Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
tihana Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54) Postovi: (30D)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
**dreamer** Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 06. 2008. (15:25:24) Postovi: (2F)16
Lokacija: space
|
Postano: 22:39 sub, 28. 2. 2009 Naslov: |
|
|
imam jednu prizubu na ponasanje nekih asistenata i profesora.. a to je pricanje za vrijeme kolokvija. Koliko god se doticnima cinilo njihovo pricanje tiho, bar onome tko sjedi u prvom redu je dosta ometajuce. Ne kazem da je svima, ali ima nas takvih.
I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".
Takoder, postoje i kolege studenti koji upadaju s pitanjima tipa "koliko je 14*3" koji radi dosade na kolokviju ometaju ostale.
Sad nesto sto mi nije jasno, a to je : ukoliko student pita profesora na kolokviju pitanje vezano uz kolokvij (s tim da je pitanje ipak bitnije od 'koliko je 14*3', dakle sam profesor ili asistent zakljuci da na dano pitanje vrijedi odgovoriti) zasto se tiho odgovara tako da samo taj student cuje, odnosno zasto se ne bi dao odgovor jasno i glasno tako da svi cuju?
I jos pohvala asistentima i profesorima iz vjerojatnosti na brzom objavljivanju rezultata :)
imam jednu prizubu na ponasanje nekih asistenata i profesora.. a to je pricanje za vrijeme kolokvija. Koliko god se doticnima cinilo njihovo pricanje tiho, bar onome tko sjedi u prvom redu je dosta ometajuce. Ne kazem da je svima, ali ima nas takvih.
I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".
Takoder, postoje i kolege studenti koji upadaju s pitanjima tipa "koliko je 14*3" koji radi dosade na kolokviju ometaju ostale.
Sad nesto sto mi nije jasno, a to je : ukoliko student pita profesora na kolokviju pitanje vezano uz kolokvij (s tim da je pitanje ipak bitnije od 'koliko je 14*3', dakle sam profesor ili asistent zakljuci da na dano pitanje vrijedi odgovoriti) zasto se tiho odgovara tako da samo taj student cuje, odnosno zasto se ne bi dao odgovor jasno i glasno tako da svi cuju?
I jos pohvala asistentima i profesorima iz vjerojatnosti na brzom objavljivanju rezultata
_________________ You may say that I’m dreamer but I’m not the only one
|
|
[Vrh] |
|
Mad Wilson Forumaš(ica)
Pridružen/a: 29. 05. 2006. (22:51:14) Postovi: (121)16
|
Postano: 23:05 sub, 28. 2. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="**dreamer**"]I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".[/quote]
Ako pricaju preglasno, ocito nisu svjesni toga da ometaju, a nece ni postati ako im netko na to ne skrene pozornost. Ne grizu.
[quote="**dreamer**"]Sad nesto sto mi nije jasno, a to je : ukoliko student pita profesora na kolokviju pitanje vezano uz kolokvij zasto se tiho odgovara tako da samo taj student cuje, odnosno zasto se ne bi dao odgovor jasno i glasno tako da svi cuju?[/quote]
Hmm... Ovo i mene zanima. Vjeroatno da se ne ometa druge koje ne zanima to pitanje.
**dreamer** (napisa): | I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati". |
Ako pricaju preglasno, ocito nisu svjesni toga da ometaju, a nece ni postati ako im netko na to ne skrene pozornost. Ne grizu.
**dreamer** (napisa): | Sad nesto sto mi nije jasno, a to je : ukoliko student pita profesora na kolokviju pitanje vezano uz kolokvij zasto se tiho odgovara tako da samo taj student cuje, odnosno zasto se ne bi dao odgovor jasno i glasno tako da svi cuju? |
Hmm... Ovo i mene zanima. Vjeroatno da se ne ometa druge koje ne zanima to pitanje.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
Masiela Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 09. 2007. (22:28:01) Postovi: (338)16
Spol:
Lokacija: Među bananama
|
Postano: 0:39 ned, 1. 3. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="Mad Wilson"][quote="**dreamer**"]I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati".[/quote]
Ako pricaju preglasno, ocito nisu svjesni toga da ometaju, a nece ni postati ako im netko na to ne skrene pozornost. Ne grizu.[/quote]
Na jednom kolokviju mi je tlak poprilično narastao kao posljedica asistentovih dijaloga i monologa. Da, na kraju sam zamolila da bude malo tiše, al` stvarno mi nije jasno da netko s 20 i nešto - 30 - 30-ak godina nema razvijenu svijest o takvim stvarima.
