Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

3. zadaća
WWW:

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji diplomskih i starih studija -> Konačne geometrije
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Juraj Siftar
Gost





PostPostano: 5:27 sub, 6. 6. 2015    Naslov: 3. zadaća Citirajte i odgovorite

Konačne geometrije - 3. domaća zadaća


1. Poznato je da postoje simetrični dizajni s parametrima (49, 16, 5). Ispitajte
postoji li dizajn s tim parametrima na kojem tranzitivno djeluje ciklička grupa
automorfizama reda 49.

2. Konstruirajte kod koji može ispraviti 2 pogreške, na temelju odgovarajuće
Hadamardove matrice (Teorem 9.41. u skriptama). Od koliko se riječi sastoji
taj kod? Navedite primjer poruke (vektora) u kojoj je došlo do pogrešaka koje
taj kod može ispraviti. Navedite i primjer poruke za koju kod može ustanoviti
da je došlo do pogrešaka u prijenosu, ali je neće moći ispravno dekodirati.

3. Provedite konstrukciju MDS koda pomoću prikladnog skupa MOLS (međusobno
ortogonalnih latinskih kvadrata) reda 5 (Teorem 9.36. u skriptama) pri čemu je
vrijednost [i]k[/i] najveća moguća. Za alfabet može se uzeti polje GF(5). Navedite
primjer poruke (vektora) s najvećim brojem pogrešaka u prijenosu koje taj kod
može ispraviti. Koje sve vrijednosti poprima udaljenost dviju riječi tog koda?
Konačne geometrije - 3. domaća zadaća


1. Poznato je da postoje simetrični dizajni s parametrima (49, 16, 5). Ispitajte
postoji li dizajn s tim parametrima na kojem tranzitivno djeluje ciklička grupa
automorfizama reda 49.

2. Konstruirajte kod koji može ispraviti 2 pogreške, na temelju odgovarajuće
Hadamardove matrice (Teorem 9.41. u skriptama). Od koliko se riječi sastoji
taj kod? Navedite primjer poruke (vektora) u kojoj je došlo do pogrešaka koje
taj kod može ispraviti. Navedite i primjer poruke za koju kod može ustanoviti
da je došlo do pogrešaka u prijenosu, ali je neće moći ispravno dekodirati.

3. Provedite konstrukciju MDS koda pomoću prikladnog skupa MOLS (međusobno
ortogonalnih latinskih kvadrata) reda 5 (Teorem 9.36. u skriptama) pri čemu je
vrijednost k najveća moguća. Za alfabet može se uzeti polje GF(5). Navedite
primjer poruke (vektora) s najvećim brojem pogrešaka u prijenosu koje taj kod
može ispraviti. Koje sve vrijednosti poprima udaljenost dviju riječi tog koda?


[Vrh]
Gost






PostPostano: 16:08 uto, 7. 7. 2015    Naslov: Citirajte i odgovorite

znaci treba se konstruirati mds s parametrima (k+2,25,k+1,5)?
moze se uzeti alfabet {0,1,2,3,4}?
znaci treba se konstruirati mds s parametrima (k+2,25,k+1,5)?
moze se uzeti alfabet {0,1,2,3,4}?


[Vrh]
Juraj Siftar
Gost





PostPostano: 18:42 uto, 7. 7. 2015    Naslov: Citirajte i odgovorite

Da, s tim da je tu korisno da to nije samo alfabet
nego i algebarska struktura (radi lakše konstrukcije MOLS).
U tome je smisao upute.
Da, s tim da je tu korisno da to nije samo alfabet
nego i algebarska struktura (radi lakše konstrukcije MOLS).
U tome je smisao upute.


[Vrh]
Gost






PostPostano: 16:04 sri, 8. 7. 2015    Naslov: Citirajte i odgovorite

znaju li se mozda bodovi iz dosadasnjih zadaca?
znaju li se mozda bodovi iz dosadasnjih zadaca?


[Vrh]
Juraj Siftar
Gost





PostPostano: 19:01 sri, 8. 7. 2015    Naslov: Citirajte i odgovorite

Znaju se. Možda. Kako se uzme.
Ili, ne baš. Relativno. Recimo.

Naime, kako su ukupno zadane svega tri zadaće,
a one trebaju nositi 20% bodova, pri čemu zadaću br. 2
predalo je samo 5 ili 6 studenata (br. 3 još nitko, što je
u redu s obzirom na kolokvij), bit će malo podešavanja
kad budem imao potpuni pregled koliko je tko napravio.
Oni koji jesu napravili sve dobit će maksimalni broj, jasno,
a "uskraćivanje" bodova za nekompletne zadaće ili, rjeđe,
pogrešna rješenja, ionako ne može značiti preveliki
deficit, u usporedbi s brojem bodova koje nose kolokviji.

Uglavnom, vjerujem da zasad svatko ima prilično jasnu
ideju koliko je riješio i koliki to može biti dio od 20 bodova,
a važnijim se može pokazati od kakve je koristi rješavanje
zadaća bilo za učinak na kolokviju.

([i]Gost: Pa mogli ste odmah napisati da se ne znaju bodovi.
Ja: Pa, napisao sam. Ali, dao sam si truda da to razradi[/i]m).
Znaju se. Možda. Kako se uzme.
Ili, ne baš. Relativno. Recimo.

Naime, kako su ukupno zadane svega tri zadaće,
a one trebaju nositi 20% bodova, pri čemu zadaću br. 2
predalo je samo 5 ili 6 studenata (br. 3 još nitko, što je
u redu s obzirom na kolokvij), bit će malo podešavanja
kad budem imao potpuni pregled koliko je tko napravio.
Oni koji jesu napravili sve dobit će maksimalni broj, jasno,
a "uskraćivanje" bodova za nekompletne zadaće ili, rjeđe,
pogrešna rješenja, ionako ne može značiti preveliki
deficit, u usporedbi s brojem bodova koje nose kolokviji.

Uglavnom, vjerujem da zasad svatko ima prilično jasnu
ideju koliko je riješio i koliki to može biti dio od 20 bodova,
a važnijim se može pokazati od kakve je koristi rješavanje
zadaća bilo za učinak na kolokviju.

(Gost: Pa mogli ste odmah napisati da se ne znaju bodovi.
Ja: Pa, napisao sam. Ali, dao sam si truda da to razradi
m).


[Vrh]
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji diplomskih i starih studija -> Konačne geometrije Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan