Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Uskoro državne mature a 50% studenata otpalo....
Idite na 1, 2, 3, 4  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Neno
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 02. 2008. (20:03:15)
Postovi: (98)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-33 = 19 - 52
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 12:42 čet, 12. 3. 2009    Naslov: Uskoro državne mature a 50% studenata otpalo.... Citirajte i odgovorite

Vidim da nas je na vježbama iz matematike, a na matematičkom faksu, 50% početnog stanja. Za samo 5 mjeseci. :shock:
Pa dobro, gdje je 50% studenata :o
Ako je za 1 ispit (razredbeni), otpalo 50 % studenata, koliko će onda otpasti za 4 ispita (državne mature) :?
Što li se misli postići sa tako velikim brojem ispita na državnoj maturi? Dosada je trebalo znati 1 predmet, matematiku, a ubuduće 4 predmeta: hrvatski, engleski, izborni predmet, matematiku.
Napišite svoje mišljenje (bez prostačenja!).
Vidim da nas je na vježbama iz matematike, a na matematičkom faksu, 50% početnog stanja. Za samo 5 mjeseci. Shocked
Pa dobro, gdje je 50% studenata Surprised
Ako je za 1 ispit (razredbeni), otpalo 50 % studenata, koliko će onda otpasti za 4 ispita (državne mature) Confused
Što li se misli postići sa tako velikim brojem ispita na državnoj maturi? Dosada je trebalo znati 1 predmet, matematiku, a ubuduće 4 predmeta: hrvatski, engleski, izborni predmet, matematiku.
Napišite svoje mišljenje (bez prostačenja!).


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 14:31 čet, 12. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mozda sam se probudio u nekom paralelnom svemiru, ali do jucer stvari su stajale ovako:
-ovo je forum PMF-Matematickog odjela
-kod nas se ne polaze matura
-studenti dolaze na predavanja i vjezbe i jedino sto polazu su ispiti
-srednjoskolci koji zele postati studenti do nedavno su morali polagati razredbeni ispit
-razredbeni ispit je ukljucivao matematiku, fiziku i informatiku i "prolaznost" (u smislu prelazenja praga) bila je oko 90%
-upisat su se mogli svi koji su presli prag ali je to cinilo samo oko pola kandidata, a druga polovica odlazila je na FER i drugdje

Sad bih mogao nastaviti o tome kako je uvjet za upis zavrsena srednja skola i da se netko tko u tom smislu nije "naucio" hrvatski i sve ostale predmete nije ni do sada mogao upisati, ali necu. Nadam se da se nista od toga sto napisao nece smatrati prostacenjem u ovom svemiru.
Mozda sam se probudio u nekom paralelnom svemiru, ali do jucer stvari su stajale ovako:
-ovo je forum PMF-Matematickog odjela
-kod nas se ne polaze matura
-studenti dolaze na predavanja i vjezbe i jedino sto polazu su ispiti
-srednjoskolci koji zele postati studenti do nedavno su morali polagati razredbeni ispit
-razredbeni ispit je ukljucivao matematiku, fiziku i informatiku i "prolaznost" (u smislu prelazenja praga) bila je oko 90%
-upisat su se mogli svi koji su presli prag ali je to cinilo samo oko pola kandidata, a druga polovica odlazila je na FER i drugdje

Sad bih mogao nastaviti o tome kako je uvjet za upis zavrsena srednja skola i da se netko tko u tom smislu nije "naucio" hrvatski i sve ostale predmete nije ni do sada mogao upisati, ali necu. Nadam se da se nista od toga sto napisao nece smatrati prostacenjem u ovom svemiru.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Lafiel
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 09. 2007. (09:56:59)
Postovi: (153)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
27 = 51 - 24

PostPostano: 18:45 pet, 13. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Jab' rado dala svoj obol, ali ne razumijem što je autor topica htio reći. :?
Jab' rado dala svoj obol, ali ne razumijem što je autor topica htio reći. Confused



_________________
Weit von hier fällt Gold von den Sternen
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Neno
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 02. 2008. (20:03:15)
Postovi: (98)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-33 = 19 - 52
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 6:52 sub, 14. 3. 2009    Naslov: Uskoro državne mature Citirajte i odgovorite

Htio sam reći
a) možda su se umorili od preopterećenja iz srednje škole i zato posustali. Umor nije izmišljeni pojam nego normalna fiziološka reakcija. Kolegij, Fiziologija sa osnovama anatomije, se uči na Medicinskom, Stomatološkom i Farmaceutskom faksu
b) možda će neki nastavnik reći da dolaze sa nedovoljnim predznanjem matematike iz srednje škole. Možda je tako, ali, onda neka, naprimjer, bude u zadnjem razredu s.š. tjedno 8 sati matematike. To je prava satnica za stjecanje vještine rješavanja zadataka!
A hrvatski, engleski i izborni predmet neka odgovaraju svojim nastavnicima u redovnom školovanju. Što sada trebaju još ići na neke dodatne provjere? I dekoncetrirati se i odvraćati si pažnju sa primarnog i najvažnijeg predmeta. Pa na matematičkom faksu treba znati matematiku, deriviranje, integriranje, logiku, algebru, analizu, geometriju....... A to mogu znati samo kroz "psihički" uvod u matematiku, što bi se postiglo u zadnjem razredu s.š. sa tjedno 8 sati matematike. Pa nebi "fizički" uvod u matematiku završavao svake godine u ožujku, sa minus 25% kolegica i 25% kolega.
Htio sam reći
a) možda su se umorili od preopterećenja iz srednje škole i zato posustali. Umor nije izmišljeni pojam nego normalna fiziološka reakcija. Kolegij, Fiziologija sa osnovama anatomije, se uči na Medicinskom, Stomatološkom i Farmaceutskom faksu
b) možda će neki nastavnik reći da dolaze sa nedovoljnim predznanjem matematike iz srednje škole. Možda je tako, ali, onda neka, naprimjer, bude u zadnjem razredu s.š. tjedno 8 sati matematike. To je prava satnica za stjecanje vještine rješavanja zadataka!
A hrvatski, engleski i izborni predmet neka odgovaraju svojim nastavnicima u redovnom školovanju. Što sada trebaju još ići na neke dodatne provjere? I dekoncetrirati se i odvraćati si pažnju sa primarnog i najvažnijeg predmeta. Pa na matematičkom faksu treba znati matematiku, deriviranje, integriranje, logiku, algebru, analizu, geometriju....... A to mogu znati samo kroz "psihički" uvod u matematiku, što bi se postiglo u zadnjem razredu s.š. sa tjedno 8 sati matematike. Pa nebi "fizički" uvod u matematiku završavao svake godine u ožujku, sa minus 25% kolegica i 25% kolega.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 9:00 sub, 14. 3. 2009    Naslov: Re: Uskoro državne mature Citirajte i odgovorite

I dalje smo na razlicitim valnim duljinama :-s

[quote="Neno"]Htio sam reći
a) možda su se umorili od preopterećenja iz srednje škole i zato posustali.[/quote]

Tko se umorio i posustao?


[quote="Neno"]
b) možda će neki nastavnik reći da dolaze sa nedovoljnim predznanjem matematike iz srednje škole. Možda je tako, ali, onda neka, naprimjer, bude u zadnjem razredu s.š. tjedno 8 sati matematike. To je prava satnica za stjecanje vještine rješavanja zadataka!
A hrvatski, engleski i izborni predmet neka odgovaraju svojim nastavnicima u redovnom školovanju. Što sada trebaju još ići na neke dodatne provjere? I dekoncetrirati se i odvraćati si pažnju sa primarnog i najvažnijeg predmeta.[/quote]

Tko ide na dodatne provjere?

Nas cijeli studij dizajniran je tako da ne pretpostavlja neka velika predznanja iz matematike. Postoje uvodni kolegiji kao sto su Elementarne matematike i Uvod u matematiku koji "pokrivaju" skoro sve bitno. Ne bi bilo dobro da studenti sadrzaje koji se tamo rade prvi puta cuju na faksu, ali mislim da se krzo te kolegije sasvim dobro ujednaci predznanje potrebno za pracenje ostalih uvodnih kolegija kao MA i LA.

Predznanja koja se zaista pretpostavljaju su hrvatski i engleski. Tko ne nauci citati, pisati i govoriti tesko ce zavrsiti matematiku. Na visim godinama skoro sva literatura je na engleskom, a realno gledajuci uz satnicu koju se dobije na faksu ne stigne se nista nauciti. Osim toga najvise problema imaju studenti koji dolaze sa slabim predznanjem iz informatike, tj. koji u srednjoj skoli nisu naucili programirati.


[quote="Neno"]Pa na matematičkom faksu treba znati matematiku, deriviranje, integriranje, logiku, algebru, analizu, geometriju.......
[/quote]

Apsolutno se ne pretpostavlja da srednjoskolci koji upisuju faks od ranije nauce deriviranje i integriranje itd.

[quote="Neno"]A to mogu znati samo kroz "psihički" uvod u matematiku, što bi se postiglo u zadnjem razredu s.š. sa tjedno 8 sati matematike. Pa nebi "fizički" uvod u matematiku završavao svake godine u ožujku, sa minus 25% kolegica i 25% kolega.[/quote]

Kakakv fizicki uvod u matematiku? Gdje ima 25% kolega i kolegica manje?

Btw, ako se broj kolega i kolegica svaki smanji za 25%, ukupan broj studenata takodjer se smanjio za 25%, a ne za 50% kako pise u prvom postu :)
I dalje smo na razlicitim valnim duljinama Eh?

Neno (napisa):
Htio sam reći
a) možda su se umorili od preopterećenja iz srednje škole i zato posustali.


Tko se umorio i posustao?


Neno (napisa):

b) možda će neki nastavnik reći da dolaze sa nedovoljnim predznanjem matematike iz srednje škole. Možda je tako, ali, onda neka, naprimjer, bude u zadnjem razredu s.š. tjedno 8 sati matematike. To je prava satnica za stjecanje vještine rješavanja zadataka!
A hrvatski, engleski i izborni predmet neka odgovaraju svojim nastavnicima u redovnom školovanju. Što sada trebaju još ići na neke dodatne provjere? I dekoncetrirati se i odvraćati si pažnju sa primarnog i najvažnijeg predmeta.


Tko ide na dodatne provjere?

Nas cijeli studij dizajniran je tako da ne pretpostavlja neka velika predznanja iz matematike. Postoje uvodni kolegiji kao sto su Elementarne matematike i Uvod u matematiku koji "pokrivaju" skoro sve bitno. Ne bi bilo dobro da studenti sadrzaje koji se tamo rade prvi puta cuju na faksu, ali mislim da se krzo te kolegije sasvim dobro ujednaci predznanje potrebno za pracenje ostalih uvodnih kolegija kao MA i LA.

Predznanja koja se zaista pretpostavljaju su hrvatski i engleski. Tko ne nauci citati, pisati i govoriti tesko ce zavrsiti matematiku. Na visim godinama skoro sva literatura je na engleskom, a realno gledajuci uz satnicu koju se dobije na faksu ne stigne se nista nauciti. Osim toga najvise problema imaju studenti koji dolaze sa slabim predznanjem iz informatike, tj. koji u srednjoj skoli nisu naucili programirati.


Neno (napisa):
Pa na matematičkom faksu treba znati matematiku, deriviranje, integriranje, logiku, algebru, analizu, geometriju.......


Apsolutno se ne pretpostavlja da srednjoskolci koji upisuju faks od ranije nauce deriviranje i integriranje itd.

Neno (napisa):
A to mogu znati samo kroz "psihički" uvod u matematiku, što bi se postiglo u zadnjem razredu s.š. sa tjedno 8 sati matematike. Pa nebi "fizički" uvod u matematiku završavao svake godine u ožujku, sa minus 25% kolegica i 25% kolega.


Kakakv fizicki uvod u matematiku? Gdje ima 25% kolega i kolegica manje?

Btw, ako se broj kolega i kolegica svaki smanji za 25%, ukupan broj studenata takodjer se smanjio za 25%, a ne za 50% kako pise u prvom postu Smile



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3561)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 11:55 sub, 14. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Jedini prigovor na predznanje koji ja cujem je prigovor na predznanje skupljeno na drugim kolegijima; jos nisam cuo da se netko zali na predznanje studenata iz srednje skole. :?

Neno, nemoj se uvrijediti, ali topic je kao da si pao s Marsa: iznosis nesto, a ocito nikome ili skoro nikome nije jasno sto je ustvari prigovor. :( Procitaj jos jednom postove i razmisli moze li te zaista shvatiti netko tko ne zna sto ti je u glavi. ;)

Kad to rijesis, pokusaj objasniti o cemu je zapravo ovaj topic. :) Je l' o prolaznosti studija, je l' o prolaznosti nekog/nekih kolegija, je l' o drzavnoj maturi, je l'... o cemu? :-k

Imam dojam da pricas o (ne)prolaznosti u prvom semestru... ali onda ne razumijem kakve veze drzavna matura ima s tim. :neznam: Dakle, de normalno objasni sto zelis, "da te vascela vasiona razume". ;)
Jedini prigovor na predznanje koji ja cujem je prigovor na predznanje skupljeno na drugim kolegijima; jos nisam cuo da se netko zali na predznanje studenata iz srednje skole. Confused

Neno, nemoj se uvrijediti, ali topic je kao da si pao s Marsa: iznosis nesto, a ocito nikome ili skoro nikome nije jasno sto je ustvari prigovor. Sad Procitaj jos jednom postove i razmisli moze li te zaista shvatiti netko tko ne zna sto ti je u glavi. Wink

Kad to rijesis, pokusaj objasniti o cemu je zapravo ovaj topic. Smile Je l' o prolaznosti studija, je l' o prolaznosti nekog/nekih kolegija, je l' o drzavnoj maturi, je l'... o cemu? Think

Imam dojam da pricas o (ne)prolaznosti u prvom semestru... ali onda ne razumijem kakve veze drzavna matura ima s tim. Ja to stvarno ne znam Dakle, de normalno objasni sto zelis, "da te vascela vasiona razume". Wink



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
finalni
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 08. 2007. (11:48:53)
Postovi: (10D)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
27 = 45 - 18
Lokacija: Bloodbuzz Zagreb

PostPostano: 0:55 ned, 15. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

moždaa Neno hoće reći da će dosta ljudi sposobnih za studij matematike "otpasti" zbog državne mature - dio će pasti neki od nematematičkih dijelova same mature, a dio će proći maturu ali će pritom "izgubiti vrijeme" na te druge dijelove mature, umjesto da se spremaju za studij.
Tak to meni zvuči jel.

Predobra mi je ova tema. :D
moždaa Neno hoće reći da će dosta ljudi sposobnih za studij matematike "otpasti" zbog državne mature - dio će pasti neki od nematematičkih dijelova same mature, a dio će proći maturu ali će pritom "izgubiti vrijeme" na te druge dijelove mature, umjesto da se spremaju za studij.
Tak to meni zvuči jel.

Predobra mi je ova tema. Very Happy



_________________
Nikola Adžaga
Građevinski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 1:04 ned, 15. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ja mislim da bi dosta nasih studenata bilo puno bolje pripremljeno za studij matematike da su tijekom skolovanja redovito citali lektiru. I da su tu i tamo nesto procitali na engleskom.
Ja mislim da bi dosta nasih studenata bilo puno bolje pripremljeno za studij matematike da su tijekom skolovanja redovito citali lektiru. I da su tu i tamo nesto procitali na engleskom.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Neno
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 02. 2008. (20:03:15)
Postovi: (98)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-33 = 19 - 52
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 9:47 ned, 15. 3. 2009    Naslov: uskoro državne mature Citirajte i odgovorite

Da vsego, točan vam je dojam da pričam o (ne)prolaznosti prvog semestra. Mnogih kolegica i kolega više ne vidim u učionicama. A srednjoškolski odgojno-obrazovni sustav ih je ipak trebao osposobiti da ostanu i opstanu po fakultetskim učionicama.
Prije x,y vremena, jednom našem profesoru je u velikoj predavaonici bilo nazočno 7 studenata. Ali on se nije baš previše uzrujavao zbog toga, nego je uredno održao 15 predavanja. A nama je rekao: "Sjednite se svi u prvi red, izgledamo kao komorni sastav". A na vježbama nas je bilo još manje :shock: . Niti asistent se nije previše uzrujavo, uredno je održao 15 vježbi.

Da finalni, u pravu si! :idea: To sam htio reći. "Razrijeđivat i osipat" će im se pažnja na tako veliki broj "ostalih" predmeta koje će ponavljati samo zbog maturalnog ispita, umjesto da se usredotoće na najvažniji predmet. Pri ponavljanju gradiva trebat će držati u glavi 200 stranica hrvatskog i gramatike, 200 stranica engleskog i gramatike, 200 stranica izbornog predmeta i 2400 stranica matematike. A za razredbene je trebalo držati u glavi samo 2400 stranica matematike. I opet izostaju uspjesi, to jest, nakon 5 mjeseci nema ih po učionicama.
I vidite, sada još kristalizira, da treba znati i programiranje. To neka ih uče po školama. Hrvatski i engleski neka odgovaraju svojim nastavnicima. Nakon 4 razreda s.š. i zaključene 4 ocjene, oni će ići na dodatnu provjeru znanja hrvatskog i engleskog. To bu valjda za 5. (petu) ocjenu.
Ima li, naprimjer, na našem faksu, jedna osoba, VSS ili SSS, da predloži, tamo gdje se to predlaže, da u cijeloj državi bude, naprimjer, u svim 4.r.s.š. tjedno 6 sati matematike i 4 sata programiranja? To su prave satnice za spremiti se za ulazak i prolazak studija PMF-a ili tehničkog faksa. I učionice bi bile punije.

