Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
grossi Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 04. 2004. (16:33:41) Postovi: (5D)16
Spol: 
Lokacija: Delta Neretva
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)

Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
Postano: 11:33 uto, 7. 9. 2004 Naslov: Re: elasticni sudari dvije kugle |
|
|
[quote="grossi"]Pisem jednu igricu i zanimaju me kako se odbijaju dvije kugle jednakih masa. sto se tice fizikalnog djela znam da kada se sudare, onda se vektori brzina rastave po tangenti i normalu diralista. ove brzine na tangenti ostanu iste, dok se zbog jednakih masa ove na normali samo zamjene. Pomozite.
globalne varijable polozaja kugli.
pozicijaX1;
pozicijaY1;
brzinaX1; //prva kugla
brzinaY1;
pozicijaX2;
pozicijaY2;
brzinaX2; //druga kugla
brzinaY2;[/quote]
Mislim da ti je jednostavnije preko zakonâ očuvanja energije i količine gibanja - trebao bi ispasti linearni sustav 2x2 za svaku dimenziju.
Ako baš želiš ovako, ono što ti treba je promjena baze koordinatnog sustava - iz ONB (i,j) želiš prebaciti vektore brzinâ u ONB (t,n) . To možeš učiniti množenjem slijeva s matricom unitarnog operatora rotacije za određeni kut (koji izračunaš elementarnom trigonometrijom ako znaš radijuse kuglî i udaljenost pravca po kojem se jedna giba od središta druge).
HTH,
grossi (napisa): | Pisem jednu igricu i zanimaju me kako se odbijaju dvije kugle jednakih masa. sto se tice fizikalnog djela znam da kada se sudare, onda se vektori brzina rastave po tangenti i normalu diralista. ove brzine na tangenti ostanu iste, dok se zbog jednakih masa ove na normali samo zamjene. Pomozite.
globalne varijable polozaja kugli.
pozicijaX1;
pozicijaY1;
brzinaX1; //prva kugla
brzinaY1;
pozicijaX2;
pozicijaY2;
brzinaX2; //druga kugla
brzinaY2; |
Mislim da ti je jednostavnije preko zakonâ očuvanja energije i količine gibanja - trebao bi ispasti linearni sustav 2x2 za svaku dimenziju.
Ako baš želiš ovako, ono što ti treba je promjena baze koordinatnog sustava - iz ONB (i,j) želiš prebaciti vektore brzinâ u ONB (t,n) . To možeš učiniti množenjem slijeva s matricom unitarnog operatora rotacije za određeni kut (koji izračunaš elementarnom trigonometrijom ako znaš radijuse kuglî i udaljenost pravca po kojem se jedna giba od središta druge).
HTH,
|
|
[Vrh] |
|
grossi Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 04. 2004. (16:33:41) Postovi: (5D)16
Spol: 
Lokacija: Delta Neretva
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)

Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
|
[Vrh] |
|
grossi Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 04. 2004. (16:33:41) Postovi: (5D)16
Spol: 
Lokacija: Delta Neretva
|
|
[Vrh] |
|
grossi Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 04. 2004. (16:33:41) Postovi: (5D)16
Spol: 
Lokacija: Delta Neretva
|
|
[Vrh] |
|
grossi Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 04. 2004. (16:33:41) Postovi: (5D)16
Spol: 
Lokacija: Delta Neretva
|
|
[Vrh] |
|
grossi Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 04. 2004. (16:33:41) Postovi: (5D)16
Spol: 
Lokacija: Delta Neretva
|
|
[Vrh] |
|
|