Prvi test je održan, po broju primljenih radova
čini se - s te strane, više tehničke - uspješno,
s tim da je stiglo nekoliko napomena upravo o
tehničkim poteškoćama zbog slabije veze ili uređaja
koje na raspolaganju imaju pojedine studentice i
studenti.
Također, ubrzo nakon zaključivanja testa,
primio sam nekoliko gotovo identičnih prigovora
na raspoloživo vrijeme, s naglaskom na
2. zadatak gdje ima puno računanja.
Prvo, želim naglasiti da je i za nas nastavnike
ovo jedan (polu)eksperiment, kojem nije cilj
"strogo" bodovanje i "zakidanje" studenata
zbog mogućih pogrešaka (što ni inače ne radimo).
Ovo odgovaram kako bih, zbog reakcija i
prigovora, čim prije pokazao da smo ih primili
na znanje i da ozbiljno uzimamo u obzir,
a tek predstoji vidjeti sadržaj vaših testova.
Važno (nam) je provjeriti kako sve funkcionira,
a podesit ćemo pojedinosti i prema iskustvima
s ovog testa.
Što se samog bodovanja tiče, nipošto nisu
u istoj "klasi" sitne numeričke pogreške ili
nedovršeni račun, ako se vidi da je plan
dobro postavljen odnosno pogreške tipa
nerazumijevanja pojmova.
(To nije tako ni u uobičajenim testovima).
Kakve su konkretno eventualne pogreške - to
tek treba vidjeti, a bodovanje će biti primjereno
i smisleno.
Predstoji (nama i vama) organiziranje daljnjih
testova pa i, još važnije, kolokvija.
Kad sam prije par tjedana objavio "mali probni
test" dobio sam točno 0 komentara, reakcija i
slično o tome kako su studenti rješavali, jesu
li pokušali držati se ograničenog vremena,
koliko su stigli napraviti i slično.
(Bilo je, ali vrlo malo, pitanja o samim rješenjima,
ali to je druga stvar).
Naravno, bilo je to posve neobavezno, ali
0 reakcija ipak nešto govori.
Bilo bi mi i korisno i drago da studentice i studenti
steknu i malo povjerenja u nastavnike pa da
ne reagiraju samo onda (i to hitno) kad pomisle
da će biti nekako oštećeni.
Juraj Šiftar
Prvi test je održan, po broju primljenih radova
čini se - s te strane, više tehničke - uspješno,
s tim da je stiglo nekoliko napomena upravo o
tehničkim poteškoćama zbog slabije veze ili uređaja
koje na raspolaganju imaju pojedine studentice i
studenti.
Također, ubrzo nakon zaključivanja testa,
primio sam nekoliko gotovo identičnih prigovora
na raspoloživo vrijeme, s naglaskom na
2. zadatak gdje ima puno računanja.
Prvo, želim naglasiti da je i za nas nastavnike
ovo jedan (polu)eksperiment, kojem nije cilj
"strogo" bodovanje i "zakidanje" studenata
zbog mogućih pogrešaka (što ni inače ne radimo).
Ovo odgovaram kako bih, zbog reakcija i
prigovora, čim prije pokazao da smo ih primili
na znanje i da ozbiljno uzimamo u obzir,
a tek predstoji vidjeti sadržaj vaših testova.
Važno (nam) je provjeriti kako sve funkcionira,
a podesit ćemo pojedinosti i prema iskustvima
s ovog testa.
Što se samog bodovanja tiče, nipošto nisu
u istoj "klasi" sitne numeričke pogreške ili
nedovršeni račun, ako se vidi da je plan
dobro postavljen odnosno pogreške tipa
nerazumijevanja pojmova.
(To nije tako ni u uobičajenim testovima).
Kakve su konkretno eventualne pogreške - to
tek treba vidjeti, a bodovanje će biti primjereno
i smisleno.
Predstoji (nama i vama) organiziranje daljnjih
testova pa i, još važnije, kolokvija.
Kad sam prije par tjedana objavio "mali probni
test" dobio sam točno 0 komentara, reakcija i
slično o tome kako su studenti rješavali, jesu
li pokušali držati se ograničenog vremena,
koliko su stigli napraviti i slično.
(Bilo je, ali vrlo malo, pitanja o samim rješenjima,
ali to je druga stvar).
Naravno, bilo je to posve neobavezno, ali
0 reakcija ipak nešto govori.
Bilo bi mi i korisno i drago da studentice i studenti
steknu i malo povjerenja u nastavnike pa da
ne reagiraju samo onda (i to hitno) kad pomisle
da će biti nekako oštećeni.
Juraj Šiftar
|