Znaju se. Možda. Kako se uzme.
Ili, ne baš. Relativno. Recimo.
Naime, kako su ukupno zadane svega tri zadaće,
a one trebaju nositi 20% bodova, pri čemu zadaću br. 2
predalo je samo 5 ili 6 studenata (br. 3 još nitko, što je
u redu s obzirom na kolokvij), bit će malo podešavanja
kad budem imao potpuni pregled koliko je tko napravio.
Oni koji jesu napravili sve dobit će maksimalni broj, jasno,
a "uskraćivanje" bodova za nekompletne zadaće ili, rjeđe,
pogrešna rješenja, ionako ne može značiti preveliki
deficit, u usporedbi s brojem bodova koje nose kolokviji.
Uglavnom, vjerujem da zasad svatko ima prilično jasnu
ideju koliko je riješio i koliki to može biti dio od 20 bodova,
a važnijim se može pokazati od kakve je koristi rješavanje
zadaća bilo za učinak na kolokviju.
([i]Gost: Pa mogli ste odmah napisati da se ne znaju bodovi.
Ja: Pa, napisao sam. Ali, dao sam si truda da to razradi[/i]m).
Znaju se. Možda. Kako se uzme.
Ili, ne baš. Relativno. Recimo.
Naime, kako su ukupno zadane svega tri zadaće,
a one trebaju nositi 20% bodova, pri čemu zadaću br. 2
predalo je samo 5 ili 6 studenata (br. 3 još nitko, što je
u redu s obzirom na kolokvij), bit će malo podešavanja
kad budem imao potpuni pregled koliko je tko napravio.
Oni koji jesu napravili sve dobit će maksimalni broj, jasno,
a "uskraćivanje" bodova za nekompletne zadaće ili, rjeđe,
pogrešna rješenja, ionako ne može značiti preveliki
deficit, u usporedbi s brojem bodova koje nose kolokviji.
Uglavnom, vjerujem da zasad svatko ima prilično jasnu
ideju koliko je riješio i koliki to može biti dio od 20 bodova,
a važnijim se može pokazati od kakve je koristi rješavanje
zadaća bilo za učinak na kolokviju.
(Gost: Pa mogli ste odmah napisati da se ne znaju bodovi.
Ja: Pa, napisao sam. Ali, dao sam si truda da to razradim).
|