Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
dalmatinčica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54) Postovi: (AC)16
|
|
[Vrh] |
|
micika45056 Gost
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
|
[Vrh] |
|
moni_poni Forumaš(ica)
Pridružen/a: 25. 01. 2010. (19:48:19) Postovi: (49)16
|
Postano: 17:24 sub, 4. 5. 2013 Naslov: |
|
|
tocka D(0,0), E(1,0), F(0.5, sqrt(3.0)/2);
Trokut d(D,E,F);
K = d.kutovi();
for( std::set<double>::iterator i = K.begin(); i!=K.end(); ++i){
cout << *i << endl;
}
Što se treba ispisati?
tocka D(0,0), E(1,0), F(0.5, sqrt(3.0)/2);
Trokut d(D,E,F);
K = d.kutovi();
for( std::set<double>::iterator i = K.begin(); i!=K.end(); ++i){
cout << *i << endl;
}
Što se treba ispisati?
|
|
[Vrh] |
|
dalmatinčica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54) Postovi: (AC)16
|
Postano: 20:06 sub, 4. 5. 2013 Naslov: |
|
|
hoće li se pojaviti ovakav primjeri:
tocka x(0,0), y(4,0), z(2,3.464101615);
JednakostranicanTrkout t(x, y, z);
što treba vratiti funkcija t.ispravanTip()?
budući ste rekli da nam dozvoljena greška za stranice nije potrebna, ako uspoređujem ove stranice sa == trokut nije jednakostraničan, ali ako uračunam tu grešku(koju ste rekli da ne trebamo gledati), onda je jednakostraničan.
hvala
hoće li se pojaviti ovakav primjeri:
tocka x(0,0), y(4,0), z(2,3.464101615);
JednakostranicanTrkout t(x, y, z);
što treba vratiti funkcija t.ispravanTip()?
budući ste rekli da nam dozvoljena greška za stranice nije potrebna, ako uspoređujem ove stranice sa == trokut nije jednakostraničan, ali ako uračunam tu grešku(koju ste rekli da ne trebamo gledati), onda je jednakostraničan.
hvala
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 20:29 sub, 4. 5. 2013 Naslov: |
|
|
Koji dio tih pitanja nije odgovoren ovdje?
[quote="GauSs_"][quote="dalmatinčica"]Trokut t(0.9999, 1.0001, 1);[/quote]
[color=red]Takav se primjer nece pojaviti.[/color] Svi ce primjeri biti lijepi ;)
[quote]Što treba vratiti t.tipTrokuta()?
što treba vratiti t.kutovi() ako su kutevi 60, 60.01, 59.99?[/quote]
jednakostranican. Uvijek radite s uzim tipom. Znaci, [color=red]ako nesto moze biti jednakostranican (do na 0.01) onda je jednakostranican[/color][/quote]
[quote="GauSs_"][quote][quote="GauSs_"]Dopustena pogreska kod izracuna kutova je 0.01[/color][/size][/quote]
a kod stranica?[/quote]
[color=red]Tu ne bi trebalo biti problema, ali mozemo uzeti da je tolerancija pogreske do 0.01.[/color][/quote]
"Malo" pretjerujete s maltretiranjem asistenta pitanjem koje u osnovi glasi "Hocete li nam smjestiti na taj i taj nacin, iako ste vec napisali da necete?". :roll:
Koji dio tih pitanja nije odgovoren ovdje?
GauSs_ (napisa): | dalmatinčica (napisa): | Trokut t(0.9999, 1.0001, 1); |
Takav se primjer nece pojaviti. Svi ce primjeri biti lijepi
Citat: | Što treba vratiti t.tipTrokuta()?
