Malo sam za'rdjao, ali da probam...
1. Povuci pravac, oznacimo ga s [tex]p[/tex], pikni negdje na njemu vrh [tex]B[/tex], i nanesi kut [tex]\beta[/tex].
2. Povuci pravac paralelan pravcu [tex]p[/tex] na udaljenosti [tex]|v_C|[/tex]. Sjeciste s lukom iz vrha [tex]B[/tex] je vrh [tex]C[/tex] (sjeciste s pravcem [tex]p[/tex] je noziste visine [tex]v_C[/tex]).
3. Na pravcu [tex]p[/tex] znas naci tocku [tex]D[/tex] tako da je [tex]|DB| = |CA| + |AB|[/tex] (opseg minus [tex]|BC|[/tex], sto imas). Trazi se tocka [tex]A[/tex] na pravcu [tex]p[/tex] koja je jednako udaljena od [tex]D[/tex] i [tex]C[/tex], sto je sjeciste pravca [tex]p[/tex] i pravca koji raspolavlja [tex]\overline{DC}[/tex] (zaboravih naziv, sorry).
Malo sam za'rdjao, ali da probam...
1. Povuci pravac, oznacimo ga s [tex]p[/tex], pikni negdje na njemu vrh [tex]B[/tex], i nanesi kut [tex]\beta[/tex].
2. Povuci pravac paralelan pravcu [tex]p[/tex] na udaljenosti [tex]|v_C|[/tex]. Sjeciste s lukom iz vrha [tex]B[/tex] je vrh [tex]C[/tex] (sjeciste s pravcem [tex]p[/tex] je noziste visine [tex]v_C[/tex]).
3. Na pravcu [tex]p[/tex] znas naci tocku [tex]D[/tex] tako da je [tex]|DB| = |CA| + |AB|[/tex] (opseg minus [tex]|BC|[/tex], sto imas). Trazi se tocka [tex]A[/tex] na pravcu [tex]p[/tex] koja je jednako udaljena od [tex]D[/tex] i [tex]C[/tex], sto je sjeciste pravca [tex]p[/tex] i pravca koji raspolavlja [tex]\overline{DC}[/tex] (zaboravih naziv, sorry).
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|