 19 - 20 godina, pa se neka ozbiljnost i moc razumijevanja ipak podrazumijeva.
Druga je stvar lijenost i nezainteresiranost, ali...
Citat: | takodjer, C zahtijeva dobro poznavanje racunala (memory layout, registre, procesore), a takvo znanje nasi studenti nemaju na prvoj godini. | Ha?
Mi pricamo o istom jeziku? Ako iskljucimo uplitanje inline assemblyja, ne vidim zasto bi osoba x koja programira u C-u uopce morala biti svjesna arhitekture pod kojom radi (sto se pogotovo odosni na pocetnicki nivo), a kamo li njezine specifikacije? Pa cak niti endianess kao takav ne predstavlja relevantni C koncept (barem sto se tice jezika per se), pogotovo od C99.
Dakle, uz zanemarivanje maksimalne portabilnosti i pretpostavkom da se ne koristi inline assembly, sto se bitno ocekuje od studenta da zna o arhitekturi pod kojom programira?
Citat: | mozda bi bilo dobro da se C (kao zaseban kolegij) drzi nakon gradje racunala | Da, ali onda bi gradja morala biti kolegi 1. semestra, a ne izborni 3., zar ne?
Citat: | sto se tice zaba i slicnog, moje je misljenje da bi te faks trebao uciti zasto nesto funkcionira tako kako funkcionira i kako to tocno funkcionira, a pripravnicki poslu. zabe, i slicni zadaci, su dobra mozgalica za razviti algoritamski nacin razmisljanja | A zasto se onda 90% kolokvija sastoji od "mozgalica", a vrlo mali dio se odnosi na to kako stvari zaista rade?
Edit: ovo treba prebaciti, pisao sam reply prije intervencije
_________________ Biolozi misle da su kemičari. Kemičari misle da su fizičari. Fizičari misle da su bogovi. A Bog misli da je matematičar...
§ http://math2.ath.cx §
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 23:26 uto, 9. 6. 2009 Naslov: Re: Nastavni problemi s c-om 2 |
|
|
[quote="Bubba"][quote]takodjer, C zahtijeva dobro poznavanje racunala (memory layout, registre, procesore), a takvo znanje nasi studenti nemaju na prvoj godini.[/quote]Ha?
Mi pricamo o istom jeziku? Ako iskljucimo uplitanje inline assemblyja, ne vidim zasto bi osoba x koja programira u C-u uopce morala biti svjesna arhitekture pod kojom radi (sto se pogotovo odosni na pocetnicki nivo), a kamo li njezine specifikacije? Pa cak niti [i]endianess[/i] kao takav ne predstavlja relevantni C koncept (barem sto se tice jezika per se), pogotovo od C99.
Dakle, uz zanemarivanje maksimalne portabilnosti i pretpostavkom da se ne koristi inline assembly, sto se bitno ocekuje od studenta da zna o arhitekturi pod kojom programira?
[/quote]
procesor - duljina rijeci (pokazivaca), little/big endian
memory layout, registri - debugiranje sa gdb-om, buffer/stack overflow
C99 ne mozemo predavati jer jos ne postoji kompajler koji ga u potpunosti podrzava, a i lakse je preci sa C89 na C++ buduci da je podskup
[quote="Bubba"]
[quote]mozda bi bilo dobro da se C (kao zaseban kolegij) drzi nakon gradje racunala[/quote]Da, ali onda bi gradja morala biti kolegi 1. semestra, a ne izborni 3., zar ne?
[/quote]
Da se uce na Pythonu prvu godinu (a Python je generacijama ispred C-a) ne bi bilo potrebe za ranijom gradjom
[quote="Bubba"]
[quote]sto se tice [i]zaba[/i] i slicnog, moje je misljenje da bi te faks trebao uciti zasto nesto funkcionira tako kako funkcionira i kako to tocno funkcionira, a pripravnicki poslu. zabe, i slicni zadaci, su dobra mozgalica za razviti algoritamski nacin razmisljanja[/quote]A zasto se onda 90% kolokvija sastoji od "mozgalica", a vrlo mali dio se odnosi na to kako stvari zaista rade?
[/quote]
zato sto se pokusava razviti odredjeni smisao za programiranje, a ne savladati odredjeni jezik. Vjeruj mi da se ne da puno C-a napravati na prvoj godini. Ima nekoliko studenata koji bi taj C radili i savladali poprilicno dobro, ali njih je po mojoj procjeni maksimalno 15%. Konzultacije su uvijek dostupne i ako te zanima vise trebas pitati.
Ok, ono sto se napravi trebalo bi se napraviti ispravno, znaci bez "%s"-a.
