Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Eng 2 - završni kolokvij
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji siročići (oni koji nemaju svoj podforum) -> Ostali kolegiji
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
arozic5
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 12. 2012. (11:08:53)
Postovi: (A9)16
Sarma = la pohva - posuda
26 = 45 - 19

PostPostano: 12:35 uto, 17. 6. 2014    Naslov: Eng 2 - završni kolokvij Citirajte i odgovorite

Hello everybody,

završni kolokvij iz Engleskog 2 pisat će se u četvrtak, 26.06. od 10:30-12:00 h. (raspored po učionicama bit će objavljen na vrijeme)

Gradivo koje dolazi u obzir je sve iz drugog semestra (matematički dio, vokabular, gramatika), plus ponešto od osnovnog matematičkog vokabulara iz prvog semestra.

Pozdrav,
Andrea
Hello everybody,

završni kolokvij iz Engleskog 2 pisat će se u četvrtak, 26.06. od 10:30-12:00 h. (raspored po učionicama bit će objavljen na vrijeme)

Gradivo koje dolazi u obzir je sve iz drugog semestra (matematički dio, vokabular, gramatika), plus ponešto od osnovnog matematičkog vokabulara iz prvog semestra.

Pozdrav,
Andrea



_________________
potlista.com Smile
There's a crack, a crack in everything, that's how the light gets in.
When you've got so much to say it's called gratitude.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
arozic5
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 12. 2012. (11:08:53)
Postovi: (A9)16
Sarma = la pohva - posuda
26 = 45 - 19

PostPostano: 13:40 pon, 23. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Raspored za pisanje 2. kolovija iz Eng 2 je sljedeći:

Od Adžija do Devald - učionica 001
od Devčić do Jokić - učionica 006
od Jukić do Lukačić, Ana - učionica 101
od Maceković do Petrin - učionica 110
od Petrinjak do Žužul - učionica 003

S obzirom na dosta gust raspored vaših kolokvija i ispita, popravni i [i]naknadni[/i] kolokvij iz Eng 2 održat će se u četvrtak 3.07.

Njemu mogu pristupiti studenti koji ne zadovolje iz prvog pokušaja i oni koji nikako nisu mogli pristupiti ispitu u originalnom terminu (zbog kolizije s drugim ispitima, bolesti, posla i slično ;)

Točno vrijeme pisanja objavit ću naknadno - kad ispravim kolokvije i vidim o kojem se broju radi pa u skladu s time rezerviram učionicu.
Raspored za pisanje 2. kolovija iz Eng 2 je sljedeći:

Od Adžija do Devald - učionica 001
od Devčić do Jokić - učionica 006
od Jukić do Lukačić, Ana - učionica 101
od Maceković do Petrin - učionica 110
od Petrinjak do Žužul - učionica 003

S obzirom na dosta gust raspored vaših kolokvija i ispita, popravni i naknadni kolokvij iz Eng 2 održat će se u četvrtak 3.07.

Njemu mogu pristupiti studenti koji ne zadovolje iz prvog pokušaja i oni koji nikako nisu mogli pristupiti ispitu u originalnom terminu (zbog kolizije s drugim ispitima, bolesti, posla i slično Wink

Točno vrijeme pisanja objavit ću naknadno - kad ispravim kolokvije i vidim o kojem se broju radi pa u skladu s time rezerviram učionicu.



_________________
potlista.com Smile
There's a crack, a crack in everything, that's how the light gets in.
When you've got so much to say it's called gratitude.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
arozic5
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 12. 2012. (11:08:53)
Postovi: (A9)16
Sarma = la pohva - posuda
26 = 45 - 19

PostPostano: 14:03 uto, 1. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Hello everybody,

trenutno sam pri kraju ispravljanja kolokvija od četvrtka pa ću rezultate objaviti najkasnije sutra ujutro ovdje na forumu. Do tad vas molim za malo strpljenja jer se ipak radi o oko 250 kolokvija. Samo bez panike.

Što se tiče termina popravnog/naknadnog kolokvija, mislim da bi bilo dobro da imate nekoliko dana više za utvrđivanje gradiva jer u testovima koje sam ispravila ima podosta grešaka:

Naročito preporučam da se utvrde stvari koje smo dosta vježbali na satu, a to su: redosljed riječi u indirektnim pitanjima, backshifting -odnosno seljenje glagola u vrijeme 'iza' u neupravnom govoru, kao i [b]past participle nepravilnih glagola[/b].

Također, trebate znati što su noun, adjective i adverb, jer je [b]najviše[/b] grešaka bilo u zadatku u kojem od pridjeva treba napraviti imenicu i obratno!

Detaljnije ću prokomentirati greške nakon što svi napišu test.

Uz sve navedeno, kolokviji su ipak dobro napisani pa će prolaznost biti velika, a popravni/naknadni kolokvij onda zakazujem za ponedjeljak, 07. 07. u 13h u učionici 006. Ako u to vrijeme imate koliziju s nekim drugim ispitom, javite mi se mailom.

Jurica Brkljačić je trebao pisati kolokvij po početničkom, a ne po redovnom programu, pa i prvi i drugi kolokvij treba pisati ponovno, ali po početničkom programu - znači samo matematičko gradivo i osnove gramatike.

[size=9][color=#999999]Added after 15 minutes:[/color][/size]

I još jednom podsjećam, nemojte se zabuniti, pa u zadatku s pasivom mijenjati vrijeme, a u zadatku s neupravnim govorom prebacivati u pasiv - na tome se gubi puno bodova!
Hello everybody,

trenutno sam pri kraju ispravljanja kolokvija od četvrtka pa ću rezultate objaviti najkasnije sutra ujutro ovdje na forumu. Do tad vas molim za malo strpljenja jer se ipak radi o oko 250 kolokvija. Samo bez panike.

Što se tiče termina popravnog/naknadnog kolokvija, mislim da bi bilo dobro da imate nekoliko dana više za utvrđivanje gradiva jer u testovima koje sam ispravila ima podosta grešaka:

Naročito preporučam da se utvrde stvari koje smo dosta vježbali na satu, a to su: redosljed riječi u indirektnim pitanjima, backshifting -odnosno seljenje glagola u vrijeme 'iza' u neupravnom govoru, kao i past participle nepravilnih glagola.

Također, trebate znati što su noun, adjective i adverb, jer je najviše grešaka bilo u zadatku u kojem od pridjeva treba napraviti imenicu i obratno!

Detaljnije ću prokomentirati greške nakon što svi napišu test.

