Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
gflegar Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 10. 2011. (15:03:41) Postovi: (10D)16
Spol:
|
Postano: 23:59 pon, 17. 10. 2011 Naslov: |
|
|
Imam problema sa shvacanjem 2 zadatka iz dz 4 i 5, pa bih molio nekoga tko je rjesavao te zadatke ili mu je nekim slucajem jasno sto se u zadatku trazi da mi pojasni.
Dakle,
"Napišite program koji učitava cijeli broj n, te ispisuje sumu svih prostih djelitelja (ignorirajući kratnost) svih cijelih brojeva različitih od nule koji se nalaze između n i 35 (uključivo). "
Za n = 32 da li treba ispisati:
47
/*
32 = 2^5 -> 2
33= 11 * 3 -> 11 + 3 = 14
34= 17 * 2 -> 17 + 2 = 19
35= 5 * 7 -> 5 + 7 = 12
2 + 14 + 19 + 12 = 47
*/
ili
45
/*
32 = 2^5
33= 11 * 3
34= 17 * 2
35= 5 * 7
2 + 11 + 3 + 17 + 5 + 7 = 45
*/
ili moda nesto trece?
[size=9][color=#999999]Added after 4 minutes:[/color][/size]
Napišite program koji učitava prirodni broj n<71, te niz od n cijelih brojeva. Program treba u originalnom poretku ispisati sve elemente x[i] niza takve da je ostatak pri dijeljenju apsolutne vrijednosti x[i] s 15 jednak ostatku koji pri istom takvom dijeljenju daje najmanji od učitanih brojeva. Ispisane brojeve odvojite razmakom.
Sto znaci "pri istom takvom dijeljenju",
da li je to
abs(min) % 15 ili min % 15
i ako je druga mogucnost, da li se pod "ostatak" misli ono sto vrati operator % ili pravi ostatak, tj,
-5 % 15 = -5
ili
-5 % 15 = 10
Imam problema sa shvacanjem 2 zadatka iz dz 4 i 5, pa bih molio nekoga tko je rjesavao te zadatke ili mu je nekim slucajem jasno sto se u zadatku trazi da mi pojasni.
Dakle,
"Napišite program koji učitava cijeli broj n, te ispisuje sumu svih prostih djelitelja (ignorirajući kratnost) svih cijelih brojeva različitih od nule koji se nalaze između n i 35 (uključivo). "
Za n = 32 da li treba ispisati:
47
/*
32 = 2^5 → 2
33= 11 * 3 → 11 + 3 = 14
34= 17 * 2 → 17 + 2 = 19
35= 5 * 7 → 5 + 7 = 12
2 + 14 + 19 + 12 = 47
*/
ili
45
/*
32 = 2^5
33= 11 * 3
34= 17 * 2
35= 5 * 7
2 + 11 + 3 + 17 + 5 + 7 = 45
*/
ili moda nesto trece?
Added after 4 minutes:
Napišite program koji učitava prirodni broj n<71, te niz od n cijelih brojeva. Program treba u originalnom poretku ispisati sve elemente x[i] niza takve da je ostatak pri dijeljenju apsolutne vrijednosti x[i] s 15 jednak ostatku koji pri istom takvom dijeljenju daje najmanji od učitanih brojeva. Ispisane brojeve odvojite razmakom.
Sto znaci "pri istom takvom dijeljenju",
da li je to
abs(min) % 15 ili min % 15
i ako je druga mogucnost, da li se pod "ostatak" misli ono sto vrati operator % ili pravi ostatak, tj,
-5 % 15 = -5
ili
-5 % 15 = 10
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:45 uto, 18. 10. 2011 Naslov: |
|
|
Prvi: pise da ignoriras kratnost, a ne da svakog brojis tocno jednom; ergo, prva interpretacija (druga bi bila malo teza za iskodirati).
Drugi, pise "isto takvo dijeljenje", dakle "dijeljenje apsolutne vrijednosti".
Prvi: pise da ignoriras kratnost, a ne da svakog brojis tocno jednom; ergo, prva interpretacija (druga bi bila malo teza za iskodirati).
Drugi, pise "isto takvo dijeljenje", dakle "dijeljenje apsolutne vrijednosti".
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
gflegar Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 10. 2011. (15:03:41) Postovi: (10D)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
ivanaaaa Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 10. 2011. (19:36:26) Postovi: (31)16
|
Postano: 0:31 pon, 28. 11. 2011 Naslov: |
|
|
Napisite program koji ucitava prirodne brojeve a i b, te u rastucem poretku ispisuje sve cijele brojeve koji se nalaze između a i b (ukljucivo i a i b), a u zapisu s bazom 19 imaju samo znamenke djeljive sa 11.
meni nije jasno što znači da "u zapisu s bazom 19 imaju samo znamenke djeljive sa 11."
1. kad dobijemo zapis broja u bazi 19 onda je taj broj u bazi 10 djeljiv s 11
2. kad dobijemo zapis broja u bazi 19 onda je taj broj u bazi 19 djeljiv s 11
3. jedine moguće znamenke u bazi 19 su B=11 pa su to jedino ovi brojevi : B, BB, BBB, ...
ili nešto drugo?
plis help! :?
Napisite program koji ucitava prirodne brojeve a i b, te u rastucem poretku ispisuje sve cijele brojeve koji se nalaze između a i b (ukljucivo i a i b), a u zapisu s bazom 19 imaju samo znamenke djeljive sa 11.
meni nije jasno što znači da "u zapisu s bazom 19 imaju samo znamenke djeljive sa 11."
1. kad dobijemo zapis broja u bazi 19 onda je taj broj u bazi 10 djeljiv s 11
2. kad dobijemo zapis broja u bazi 19 onda je taj broj u bazi 19 djeljiv s 11
3. jedine moguće znamenke u bazi 19 su B=11 pa su to jedino ovi brojevi : B, BB, BBB, ...
ili nešto drugo?
plis help!
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol:
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 15:46 pon, 28. 11. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="ivanaaaa"]1. kad dobijemo zapis broja u bazi 19 onda je taj broj u bazi 10 djeljiv s 11
2. kad dobijemo zapis broja u bazi 19 onda je taj broj u bazi 19 djeljiv s 11[/quote]
Off topic, ali svejedno da upozorim - djeljivost broja s 11 nije svojstvo koje ovisi o bazi.[/quote]
Dobro napomenuto, dapace izuzetno korisno, pa da se nadovezem.
"Baza" je vezana uz nacin na koji zapisujemo broj.
"Djeljivost" je svojstvo samog broja (dakle, ne ovisi o zapisu broja).
Tako je broj 55 djeljiv s 5, neovisno o tome zapišemo li ga kao [tex]55[/tex], [tex](55)_{10}[/tex], [tex](37)_{16}[/tex], [tex](110111)_2[/tex], [tex](34)_{17}[/tex], [tex](10)_{55}[/tex], [tex]\text{LV}[/tex] (rimski) ili 五十五 (tradicionalni kineski).
(Buduci) matematicari, razlikujte brojeve od zapisa brojeva! :D
mdoko (napisa): | ivanaaaa (napisa): | 1. kad dobijemo zapis broja u bazi 19 onda je taj broj u bazi 10 djeljiv s 11
2. kad dobijemo zapis broja u bazi 19 onda je taj broj u bazi 19 djeljiv s 11 |
Off topic, ali svejedno da upozorim - djeljivost broja s 11 nije svojstvo koje ovisi o bazi. |
Dobro napomenuto, dapace izuzetno korisno, pa da se nadovezem.
"Baza" je vezana uz nacin na koji zapisujemo broj.
"Djeljivost" je svojstvo samog broja (dakle, ne ovisi o zapisu broja).
Tako je broj 55 djeljiv s 5, neovisno o tome zapišemo li ga kao [tex]55[/tex], [tex](55)_{10}[/tex], [tex](37)_{16}[/tex], [tex](110111)_2[/tex], [tex](34)_{17}[/tex], [tex](10)_{55}[/tex], [tex]\text{LV}[/tex] (rimski) ili 五十五 (tradicionalni kineski).
(Buduci) matematicari, razlikujte brojeve od zapisa brojeva!
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
boksi Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 09. 2011. (16:37:55) Postovi: (44)16
Spol:
|
Postano: 22:44 pon, 28. 11. 2011 Naslov: |
|
|
Napišite program koji učitava prirodni broj n, te "crta" pravokutni trokut sastavljen od zvjezdica ("*"). Trokut treba imati katete duljina n (vodoravna) i 3n (vertikalna), a pravi kut mora biti "nacrtan" u gornjem lijevom kutu.
Uputa: prvih 3 linija treba biti duljine n, idućih 3 duljine n-1, i tako dalje.
moj programčić radi, ali ga degiorgi ne prihvaća. pretpostavljam da nešto treba pojednostaviti ili napisati bolje, pa bih molila hint, barem :)
[code:1]
#include<stdio.h>
int main (void)
{
int n, i, j=0, h=0;
printf("Unesi prirodni broj n: ");
scanf("%d", &n);
while(n>0){
while(j<3) {
for(i=0; i<n; i++) printf("*");
j++; printf("\n");
}
j=0;
n-=1;
h++;
}
return 0;
}
[/code:1]
Napišite program koji učitava prirodni broj n, te "crta" pravokutni trokut sastavljen od zvjezdica ("*"). Trokut treba imati katete duljina n (vodoravna) i 3n (vertikalna), a pravi kut mora biti "nacrtan" u gornjem lijevom kutu.
Uputa: prvih 3 linija treba biti duljine n, idućih 3 duljine n-1, i tako dalje.
moj programčić radi, ali ga degiorgi ne prihvaća. pretpostavljam da nešto treba pojednostaviti ili napisati bolje, pa bih molila hint, barem
Kod: |
#include<stdio.h>
int main (void)
{
int n, i, j=0, h=0;
printf("Unesi prirodni broj n: ");
scanf("%d", &n);
while(n>0){
while(j<3) {
for(i=0; i<n; i++) printf("*");
j++; printf("\n");
}
j=0;
n-=1;
h++;
}
return 0;
}
|
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
boksi Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 09. 2011. (16:37:55) Postovi: (44)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
ivanaaaa Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 10. 2011. (19:36:26) Postovi: (31)16
|
Postano: 23:32 pon, 28. 11. 2011 Naslov: |
|
|
mene muči još jedino zašt mi aplikacija ne priznaje ovaj zad...
Napisite program koji ucitava cijeli broj n, te ispisuje sumu svih prostih
djelitelja (ignorirajuci kratnost) svih cijelih brojeva razlicitih od nule
koji se nalaze izmedju n i -17 (ukljucivo).
[code:1]
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int main (void)
{
int n,i,sum,j,k;
scanf ("%d",&n);
sum=0;
if (n<-17)
{
for (i=n;i<=-17;i++)
{
k=-i;
for (j=2;j<=k;j++)
{
while (k%j==0) {
sum+=j;
k/=j; }
}}}
else
for (i=-17;i<=n;i++)
{
if (i<0) k=-i;
else k=i;
if (i==0) continue;
for (j=2;j<=k;j++)
{
while (k%j==0) {
sum+=j;
k/=j;}
}}
printf ("%d",sum);
return 0;
}
[/code:1]
kaže nije dobro za input -87, nakon par slanja odlučila provjerit ručno i dobila isto što i program. :shock:
ugl, što je krivo??
mene muči još jedino zašt mi aplikacija ne priznaje ovaj zad...
Napisite program koji ucitava cijeli broj n, te ispisuje sumu svih prostih
djelitelja (ignorirajuci kratnost) svih cijelih brojeva razlicitih od nule
koji se nalaze izmedju n i -17 (ukljucivo).
Kod: |
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int main (void)
{
int n,i,sum,j,k;
scanf ("%d",&n);
sum=0;
if (n<-17)
{
for (i=n;i<=-17;i++)
{
k=-i;
for (j=2;j<=k;j++)
{
while (k%j==0) {
sum+=j;
k/=j; }
}}}
else
for (i=-17;i<=n;i++)
{
if (i<0) k=-i;
else k=i;
if (i==0) continue;
for (j=2;j<=k;j++)
{
while (k%j==0) {
sum+=j;
k/=j;}
}}
printf ("%d",sum);
return 0;
}
|
kaže nije dobro za input -87, nakon par slanja odlučila provjerit ručno i dobila isto što i program.
ugl, što je krivo??
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:52 uto, 29. 11. 2011 Naslov: |
|
|
Koliko vidim, ti ne ignoriras kratnost. Dakle, tebi [tex]8 = 2^3[/tex] ima 3, a ne 1 prosti djelitelj.
Koliko vidim, ti ne ignoriras kratnost. Dakle, tebi [tex]8 = 2^3[/tex] ima 3, a ne 1 prosti djelitelj.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
jema Forumaš(ica)
Pridružen/a: 29. 09. 2011. (15:56:35) Postovi: (52)16
|
Postano: 14:18 uto, 29. 11. 2011 Naslov: |
|
|
Zadatak 1:
Napišite program koji učitava dva realna broja x i y, te ispisuje vrijednost izraza $$f = \begin{cases}x^3 + y^2,& x \geq 2y \\ x^2 - y^3,& x < 2y\end{cases}.$$ Rezultat obavezno ispišite koristeći format %g!
Zadatak 2:
Napišite program koji učitava tri realna broja x, y i z, te ispisuje vrijednost izraza $$f = m^4 + M^4,$$pri čemu je$$m = \min\{x, y, z\} \quad \textrm{i} \quad M = \max\{x, y, z\}.$$ Rezultat obavezno ispišite koristeći format %g!
Zadatak 3:
Napišite program koji učitava tri realna broja x, y ≠ 0 i z, te ispisuje vrijednost izraza $$f = \left|\frac{x^4}{y^2}+z^3-17\right|.$$ Rezultat obavezno ispišite koristeći format %g!
moze meni netko napisat sta koji zadatak trazi, tj. 'desifrirat' mi vrijednosti izraza :) hvala :) sad sam se tek sjetila da imamo zadace XD :)
Zadatak 1:
Napišite program koji učitava dva realna broja x i y, te ispisuje vrijednost izraza $$f = \begin{cases}x^3 + y^2,& x \geq 2y \\ x^2 - y^3,& x < 2y\end{cases}.$$ Rezultat obavezno ispišite koristeći format %g!
Zadatak 2:
Napišite program koji učitava tri realna broja x, y i z, te ispisuje vrijednost izraza $$f = m^4 + M^4,$$pri čemu je$$m = \min\{x, y, z\} \quad \textrm{i} \quad M = \max\{x, y, z\}.$$ Rezultat obavezno ispišite koristeći format %g!
Zadatak 3:
Napišite program koji učitava tri realna broja x, y ≠ 0 i z, te ispisuje vrijednost izraza $$f = \left|\frac{x^4}{y^2}+z^3-17\right|.$$ Rezultat obavezno ispišite koristeći format %g!
moze meni netko napisat sta koji zadatak trazi, tj. 'desifrirat' mi vrijednosti izraza hvala sad sam se tek sjetila da imamo zadace XD
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
jema Forumaš(ica)
Pridružen/a: 29. 09. 2011. (15:56:35) Postovi: (52)16
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:41 sri, 30. 11. 2011 Naslov: |
|
|
To moras naci u svom browseru. Po defaultu bi trebalo biti ukljuceno i sve bi moralo raditi kako treba. Sto je kod tebe posebno, ne mogu znati. Isti sustav se koristi na Forumu, u [url=http://e.math.hr/]math.e[/url]-u,...
Moguce je da si stavila neki plug-in koji brani JavaScriptu ucitavanje, mozda neki firewall na Win,... stogod da si napravila svojoj masini, a da nije standardna instalacija browsera s defaultnim postavkama.
Prijedlog: stavi si neki drugi browser koji sada nemas (Firefox (ako ga vec ne koristis), Opera, Chrome, SeaMonkey,...). Ako tamo radi, onda trebas postelati browser koji inace koristis; ako ne radi ni tako, onda imas nekakav filter na masini ili nesto slicno.
To moras naci u svom browseru. Po defaultu bi trebalo biti ukljuceno i sve bi moralo raditi kako treba. Sto je kod tebe posebno, ne mogu znati. Isti sustav se koristi na Forumu, u math.e-u,...
Moguce je da si stavila neki plug-in koji brani JavaScriptu ucitavanje, mozda neki firewall na Win,... stogod da si napravila svojoj masini, a da nije standardna instalacija browsera s defaultnim postavkama.
Prijedlog: stavi si neki drugi browser koji sada nemas (Firefox (ako ga vec ne koristis), Opera, Chrome, SeaMonkey,...). Ako tamo radi, onda trebas postelati browser koji inace koristis; ako ne radi ni tako, onda imas nekakav filter na masini ili nesto slicno.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
malalodacha Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 10. 2011. (17:06:13) Postovi: (79)16
|
Postano: 23:38 čet, 1. 12. 2011 Naslov: |
|
|
Zadatak 4:
Napišite program koji učitava 8 realnih brojeva, te ispisuje umnožak broja koji ima najveću apsolutnu vrijednost s brojem koji ima najmanju apsolutnu vrijednost. Ako dva broja imaju jednaku apsolutnu vrijednost, za većeg/manjeg uzimate onog koji je prije učitan.
Rezultat obavezno ispišite koristeći format %g!
#include<stdio.h>
double funk(double a)
{
double A;
if(a<0)
A=a*(-1);
else
A=a;
return A;
}
int main(void)
{
double a,Max=0,Min=9,M,m,aps;
int brojac;
for(brojac=0;brojac<8;brojac++)
{
scanf("%lg",&a);
aps=funk(a);
if(aps>Max && aps!=0)
{
Max=aps;
M=a;
}
if(aps<Min && aps!=0)
{
Min=aps;
m=a;
}
}
printf("\n %g",M*m);
return 0;
}
ovo je moje rješenje, provjerio sam u nekoliko desetaka slučaja i ne radi, tj, ovaj sam sad poslao,pa čekam provjeru, prije toga sam poslao taj isti kod s tim da nije bilo "aps!=0" dijelova u if-ovima. zanima me što tu ne valja da ga ne prihvaća, kako naći grešku???
Zadatak 4:
Napišite program koji učitava 8 realnih brojeva, te ispisuje umnožak broja koji ima najveću apsolutnu vrijednost s brojem koji ima najmanju apsolutnu vrijednost. Ako dva broja imaju jednaku apsolutnu vrijednost, za većeg/manjeg uzimate onog koji je prije učitan.
Rezultat obavezno ispišite koristeći format %g!
#include<stdio.h>
double funk(double a)
{
double A;
if(a<0)
A=a*(-1);
else
A=a;
return A;
}
int main(void)
{
double a,Max=0,Min=9,M,m,aps;
int brojac;
for(brojac=0;brojac<8;brojac++)
{
scanf("%lg",&a);
aps=funk(a);
if(aps>Max && aps!=0)
{
Max=aps;
M=a;
}
if(aps<Min && aps!=0)
{
Min=aps;
m=a;
}
}
printf("\n %g",M*m);
return 0;
}
ovo je moje rješenje, provjerio sam u nekoliko desetaka slučaja i ne radi, tj, ovaj sam sad poslao,pa čekam provjeru, prije toga sam poslao taj isti kod s tim da nije bilo "aps!=0" dijelova u if-ovima. zanima me što tu ne valja da ga ne prihvaća, kako naći grešku???
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 23:49 čet, 1. 12. 2011 Naslov: |
|
|
Obicno ne gledam ovako pisane kodove, ali eto... desilo mi se. Gdje u zadatku pise da su brojevi u rasponu od 0 do 9?
U mail-izvjestaju o zadaci bi ti trebali pisati brojevi na kojima je program pao provjeru, pa vidi sto ti program ispisuje za njih i na ruke izracunaj sto bi trebao ispisati.
Inace, nije greska, ali funkciju mozes puno ljepse napisati:
[code:1]double funk(double a) {
if (a < 0) return -a;
return a;
}[/code:1]
ili
[code:1]double funk(double a) {
return (a < 0 ? -a : a);
}[/code:1]
ili tako nekako.
Obicno ne gledam ovako pisane kodove, ali eto... desilo mi se. Gdje u zadatku pise da su brojevi u rasponu od 0 do 9?
U mail-izvjestaju o zadaci bi ti trebali pisati brojevi na kojima je program pao provjeru, pa vidi sto ti program ispisuje za njih i na ruke izracunaj sto bi trebao ispisati.
Inace, nije greska, ali funkciju mozes puno ljepse napisati:
Kod: | double funk(double a) {
if (a < 0) return -a;
return a;
} |
ili
Kod: | double funk(double a) {
return (a < 0 ? -a : a);
} |
ili tako nekako.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
matematičarka Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:19:07) Postovi: (38)16
Lokacija: Planet Zemlja
|
|
[Vrh] |
|
Phoenix Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 05. 2010. (18:46:07) Postovi: (164)16
Sarma: -
|
Postano: 20:46 ned, 4. 12. 2011 Naslov: |
|
|
Ne opterećuj se s tim. Samo riješi zadatak [tt]for[/tt] petljom po svakom broju između ta dva i pamti jesi li ikada ispisivala tražene brojeve (tako da bi znala da nema takvih brojeva).
U tom posebnom slučaju program ne bi ni ušao u našu [tt]for[/tt] petlju, što znači da dotad nije ništa ni ispisao, što znači da će ispisati da takvih brojeva nema.
Ako ti baš program ne bude funkcionirao za taj trivijalni slučaj, onda da, napiši dodatni [tt]if[/tt] da popraviš taj slučaj. Točno je, a pomaže ako te baš ne ide i ne možeš popraviti. No, inače ne bi trebala to provjeravati. :)
Ne opterećuj se s tim. Samo riješi zadatak for petljom po svakom broju između ta dva i pamti jesi li ikada ispisivala tražene brojeve (tako da bi znala da nema takvih brojeva).
U tom posebnom slučaju program ne bi ni ušao u našu for petlju, što znači da dotad nije ništa ni ispisao, što znači da će ispisati da takvih brojeva nema.
Ako ti baš program ne bude funkcionirao za taj trivijalni slučaj, onda da, napiši dodatni if da popraviš taj slučaj. Točno je, a pomaže ako te baš ne ide i ne možeš popraviti. No, inače ne bi trebala to provjeravati.
|
|
[Vrh] |
|
|