što treba vratiti t.kutovi() ako su kutevi 60, 60.01, 59.99? |
jednakostranican. Uvijek radite s uzim tipom. Znaci, ako nesto moze biti jednakostranican (do na 0.01) onda je jednakostranican |
GauSs_ (napisa): | Citat: | GauSs_ (napisa): | Dopustena pogreska kod izracuna kutova je 0.01[/color][/size] |
a kod stranica? |
Tu ne bi trebalo biti problema, ali mozemo uzeti da je tolerancija pogreske do 0.01. |
"Malo" pretjerujete s maltretiranjem asistenta pitanjem koje u osnovi glasi "Hocete li nam smjestiti na taj i taj nacin, iako ste vec napisali da necete?".
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
dalmatinčica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54) Postovi: (AC)16
|
Postano: 21:00 sub, 4. 5. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]Koji dio tih pitanja nije odgovoren ovdje?
[quote="GauSs_"][quote="dalmatinčica"]Trokut t(0.9999, 1.0001, 1);[/quote]
[color=red]Takav se primjer nece pojaviti.[/color] Svi ce primjeri biti lijepi ;)
[quote]Što treba vratiti t.tipTrokuta()?
što treba vratiti t.kutovi() ako su kutevi 60, 60.01, 59.99?[/quote]
jednakostranican. Uvijek radite s uzim tipom. Znaci, [color=red]ako nesto moze biti jednakostranican (do na 0.01) onda je jednakostranican[/color][/quote]
[quote="GauSs_"][quote][quote="GauSs_"]Dopustena pogreska kod izracuna kutova je 0.01[/color][/size][/quote]
a kod stranica?[/quote]
[color=red]Tu ne bi trebalo biti problema, ali mozemo uzeti da je tolerancija pogreske do 0.01.[/color][/quote]
"Malo" pretjerujete s maltretiranjem asistenta pitanjem koje u osnovi glasi "Hocete li nam smjestiti na taj i taj nacin, iako ste vec napisali da necete?". :roll:[/quote]
tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497);
ovo su točke iz testnog maina
nisu baš daleko od onih iz mog primjera, zar ne
;)
a bitno je, jer u jednom trenutku se kaže da nije potrebno gledati grešku, a u drugom je.
vsego (napisa): | Koji dio tih pitanja nije odgovoren ovdje?
GauSs_ (napisa): | dalmatinčica (napisa): | Trokut t(0.9999, 1.0001, 1); |
Takav se primjer nece pojaviti. Svi ce primjeri biti lijepi
Citat: | Što treba vratiti t.tipTrokuta()?
što treba vratiti t.kutovi() ako su kutevi 60, 60.01, 59.99? |
jednakostranican. Uvijek radite s uzim tipom. Znaci, ako nesto moze biti jednakostranican (do na 0.01) onda je jednakostranican |
GauSs_ (napisa): | Citat: | GauSs_ (napisa): | Dopustena pogreska kod izracuna kutova je 0.01[/color][/size] |
a kod stranica? |
Tu ne bi trebalo biti problema, ali mozemo uzeti da je tolerancija pogreske do 0.01. |
"Malo" pretjerujete s maltretiranjem asistenta pitanjem koje u osnovi glasi "Hocete li nam smjestiti na taj i taj nacin, iako ste vec napisali da necete?". |
tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497);
ovo su točke iz testnog maina
nisu baš daleko od onih iz mog primjera, zar ne
a bitno je, jer u jednom trenutku se kaže da nije potrebno gledati grešku, a u drugom je.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 21:20 sub, 4. 5. 2013 Naslov: |
|
|
Tvoj primjer je visina jednakostranicnog trokuta ([tex]2\sqrt{3}[/tex]) na 9 decimala. Test primjer na koji se pozivas je za [tex]\sqrt{3} - 0.5773497 \approx 1.1547011[/tex] daleko od visine jednakostranicnog trokuta. Da, rekao bih da je itekako daleko od tvog primjera.
Nadalje, ako i "nije potrebno" gledati gresku, sto vas kosta da ju [b]svuda[/b] gledas? To je manje truda oko dodatnog koda nego da danima izmisljate kako bi vam sve asistent mogao smjestiti jer negdje to niste stavili (sto dosta ruzno aludira da asistent ima namjeru nesto podmetati, iako vam itekako izlazi u susret marljivo odgovarajuci na ova dva topica).
Zasto je tesko definirati funkciju [tt]int isti(double x, double y) { return (x-y < 0.01 && y-x < 0.01); }[/tt] i onda jednostavno svuda umjesto [tt]nesto1 == nesto2[/tt] pisati [tt]isti(nesto1, nesto2)[/tt]?
Tvoj primjer je visina jednakostranicnog trokuta ([tex]2\sqrt{3}[/tex]) na 9 decimala. Test primjer na koji se pozivas je za [tex]\sqrt{3} - 0.5773497 \approx 1.1547011[/tex] daleko od visine jednakostranicnog trokuta. Da, rekao bih da je itekako daleko od tvog primjera.
Nadalje, ako i "nije potrebno" gledati gresku, sto vas kosta da ju svuda gledas? To je manje truda oko dodatnog koda nego da danima izmisljate kako bi vam sve asistent mogao smjestiti jer negdje to niste stavili (sto dosta ruzno aludira da asistent ima namjeru nesto podmetati, iako vam itekako izlazi u susret marljivo odgovarajuci na ova dva topica).
Zasto je tesko definirati funkciju int isti(double x, double y) { return (x-y < 0.01 && y-x < 0.01); } i onda jednostavno svuda umjesto nesto1 == nesto2 pisati isti(nesto1, nesto2)?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
dalmatinčica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54) Postovi: (AC)16
|
Postano: 21:37 sub, 4. 5. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]Tvoj primjer je visina jednakostranicnog trokuta ([tex]2\sqrt{3}[/tex]) na 9 decimala. Test primjer na koji se pozivas je za [tex]\sqrt{3} - 0.5773497 \approx 1.1547011[/tex] daleko od visine jednakostranicnog trokuta. Da, rekao bih da je itekako daleko od tvog primjera.
Nadalje, ako i "nije potrebno" gledati gresku, sto vas kosta da ju [b]svuda[/b] gledas? To je manje truda oko dodatnog koda nego da danima izmisljate kako bi vam sve asistent mogao smjestiti jer negdje to niste stavili (sto dosta ruzno aludira da asistent ima namjeru nesto podmetati, iako vam itekako izlazi u susret marljivo odgovarajuci na ova dva topica).
Zasto je tesko definirati funkciju [tt]int isti(double x, double y) { return (x-y < 0.01 && y-x < 0.01); }[/tt] i onda jednostavno svuda umjesto [tt]nesto1 == nesto2[/tt] pisati [tt]isti(nesto1, nesto2)[/tt]?[/quote]
htjela sam reći sa nije daleko od primjera na način da je broj zadan na sličan način, decimalnim zapisom, nisam mislila na konkretnu udaljenost.
jer, nije mi svejedno hoće li se takav broj zadati kao 2*sqrt(3) ili zaokruženo na 9 decimala.
ne smatram to nikakvim podmetanjem :roll:
a tema je otvorena za pitanja u vezi zadaće, ne vidim u čemu je problem
vsego (napisa): | Tvoj primjer je visina jednakostranicnog trokuta ([tex]2\sqrt{3}[/tex]) na 9 decimala. Test primjer na koji se pozivas je za [tex]\sqrt{3} - 0.5773497 \approx 1.1547011[/tex] daleko od visine jednakostranicnog trokuta. Da, rekao bih da je itekako daleko od tvog primjera.
Nadalje, ako i "nije potrebno" gledati gresku, sto vas kosta da ju svuda gledas? To je manje truda oko dodatnog koda nego da danima izmisljate kako bi vam sve asistent mogao smjestiti jer negdje to niste stavili (sto dosta ruzno aludira da asistent ima namjeru nesto podmetati, iako vam itekako izlazi u susret marljivo odgovarajuci na ova dva topica).
Zasto je tesko definirati funkciju int isti(double x, double y) { return (x-y < 0.01 && y-x < 0.01); } i onda jednostavno svuda umjesto nesto1 == nesto2 pisati isti(nesto1, nesto2)? |
htjela sam reći sa nije daleko od primjera na način da je broj zadan na sličan način, decimalnim zapisom, nisam mislila na konkretnu udaljenost.
jer, nije mi svejedno hoće li se takav broj zadati kao 2*sqrt(3) ili zaokruženo na 9 decimala.
ne smatram to nikakvim podmetanjem
a tema je otvorena za pitanja u vezi zadaće, ne vidim u čemu je problem
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 22:23 sub, 4. 5. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="dalmatinčica"]htjela sam reći sa nije daleko od primjera na način da je broj zadan na sličan način, decimalnim zapisom, nisam mislila na konkretnu udaljenost.
jer, nije mi svejedno hoće li se takav broj zadati kao 2*sqrt(3) ili zaokruženo na 9 decimala.[/quote]
Apsolutno je svejedno, jer
a) i [tt]2*sqrt(3)[/tt] ima neku gresku zaokruzivanja (nakon 16 decimala), a tolerancija o kojoj se prica je 0.01, te
b) stranica nije [tex]2\sqrt{3}[/tex], nego se racuna iz koordinata tocaka i tu itekako moze doci do greske.
I kakve veze ima "decimalni zapis" ako nije nigdje blizu rubnog uvjeta (i.e., jednakostranicnog trokuta)? Postoji li ikakva sustinska razlika izmedju [tt]tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497);[/tt] i [tt]tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,1);[/tt]?
[quote="dalmatinčica"]a tema je otvorena za pitanja u vezi zadaće, ne vidim u čemu je problem[/quote]
Problem je kad se pocne tjerati mak na konac. Ja zelim da GauSs_ i buducim generacijama pomaze, a mislim da se to nece postici tako da ga se opetovano pita hoce li davati "ruzne" primjere, nakon sto je objasnjeno kako se to rjesava, a pogotovo kad se pita za "ruzne" primjere za koje je eksplicitno rekao da nece (poput ovog sa stranicama).
Ajde, rijesite zadacu i ne pretjerujte s izmisljanjem nategnutih primjera. Stavite svuda toleranciju 0.01 ili koliko vec kaze u zadatku, umjesto da nad svakim uvjetom satima promisljate treba li to ili ne.
dalmatinčica (napisa): | htjela sam reći sa nije daleko od primjera na način da je broj zadan na sličan način, decimalnim zapisom, nisam mislila na konkretnu udaljenost.
jer, nije mi svejedno hoće li se takav broj zadati kao 2*sqrt(3) ili zaokruženo na 9 decimala. |
Apsolutno je svejedno, jer
a) i 2*sqrt(3) ima neku gresku zaokruzivanja (nakon 16 decimala), a tolerancija o kojoj se prica je 0.01, te
b) stranica nije [tex]2\sqrt{3}[/tex], nego se racuna iz koordinata tocaka i tu itekako moze doci do greske.
I kakve veze ima "decimalni zapis" ako nije nigdje blizu rubnog uvjeta (i.e., jednakostranicnog trokuta)? Postoji li ikakva sustinska razlika izmedju tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497); i tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,1);?
dalmatinčica (napisa): | a tema je otvorena za pitanja u vezi zadaće, ne vidim u čemu je problem |
Problem je kad se pocne tjerati mak na konac. Ja zelim da GauSs_ i buducim generacijama pomaze, a mislim da se to nece postici tako da ga se opetovano pita hoce li davati "ruzne" primjere, nakon sto je objasnjeno kako se to rjesava, a pogotovo kad se pita za "ruzne" primjere za koje je eksplicitno rekao da nece (poput ovog sa stranicama).
Ajde, rijesite zadacu i ne pretjerujte s izmisljanjem nategnutih primjera. Stavite svuda toleranciju 0.01 ili koliko vec kaze u zadatku, umjesto da nad svakim uvjetom satima promisljate treba li to ili ne.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
dalmatinčica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54) Postovi: (AC)16
|
Postano: 10:29 ned, 5. 5. 2013 Naslov: |
|
|
nije mi cilj raspravljati o stvarima nevezanima za zadaću i skretati s teme
ali, nije svejedno kako je zadan broj, bar ne u mom programu
na jedan način mi vraća ispravan odgovor, a na drugi ne, ako koristim jednakosti (jer broj zaokružen na 16 decimala nije jednak onome zaokruženom na 9)
pitanje je uostalom upućeno dotičnom asistentu, pitanje je u vezi zadaće
na njemu je da odgovori ili ne
a ovo je već oftopik, i mislim da tome nije mjesto na ovoj temi
ako mi nešto nije jasno pitat ću. rečeno nam je puno puta, da ako nam nešto nije jasno, da pitamo, da dignemo ruku. e pa, pitam.
(i barem kažu, nema glupih pitanja, samo glupih odgovora)
nije mi cilj raspravljati o stvarima nevezanima za zadaću i skretati s teme
ali, nije svejedno kako je zadan broj, bar ne u mom programu
na jedan način mi vraća ispravan odgovor, a na drugi ne, ako koristim jednakosti (jer broj zaokružen na 16 decimala nije jednak onome zaokruženom na 9)
pitanje je uostalom upućeno dotičnom asistentu, pitanje je u vezi zadaće
na njemu je da odgovori ili ne
a ovo je već oftopik, i mislim da tome nije mjesto na ovoj temi
ako mi nešto nije jasno pitat ću. rečeno nam je puno puta, da ako nam nešto nije jasno, da pitamo, da dignemo ruku. e pa, pitam.
(i barem kažu, nema glupih pitanja, samo glupih odgovora)
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 10:32 ned, 5. 5. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="dalmatinčica"]na jedan način mi vraća ispravan odgovor, a na drugi ne, ako koristim jednakosti (jer broj zaokružen na 16 decimala nije jednak onome zaokruženom na 9)[/quote]
Dogadja li se to i s test-primjerom? Ako da, imas bug u programu jer test-primjer nije ni blizu jednakostranicnom trokutu. Ako ne, onda sam ti odgovorio na pitanje pozivajuci se na ono sto je asistent ovdje napisao: radi uvijek s tolerancijom greske.
dalmatinčica (napisa): | na jedan način mi vraća ispravan odgovor, a na drugi ne, ako koristim jednakosti (jer broj zaokružen na 16 decimala nije jednak onome zaokruženom na 9) |
Dogadja li se to i s test-primjerom? Ako da, imas bug u programu jer test-primjer nije ni blizu jednakostranicnom trokutu. Ako ne, onda sam ti odgovorio na pitanje pozivajuci se na ono sto je asistent ovdje napisao: radi uvijek s tolerancijom greske.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
dalmatinčica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54) Postovi: (AC)16
|
Postano: 10:54 ned, 5. 5. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"][quote="rom"]mi se zapravo ne trebamo zamarati sa tim jednakostima odnosno nejednakostima, jer je asistent rekao da nece stavljati takve primjere, ovo je samo savjet za bolje programiranje, jel?[/quote]
Ne, trebate se zamarati! Ja cu davati lijepe primjere na ulazu. Dakle, necu dati nesto poput Trokut(2,2.001,1.999). Medjutim, kutovi mogu imati pogresku pri izracunu pa cete vi morati paziti na taj dio.[/quote]
ovo me zbunilo, jer rečeno je da se nemoramo zamarati sa stranicama, a na kraju ispada da trebamo
uostalom, nisam sigurna u to što točno znači lijep primjer tj. po čemu je ovaj:
tocka x(0,0), y(4,0), z(2,3.464101615);
JednakostranicanTrkout t(x, y, z);
ili ovaj
tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497);
ljepši od ovog:
Trokut(2,2.001,1.999)
meni sva tri spadaju u istu kategoriju
(po mom kriteriju ljepote :D)
testni main je ok
ali za ovaj moj primjer treba uračunati grešku
GauSs_ (napisa): | rom (napisa): | mi se zapravo ne trebamo zamarati sa tim jednakostima odnosno nejednakostima, jer je asistent rekao da nece stavljati takve primjere, ovo je samo savjet za bolje programiranje, jel? |
Ne, trebate se zamarati! Ja cu davati lijepe primjere na ulazu. Dakle, necu dati nesto poput Trokut(2,2.001,1.999). Medjutim, kutovi mogu imati pogresku pri izracunu pa cete vi morati paziti na taj dio. |
ovo me zbunilo, jer rečeno je da se nemoramo zamarati sa stranicama, a na kraju ispada da trebamo
uostalom, nisam sigurna u to što točno znači lijep primjer tj. po čemu je ovaj:
tocka x(0,0), y(4,0), z(2,3.464101615);
JednakostranicanTrkout t(x, y, z);
ili ovaj
tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497);
ljepši od ovog:
Trokut(2,2.001,1.999)
meni sva tri spadaju u istu kategoriju
(po mom kriteriju ljepote )
testni main je ok
ali za ovaj moj primjer treba uračunati grešku
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 11:12 ned, 5. 5. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="dalmatinčica"][quote="GauSs_"][quote="rom"]mi se zapravo ne trebamo zamarati sa tim jednakostima odnosno nejednakostima, jer je asistent rekao da nece stavljati takve primjere, ovo je samo savjet za bolje programiranje, jel?[/quote]
Ne, trebate se zamarati! Ja cu davati lijepe primjere na ulazu. Dakle, necu dati nesto poput Trokut(2,2.001,1.999). Medjutim, kutovi mogu imati pogresku pri izracunu pa cete vi morati paziti na taj dio.[/quote]
ovo me zbunilo, jer rečeno je da se nemoramo zamarati sa stranicama, a na kraju ispada da trebamo
uostalom, nisam sigurna u to što točno znači lijep primjer tj. po čemu je ovaj:
tocka x(0,0), y(4,0), z(2,3.464101615);
JednakostranicanTrkout t(x, y, z);
ili ovaj
tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497);
ljepši od ovog:
Trokut(2,2.001,1.999)
meni sva tri spadaju u istu kategoriju
(po mom kriteriju ljepote :D)
testni main je ok
ali za ovaj moj primjer treba uračunati grešku[/quote]
E po mom ne spadaju u istu estetsku kategoriju. Kao sto sam napisao prije, ja vas necu pokusati zeznuti na ulazu. Treci primjer je pokusaj zezanja s tocnoscu. Drugi primjer je lijep jer ne moze dovesti do nedoumica jednakostranica/jednakokracan!
Uglavnom, sve sto je kolega vsego napisao stoji
dalmatinčica (napisa): | GauSs_ (napisa): | rom (napisa): | mi se zapravo ne trebamo zamarati sa tim jednakostima odnosno nejednakostima, jer je asistent rekao da nece stavljati takve primjere, ovo je samo savjet za bolje programiranje, jel? |
Ne, trebate se zamarati! Ja cu davati lijepe primjere na ulazu. Dakle, necu dati nesto poput Trokut(2,2.001,1.999). Medjutim, kutovi mogu imati pogresku pri izracunu pa cete vi morati paziti na taj dio. |
ovo me zbunilo, jer rečeno je da se nemoramo zamarati sa stranicama, a na kraju ispada da trebamo
uostalom, nisam sigurna u to što točno znači lijep primjer tj. po čemu je ovaj:
tocka x(0,0), y(4,0), z(2,3.464101615);
JednakostranicanTrkout t(x, y, z);
ili ovaj
tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497);
ljepši od ovog:
Trokut(2,2.001,1.999)
meni sva tri spadaju u istu kategoriju
(po mom kriteriju ljepote )
testni main je ok
ali za ovaj moj primjer treba uračunati grešku |
E po mom ne spadaju u istu estetsku kategoriju. Kao sto sam napisao prije, ja vas necu pokusati zeznuti na ulazu. Treci primjer je pokusaj zezanja s tocnoscu. Drugi primjer je lijep jer ne moze dovesti do nedoumica jednakostranica/jednakokracan!
Uglavnom, sve sto je kolega vsego napisao stoji
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
dalmatinčica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54) Postovi: (AC)16
|
Postano: 11:40 ned, 5. 5. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"][quote="dalmatinčica"][quote="GauSs_"][quote="rom"]mi se zapravo ne trebamo zamarati sa tim jednakostima odnosno nejednakostima, jer je asistent rekao da nece stavljati takve primjere, ovo je samo savjet za bolje programiranje, jel?[/quote]
Ne, trebate se zamarati! Ja cu davati lijepe primjere na ulazu. Dakle, necu dati nesto poput Trokut(2,2.001,1.999). Medjutim, kutovi mogu imati pogresku pri izracunu pa cete vi morati paziti na taj dio.[/quote]
ovo me zbunilo, jer rečeno je da se nemoramo zamarati sa stranicama, a na kraju ispada da trebamo
uostalom, nisam sigurna u to što točno znači lijep primjer tj. po čemu je ovaj:
tocka x(0,0), y(4,0), z(2,3.464101615);
JednakostranicanTrkout t(x, y, z);
ili ovaj
tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497);
ljepši od ovog:
Trokut(2,2.001,1.999)
meni sva tri spadaju u istu kategoriju
(po mom kriteriju ljepote :D)
testni main je ok
ali za ovaj moj primjer treba uračunati grešku[/quote]
E po mom ne spadaju u istu estetsku kategoriju. Kao sto sam napisao prije, ja vas necu pokusati zeznuti na ulazu. Treci primjer je pokusaj zezanja s tocnoscu. Drugi primjer je lijep jer ne moze dovesti do nedoumica jednakostranica/jednakokracan!
Uglavnom, sve sto je kolega vsego napisao stoji[/quote]
e hvala
to je ono što me je zanimalo
(a to što po Vašem kriteriju ne spadaju u istu kategoriju, ja to nisam mogla znati dok vi niste rekli)
GauSs_ (napisa): | dalmatinčica (napisa): | GauSs_ (napisa): | rom (napisa): | mi se zapravo ne trebamo zamarati sa tim jednakostima odnosno nejednakostima, jer je asistent rekao da nece stavljati takve primjere, ovo je samo savjet za bolje programiranje, jel? |
Ne, trebate se zamarati! Ja cu davati lijepe primjere na ulazu. Dakle, necu dati nesto poput Trokut(2,2.001,1.999). Medjutim, kutovi mogu imati pogresku pri izracunu pa cete vi morati paziti na taj dio. |
ovo me zbunilo, jer rečeno je da se nemoramo zamarati sa stranicama, a na kraju ispada da trebamo
uostalom, nisam sigurna u to što točno znači lijep primjer tj. po čemu je ovaj:
tocka x(0,0), y(4,0), z(2,3.464101615);
JednakostranicanTrkout t(x, y, z);
ili ovaj
tocka A(-1,0), B(1,0), C(0,0.5773497);
ljepši od ovog:
Trokut(2,2.001,1.999)
meni sva tri spadaju u istu kategoriju
(po mom kriteriju ljepote )
testni main je ok
ali za ovaj moj primjer treba uračunati grešku |
E po mom ne spadaju u istu estetsku kategoriju. Kao sto sam napisao prije, ja vas necu pokusati zeznuti na ulazu. Treci primjer je pokusaj zezanja s tocnoscu. Drugi primjer je lijep jer ne moze dovesti do nedoumica jednakostranica/jednakokracan!
Uglavnom, sve sto je kolega vsego napisao stoji |
e hvala
to je ono što me je zanimalo
(a to što po Vašem kriteriju ne spadaju u istu kategoriju, ja to nisam mogla znati dok vi niste rekli)
|
|
[Vrh] |
|
|