Uz sve navedeno, kolokviji su ipak dobro napisani pa će prolaznost biti velika, a popravni/naknadni kolokvij onda zakazujem za ponedjeljak, 07. 07. u 13h u učionici 006. Ako u to vrijeme imate koliziju s nekim drugim ispitom, javite mi se mailom.

Jurica Brkljačić je trebao pisati kolokvij po početničkom, a ne po redovnom programu, pa i prvi i drugi kolokvij treba pisati ponovno, ali po početničkom programu - znači samo matematičko gradivo i osnove gramatike.

Added after 15 minutes:

I još jednom podsjećam, nemojte se zabuniti, pa u zadatku s pasivom mijenjati vrijeme, a u zadatku s neupravnim govorom prebacivati u pasiv - na tome se gubi puno bodova!



_________________
potlista.com Smile
There's a crack, a crack in everything, that's how the light gets in.
When you've got so much to say it's called gratitude.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Popara
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 08. 2012. (19:05:50)
Postovi: (3B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 6 - 2
Lokacija: Zadar/Zagreb

PostPostano: 12:42 sri, 2. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Profesorice, jeste se probudili? :)
Profesorice, jeste se probudili? Smile



_________________
U kuvanu vodu staviti stori kruv na kockice, dodati ulje, suo i narizanoga luka. Pomišati i isti.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
arozic5
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 12. 2012. (11:08:53)
Postovi: (A9)16
Sarma = la pohva - posuda
26 = 45 - 19

PostPostano: 17:17 sri, 2. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Jesam, u 5 sam se probudila :? a evo rezultata

Bravo Sara Markić i Luka Horvat koji imaju najbolje riješen test, a Martin Petrin :) za kreativna rješenja.

[size=9][color=#999999]Added after 2 minutes:[/color][/size]

A jedan je kolokvij nepotpisan! Neka se javi :)

Sutra tijekom dana ide ukupan zbroj svih bodova: testovi, dolasci, seminari i zalaganje, a prvi upis ocjena bit će u petak - profesorica Arbanas bit će na faksu 10:30 do 14:00 - za one kod kojih je sve čisto.

Radi zaštite osobnih podataka studenata, uklanjam rezultate s ovog foruma, no oni su još uvijek dostupni u evidenciji za navedeni kolegij i rok na zahtjev samog studenta.
Jesam, u 5 sam se probudila Confused a evo rezultata

Bravo Sara Markić i Luka Horvat koji imaju najbolje riješen test, a Martin Petrin Smile za kreativna rješenja.

Added after 2 minutes:

A jedan je kolokvij nepotpisan! Neka se javi Smile

Sutra tijekom dana ide ukupan zbroj svih bodova: testovi, dolasci, seminari i zalaganje, a prvi upis ocjena bit će u petak - profesorica Arbanas bit će na faksu 10:30 do 14:00 - za one kod kojih je sve čisto.

Radi zaštite osobnih podataka studenata, uklanjam rezultate s ovog foruma, no oni su još uvijek dostupni u evidenciji za navedeni kolegij i rok na zahtjev samog studenta.



_________________
potlista.com Smile
There's a crack, a crack in everything, that's how the light gets in.
When you've got so much to say it's called gratitude.


Zadnja promjena: arozic5; 0:48 uto, 24. 7. 2018; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
namordr
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 11. 2013. (15:17:16)
Postovi: (7)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 0 - 2

PostPostano: 23:43 sri, 2. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Do ovog kolokvija sam imao pozitivno mišljenje o ovom kolegiju. Udio stručnog dijela i dijela vezanog za opći engleski (ako to mogu tako nazvati) je bio 50:50. Na zadnjem kolokviju je bila puno veća razlika u količini stručnog i općeg. Ne kažem da gramatike u engleskom jeziku STRUKE ne bi trebalo biti, ali ona nikako ne bi trebala biti u prvom planu. Svi smo mi položili minimalno nižu razinu engleskog na maturi i to bi trebala biti neka garancija da znamo osnove. Sada sam u takvoj poziciji da mi prijeti, bez obzira što sam položio sve ispite iz prvog pokušaja, nemogućnost upisa treće godine zbog engleskog.

Nadam se da profesorica ovo neće shvatiti kao napad. I dalje mislim da je cijelu godinu bila i više nego poštena i razumna, pa se nadam da će i ovaj post tako shvatiti. Ovdje sam samo napisao svoje mišljenje (na koje ne tražim odgovor) da bi si olakšao dušu :)

Usput, nigdje ne piše da ja moram završiti fakultet ili položiti engleski. Toga sam itekako svjestan. Samo mislim da je engleski na matematici sporedni predmet koji bi trebao proširiti naše znanje, a ne stvarati probleme u studiranju. Isto vrijedi i za matematiku na studiju engleskog. :)

Roman Karem
Do ovog kolokvija sam imao pozitivno mišljenje o ovom kolegiju. Udio stručnog dijela i dijela vezanog za opći engleski (ako to mogu tako nazvati) je bio 50:50. Na zadnjem kolokviju je bila puno veća razlika u količini stručnog i općeg. Ne kažem da gramatike u engleskom jeziku STRUKE ne bi trebalo biti, ali ona nikako ne bi trebala biti u prvom planu. Svi smo mi položili minimalno nižu razinu engleskog na maturi i to bi trebala biti neka garancija da znamo osnove. Sada sam u takvoj poziciji da mi prijeti, bez obzira što sam položio sve ispite iz prvog pokušaja, nemogućnost upisa treće godine zbog engleskog.

Nadam se da profesorica ovo neće shvatiti kao napad. I dalje mislim da je cijelu godinu bila i više nego poštena i razumna, pa se nadam da će i ovaj post tako shvatiti. Ovdje sam samo napisao svoje mišljenje (na koje ne tražim odgovor) da bi si olakšao dušu Smile

Usput, nigdje ne piše da ja moram završiti fakultet ili položiti engleski. Toga sam itekako svjestan. Samo mislim da je engleski na matematici sporedni predmet koji bi trebao proširiti naše znanje, a ne stvarati probleme u studiranju. Isto vrijedi i za matematiku na studiju engleskog. Smile

Roman Karem


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dstancin
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 10. 2012. (03:43:33)
Postovi: (2)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 9:26 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Sorry, moram stati u obranu :) prof. koja je i više nego korektna

Pa 20/45 bodova iz "stručnog" dijela je ok nije li? I bilo je tako na svim kolokvijima ak se sjećam dobro :wink:

Možeš proći predmet teoretski ako samo riješavaš stručni dio (100% doduše) + predavanja a bodoiv iz gramatike i zalaganja, seminara će samo biti bonus :)

A i gramatika nije baš nešto posebno teža od srednjoškolske, IMO, i po meni čak i bitnija za pisati radove na eng. i sl. jer iz strucnog dijela su to stvarno samo osnove, a lakše si je pogledati npr. ref. za neki matematički pojam kad pišeš nešto, nego naučiti gramatiku nabrzinu.