Krcko, čitaju lektire, nije da ne čitaju. Srednjoškolke nešto više. I zato dobiju zaključene 4 ocjene. Što je sada potrebna 5. ocjena? Uče i engleski, nije da ne uče. I dobiju zaključene 4 ocjene. Što je sada potrebna još 5. ocjena? Neka petu ocjenu upiše u index učitelj engleskog, našeg faksa.

Pristupnik za Muzičku akademiju, za potrebe samo 1 dana oko srpnja 2010. moral bu znati matku. Nebu mogal svirati violinu I, II, violu ili violončelo (to se zove gudački kvartet) ako tog dana nebu držal u glavi 2400 stranica matematike. Pa to nije bilo nikada.
Pristupnik za Likovnu akademiju nebu mogal biti "kist, boje, platno twist" ako nebu držal u glavi 2400 stranica matematike. To nije bilo nikada.
Pristupnik na DIF nebu mogal biti gimnastičar ili ragbi igrač ako nebu držal u glavi 2400 stranica matematike. Samo jedan dan 2010. godine. Pa to nije bilo nikada.
Pristupnik za Medicinski faks nebu mogal biti dr. medicine ako nebu držal u glavi 2400 stranica matematike. To nije bilo nikada. Bolje je da znaju fkb (fo se čita: fi ke bi, a znači fizika-kemija-biologija).
Zato su bolji razredbeni ispiti. Jer provjeravaju specifična predznanja i vještine pristupnika. Naprimjer, na Kemijskom faksu, kemiju i matematiku. 2 predmeta. Slažem se. Na Tekstilnom faksu, kemiju i matematiku. 2 predmeta. Slažem se. Na Matematičkom faksu, matematika, informatika, fizika. Slažem se.
Što je sada postalo faksevima teško složiti pisani ispit sa 40 pitanja i tako provjeriti predznanja? :)
Da vsego, točan vam je dojam da pričam o (ne)prolaznosti prvog semestra. Mnogih kolegica i kolega više ne vidim u učionicama. A srednjoškolski odgojno-obrazovni sustav ih je ipak trebao osposobiti da ostanu i opstanu po fakultetskim učionicama.
Prije x,y vremena, jednom našem profesoru je u velikoj predavaonici bilo nazočno 7 studenata. Ali on se nije baš previše uzrujavao zbog toga, nego je uredno održao 15 predavanja. A nama je rekao: "Sjednite se svi u prvi red, izgledamo kao komorni sastav". A na vježbama nas je bilo još manje Shocked . Niti asistent se nije previše uzrujavo, uredno je održao 15 vježbi.

Da finalni, u pravu si! Idea To sam htio reći. "Razrijeđivat i osipat" će im se pažnja na tako veliki broj "ostalih" predmeta koje će ponavljati samo zbog maturalnog ispita, umjesto da se usredotoće na najvažniji predmet. Pri ponavljanju gradiva trebat će držati u glavi 200 stranica hrvatskog i gramatike, 200 stranica engleskog i gramatike, 200 stranica izbornog predmeta i 2400 stranica matematike. A za razredbene je trebalo držati u glavi samo 2400 stranica matematike. I opet izostaju uspjesi, to jest, nakon 5 mjeseci nema ih po učionicama.
I vidite, sada još kristalizira, da treba znati i programiranje. To neka ih uče po školama. Hrvatski i engleski neka odgovaraju svojim nastavnicima. Nakon 4 razreda s.š. i zaključene 4 ocjene, oni će ići na dodatnu provjeru znanja hrvatskog i engleskog. To bu valjda za 5. (petu) ocjenu.
Ima li, naprimjer, na našem faksu, jedna osoba, VSS ili SSS, da predloži, tamo gdje se to predlaže, da u cijeloj državi bude, naprimjer, u svim 4.r.s.š. tjedno 6 sati matematike i 4 sata programiranja? To su prave satnice za spremiti se za ulazak i prolazak studija PMF-a ili tehničkog faksa. I učionice bi bile punije.

Krcko, čitaju lektire, nije da ne čitaju. Srednjoškolke nešto više. I zato dobiju zaključene 4 ocjene. Što je sada potrebna 5. ocjena? Uče i engleski, nije da ne uče. I dobiju zaključene 4 ocjene. Što je sada potrebna još 5. ocjena? Neka petu ocjenu upiše u index učitelj engleskog, našeg faksa.

Pristupnik za Muzičku akademiju, za potrebe samo 1 dana oko srpnja 2010. moral bu znati matku. Nebu mogal svirati violinu I, II, violu ili violončelo (to se zove gudački kvartet) ako tog dana nebu držal u glavi 2400 stranica matematike. Pa to nije bilo nikada.
Pristupnik za Likovnu akademiju nebu mogal biti "kist, boje, platno twist" ako nebu držal u glavi 2400 stranica matematike. To nije bilo nikada.
Pristupnik na DIF nebu mogal biti gimnastičar ili ragbi igrač ako nebu držal u glavi 2400 stranica matematike. Samo jedan dan 2010. godine. Pa to nije bilo nikada.
Pristupnik za Medicinski faks nebu mogal biti dr. medicine ako nebu držal u glavi 2400 stranica matematike. To nije bilo nikada. Bolje je da znaju fkb (fo se čita: fi ke bi, a znači fizika-kemija-biologija).
Zato su bolji razredbeni ispiti. Jer provjeravaju specifična predznanja i vještine pristupnika. Naprimjer, na Kemijskom faksu, kemiju i matematiku. 2 predmeta. Slažem se. Na Tekstilnom faksu, kemiju i matematiku. 2 predmeta. Slažem se. Na Matematičkom faksu, matematika, informatika, fizika. Slažem se.
Što je sada postalo faksevima teško složiti pisani ispit sa 40 pitanja i tako provjeriti predznanja? Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 11:54 ned, 15. 3. 2009    Naslov: Re: uskoro državne mature Citirajte i odgovorite

[quote="Neno"]Što je sada postalo faksevima teško složiti pisani ispit sa 40 pitanja i tako provjeriti predznanja? :)[/quote]

Ne bih rekla.

Radi se o tome da je drzavna matura necija igracka i onda se vrsi pritisak na fakultete da to prihvate umjesto razredbenog 'da djeca ne moraju imati dva stresna ispita vise manje za redom'.

Bila sam na sjednici kad se krenulo spominjati drzavna matura pa se jasno i glasno reklo - mi NECEMO prihvatiti drzavnu maturu.
Godinu dana kasnije se tvrdilo da se prethodno nikad nije reklo :roll: i da ce matematika traziti najslabiju razinu matematike (da, bila sam i na toj sjednici). Isti ljudi rekli jedno odnosno drugo bez obrazlozenja odakle odjednom promjena.

Sad se pishe po novinama da ekonomija trazi najjacu razinu, a mi i dalje trazimo najslabiju (ne znam jesu li 2 ili 3 razine trenutacna ponuda).

Gdje je tu logika - ja ju ne vidim. Samo znam koji dojam to ostavlja - da netko mora udomiti svoju skupu igracku pod svaku cijenu i prikazati ju ultra mega korisnom i super... kao uostalom i bolonju..... kao uostalom i onaj osnovno-srednjoskolski HNOS koji jos nije ni zazivio, a vec su dosle 'upute' za novu reformu... (curriculum il tak nekako) (upute pod navodnicima jer je doslo puno strana texta kako bi ucenik trebao nesto, a nigdje se ne kaze kako niti sto se tocno ocekuje)

Moj dojam je da ekipa u ministarstvu mora izmisljati toplu vodu tamo gdje je ne treba, kako bi ostavila dojam da rade nesto korisno, a zapravo samo traze sto raditi kako se ne bi pozabavili ozbiljnim problemima - pocevsi od nedovoljno radne snage, premalih kapaciteta, neadekvatnih uvjeta za sve - srednje i osnovne skole i fakultete... 'besplatne' udzbenike koji se ne isporucuju klincima po mjesec i vise... i tako...

Anyway - prigovore salji u ministarstvo - cviljenje po ovom forumu nece donijeti nista revolucionarno.
Neno (napisa):
Što je sada postalo faksevima teško složiti pisani ispit sa 40 pitanja i tako provjeriti predznanja? Smile


Ne bih rekla.

Radi se o tome da je drzavna matura necija igracka i onda se vrsi pritisak na fakultete da to prihvate umjesto razredbenog 'da djeca ne moraju imati dva stresna ispita vise manje za redom'.

Bila sam na sjednici kad se krenulo spominjati drzavna matura pa se jasno i glasno reklo - mi NECEMO prihvatiti drzavnu maturu.
Godinu dana kasnije se tvrdilo da se prethodno nikad nije reklo Rolling Eyes i da ce matematika traziti najslabiju razinu matematike (da, bila sam i na toj sjednici). Isti ljudi rekli jedno odnosno drugo bez obrazlozenja odakle odjednom promjena.

Sad se pishe po novinama da ekonomija trazi najjacu razinu, a mi i dalje trazimo najslabiju (ne znam jesu li 2 ili 3 razine trenutacna ponuda).

Gdje je tu logika - ja ju ne vidim. Samo znam koji dojam to ostavlja - da netko mora udomiti svoju skupu igracku pod svaku cijenu i prikazati ju ultra mega korisnom i super... kao uostalom i bolonju..... kao uostalom i onaj osnovno-srednjoskolski HNOS koji jos nije ni zazivio, a vec su dosle 'upute' za novu reformu... (curriculum il tak nekako) (upute pod navodnicima jer je doslo puno strana texta kako bi ucenik trebao nesto, a nigdje se ne kaze kako niti sto se tocno ocekuje)

Moj dojam je da ekipa u ministarstvu mora izmisljati toplu vodu tamo gdje je ne treba, kako bi ostavila dojam da rade nesto korisno, a zapravo samo traze sto raditi kako se ne bi pozabavili ozbiljnim problemima - pocevsi od nedovoljno radne snage, premalih kapaciteta, neadekvatnih uvjeta za sve - srednje i osnovne skole i fakultete... 'besplatne' udzbenike koji se ne isporucuju klincima po mjesec i vise... i tako...

Anyway - prigovore salji u ministarstvo - cviljenje po ovom forumu nece donijeti nista revolucionarno.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
nemo
Moderator
Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31)
Postovi: (37F)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4
Lokacija: čakovec

PostPostano: 12:50 ned, 15. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

ispravite me ako griješim, ali meni se nekako čini da se i dosad na maturi imalo iste te predmete. i za dosadašnju maturu ste morali učiti (plus što ste učili i za prijemni) pa ne vidim kako bi sad činjenica da se sada dotična matura shvaća ozbiljnije i polaže na mnogo rigorozniji način trebala toliko smetati?
ispravite me ako griješim, ali meni se nekako čini da se i dosad na maturi imalo iste te predmete. i za dosadašnju maturu ste morali učiti (plus što ste učili i za prijemni) pa ne vidim kako bi sad činjenica da se sada dotična matura shvaća ozbiljnije i polaže na mnogo rigorozniji način trebala toliko smetati?



_________________
Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 15:46 ned, 15. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ne zaboraviti cinjenicu da izvjestan broj ljudi nejde na maturu - jer su odlicni sve 4 godine...
U mom razredu u srednjoj (ok, zg mioc) nas je bilo, a jedno 10-15, od cca 25... i tako u barem 4 razreda, a mislim i u svih 8... sto znaci da je godisnje ispadalo jedno 80 ljudi samo iz zg mioca koji nisu morali na maturu... nije to niti mala brojka :)

Ljudi koji "gadjaju" zahtjevnije faxeve (farmacija, medicina, pmf, strojarstvo...) su obicno te zelje svjesni odavno, te se trude stalno, pa su dobre sanse da su prosli sva 4 razreda s 5 - jer zele imati sto bolji prosjek i sansu za upad na fax koji ih zanima.