I ne, nije bila situacija da je bilo 2-3 asistenta pa su se zanijeli u nekoj raspravi.
Mad Wilson (napisa): | **dreamer** (napisa): | I tesko mi je i frka mi je pod kolokvijem reci : "dragi x i y glasno pricate, da li bi se mogli stisati". |
Ako pricaju preglasno, ocito nisu svjesni toga da ometaju, a nece ni postati ako im netko na to ne skrene pozornost. Ne grizu. |
Na jednom kolokviju mi je tlak poprilično narastao kao posljedica asistentovih dijaloga i monologa. Da, na kraju sam zamolila da bude malo tiše, al` stvarno mi nije jasno da netko s 20 i nešto - 30 - 30-ak godina nema razvijenu svijest o takvim stvarima.
I ne, nije bila situacija da je bilo 2-3 asistenta pa su se zanijeli u nekoj raspravi.
_________________ mladac: e.k.s. je možda 8%, moje znanje ni toliko
|
|
[Vrh] |
|
Éomer Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 04. 2009. (17:35:52) Postovi: (13)16
Lokacija: Edoras, Rohan
|
|
[Vrh] |
|
mmanda Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 04. 2010. (19:12:11) Postovi: (20)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 19:50 uto, 13. 4. 2010 Naslov: |
|
|
Definitivno prigovor što su se radovi počeli izvoditi sada, za vrijeme rokova, a ne za mjesec dana (kad su, navodno, toliko čekali, moglo se još malo pričekati)
Također, prigovor što se u situacijama kada 140 studenata sjedi u jednoj predavaonici ne koriste zvučnici i mikrofon, kojim su predavaonice opremljene, i to davno(a moglo bi se koristiti i kada nas je manje, jer kad su već ograđeni, šteta da se ne koriste, tako bi i oni iza koji žele čuti čuli, bez obzira na žamor)
Definitivno prigovor što su se radovi počeli izvoditi sada, za vrijeme rokova, a ne za mjesec dana (kad su, navodno, toliko čekali, moglo se još malo pričekati)
Također, prigovor što se u situacijama kada 140 studenata sjedi u jednoj predavaonici ne koriste zvučnici i mikrofon, kojim su predavaonice opremljene, i to davno(a moglo bi se koristiti i kada nas je manje, jer kad su već ograđeni, šteta da se ne koriste, tako bi i oni iza koji žele čuti čuli, bez obzira na žamor)
_________________ mm
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
mmanda Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 04. 2010. (19:12:11) Postovi: (20)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
mladac Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 10. 2005. (22:46:14) Postovi: (4D5)16
Spol:
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
thomary Forumaš(ica)
Pridružen/a: 20. 11. 2007. (20:45:28) Postovi: (87)16
|
Postano: 10:20 sri, 28. 7. 2010 Naslov: |
|
|
Kasnim, ali imam potrebu reci:
Drugi kolokvij iz konstruktivnih metoda u geometriji. Dragi asistenti, ako nekoga niste ulovili kako prepisuje, ne osporavajte da zna to sto je napsiao. Dogodilo se to da kolegici nije priznat zadatak koji je tocno rijesila i akda je ptiala sto to nije dobro dobila je odgovor : "Kako da ja znam da to nisi prepisala?".
