Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Nedovoljno ECTS?
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
kre5o
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 09. 2009. (22:20:52)
Postovi: (32)16
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 3 - 4

PostPostano: 15:17 ned, 14. 2. 2010    Naslov: Nedovoljno ECTS? Citirajte i odgovorite

dakle ja sam student prve godine, i položio sam LA1 PROG1 i EM1, znaci za sljedeci semestar mogu upisat LA2, PROG2 i EM2 = ukupno 21 ECTS bodova
Moram upisat minimalno 25 po semestru (ako sam ja to dobro skužio)
Dakle pitanje je kako upisat iduci semestar preko studomata, tj kako prijavit te predmete za koje sam zadovoljio preduvjete a ako njihov zbroj je manje od 25 ECTSa
dakle ja sam student prve godine, i položio sam LA1 PROG1 i EM1, znaci za sljedeci semestar mogu upisat LA2, PROG2 i EM2 = ukupno 21 ECTS bodova
Moram upisat minimalno 25 po semestru (ako sam ja to dobro skužio)
Dakle pitanje je kako upisat iduci semestar preko studomata, tj kako prijavit te predmete za koje sam zadovoljio preduvjete a ako njihov zbroj je manje od 25 ECTSa


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Swerz
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 02. 2009. (21:30:28)
Postovi: (182)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
15 = 33 - 18

PostPostano: 15:34 ned, 14. 2. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Krivo si skuzio. Pretpostavimo da si sve dao iz prvog semestra. TADA moras upisati izmedju 25-35 ECTS-a. Dakle biras predmete i kad skupis 25 bodova mozes reci dosta i upisati te predmete. (iako ti je ostalo jos neupisanih predmeta)