A i ne zaboraviti proface u 'manje elitnim' skolama koji poklanjaju ocjene kako bi njihovi klinci 'bili konkurentniji' na prijamnom - pa se i takvih nakupi...

Point: ima puno klinaca koji ne idu na maturu, tj. koji ne bi isli na staru maturu koju se moglo izbjeci odlicnim prosjekom kroz sva 4 razreda.
Znam da je moja logika bila - ne zelim to jos jednom gledati, radije se potrudim i imam dobar prosjek pa da ne moram na maturu. I nisam :)
I nisam bila jedina u takvim razmisljanjima.

A sto se rigoroznijeg nacina tice - iskreno, da se to polaze negdje drugdje a ne u maticnoj skoli, da su komisija ljudi koji NE rade s tim klincima - onda mozda. Ovako se ne mogu othrvati dojmu da ce neki profaci pomagati svojim klincima prilikom pisanja te mature i da ti rezultati nece nista znaciti.

U tom smislu mislim da su prijemni bitno bolji jer su klinci na stranom teritoriju i zapravo ih nitko ne pozna i nema tolikog zastitnickog osjecaja or smth.
Ne zaboraviti cinjenicu da izvjestan broj ljudi nejde na maturu - jer su odlicni sve 4 godine...
U mom razredu u srednjoj (ok, zg mioc) nas je bilo, a jedno 10-15, od cca 25... i tako u barem 4 razreda, a mislim i u svih 8... sto znaci da je godisnje ispadalo jedno 80 ljudi samo iz zg mioca koji nisu morali na maturu... nije to niti mala brojka Smile

Ljudi koji "gadjaju" zahtjevnije faxeve (farmacija, medicina, pmf, strojarstvo...) su obicno te zelje svjesni odavno, te se trude stalno, pa su dobre sanse da su prosli sva 4 razreda s 5 - jer zele imati sto bolji prosjek i sansu za upad na fax koji ih zanima.

A i ne zaboraviti proface u 'manje elitnim' skolama koji poklanjaju ocjene kako bi njihovi klinci 'bili konkurentniji' na prijamnom - pa se i takvih nakupi...

Point: ima puno klinaca koji ne idu na maturu, tj. koji ne bi isli na staru maturu koju se moglo izbjeci odlicnim prosjekom kroz sva 4 razreda.
Znam da je moja logika bila - ne zelim to jos jednom gledati, radije se potrudim i imam dobar prosjek pa da ne moram na maturu. I nisam Smile
I nisam bila jedina u takvim razmisljanjima.

A sto se rigoroznijeg nacina tice - iskreno, da se to polaze negdje drugdje a ne u maticnoj skoli, da su komisija ljudi koji NE rade s tim klincima - onda mozda. Ovako se ne mogu othrvati dojmu da ce neki profaci pomagati svojim klincima prilikom pisanja te mature i da ti rezultati nece nista znaciti.

U tom smislu mislim da su prijemni bitno bolji jer su klinci na stranom teritoriju i zapravo ih nitko ne pozna i nema tolikog zastitnickog osjecaja or smth.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
nemo
Moderator
Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31)
Postovi: (37F)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4
Lokacija: čakovec

PostPostano: 20:58 ned, 15. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Nesi"]A sto se rigoroznijeg nacina tice - iskreno, da se to polaze negdje drugdje a ne u maticnoj skoli, da su komisija ljudi koji NE rade s tim klincima - onda mozda. Ovako se ne mogu othrvati dojmu da ce neki profaci pomagati svojim klincima prilikom pisanja te mature i da ti rezultati nece nista znaciti.[/quote]

Hm, ja mislio da je takav slučaj, tj. komisija za državnu maturu nije iz tvoje škole + državna matura je [b]test[/b], u smislu svih osobina koje test kao metrijski alat ima. nijedan prijemni i ni jedan pismeni ispit ustvari nije test, to se službeno zove "skup zadataka objektivnog tipa" i nije toliko fino uštelano.
Nesi (napisa):
A sto se rigoroznijeg nacina tice - iskreno, da se to polaze negdje drugdje a ne u maticnoj skoli, da su komisija ljudi koji NE rade s tim klincima - onda mozda. Ovako se ne mogu othrvati dojmu da ce neki profaci pomagati svojim klincima prilikom pisanja te mature i da ti rezultati nece nista znaciti.


Hm, ja mislio da je takav slučaj, tj. komisija za državnu maturu nije iz tvoje škole + državna matura je test, u smislu svih osobina koje test kao metrijski alat ima. nijedan prijemni i ni jedan pismeni ispit ustvari nije test, to se službeno zove "skup zadataka objektivnog tipa" i nije toliko fino uštelano.



_________________
Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 21:42 ned, 15. 3. 2009    Naslov: Re: uskoro državne mature Citirajte i odgovorite

[quote="Neno"]Krcko, čitaju lektire, nije da ne čitaju. Srednjoškolke nešto više. I zato dobiju zaključene 4 ocjene. Što je sada potrebna 5. ocjena? Uče i engleski, nije da ne uče. I dobiju zaključene 4 ocjene. Što je sada potrebna još 5. ocjena?[/quote]

Ocjene daju nastavnici koji nemaju svi jednake kriterije. Ocjene sa skolske mature, na kojoj su se takodjer pitali razni predmeti a ne samo onaj koji namjeravas studirati, takodjer su jako varirale od skole do skole. Osnovna prednost drzavne mature je da ima ujednacene kriterije i daje objektivniju sliku znanja stecenog kroz srednju skolu.

DM ima i mnogih nedostataka, ali ne ovo sto ti spominjes. IMO glavna opasnost je da ce se cijela srednja skola pretvoriti u jednu veliku pripremu za maturu. Ucenici se vec sada bune sto ce fakulteti pri upisu uzimati u obzir i ocjene, a ne samo rezultat na DM. Nastavnici ce se procjenjivati prema uspjehu njihovih ucenika na DM. Nitko nece biti motiviran raditi bilo sto izvan onog sto se pita na DM.