Bubba (napisa): | Citat: | takodjer, C zahtijeva dobro poznavanje racunala (memory layout, registre, procesore), a takvo znanje nasi studenti nemaju na prvoj godini. | Ha?
Mi pricamo o istom jeziku? Ako iskljucimo uplitanje inline assemblyja, ne vidim zasto bi osoba x koja programira u C-u uopce morala biti svjesna arhitekture pod kojom radi (sto se pogotovo odosni na pocetnicki nivo), a kamo li njezine specifikacije? Pa cak niti endianess kao takav ne predstavlja relevantni C koncept (barem sto se tice jezika per se), pogotovo od C99.
Dakle, uz zanemarivanje maksimalne portabilnosti i pretpostavkom da se ne koristi inline assembly, sto se bitno ocekuje od studenta da zna o arhitekturi pod kojom programira?
|
procesor - duljina rijeci (pokazivaca), little/big endian
memory layout, registri - debugiranje sa gdb-om, buffer/stack overflow
C99 ne mozemo predavati jer jos ne postoji kompajler koji ga u potpunosti podrzava, a i lakse je preci sa C89 na C++ buduci da je podskup
Bubba (napisa): |
Citat: | mozda bi bilo dobro da se C (kao zaseban kolegij) drzi nakon gradje racunala | Da, ali onda bi gradja morala biti kolegi 1. semestra, a ne izborni 3., zar ne?
|
Da se uce na Pythonu prvu godinu (a Python je generacijama ispred C-a) ne bi bilo potrebe za ranijom gradjom
Bubba (napisa): |
Citat: | sto se tice zaba i slicnog, moje je misljenje da bi te faks trebao uciti zasto nesto funkcionira tako kako funkcionira i kako to tocno funkcionira, a pripravnicki poslu. zabe, i slicni zadaci, su dobra mozgalica za razviti algoritamski nacin razmisljanja | A zasto se onda 90% kolokvija sastoji od "mozgalica", a vrlo mali dio se odnosi na to kako stvari zaista rade?
|
zato sto se pokusava razviti odredjeni smisao za programiranje, a ne savladati odredjeni jezik. Vjeruj mi da se ne da puno C-a napravati na prvoj godini. Ima nekoliko studenata koji bi taj C radili i savladali poprilicno dobro, ali njih je po mojoj procjeni maksimalno 15%. Konzultacije su uvijek dostupne i ako te zanima vise trebas pitati.
Ok, ono sto se napravi trebalo bi se napraviti ispravno, znaci bez "%s"-a.
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
venovako Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 11. 2002. (22:46:38) Postovi: (2F9)16
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 23:29 uto, 9. 6. 2009 Naslov: Re: Nastavni problemi s c-om 2 |
|
|
[quote="venovako"][quote="Bubba"]Dakle, uz zanemarivanje maksimalne portabilnosti i pretpostavkom da se ne koristi inline assembly, sto se bitno ocekuje od studenta da zna o arhitekturi pod kojom programira?[/quote]
Evo ilustracije:
Ako netko ne zna npr. alignment zahtjeve pojedinih tipova podataka na ciljanim platformama, tad ce se njegove stukture veselo raspadati pri pokusaju prijenosa s jedne platforme na drugu (da ne spominjem razbacivanje memorijom i sl.)
Student bi trebao znati koji problemi postoje, ne partikularna rjesenja istih (tome sluzi Web).
U tom smislu slazem se s GauSs_om da bi programiranju morao predhoditi kurs "hardveraja" (tj. sistemskih stvari in general).[/quote]
mozda ne programiranju, jer s nekim jezicima te nije briga sto je ispod (Pyton, Haskell, ...), koliko C-u
venovako (napisa): | Bubba (napisa): | Dakle, uz zanemarivanje maksimalne portabilnosti i pretpostavkom da se ne koristi inline assembly, sto se bitno ocekuje od studenta da zna o arhitekturi pod kojom programira? |
Evo ilustracije:
Ako netko ne zna npr. alignment zahtjeve pojedinih tipova podataka na ciljanim platformama, tad ce se njegove stukture veselo raspadati pri pokusaju prijenosa s jedne platforme na drugu (da ne spominjem razbacivanje memorijom i sl.)
Student bi trebao znati koji problemi postoje, ne partikularna rjesenja istih (tome sluzi Web).
U tom smislu slazem se s GauSs_om da bi programiranju morao predhoditi kurs "hardveraja" (tj. sistemskih stvari in general). |
mozda ne programiranju, jer s nekim jezicima te nije briga sto je ispod (Pyton, Haskell, ...), koliko C-u
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
|