Kolegica je vec bila prosla s visokim bodovima i nije se htjela prepirati i svadati, samo je bila jako razocarana. Jednako joj se moglo desiti da joj stvarno fali koji bod za prolaz, a zato sto asistenti misle zbog tko zna kojeg razloga (jer puno studenata ima isto rjesenje s istom idejom) da je prepisano. Na tim uvidima je bila puno takvih primjera. Osobno nisam bila tamo, ali razocaravajuce. :(
Kasnim, ali imam potrebu reci:
Drugi kolokvij iz konstruktivnih metoda u geometriji. Dragi asistenti, ako nekoga niste ulovili kako prepisuje, ne osporavajte da zna to sto je napsiao. Dogodilo se to da kolegici nije priznat zadatak koji je tocno rijesila i akda je ptiala sto to nije dobro dobila je odgovor : "Kako da ja znam da to nisi prepisala?".
Kolegica je vec bila prosla s visokim bodovima i nije se htjela prepirati i svadati, samo je bila jako razocarana. Jednako joj se moglo desiti da joj stvarno fali koji bod za prolaz, a zato sto asistenti misle zbog tko zna kojeg razloga (jer puno studenata ima isto rjesenje s istom idejom) da je prepisano. Na tim uvidima je bila puno takvih primjera. Osobno nisam bila tamo, ali razocaravajuce.
|
|
[Vrh] |
|
Gogs Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 10. 2002. (22:28:12) Postovi: (155)16
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 16:02 sri, 28. 7. 2010 Naslov: |
|
|
[quote="thomary"]Kasnim, ali imam potrebu reci:
Drugi kolokvij iz konstruktivnih metoda u geometriji. Dragi asistenti, ako nekoga niste ulovili kako prepisuje, ne osporavajte da zna to sto je napsiao. Dogodilo se to da kolegici nije priznat zadatak koji je tocno rijesila i akda je ptiala sto to nije dobro dobila je odgovor : "Kako da ja znam da to nisi prepisala?".
Kolegica je vec bila prosla s visokim bodovima i nije se htjela prepirati i svadati, samo je bila jako razocarana. Jednako joj se moglo desiti da joj stvarno fali koji bod za prolaz, a zato sto asistenti misle zbog tko zna kojeg razloga (jer puno studenata ima isto rjesenje s istom idejom) da je prepisano. Na tim uvidima je bila puno takvih primjera. Osobno nisam bila tamo, ali razocaravajuce. :([/quote]
Ja bi rekao da je studentica dobro prošla, ako joj se omogućilo da prođe kolegij, nakon što je ulovljena u prepisivanju.
Mislim da čak i disciplinski pravilnik fakulteta propisuje oštrije mjere za prepisivanje.
Na nekim drugim fakultetima bi kolegica završila na oglasnoj ploči na javnu sramotu i bila bi drastično kažnjena.
thomary (napisa): | Kasnim, ali imam potrebu reci:
Drugi kolokvij iz konstruktivnih metoda u geometriji. Dragi asistenti, ako nekoga niste ulovili kako prepisuje, ne osporavajte da zna to sto je napsiao. Dogodilo se to da kolegici nije priznat zadatak koji je tocno rijesila i akda je ptiala sto to nije dobro dobila je odgovor : "Kako da ja znam da to nisi prepisala?".
Kolegica je vec bila prosla s visokim bodovima i nije se htjela prepirati i svadati, samo je bila jako razocarana. Jednako joj se moglo desiti da joj stvarno fali koji bod za prolaz, a zato sto asistenti misle zbog tko zna kojeg razloga (jer puno studenata ima isto rjesenje s istom idejom) da je prepisano. Na tim uvidima je bila puno takvih primjera. Osobno nisam bila tamo, ali razocaravajuce. |
Ja bi rekao da je studentica dobro prošla, ako joj se omogućilo da prođe kolegij, nakon što je ulovljena u prepisivanju.
Mislim da čak i disciplinski pravilnik fakulteta propisuje oštrije mjere za prepisivanje.
Na nekim drugim fakultetima bi kolegica završila na oglasnoj ploči na javnu sramotu i bila bi drastično kažnjena.
_________________ Dvije stvari su beskonacne, svemir i ljudska glupost, ali sto se svemira tice nisam posve siguran.
|
|
[Vrh] |
|
Swerz Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2009. (21:30:28) Postovi: (182)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
thomary Forumaš(ica)
Pridružen/a: 20. 11. 2007. (20:45:28) Postovi: (87)16
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
thomary Forumaš(ica)
Pridružen/a: 20. 11. 2007. (20:45:28) Postovi: (87)16
|
|
[Vrh] |
|
mmm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 10. 2010. (13:04:51) Postovi: (1)16
|
|
[Vrh] |
|
Crazylamb1 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 06. 2006. (01:17:33) Postovi: (12E)16
Spol:
Lokacija: Albertane, Mars
|
Postano: 1:40 pet, 15. 10. 2010 Naslov: |
|
|
Ne znam tko je asistent niti o kojem predmetu/sadrzaju se radi, ali - to sto kemicari nisu matematicari ne opravdava njihovo neznanje. Ne razumiju kvantifikatore i "ostale matematicke oznake"? Pa neki se kvantifikatori i "ostalo" koriste od osnovne skole! Nije valjda da se od asistenta ocekuje da, npr. ako neki studenti ne znaju zbrajati razlomke da ih tome uci iako su to trebali savladati u..4./5. osnovne ili kad god? Ok, ako svi ili velika vecina kaze da im nesto nije jasno sto samo po sebi ne oduzima puno vremena za objasniti, trebao bi ukratko reci o cemu se tu radi (npr. nitko ne zna neki kvantifikator - kaze sto znaci). Ali vise od toga se ne bi trebalo ocekivati. To sto nekome fali osnovno/srednjoskolsko obrazovanje nije asistentov problem, vec upravo spada u podrucje instrukcija.
Ne znam tko je asistent niti o kojem predmetu/sadrzaju se radi, ali - to sto kemicari nisu matematicari ne opravdava njihovo neznanje. Ne razumiju kvantifikatore i "ostale matematicke oznake"? Pa neki se kvantifikatori i "ostalo" koriste od osnovne skole! Nije valjda da se od asistenta ocekuje da, npr. ako neki studenti ne znaju zbrajati razlomke da ih tome uci iako su to trebali savladati u..4./5. osnovne ili kad god? Ok, ako svi ili velika vecina kaze da im nesto nije jasno sto samo po sebi ne oduzima puno vremena za objasniti, trebao bi ukratko reci o cemu se tu radi (npr. nitko ne zna neki kvantifikator - kaze sto znaci). Ali vise od toga se ne bi trebalo ocekivati. To sto nekome fali osnovno/srednjoskolsko obrazovanje nije asistentov problem, vec upravo spada u podrucje instrukcija.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 4:39 pet, 15. 10. 2010 Naslov: |
|
|
Ako gradivo kolegija nije prilagodjeno studentima, mozda je bolja adresa za prigovore nastavnik kolegija kojem mozete ukazati na problem i zamoliti ga da to popravi.
Izvan MO nije rijetkost da nam uvale nekakve kolegije, bez pravih informacija sto bi tu trebalo raditi i s kakvim znanjem studenti dolaze. Ja sam za RP za biologe pitao bnikolu i dva profesora s BO, ali na svoju ruku... inace, nikakve informacije nisam imao sto bi tu trebalo raditi i sto mogu ocekivati da studenti znaju.
Asistenti obicno imaju sto trebaju ispredavati i nema nesto puno vremena da mogu sami ubaciti krpanja faleceg gradiva.
Ako gradivo kolegija nije prilagodjeno studentima, mozda je bolja adresa za prigovore nastavnik kolegija kojem mozete ukazati na problem i zamoliti ga da to popravi.
Izvan MO nije rijetkost da nam uvale nekakve kolegije, bez pravih informacija sto bi tu trebalo raditi i s kakvim znanjem studenti dolaze. Ja sam za RP za biologe pitao bnikolu i dva profesora s BO, ali na svoju ruku... inace, nikakve informacije nisam imao sto bi tu trebalo raditi i sto mogu ocekivati da studenti znaju.
Asistenti obicno imaju sto trebaju ispredavati i nema nesto puno vremena da mogu sami ubaciti krpanja faleceg gradiva.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
kslaven Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 10. 2010. (18:07:06) Postovi: (52)16
Spol:
|
Postano: 18:10 ned, 17. 10. 2010 Naslov: |
|
|
[quote="mmm"]Nadam se da će netko asistentu Slavenu Kožiću prenijeti slijedeće:
Sramota je što njegovi studenti moraju ići na instrukcije jer im on ne zna objasniti što je to npr. bijekcija. Kemičari nisu matematičari, ne razumiju kvantifikatore i ostale matematičke oznake. Nije meni problem zarađivati na njegovoj nesposobnosti, ali mislim da studenti zaslužuju da se on malo više potrudi.[/quote]
Za početak, zahvaljujem Vam na brizi za dobrobit mojih studenata. I meni je, kao što vidim po Vašem postu i Vama, u interesu učiniti vježbe iz matematike 1 što boljima tako da zaista nema potrebe dijeliti ovakve epitete. Ako imate još kakvih konstruktivnih kritika, nadam se da ćete ih ovdje i napisati. To je i svrha ovog topica. :wink:
Što se tiče spomenutog pojma bijektivnosti, on je zaista bio obrađen vježbama. Konkretno, na ovogodišnjim vježbama napisane su definicije injektivnosti/surjektivnost/bijektivnosti običnim, svakodnevnim rječnikom, a tek onda i u matematičkoj notaciji, tj. korištenjem kvantifikatora. Definirani pojmovi ilustrirani su na barem četiri primjera (f-ja sa konačnom domenom i kodomenom, afina f-ja, kvadratna f-ja, f-ja sinus). Nadalje, studentima je objašnjeno kako mogu, kada im je zadan graf neke f-je, vidjeti radi li se o injekciji, npr. vidjeli smo da kvadratna funkcija nije injekcija jer uvijek možemo pronaći paralelu sa osi x koja sječe njen graf u dvije točke. Zatim sam spomenuo vezu između bijektivnosti i egzistencije inverzne f-je te kako se odnose grafovi f-je i njenog inverza (simetrični su obzirom na simetralu I. i III. kvadranta). Onda sam pitao studente znaju li kakav primjer toga pa mi je jedan kolega spomenuo eksponencijalnu i logaritamsku f-ju. Nacrtao sam to na ploču pa smo vidjeli da je to zaista tako. Na početku idućih vježbi su pojmovi injektivnosti/surjektivnosti/bijektivnosti (zajedno s još nekim drugima) bili ukratko ponovljeni prije nego se krenulo sa novim gradivom.
Mislim da ovdje postoji još par činjenica koje bi trebalo uzeti u obzir. Ako nekome od studenata neki od tih pojmova nije bio jasan zašto mi nije postavio pitanje na vježbama, nakon vježbi, putem maila ili osobno došao na konzultacije? Dosad sam uvijek odgovarao na pitanja studenata i tako ću nastaviti i dalje, ali da bih na pitanje mogao odgovoriti, ono mora biti postavljeno. Ako nitko nema pitanja, nastavljam dalje s gradivom. Dulje zadržavanje na bijektivnosti (ili jednadžbi pravca kroz dvije točke ili kvadratnoj jednadžbi što se radilo na prethodnim vježbama) značilo bi da će mi preostati manje vremena za ispitivanje toka funkcije, integriranje, analitičku geometriju u prostoru itd. što su ipak malo kompliciranije stvari, nove za većinu studenata i kojima bih htio posvetiti mnogo više vremena, nego gradivu srednje škole.
Iskreno, ne osjećam da se trebam putem foruma opravdavati niti mi je problem to što me neki anoniman forumaš neutemeljeno proglašava nesposobnim, ali mislim da moji studenti ne zaslužuju da se ovakvim Vašim generaliziranjem stvara privid njihovog neznanja matematike. Napisali ste da moji studenti moraju ići na instrukcije jer im ne znam objasniti što je to bijektivnost. Siguran sam da se većina mojih studenata uspješno snalazi u pojmovima iz srednjoškolske matematike te da im instrukcije nisu potrebne pa stoga i ne zaslužuje da ih se ovako neosnovano kritizira po forumu.
mmm (napisa): | Nadam se da će netko asistentu Slavenu Kožiću prenijeti slijedeće:
Sramota je što njegovi studenti moraju ići na instrukcije jer im on ne zna objasniti što je to npr. bijekcija. Kemičari nisu matematičari, ne razumiju kvantifikatore i ostale matematičke oznake. Nije meni problem zarađivati na njegovoj nesposobnosti, ali mislim da studenti zaslužuju da se on malo više potrudi. |
Za početak, zahvaljujem Vam na brizi za dobrobit mojih studenata. I meni je, kao što vidim po Vašem postu i Vama, u interesu učiniti vježbe iz matematike 1 što boljima tako da zaista nema potrebe dijeliti ovakve epitete. Ako imate još kakvih konstruktivnih kritika, nadam se da ćete ih ovdje i napisati. To je i svrha ovog topica.
Što se tiče spomenutog pojma bijektivnosti, on je zaista bio obrađen vježbama. Konkretno, na ovogodišnjim vježbama napisane su definicije injektivnosti/surjektivnost/bijektivnosti običnim, svakodnevnim rječnikom, a tek onda i u matematičkoj notaciji, tj. korištenjem kvantifikatora. Definirani pojmovi ilustrirani su na barem četiri primjera (f-ja sa konačnom domenom i kodomenom, afina f-ja, kvadratna f-ja, f-ja sinus). Nadalje, studentima je objašnjeno kako mogu, kada im je zadan graf neke f-je, vidjeti radi li se o injekciji, npr. vidjeli smo da kvadratna funkcija nije injekcija jer uvijek možemo pronaći paralelu sa osi x koja sječe njen graf u dvije točke. Zatim sam spomenuo vezu između bijektivnosti i egzistencije inverzne f-je te kako se odnose grafovi f-je i njenog inverza (simetrični su obzirom na simetralu I. i III. kvadranta). Onda sam pitao studente znaju li kakav primjer toga pa mi je jedan kolega spomenuo eksponencijalnu i logaritamsku f-ju. Nacrtao sam to na ploču pa smo vidjeli da je to zaista tako. Na početku idućih vježbi su pojmovi injektivnosti/surjektivnosti/bijektivnosti (zajedno s još nekim drugima) bili ukratko ponovljeni prije nego se krenulo sa novim gradivom.
Mislim da ovdje postoji još par činjenica koje bi trebalo uzeti u obzir. Ako nekome od studenata neki od tih pojmova nije bio jasan zašto mi nije postavio pitanje na vježbama, nakon vježbi, putem maila ili osobno došao na konzultacije? Dosad sam uvijek odgovarao na pitanja studenata i tako ću nastaviti i dalje, ali da bih na pitanje mogao odgovoriti, ono mora biti postavljeno. Ako nitko nema pitanja, nastavljam dalje s gradivom. Dulje zadržavanje na bijektivnosti (ili jednadžbi pravca kroz dvije točke ili kvadratnoj jednadžbi što se radilo na prethodnim vježbama) značilo bi da će mi preostati manje vremena za ispitivanje toka funkcije, integriranje, analitičku geometriju u prostoru itd. što su ipak malo kompliciranije stvari, nove za većinu studenata i kojima bih htio posvetiti mnogo više vremena, nego gradivu srednje škole.
Iskreno, ne osjećam da se trebam putem foruma opravdavati niti mi je problem to što me neki anoniman forumaš neutemeljeno proglašava nesposobnim, ali mislim da moji studenti ne zaslužuju da se ovakvim Vašim generaliziranjem stvara privid njihovog neznanja matematike. Napisali ste da moji studenti moraju ići na instrukcije jer im ne znam objasniti što je to bijektivnost. Siguran sam da se većina mojih studenata uspješno snalazi u pojmovima iz srednjoškolske matematike te da im instrukcije nisu potrebne pa stoga i ne zaslužuje da ih se ovako neosnovano kritizira po forumu.
|
|
[Vrh] |
|
|