Meni se tvoja percepcija obrazovanja kao necega sto ti treba uliti u mozak toliko-i-toliko stranica nekakvih udzbenika cini potpuno pogresnom. U skoli i na faksu ucis stvari od kojih ce ti neke trebati kasnije u zivotu. Jako je tesko predvidjeti sto ce ti tocno trebati (cak i kad odaberes faks). Zato je dobra ideja dati ucenicima siroko obrazovanje, bez obzira sto su se oni mozda vec odlucili za neku struku. Nekakvu razinu znanja iz osnovnih predmeta, hrvatskog, engleskog i matematike, trebali bi dobiti svi.

@Nesi: u doba kad se na FV-u birala razina znanja iz matematike koju ce MO traziti u DM su se predvidjale 3 razine. Prijedlog je bio da se odabere srednja razina koja je odgovarala programu opcih gimnazija. Najvisa razina odgovarala je programu matematickih gimnazija, a to se nikad nije pretpostavljalo kao nuzan uvjet za upis. Kasnije je iz mature izbacena ta najvisa razina i sada postoji samo "visa" i "niza". Mislim da svi tehnicki fakulteti, cak i neki drustveni, traze visu razinu matematike, pa tako i MO. U [url=http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2009,3,4,,154564.jl]ovom clanku[/url] polinkana ti je tablica koja sadrzi konkretne podatke.

@Nemo: mozes pls objasniti koje su osobine "testa kao metrijskog alata" i zasto npr. nas prijemni ne bi spadao u tu kategoriju?
Neno (napisa):
Krcko, čitaju lektire, nije da ne čitaju. Srednjoškolke nešto više. I zato dobiju zaključene 4 ocjene. Što je sada potrebna 5. ocjena? Uče i engleski, nije da ne uče. I dobiju zaključene 4 ocjene. Što je sada potrebna još 5. ocjena?


Ocjene daju nastavnici koji nemaju svi jednake kriterije. Ocjene sa skolske mature, na kojoj su se takodjer pitali razni predmeti a ne samo onaj koji namjeravas studirati, takodjer su jako varirale od skole do skole. Osnovna prednost drzavne mature je da ima ujednacene kriterije i daje objektivniju sliku znanja stecenog kroz srednju skolu.

DM ima i mnogih nedostataka, ali ne ovo sto ti spominjes. IMO glavna opasnost je da ce se cijela srednja skola pretvoriti u jednu veliku pripremu za maturu. Ucenici se vec sada bune sto ce fakulteti pri upisu uzimati u obzir i ocjene, a ne samo rezultat na DM. Nastavnici ce se procjenjivati prema uspjehu njihovih ucenika na DM. Nitko nece biti motiviran raditi bilo sto izvan onog sto se pita na DM.

Meni se tvoja percepcija obrazovanja kao necega sto ti treba uliti u mozak toliko-i-toliko stranica nekakvih udzbenika cini potpuno pogresnom. U skoli i na faksu ucis stvari od kojih ce ti neke trebati kasnije u zivotu. Jako je tesko predvidjeti sto ce ti tocno trebati (cak i kad odaberes faks). Zato je dobra ideja dati ucenicima siroko obrazovanje, bez obzira sto su se oni mozda vec odlucili za neku struku. Nekakvu razinu znanja iz osnovnih predmeta, hrvatskog, engleskog i matematike, trebali bi dobiti svi.

@Nesi: u doba kad se na FV-u birala razina znanja iz matematike koju ce MO traziti u DM su se predvidjale 3 razine. Prijedlog je bio da se odabere srednja razina koja je odgovarala programu opcih gimnazija. Najvisa razina odgovarala je programu matematickih gimnazija, a to se nikad nije pretpostavljalo kao nuzan uvjet za upis. Kasnije je iz mature izbacena ta najvisa razina i sada postoji samo "visa" i "niza". Mislim da svi tehnicki fakulteti, cak i neki drustveni, traze visu razinu matematike, pa tako i MO. U ovom clanku polinkana ti je tablica koja sadrzi konkretne podatke.

@Nemo: mozes pls objasniti koje su osobine "testa kao metrijskog alata" i zasto npr. nas prijemni ne bi spadao u tu kategoriju?



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
nemo
Moderator
Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31)
Postovi: (37F)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4
Lokacija: čakovec

PostPostano: 1:38 pon, 16. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Što se testova tiče: Ovo što pišem ovdje je uzeto iz Tomislav Grigin (1994) "Školska dokimologija" čisto ako vas zanima gdje možete pronaći ovakve informacije.

Metrijske karakteristike testova znanja su:
Valjanost (točnost)‏ - test daje valjane informacije o tome što se mjeri (za sadržajnu valjanost svaki rezultat sa pojedinog zadatka bi trebao biti u korelaciji sa cijelim testom, za prognostičku valjanost se ispituje korelacija sa praktičnim kriterijem)
Objektivnost - na rezultat ne smiju utjecati subjektivni faktori
Pouzdanost (dosljednost)‏ - ako mjeriš istu stvar nekoliko puta rezultati moraju biti slični
Osjetljivost (diskriminativnost)‏ - omogućava ti da razlikuješ sve ispitanike s obzirom na znanje (da ne bude ni pretežak, ni prelagan, nego taman ;))
Normiranost (baždarenost) - moraš moći zaključiti tko je bolji, a tko lošiji i znati što znači koji rezultat

Postići sve ovo je prilično teško, uključuje i dosta testiranja da vidiš da li test ima ova svojstva, što se u pravilu za obične pismene ispite ne radi zato jer bi bilo vremenski nepraktično. Prijamni to poprimaju kroz godine uporabe (znaš kakvi zadatci dobro funkcioniraju, kakve rezultate očekuješ i sl.), ako stvarno i provjerite kako točno rade (npr. da li je MO ikada proučio podatke i vidio kolika je ovisnost uspjeha na fakultetu sa uspjehom na prijamnom). Uglavnom test bi svakako trebao biti precizniji čisto zato jer je u njega uneseno puno truda kako bi dao točne informacije.
Što se testova tiče: Ovo što pišem ovdje je uzeto iz Tomislav Grigin (1994) "Školska dokimologija" čisto ako vas zanima gdje možete pronaći ovakve informacije.