+ možeš ponavaljati kolokvij

Sretno :)
Sorry, moram stati u obranu Smile prof. koja je i više nego korektna

Pa 20/45 bodova iz "stručnog" dijela je ok nije li? I bilo je tako na svim kolokvijima ak se sjećam dobro Wink

Možeš proći predmet teoretski ako samo riješavaš stručni dio (100% doduše) + predavanja a bodoiv iz gramatike i zalaganja, seminara će samo biti bonus Smile

A i gramatika nije baš nešto posebno teža od srednjoškolske, IMO, i po meni čak i bitnija za pisati radove na eng. i sl. jer iz strucnog dijela su to stvarno samo osnove, a lakše si je pogledati npr. ref. za neki matematički pojam kad pišeš nešto, nego naučiti gramatiku nabrzinu.

+ možeš ponavaljati kolokvij

Sretno Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
MO
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 03. 07. 2014. (09:56:50)
Postovi: (1)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 10:13 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Moram se složiti sa Romanom. Čak niti omjer 50:50 mi ne zvuči razumno, predmet se ipak zove Engleski jezik struke, i prema tome mislim da bi se naglasak trebao staviti za to.

Svaka čast profesorici koja je ipak sama odradila cijeli posao, ali kada se usporedi "službeni" [url=http://okno.math.hr:8080/Default.aspx?art=1722]opis kolegija[/url] i ono što se na njemu stvarno radi, teško je ne primjetiti da postoje velike razlike.
Osim toga, malo mi je čudno da ja i dalje ne znam kako se na engleskom kaže ime mog fakulteta i smjera, niti kako se kaže titula koju ću imati kada ga završim. O samostalnom pisanju matematičkih radova da i ne govorim...

Još jednom kažem, hvala profesorici na materijalima i na svemu, ali mislim da je naglasak bio stavljen na krive stvari
Moram se složiti sa Romanom. Čak niti omjer 50:50 mi ne zvuči razumno, predmet se ipak zove Engleski jezik struke, i prema tome mislim da bi se naglasak trebao staviti za to.

Svaka čast profesorici koja je ipak sama odradila cijeli posao, ali kada se usporedi "službeni" opis kolegija i ono što se na njemu stvarno radi, teško je ne primjetiti da postoje velike razlike.
Osim toga, malo mi je čudno da ja i dalje ne znam kako se na engleskom kaže ime mog fakulteta i smjera, niti kako se kaže titula koju ću imati kada ga završim. O samostalnom pisanju matematičkih radova da i ne govorim...

Još jednom kažem, hvala profesorici na materijalima i na svemu, ali mislim da je naglasak bio stavljen na krive stvari


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
namordr
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 11. 2013. (15:17:16)
Postovi: (7)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 0 - 2

PostPostano: 10:26 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="dstancin"]Sorry, moram stati u obranu :) prof. koja je i više nego korektna

Pa 20/45 bodova iz "stručnog" dijela je ok nije li? I bilo je tako na svim kolokvijima ak se sjećam dobro :wink:

Možeš proći predmet teoretski ako samo riješavaš stručni dio (100% doduše) + predavanja a bodoiv iz gramatike i zalaganja, seminara će samo biti bonus :)

A i gramatika nije baš nešto posebno teža od srednjoškolske, IMO, i po meni čak i bitnija za pisati radove na eng. i sl. jer iz strucnog dijela su to stvarno samo osnove, a lakše si je pogledati npr. ref. za neki matematički pojam kad pišeš nešto, nego naučiti gramatiku nabrzinu.

+ možeš ponavaljati kolokvij

Sretno :)[/quote]

Ma gle...kolokvij nije položilo samo 10 studenata tako da s te strane nemam pravo reći ni riječi :) Ali mi nije logično da je ovolika razlika u količini općeg i stručnog engleskog. Ponavljam, ne kažem da gramatike ne bi trebalo biti. Ni slučajno. Samo mislim da je razlika prevelika. Nisam baš siguran da je i u ovom kolokviju bilo 20/45 za stručni dio.

Poštujem i to što si napisao/la, poštujem i profesoricu kojoj stvarno ne mogu ništa zamjeriti....sve ovo što pišem se svodi na jedno pitanje: Ima li smisla da ja na studiju matematike ne mogu upisati višu godinu zbog engleskog jezika struke, a da pritom nisam imao nikakvih problema sa stručnim dijelom predmeta? :)
dstancin (napisa):
Sorry, moram stati u obranu Smile prof. koja je i više nego korektna

Pa 20/45 bodova iz "stručnog" dijela je ok nije li? I bilo je tako na svim kolokvijima ak se sjećam dobro Wink

Možeš proći predmet teoretski ako samo riješavaš stručni dio (100% doduše) + predavanja a bodoiv iz gramatike i zalaganja, seminara će samo biti bonus Smile

A i gramatika nije baš nešto posebno teža od srednjoškolske, IMO, i po meni čak i bitnija za pisati radove na eng. i sl. jer iz strucnog dijela su to stvarno samo osnove, a lakše si je pogledati npr. ref. za neki matematički pojam kad pišeš nešto, nego naučiti gramatiku nabrzinu.

+ možeš ponavaljati kolokvij

Sretno Smile


Ma gle...kolokvij nije položilo samo 10 studenata tako da s te strane nemam pravo reći ni riječi Smile Ali mi nije logično da je ovolika razlika u količini općeg i stručnog engleskog. Ponavljam, ne kažem da gramatike ne bi trebalo biti. Ni slučajno. Samo mislim da je razlika prevelika. Nisam baš siguran da je i u ovom kolokviju bilo 20/45 za stručni dio.

Poštujem i to što si napisao/la, poštujem i profesoricu kojoj stvarno ne mogu ništa zamjeriti....sve ovo što pišem se svodi na jedno pitanje: Ima li smisla da ja na studiju matematike ne mogu upisati višu godinu zbog engleskog jezika struke, a da pritom nisam imao nikakvih problema sa stručnim dijelom predmeta? Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dstancin
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 10. 2012. (03:43:33)
Postovi: (2)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 13:29 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="MO"]Moram se složiti sa Romanom. Čak niti omjer 50:50 mi ne zvuči razumno, predmet se ipak zove Engleski jezik struke, i prema tome mislim da bi se naglasak trebao staviti za to.

