Nažalost, moram ponoviti "apele" kakve sam već
objavio ovdje na forumu, npr. 30.3., a također
i u e-mailu koji sam sinoć poslao pojedinačno
svima koji su dosad slali zadaće.
(U tom dopisu prepisivanje nije glavna tema i ne
odnosi se na svakoga, naravno).
Umjesto da se prepisivanje smanji (zapravo sasvim
eliminira) kao "metoda" rješavanja domaćih zadaća,
"suradnja" u obliku kopiranja kao da uzima sve više
maha.
Pritom, očito se ne čitaju upute za pojedine zadatke
koje sam objavio na forumu.
U 3. zadaći to se najviše odnosi na 7. zadatak i na 1(g).
Ne znam koliko sam već puta ovih dana u odgovorima
o rješenjima napisao npr. da "rješenje 7. zadatka nije
dobro, pogledajte upute na forumu".
Upute su pravodobno objavljene, jer ako su na
forumu od ponedjeljka u 10:05, kad sam iz prvog
vala pristiglih zadaća uočio da su potrebne,
onda nije baš znak pažljivog rješavanja zadaće
kad istog dana, između 23:30 i 23:50 odjednom stigne
skupina e-mailova s pogrešnim rješenjem
i to većinom u identičnoj formulaciji, bez ikakve
veze s uputama i tumačenjima.
Nije problem pogrešno rješenje kao takvo,
nego prepisivanje i nezainteresiranost da se iskoriste
upute kojima je svrha upravo pomoć pri rješavanju.
Nekolicina studentica/studenata postupaju kako
bi i bilo poželjno, u smislu: "Šaljem rješenja zadataka
koje sam znala, a taj i taj zadatak ne znam kako
riješiti". Tada pošaljem potrebne upute (ne kompletno
rješenje, ali dovoljno za daljnje snalaženje).
Pregledavanje nemarno napisanih i prekopiranih
zadaća ne samo da je zamorno i besmisleno,
nego šteti studentima koji bi mogli dobiti bolje
informacije i tumačenja ako bi ih zatražili,
umjesto da pribjegnu "popularnijim" postupcima.
Počevši od 4. zadaće, rješenja za koja vidim
da su kopirana (a ne zanima me tko od koga,
niti se time mogu baviti) bit će diskvalificirana
zajedno sa cijelom zadaćom.
Nažalost, moram ponoviti "apele" kakve sam već
objavio ovdje na forumu, npr. 30.3., a također
i u e-mailu koji sam sinoć poslao pojedinačno
svima koji su dosad slali zadaće.
(U tom dopisu prepisivanje nije glavna tema i ne
odnosi se na svakoga, naravno).
Umjesto da se prepisivanje smanji (zapravo sasvim
eliminira) kao "metoda" rješavanja domaćih zadaća,
"suradnja" u obliku kopiranja kao da uzima sve više
maha.
Pritom, očito se ne čitaju upute za pojedine zadatke
koje sam objavio na forumu.
U 3. zadaći to se najviše odnosi na 7. zadatak i na 1(g).
Ne znam koliko sam već puta ovih dana u odgovorima
o rješenjima napisao npr. da "rješenje 7. zadatka nije
dobro, pogledajte upute na forumu".
Upute su pravodobno objavljene, jer ako su na
forumu od ponedjeljka u 10:05, kad sam iz prvog
vala pristiglih zadaća uočio da su potrebne,
onda nije baš znak pažljivog rješavanja zadaće
kad istog dana, između 23:30 i 23:50 odjednom stigne
skupina e-mailova s pogrešnim rješenjem
i to većinom u identičnoj formulaciji, bez ikakve
veze s uputama i tumačenjima.
Nije problem pogrešno rješenje kao takvo,
nego prepisivanje i nezainteresiranost da se iskoriste
upute kojima je svrha upravo pomoć pri rješavanju.
Nekolicina studentica/studenata postupaju kako
bi i bilo poželjno, u smislu: "Šaljem rješenja zadataka
koje sam znala, a taj i taj zadatak ne znam kako
riješiti". Tada pošaljem potrebne upute (ne kompletno
rješenje, ali dovoljno za daljnje snalaženje).
Pregledavanje nemarno napisanih i prekopiranih
zadaća ne samo da je zamorno i besmisleno,
nego šteti studentima koji bi mogli dobiti bolje
informacije i tumačenja ako bi ih zatražili,
umjesto da pribjegnu "popularnijim" postupcima.
Počevši od 4. zadaće, rješenja za koja vidim
da su kopirana (a ne zanima me tko od koga,
niti se time mogu baviti) bit će diskvalificirana
zajedno sa cijelom zadaćom.
|