Metrijske karakteristike testova znanja su:
Valjanost (točnost)‏ - test daje valjane informacije o tome što se mjeri (za sadržajnu valjanost svaki rezultat sa pojedinog zadatka bi trebao biti u korelaciji sa cijelim testom, za prognostičku valjanost se ispituje korelacija sa praktičnim kriterijem)
Objektivnost - na rezultat ne smiju utjecati subjektivni faktori
Pouzdanost (dosljednost)‏ - ako mjeriš istu stvar nekoliko puta rezultati moraju biti slični
Osjetljivost (diskriminativnost)‏ - omogućava ti da razlikuješ sve ispitanike s obzirom na znanje (da ne bude ni pretežak, ni prelagan, nego taman Wink)
Normiranost (baždarenost) - moraš moći zaključiti tko je bolji, a tko lošiji i znati što znači koji rezultat

Postići sve ovo je prilično teško, uključuje i dosta testiranja da vidiš da li test ima ova svojstva, što se u pravilu za obične pismene ispite ne radi zato jer bi bilo vremenski nepraktično. Prijamni to poprimaju kroz godine uporabe (znaš kakvi zadatci dobro funkcioniraju, kakve rezultate očekuješ i sl.), ako stvarno i provjerite kako točno rade (npr. da li je MO ikada proučio podatke i vidio kolika je ovisnost uspjeha na fakultetu sa uspjehom na prijamnom). Uglavnom test bi svakako trebao biti precizniji čisto zato jer je u njega uneseno puno truda kako bi dao točne informacije.



_________________
Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3561)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 11:30 pon, 16. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="nemo"]da li je MO ikada proučio podatke i vidio kolika je ovisnost uspjeha na fakultetu sa uspjehom na prijamnom[/quote]

Jesam ja prve bolonjske godine (to bi bilo prije cca 3 godine) i zakljucak je:
a) u korelaciji su i
b) mi bi trebali upisivati 120 ili maximalno 150 studenata (namjesto tadasnjih 300+60, odnosno danasnjih >200 (ne znam koliko)).
E, sad neka jos netko uvjeri Fakultet u to, pa cemo imati i prave bolonjske grupe (120 studenata u 4 grupe... to su grupe od 30ak studenata 8)).
nemo (napisa):
da li je MO ikada proučio podatke i vidio kolika je ovisnost uspjeha na fakultetu sa uspjehom na prijamnom


Jesam ja prve bolonjske godine (to bi bilo prije cca 3 godine) i zakljucak je:
a) u korelaciji su i
b) mi bi trebali upisivati 120 ili maximalno 150 studenata (namjesto tadasnjih 300+60, odnosno danasnjih >200 (ne znam koliko)).
E, sad neka jos netko uvjeri Fakultet u to, pa cemo imati i prave bolonjske grupe (120 studenata u 4 grupe... to su grupe od 30ak studenata Cool).



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Neno
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 02. 2008. (20:03:15)
Postovi: (98)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-33 = 19 - 52
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 5:41 uto, 17. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="vsego"][quote="nemo"]da li je MO ikada proučio podatke i vidio kolika je ovisnost uspjeha na fakultetu sa uspjehom na prijamnom[/quote]

Jesam ja prve bolonjske godine (to bi bilo prije cca 3 godine) i zakljucak je:
a) u korelaciji su i
b) mi bi trebali upisivati 150 studenata (namjesto 300).[/quote]

To je zato jer ti znaju antipod riječi žedan, a neznaju programiranje. Kad bu to došlo na red da ih uče po školama?

Btw, molim napisati antipod od žedan, može bilo tko......
vsego (napisa):
nemo (napisa):
da li je MO ikada proučio podatke i vidio kolika je ovisnost uspjeha na fakultetu sa uspjehom na prijamnom


Jesam ja prve bolonjske godine (to bi bilo prije cca 3 godine) i zakljucak je:
a) u korelaciji su i
b) mi bi trebali upisivati 150 studenata (namjesto 300).


To je zato jer ti znaju antipod riječi žedan, a neznaju programiranje. Kad bu to došlo na red da ih uče po školama?

Btw, molim napisati antipod od žedan, može bilo tko......


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
rafaelm
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 12. 2006. (13:30:11)
Postovi: (21F)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
76 = 86 - 10
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 11:08 uto, 17. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Neno"]Btw, molim napisati antipod od žedan, može bilo tko......[/quote]

Tust
Neno (napisa):
Btw, molim napisati antipod od žedan, može bilo tko......


Tust


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
tperkov
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 12. 2008. (15:17:18)
Postovi: (71)16
Sarma = la pohva - posuda
= 14 - 6

PostPostano: 11:35 uto, 17. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

kaže gugl da je "tažan". to je valjda neki arhaizam. al ono, ne kaže li se uobičajeno "sit i napit"?

no, možda važnija stvar: ne kaže se antipod nego antonim 8) antipodi su oni koji hodaju naopako (Novozelanđani)

kad smo već offtopic: moćan sajt http://www.antipodemap.com/
kaže gugl da je "tažan". to je valjda neki arhaizam. al ono, ne kaže li se uobičajeno "sit i napit"?

no, možda važnija stvar: ne kaže se antipod nego antonim Cool antipodi su oni koji hodaju naopako (Novozelanđani)

kad smo već offtopic: moćan sajt http://www.antipodemap.com/


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 13:21 uto, 17. 3. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="tperkov"]al ono, ne kaže li se uobičajeno "sit i napit"?[/quote]

Ha cuj, ovisi sta pijes :zivili:
tperkov (napisa):
al ono, ne kaže li se uobičajeno "sit i napit"?


Ha cuj, ovisi sta pijes Zivili!



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2, 3, 4  Sljedeće
Stranica 1 / 4.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan