Evo, rezultati su na oglasnoj ploci.
Prolaznost - 39/84. Nije lose, al' moglo bi i bolje. Zao mi je sto ocjene nisu malo bolje. Najveca ocjena je +4.
A sad komentar o pojedinim zadacima, i greskama.
1. zadatak je bio najlaksi, malo radij-vektora i to je sve.
Najcesce greske:
- planimetrijski dokaz. ovo nije elementarna, nego euklidski prostori. ako zelite koristiti teoreme o slicnosti, dokazite ih!
- racunanje s "udaljenostima". problem je postavljen u AFINOJ ravnini, ne u euklidskoj ravnini, dakle nema udaljenosti. ni kuteva.
- oznake. za one koji ne znaju, vektor odredjen tockama A i B oznacava se tako da napisemo AB, i iznad toga strelicu... ove strelice ponekad nema...
2. zadatak, koji sam ocekivala da vecina studenata rijesi, barem bez navodjenja primjera.
Najcesce greske:
- ! zadana ravnina nije ni tocka ni pravac, vec 2-ravnina.
- izostavljanje nekih slucajeva
- pozeljno je rijecima opisati medjusobni polozaj, a ne samo r(M)=r(Mp)=3, dim(presjeka)=2. Napisite da to znaci da pi1 lezi u pi2.
- bez primjera zadatak vrijedi 10 bodova
3. zadatak nije bio onoliko lagan koliko je nekima na prvi pogled izgledao.
Kljucno je razmisliti o mogucoj dimenziji trazene ravnine.
Greska: mnogo je studenata trazilo ravninu ciji smjer sadrzi smjer dane 2-ravnine, a takva ne postoji.
4. zadatak bio je najtezi, i trebalo je prvo razmisliti o problemu u 2 i 3 dimenzije.
Greske:
- Conv(...) nije simplex. niti paralelotop.
- Conv(...) nije ni unija dvaju simpleksa (E1,E2,E3,E4) i (F1,F2,F3,F4).
Zapravo (E1,E2,E3,E4) uopce nije 4D simplex, nego 3D. Vise smisla ima promatrati S^4(O,E1,E2,E3,E4).
Ocekivala sam da ce 5. zadatak biti puno bolje rijesen.
Gresaka nije bilo puno, ali malo je studenata uopce pokusalo rijesiti zadatak, a oni koji jesu najcesce su se zapleli u odredjivanju tocke X'''.
Jos jedna generalna napomena. Nemojte se bojati napisati koju recenicu teksta. Objasnite sto radite. Da lakse shvatim koja vam je namjera. Objasnite sto radite i zasto, ako i ne stignete izracunati do kraja, vazno je znati da znate postupak i da razumijete sto radite.
I jos jedna napomena, ne direktno vezana uz ovaj test nego bilo koji pismeni koji cete u buducnosti pisati. Nemojte predavati 5 odvojenih listova papira. Spojite ih spajalicom, klamericom, ili jos bolje pisite na arcima A3 papira, oni lakse stoje zajedno. Ili barem svojih pet listova stavite u jedan A3 papir da ih drzi na okupu. Znam da je to navika s kolokvija na prvoj godini, kada (na kolokviju iz MA1 i 2) treba predati odvojene listove, ili asistenti spajaju vase papire klamericom. Imali ste priliku uociti da to na obicnim pismenim ispitima nije slucaj, a test ispravlja jedan asistent, pa nema potrebe za odvajanjem zadataka na posebne listove.
Nadam se da ce sljedeci pismeni biti jos bolje rijesen.
Mea
Evo, rezultati su na oglasnoj ploci.
Prolaznost - 39/84. Nije lose, al' moglo bi i bolje. Zao mi je sto ocjene nisu malo bolje. Najveca ocjena je +4.
A sad komentar o pojedinim zadacima, i greskama.
1. zadatak je bio najlaksi, malo radij-vektora i to je sve.
Najcesce greske:
- planimetrijski dokaz. ovo nije elementarna, nego euklidski prostori. ako zelite koristiti teoreme o slicnosti, dokazite ih!
- racunanje s "udaljenostima". problem je postavljen u AFINOJ ravnini, ne u euklidskoj ravnini, dakle nema udaljenosti. ni kuteva.
- oznake. za one koji ne znaju, vektor odredjen tockama A i B oznacava se tako da napisemo AB, i iznad toga strelicu... ove strelice ponekad nema...
2. zadatak, koji sam ocekivala da vecina studenata rijesi, barem bez navodjenja primjera.
Najcesce greske:
- ! zadana ravnina nije ni tocka ni pravac, vec 2-ravnina.
- izostavljanje nekih slucajeva
- pozeljno je rijecima opisati medjusobni polozaj, a ne samo r(M)=r(Mp)=3, dim(presjeka)=2. Napisite da to znaci da pi1 lezi u pi2.
- bez primjera zadatak vrijedi 10 bodova
3. zadatak nije bio onoliko lagan koliko je nekima na prvi pogled izgledao.
Kljucno je razmisliti o mogucoj dimenziji trazene ravnine.
Greska: mnogo je studenata trazilo ravninu ciji smjer sadrzi smjer dane 2-ravnine, a takva ne postoji.
4. zadatak bio je najtezi, i trebalo je prvo razmisliti o problemu u 2 i 3 dimenzije.
Greske:
- Conv(...) nije simplex. niti paralelotop.
- Conv(...) nije ni unija dvaju simpleksa (E1,E2,E3,E4) i (F1,F2,F3,F4).
Zapravo (E1,E2,E3,E4) uopce nije 4D simplex, nego 3D. Vise smisla ima promatrati S^4(O,E1,E2,E3,E4).
Ocekivala sam da ce 5. zadatak biti puno bolje rijesen.
Gresaka nije bilo puno, ali malo je studenata uopce pokusalo rijesiti zadatak, a oni koji jesu najcesce su se zapleli u odredjivanju tocke X'''.
Jos jedna generalna napomena. Nemojte se bojati napisati koju recenicu teksta. Objasnite sto radite. Da lakse shvatim koja vam je namjera. Objasnite sto radite i zasto, ako i ne stignete izracunati do kraja, vazno je znati da znate postupak i da razumijete sto radite.
I jos jedna napomena, ne direktno vezana uz ovaj test nego bilo koji pismeni koji cete u buducnosti pisati. Nemojte predavati 5 odvojenih listova papira. Spojite ih spajalicom, klamericom, ili jos bolje pisite na arcima A3 papira, oni lakse stoje zajedno. Ili barem svojih pet listova stavite u jedan A3 papir da ih drzi na okupu. Znam da je to navika s kolokvija na prvoj godini, kada (na kolokviju iz MA1 i 2) treba predati odvojene listove, ili asistenti spajaju vase papire klamericom. Imali ste priliku uociti da to na obicnim pismenim ispitima nije slucaj, a test ispravlja jedan asistent, pa nema potrebe za odvajanjem zadataka na posebne listove.
Nadam se da ce sljedeci pismeni biti jos bolje rijesen.
Mea
|