Svaka čast profesorici koja je ipak sama odradila cijeli posao, ali kada se usporedi "službeni" [url=http://okno.math.hr:8080/Default.aspx?art=1722]opis kolegija[/url] i ono što se na njemu stvarno radi, teško je ne primjetiti da postoje velike razlike.
[/quote]

Mislim da je "stručan" u smislu da ne radimo sad analize književnih djela, nego članke, popularnoznanstvene tekstove, "real-life" situacije u dijalozima itd. - ono što onda primjenjuješ u svakodnevnom radu šire vezano uz matematiku i inžinjerstvo

A ako ćemo raditi matematiku na eng. "u dubinu" na koja od mnogih područja se onda fokusirati -- na nšto s 1. 2. ili 3+ god.?

CILJ KOLEGIJA: Osposobiti studente za samostalno, ekstenzivno čitanje stručne literature na engleskom jeziku: časopisa, periodike, enciklopedija, knjiga, novina itd. Razumijeti glavnu ideju članka i moći je na niz smislenih načina interpretirati u tekstu: objasniti je, pronaći dokaze i primjere, poopćiti smisao i primijeniti nove pojmove, predstaviti sadržaj na način koji seže dalje od udžbenika ili predavanja. Učiniti proces učenja dugoročnim i temeljiti ga na razmišljanju, odnosno poticati studente na kritičko promišljanje o predmetu koji uče za jedan duži period vremena. Uvesti grupni rad u kojem svaki pojedinac doprinosi razumijevanju i odgovornosti za grupu kroz niz strategija važnih za čitanje i pisanje koje će mu pomoći u pripremi novih zadataka na fakultetskom nivou, kao što su: referati, eseji, projekti i drugo. == čitanje s razumijevanjem, analiza teksta + produkcija

A potpuno se slažem da protokoli i standardi pisanja akademskih članaka (+LaTex) i istraživanje po istima trebaju imati mjesto u nekom predmetu tijekom studija (iako ne možda na kolegiju engleskog)

Po meni su materijali baš pogođeni i zanimljivi, nisu analize pisanja/čitanja stručnih matematičkih članaka, ali mislim da bi bilo i prilično bezveze kad bi se pitanja u kolokviju bila npr. "nabrojite elemente BibTex reference" ili sl.

A moraš uzeti u obzir i da kolegij slušaju i ljudi koji nisu imali eng. u srednjoj

[b]@namordr[/b] a razumijem te 100%, svakom se može dogoditi da kiksa na nekom kolokviju tu i tamo, ali na ovom predmetu (i za razliku od mnogih drugih) se to još može ispraviti :wink: neznam kak si s drugim predmetima, ali do drugug čet. se stigne ja mislim naučiti cijeli matem. dio + i još dosta gramatike, pog. ako će biti isto gradivo
MO (napisa):
Moram se složiti sa Romanom. Čak niti omjer 50:50 mi ne zvuči razumno, predmet se ipak zove Engleski jezik struke, i prema tome mislim da bi se naglasak trebao staviti za to.

Svaka čast profesorici koja je ipak sama odradila cijeli posao, ali kada se usporedi "službeni" opis kolegija i ono što se na njemu stvarno radi, teško je ne primjetiti da postoje velike razlike.


Mislim da je "stručan" u smislu da ne radimo sad analize književnih djela, nego članke, popularnoznanstvene tekstove, "real-life" situacije u dijalozima itd. - ono što onda primjenjuješ u svakodnevnom radu šire vezano uz matematiku i inžinjerstvo

A ako ćemo raditi matematiku na eng. "u dubinu" na koja od mnogih područja se onda fokusirati – na nšto s 1. 2. ili 3+ god.?

CILJ KOLEGIJA: Osposobiti studente za samostalno, ekstenzivno čitanje stručne literature na engleskom jeziku: časopisa, periodike, enciklopedija, knjiga, novina itd. Razumijeti glavnu ideju članka i moći je na niz smislenih načina interpretirati u tekstu: objasniti je, pronaći dokaze i primjere, poopćiti smisao i primijeniti nove pojmove, predstaviti sadržaj na način koji seže dalje od udžbenika ili predavanja. Učiniti proces učenja dugoročnim i temeljiti ga na razmišljanju, odnosno poticati studente na kritičko promišljanje o predmetu koji uče za jedan duži period vremena. Uvesti grupni rad u kojem svaki pojedinac doprinosi razumijevanju i odgovornosti za grupu kroz niz strategija važnih za čitanje i pisanje koje će mu pomoći u pripremi novih zadataka na fakultetskom nivou, kao što su: referati, eseji, projekti i drugo. == čitanje s razumijevanjem, analiza teksta + produkcija

A potpuno se slažem da protokoli i standardi pisanja akademskih članaka (+LaTex) i istraživanje po istima trebaju imati mjesto u nekom predmetu tijekom studija (iako ne možda na kolegiju engleskog)

Po meni su materijali baš pogođeni i zanimljivi, nisu analize pisanja/čitanja stručnih matematičkih članaka, ali mislim da bi bilo i prilično bezveze kad bi se pitanja u kolokviju bila npr. "nabrojite elemente BibTex reference" ili sl.

A moraš uzeti u obzir i da kolegij slušaju i ljudi koji nisu imali eng. u srednjoj

@namordr a razumijem te 100%, svakom se može dogoditi da kiksa na nekom kolokviju tu i tamo, ali na ovom predmetu (i za razliku od mnogih drugih) se to još može ispraviti Wink neznam kak si s drugim predmetima, ali do drugug čet. se stigne ja mislim naučiti cijeli matem. dio + i još dosta gramatike, pog. ako će biti isto gradivo


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Shirohige
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 16. 11. 2012. (20:19:56)
Postovi: (ED)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
12 = 15 - 3

PostPostano: 17:12 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="arozic5"]...
a prvi upis ocjena bit će u petak - profesorica Arbanas bit će na faksu 10:30 do 14:00 - za one kod kojih je sve čisto.[/quote]

A kad bi mogli biti drugi termin(i) za upis ocjena (idući tjedan, za dva tjedna) tj. hoće li biti još samo jedan termin (nakon popravnih)?
arozic5 (napisa):
...
a prvi upis ocjena bit će u petak - profesorica Arbanas bit će na faksu 10:30 do 14:00 - za one kod kojih je sve čisto.


A kad bi mogli biti drugi termin(i) za upis ocjena (idući tjedan, za dva tjedna) tj. hoće li biti još samo jedan termin (nakon popravnih)?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dodgin_lions
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 07. 2012. (14:49:47)
Postovi: (22)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 0

PostPostano: 17:17 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Također, gdje je upis ocjena :?:
Također, gdje je upis ocjena Question


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
arozic5
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 12. 2012. (11:08:53)
Postovi: (A9)16
Sarma = la pohva - posuda
26 = 45 - 19

PostPostano: 18:23 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Dragi svi,

evo i ukupnog zbroja bodova za Eng 2. Molim provjerite si ukupni zbroj bodova jer mi funkcija autosum malo štekala.

U tablici se jedino ne nalaze bodovi iz prvog kolokvija za studente koji su ga pisali naknadno, ali vi koji ste pisali naknadno znate te bodove pa sami pribrojite, a ja ću to učiniti sutra kad dođem na fakultet.

Svi oni kod kojih piše 'seminar' u rubrici moraj napisati seminar na račun dolazaka jer nemaju minimalnih 5 dolazaka.

[size=9][color=#999999]Added after 14 minutes:[/color][/size]

Što se tiče zamjerki kolege Romana i ostalih, slažem se da je u ovom kolokviju bio manji udio matematičkog vokabulara, a veći općeg engleskog, odnosno 'use of English', a to je zato što smo u drugom dijelu semestra imali manje novih matematičkih termina, a više radili opći jezik.

Kolokvij je pokazao da je gradivo koje smo konkretno radili na satu jako dobro naučeno - i matematičko i gramatičko - a najviše je grešaka bilo u dijelu općeg engleskog koji nismo konkretno radili na satu, ali ulazi u poznavanje jezika na razini do B2 - na kojoj je po programu ovaj kolegij.

Moj je zaključak iz toga, da je ipak 'moguće naučiti engleski', bilo stručan, bilo gramatički, i da svi marljivo radite, ali da je kod nekih problem u predznanju. Problem u engleskom na fakultetu je što u godinu dana nije moguće još jednom učiti sve ono za što se pretpostavlja da ste naučili u školi.

A što se tiče opisa kolegija i njegovog pripadajućeg popisa literature, to je stari opis koji se nažalost nikad nije mogao provoditi tako kako piše zbog velikog broja studenata po grupi i nedostatka nastavnika, jer podrazumijeva pisanje seminara na tjednoj bazi. Točke 1, 2 i 4 su zadovoljene, iako je točku 3 teško izvesti jer uključuje pisanje znanstvenih radova iz područja matematike na engleskom, za što ja kao profesor engleskog nisam dovoljno stručna, pa vas mogu samo podučiti engleskom i na taj način osposobiti da se sami pismeno izražavate u svom području.


Radi zaštite osobnih podataka studenata, uklanjam rezultate s ovog foruma, no oni su još uvijek dostupni u evidenciji za navedeni kolegij i rok na zahtjev samog studenta.
Dragi svi,

evo i ukupnog zbroja bodova za Eng 2. Molim provjerite si ukupni zbroj bodova jer mi funkcija autosum malo štekala.

U tablici se jedino ne nalaze bodovi iz prvog kolokvija za studente koji su ga pisali naknadno, ali vi koji ste pisali naknadno znate te bodove pa sami pribrojite, a ja ću to učiniti sutra kad dođem na fakultet.

Svi oni kod kojih piše 'seminar' u rubrici moraj napisati seminar na račun dolazaka jer nemaju minimalnih 5 dolazaka.

Added after 14 minutes:

Što se tiče zamjerki kolege Romana i ostalih, slažem se da je u ovom kolokviju bio manji udio matematičkog vokabulara, a veći općeg engleskog, odnosno 'use of English', a to je zato što smo u drugom dijelu semestra imali manje novih matematičkih termina, a više radili opći jezik.

Kolokvij je pokazao da je gradivo koje smo konkretno radili na satu jako dobro naučeno - i matematičko i gramatičko - a najviše je grešaka bilo u dijelu općeg engleskog koji nismo konkretno radili na satu, ali ulazi u poznavanje jezika na razini do B2 - na kojoj je po programu ovaj kolegij.

Moj je zaključak iz toga, da je ipak 'moguće naučiti engleski', bilo stručan, bilo gramatički, i da svi marljivo radite, ali da je kod nekih problem u predznanju. Problem u engleskom na fakultetu je što u godinu dana nije moguće još jednom učiti sve ono za što se pretpostavlja da ste naučili u školi.

A što se tiče opisa kolegija i njegovog pripadajućeg popisa literature, to je stari opis koji se nažalost nikad nije mogao provoditi tako kako piše zbog velikog broja studenata po grupi i nedostatka nastavnika, jer podrazumijeva pisanje seminara na tjednoj bazi. Točke 1, 2 i 4 su zadovoljene, iako je točku 3 teško izvesti jer uključuje pisanje znanstvenih radova iz područja matematike na engleskom, za što ja kao profesor engleskog nisam dovoljno stručna, pa vas mogu samo podučiti engleskom i na taj način osposobiti da se sami pismeno izražavate u svom području.


Radi zaštite osobnih podataka studenata, uklanjam rezultate s ovog foruma, no oni su još uvijek dostupni u evidenciji za navedeni kolegij i rok na zahtjev samog studenta.



_________________
potlista.com Smile
There's a crack, a crack in everything, that's how the light gets in.
When you've got so much to say it's called gratitude.


Zadnja promjena: arozic5; 0:49 uto, 24. 7. 2018; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
beuler
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2012. (14:08:41)
Postovi: (16)16
Sarma = la pohva - posuda
= 5 - 1

PostPostano: 18:35 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="namordr"]

Ma gle..kolokvij nije položilo samo 10 studenata tako da s te strane nemam pravo reći ni riječi :) Ali mi nije logično da je ovolika razlika u količini općeg i stručnog engleskog. Ponavljam, ne kažem da gramatike ne bi trebalo biti. Ni slučajno. Samo mislim da je razlika prevelika. Nisam baš siguran da je i u ovom kolokviju bilo 20/45 za stručni dio.

Poštujem i to što si napisao/la, poštujem i profesoricu kojoj stvarno ne mogu ništa zamjeriti....sve ovo što pišem se svodi na jedno pitanje: Ima li smisla da ja na studiju matematike ne mogu upisati višu godinu zbog engleskog jezika struke, a da pritom nisam imao nikakvih problema sa stručnim dijelom predmeta? :)[/quote]

To moras reci nekome tko odlucuje koji predmeti su obavezni na ovom studiju, a ne profesorici engleskog. (iako mislim da se nitko ne bi s tobom slozio da EJ struke ne bi trebao biti obavezan)

A sto se tice omjera gramatike, dakle, po tebi bi kolokvij bio dobar ako bi recenica koju moras npr pretvorit u pasiv govorila o matematici ?

Jer jezik struke nije ucenje strucnih pojmova, kao sto u naslovu pise JEZIK.

Samo ti je olaksano sto su recenice o pranju auta ili nekim trivijalama, zamisli da su svi tekstovi i recenice samo o matematici(to bi onda bilo u cijelosti 'jezik struke', kao sto zahtjevas), i da moras na takvim recenicama gramatiku pisati, koliko bi onda ljudi proslo?
namordr (napisa):


Ma gle..kolokvij nije položilo samo 10 studenata tako da s te strane nemam pravo reći ni riječi Smile Ali mi nije logično da je ovolika razlika u količini općeg i stručnog engleskog. Ponavljam, ne kažem da gramatike ne bi trebalo biti. Ni slučajno. Samo mislim da je razlika prevelika. Nisam baš siguran da je i u ovom kolokviju bilo 20/45 za stručni dio.

Poštujem i to što si napisao/la, poštujem i profesoricu kojoj stvarno ne mogu ništa zamjeriti....sve ovo što pišem se svodi na jedno pitanje: Ima li smisla da ja na studiju matematike ne mogu upisati višu godinu zbog engleskog jezika struke, a da pritom nisam imao nikakvih problema sa stručnim dijelom predmeta? Smile


To moras reci nekome tko odlucuje koji predmeti su obavezni na ovom studiju, a ne profesorici engleskog. (iako mislim da se nitko ne bi s tobom slozio da EJ struke ne bi trebao biti obavezan)

A sto se tice omjera gramatike, dakle, po tebi bi kolokvij bio dobar ako bi recenica koju moras npr pretvorit u pasiv govorila o matematici ?

Jer jezik struke nije ucenje strucnih pojmova, kao sto u naslovu pise JEZIK.

Samo ti je olaksano sto su recenice o pranju auta ili nekim trivijalama, zamisli da su svi tekstovi i recenice samo o matematici(to bi onda bilo u cijelosti 'jezik struke', kao sto zahtjevas), i da moras na takvim recenicama gramatiku pisati, koliko bi onda ljudi proslo?



_________________
Sumnjam, dakle možda jesam.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
namordr
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 11. 2013. (15:17:16)
Postovi: (7)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 0 - 2

PostPostano: 20:19 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="beuler"][quote="namordr"]

Ma gle..kolokvij nije položilo samo 10 studenata tako da s te strane nemam pravo reći ni riječi :) Ali mi nije logično da je ovolika razlika u količini općeg i stručnog engleskog. Ponavljam, ne kažem da gramatike ne bi trebalo biti. Ni slučajno. Samo mislim da je razlika prevelika. Nisam baš siguran da je i u ovom kolokviju bilo 20/45 za stručni dio.

Poštujem i to što si napisao/la, poštujem i profesoricu kojoj stvarno ne mogu ništa zamjeriti....sve ovo što pišem se svodi na jedno pitanje: Ima li smisla da ja na studiju matematike ne mogu upisati višu godinu zbog engleskog jezika struke, a da pritom nisam imao nikakvih problema sa stručnim dijelom predmeta? :)[/quote]

To moras reci nekome tko odlucuje koji predmeti su obavezni na ovom studiju, a ne profesorici engleskog. (iako mislim da se nitko ne bi s tobom slozio da EJ struke ne bi trebao biti obavezan)

A sto se tice omjera gramatike, dakle, po tebi bi kolokvij bio dobar ako bi recenica koju moras npr pretvorit u pasiv govorila o matematici ?

Jer jezik struke nije ucenje strucnih pojmova, kao sto u naslovu pise JEZIK.

Samo ti je olaksano sto su recenice o pranju auta ili nekim trivijalama, zamisli da su svi tekstovi i recenice samo o matematici(to bi onda bilo u cijelosti 'jezik struke', kao sto zahtjevas), i da moras na takvim recenicama gramatiku pisati, koliko bi onda ljudi proslo?[/quote]

Prva stvar, nigdje ne piše da engleski jezik struke ne bi trebao biti obavezan. Ja apsolutno podržavam engleski jezik struke, bilo na matematici, agronomiji, kemiji itd.

Druga stvar, u prvom postu piše da ovo moje nije zamjerka profesorici, ne znam kako si ti to zaključio.

Treća stvar...ti si prvi spomenuo gramatičke zadatke povezane s matematikom. Ne znam ni kako si do toga došao.

Nakon svega, ne znam moram li još jednom napisat što mi u cijeloj priči nije jasno. Namjerno neću pisat, precizno piše u zadnjoj rečenici posta koji si citirao.

Pročitao si nešto što ne piše, a nisi čitao ono što piše ;)
beuler (napisa):
namordr (napisa):


Ma gle..kolokvij nije položilo samo 10 studenata tako da s te strane nemam pravo reći ni riječi Smile Ali mi nije logično da je ovolika razlika u količini općeg i stručnog engleskog. Ponavljam, ne kažem da gramatike ne bi trebalo biti. Ni slučajno. Samo mislim da je razlika prevelika. Nisam baš siguran da je i u ovom kolokviju bilo 20/45 za stručni dio.

Poštujem i to što si napisao/la, poštujem i profesoricu kojoj stvarno ne mogu ništa zamjeriti....sve ovo što pišem se svodi na jedno pitanje: Ima li smisla da ja na studiju matematike ne mogu upisati višu godinu zbog engleskog jezika struke, a da pritom nisam imao nikakvih problema sa stručnim dijelom predmeta? Smile


To moras reci nekome tko odlucuje koji predmeti su obavezni na ovom studiju, a ne profesorici engleskog. (iako mislim da se nitko ne bi s tobom slozio da EJ struke ne bi trebao biti obavezan)

A sto se tice omjera gramatike, dakle, po tebi bi kolokvij bio dobar ako bi recenica koju moras npr pretvorit u pasiv govorila o matematici ?

Jer jezik struke nije ucenje strucnih pojmova, kao sto u naslovu pise JEZIK.

Samo ti je olaksano sto su recenice o pranju auta ili nekim trivijalama, zamisli da su svi tekstovi i recenice samo o matematici(to bi onda bilo u cijelosti 'jezik struke', kao sto zahtjevas), i da moras na takvim recenicama gramatiku pisati, koliko bi onda ljudi proslo?


Prva stvar, nigdje ne piše da engleski jezik struke ne bi trebao biti obavezan. Ja apsolutno podržavam engleski jezik struke, bilo na matematici, agronomiji, kemiji itd.

Druga stvar, u prvom postu piše da ovo moje nije zamjerka profesorici, ne znam kako si ti to zaključio.

Treća stvar...ti si prvi spomenuo gramatičke zadatke povezane s matematikom. Ne znam ni kako si do toga došao.

Nakon svega, ne znam moram li još jednom napisat što mi u cijeloj priči nije jasno. Namjerno neću pisat, precizno piše u zadnjoj rečenici posta koji si citirao.

Pročitao si nešto što ne piše, a nisi čitao ono što piše Wink


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
hendrix
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 03. 09. 2012. (15:59:06)
Postovi: (92)16
Sarma = la pohva - posuda
29 = 31 - 2

PostPostano: 20:27 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Odgovor na tvoje pitanje - ima smisla, i to zato sto ti ne moze sve biti jasno "iz dijela struke" iz jednostavnog razloga sto ovo pod navodnicima ne postoji kao takvo.

U eventualnim radovima na engleskom jeziku, a iz podrucja matematike, neces nabrajati pojmove (sto je bilo jedino sto se trazilo od "znanja struke" na kolegiju), nego aktivno koristiti gramaticke strukture (recimo, u matematickim radovima na engleskom jeziku pasiv je cesta pojava; a to je samo primjer koji se referira na "problematican" kolokvij) koje su u kontekstu i ovog kolegija i tih radova (barem) jednako bitne kao i samo poznavanje terminologije.

Zato ono sto je kolega napisao itekako stoji i na neki nacin odgovara na tvoje pitanje - ovdje je sve to (o cemu sam pricao iznad) bilo dodatno olaksano time sto su se recenice u zadacima bavile [i]everyday life[/i] tematikom, a ne matematickim pojmovima.
Odgovor na tvoje pitanje - ima smisla, i to zato sto ti ne moze sve biti jasno "iz dijela struke" iz jednostavnog razloga sto ovo pod navodnicima ne postoji kao takvo.

U eventualnim radovima na engleskom jeziku, a iz podrucja matematike, neces nabrajati pojmove (sto je bilo jedino sto se trazilo od "znanja struke" na kolegiju), nego aktivno koristiti gramaticke strukture (recimo, u matematickim radovima na engleskom jeziku pasiv je cesta pojava; a to je samo primjer koji se referira na "problematican" kolokvij) koje su u kontekstu i ovog kolegija i tih radova (barem) jednako bitne kao i samo poznavanje terminologije.

Zato ono sto je kolega napisao itekako stoji i na neki nacin odgovara na tvoje pitanje - ovdje je sve to (o cemu sam pricao iznad) bilo dodatno olaksano time sto su se recenice u zadacima bavile everyday life tematikom, a ne matematickim pojmovima.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
namordr
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 11. 2013. (15:17:16)
Postovi: (7)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 0 - 2

PostPostano: 21:55 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="hendrix"]Odgovor na tvoje pitanje - ima smisla, i to zato sto ti ne moze sve biti jasno "iz dijela struke" iz jednostavnog razloga sto ovo pod navodnicima ne postoji kao takvo.

U eventualnim radovima na engleskom jeziku, a iz podrucja matematike, neces nabrajati pojmove (sto je bilo jedino sto se trazilo od "znanja struke" na kolegiju), nego aktivno koristiti gramaticke strukture (recimo, u matematickim radovima na engleskom jeziku pasiv je cesta pojava; a to je samo primjer koji se referira na "problematican" kolokvij) koje su u kontekstu i ovog kolegija i tih radova (barem) jednako bitne kao i samo poznavanje terminologije.

Zato ono sto je kolega napisao itekako stoji i na neki nacin odgovara na tvoje pitanje - ovdje je sve to (o cemu sam pricao iznad) bilo dodatno olaksano time sto su se recenice u zadacima bavile [i]everyday life[/i] tematikom, a ne matematickim pojmovima.[/quote]

Ako ćemo već raspravljat (ja sam apsolutno ZA ;) ), onda neka argumenti budu na kakvim takvim nogama, kao što su tvoji, za razliku od prošlog posta :)

Sve do zadnje riječi stoji, samo što se ne slažemo oko omjera jednog i drugog...svi smo slušali engleski 8 ili 10 godina, pa položili maturu i mislim da je to bilo dovoljno...sada smo dobili engleski struke (super) u kojoj radimo i nekakvu gramatiku bez koje jezik nema apsolutno nikakvog smisla (super)....mislim da je najpošteniji omjer 50:50 na ispitima jer neki kao ja imaju jako loše predznanje (za to nisi kriv ni ti ni sadašnja profesorica, najveću odgovornost snosim ja, pa profeosirca iz srednje)...to predznanje je jako teško nadoknadit i uspio sam ga kako-tako naoknađivat u prošlim kolokvijima (4 u prvom semestru), ali sada nisam uspio...i zato sam ovdje pisao to što sam pisao :) ne napadam nikoga, niti se ljutim, samo si olakšavam dušu :)
hendrix (napisa):
Odgovor na tvoje pitanje - ima smisla, i to zato sto ti ne moze sve biti jasno "iz dijela struke" iz jednostavnog razloga sto ovo pod navodnicima ne postoji kao takvo.

U eventualnim radovima na engleskom jeziku, a iz podrucja matematike, neces nabrajati pojmove (sto je bilo jedino sto se trazilo od "znanja struke" na kolegiju), nego aktivno koristiti gramaticke strukture (recimo, u matematickim radovima na engleskom jeziku pasiv je cesta pojava; a to je samo primjer koji se referira na "problematican" kolokvij) koje su u kontekstu i ovog kolegija i tih radova (barem) jednako bitne kao i samo poznavanje terminologije.

Zato ono sto je kolega napisao itekako stoji i na neki nacin odgovara na tvoje pitanje - ovdje je sve to (o cemu sam pricao iznad) bilo dodatno olaksano time sto su se recenice u zadacima bavile everyday life tematikom, a ne matematickim pojmovima.


Ako ćemo već raspravljat (ja sam apsolutno ZA Wink ), onda neka argumenti budu na kakvim takvim nogama, kao što su tvoji, za razliku od prošlog posta Smile

Sve do zadnje riječi stoji, samo što se ne slažemo oko omjera jednog i drugog...svi smo slušali engleski 8 ili 10 godina, pa položili maturu i mislim da je to bilo dovoljno...sada smo dobili engleski struke (super) u kojoj radimo i nekakvu gramatiku bez koje jezik nema apsolutno nikakvog smisla (super)....mislim da je najpošteniji omjer 50:50 na ispitima jer neki kao ja imaju jako loše predznanje (za to nisi kriv ni ti ni sadašnja profesorica, najveću odgovornost snosim ja, pa profeosirca iz srednje)...to predznanje je jako teško nadoknadit i uspio sam ga kako-tako naoknađivat u prošlim kolokvijima (4 u prvom semestru), ali sada nisam uspio...i zato sam ovdje pisao to što sam pisao Smile ne napadam nikoga, niti se ljutim, samo si olakšavam dušu Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
hendrix
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 03. 09. 2012. (15:59:06)
Postovi: (92)16
Sarma = la pohva - posuda
29 = 31 - 2

PostPostano: 23:09 čet, 3. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Oko ovog za omjer 50:50 se i mozemo sloziti, naprosto iz razloga sto ako je na nekim vaznim kolegijima (matematickim) za prolaz dovoljno nauciti osnovne sablone bez razumijevanja, ne vidim zasto iz EJ ne bi bilo dovoljno nauciti matematicke pojmove (malo ironije, ali u principu i jest tako nekako; doduse, za drugi kolokvij se nije radilo gotovo nista od novih pojmova tako da bi bilo malo bezveze da se ponovio cijeli sadrzaj proslog ispita :D ).

Dalje ni nema nekog mjesta za rasprave (nije ni da imamo dijametralno, ili uopce suprotne stavove), jasni su i problemi (razlike u predznanju, glomazne grupe, mali fond sati) i to da ih je s trenutnim programom, nazalost, nemoguce potpuno efikasno rijesiti.
Oko ovog za omjer 50:50 se i mozemo sloziti, naprosto iz razloga sto ako je na nekim vaznim kolegijima (matematickim) za prolaz dovoljno nauciti osnovne sablone bez razumijevanja, ne vidim zasto iz EJ ne bi bilo dovoljno nauciti matematicke pojmove (malo ironije, ali u principu i jest tako nekako; doduse, za drugi kolokvij se nije radilo gotovo nista od novih pojmova tako da bi bilo malo bezveze da se ponovio cijeli sadrzaj proslog ispita Very Happy ).

Dalje ni nema nekog mjesta za rasprave (nije ni da imamo dijametralno, ili uopce suprotne stavove), jasni su i problemi (razlike u predznanju, glomazne grupe, mali fond sati) i to da ih je s trenutnim programom, nazalost, nemoguce potpuno efikasno rijesiti.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
arozic5
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 12. 2012. (11:08:53)
Postovi: (A9)16
Sarma = la pohva - posuda
26 = 45 - 19

PostPostano: 4:35 pet, 4. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

U žurbi sam ranije zaboravila napisati par stvari.

Prvo, da sam uvjerena da nikome tko [i]želi[/i] položiti engleski, radio/la je na satu i trudi se naučiti gradivo, neće biti ugrožen prolaz kolegija niti upis više godine. Ne smatram da bi engleski studentima trebao biti jedan od onih kolegija na kojem će lako 'pokupiti peticu', ali isto tako ne želim nikome nerazumno otežavati studiranje svojim predmetom.
Live & let live, moju filozofiju znate.

A drugo, a to sam spominjala i na početku godine, da bez 'općeg' engleskog kako god okrenete, ne možete napisati stručni rad na engleskom, jer vam za to treba poznavanje gl. vremena, članova, apstraktnih imenica, uvriježenih termina, a stručna materija je onda jedna od tema o kojoj pišete na tom istom jeziku. Na taj način je jezik [i]alat[/i] za ono što trebate izraziti, ali i taj alat vam treba.

I treće, da mi je drago da se pokrenula ova rasprava koju ću uzeti kao konstruktivnu kritiku za iduću godinu i imati to na umu kod izbora novih materijala.

Zato ću otvoriti novu temu u koju vas molim da stavite [i]konkretne prijedloge [/i] onoga što smatrate da je važno obrađivati na satu, linkove korisnih materijala, tekstove koje mislite da bi bili pogodni za analizu, i slično.

Over&out ;)
U žurbi sam ranije zaboravila napisati par stvari.

Prvo, da sam uvjerena da nikome tko želi položiti engleski, radio/la je na satu i trudi se naučiti gradivo, neće biti ugrožen prolaz kolegija niti upis više godine. Ne smatram da bi engleski studentima trebao biti jedan od onih kolegija na kojem će lako 'pokupiti peticu', ali isto tako ne želim nikome nerazumno otežavati studiranje svojim predmetom.
Live & let live, moju filozofiju znate.

A drugo, a to sam spominjala i na početku godine, da bez 'općeg' engleskog kako god okrenete, ne možete napisati stručni rad na engleskom, jer vam za to treba poznavanje gl. vremena, članova, apstraktnih imenica, uvriježenih termina, a stručna materija je onda jedna od tema o kojoj pišete na tom istom jeziku. Na taj način je jezik alat za ono što trebate izraziti, ali i taj alat vam treba.

I treće, da mi je drago da se pokrenula ova rasprava koju ću uzeti kao konstruktivnu kritiku za iduću godinu i imati to na umu kod izbora novih materijala.

Zato ću otvoriti novu temu u koju vas molim da stavite konkretne prijedloge onoga što smatrate da je važno obrađivati na satu, linkove korisnih materijala, tekstove koje mislite da bi bili pogodni za analizu, i slično.

Over&out Wink



_________________
potlista.com Smile
There's a crack, a crack in everything, that's how the light gets in.
When you've got so much to say it's called gratitude.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
arozic5
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 12. 2012. (11:08:53)
Postovi: (A9)16
Sarma = la pohva - posuda
26 = 45 - 19

PostPostano: 14:47 pet, 4. 7. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Još jedan upis ocjena kod prof. Arbanas bit će u srijedu, od 10:30 do 13h, u 213 :)
Još jedan upis ocjena kod prof. Arbanas bit će u srijedu, od 10:30 do 13h, u 213 Smile



_________________
potlista.com Smile
There's a crack, a crack in everything, that's how the light gets in.
When you've got so much to say it's called gratitude.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji siročići (oni koji nemaju svoj podforum) -> Ostali kolegiji Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2  Sljedeće
Stranica 1 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan