Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 1:47 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
Uz ovo sto Veky rece, primijetio bih i da spustanje kriterija povecava prolaznost (cesto za manje znanja nego prije), sto efikasno smanjuje broj usmenih, jer pojedinci ne izlaze 2,3,4,... puta, nego samo jednom. :roll:
U cemu je onda kontradikcija? :-k
Uz ovo sto Veky rece, primijetio bih i da spustanje kriterija povecava prolaznost (cesto za manje znanja nego prije), sto efikasno smanjuje broj usmenih, jer pojedinci ne izlaze 2,3,4,... puta, nego samo jednom.
U cemu je onda kontradikcija?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol:
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 10:23 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"]Koliko god mi se ne svidja pretjerano spustanje kriterija, ne svidja mi se ni rusenje 95% ljudi. Cini mi se da je greska u tome sto su se na faksu kriteriji postavljali prema tome koliko ljudi bi trebalo proci, a ne prema tome koje (minimalno) znanje bi studenti trebali usvojiti.[/quote]
:amen:
prvo banaliziranje prve godine i upisa, a onda strah da nece biti mjesta u praktikumima :roll:
vise podsjeca na survival contest nego na studij :roll:
btw mdoko, ako ces imati konkretnih prijedloga za vijece, posalji pm nesi
mdoko (napisa): | Koliko god mi se ne svidja pretjerano spustanje kriterija, ne svidja mi se ni rusenje 95% ljudi. Cini mi se da je greska u tome sto su se na faksu kriteriji postavljali prema tome koliko ljudi bi trebalo proci, a ne prema tome koje (minimalno) znanje bi studenti trebali usvojiti. |
prvo banaliziranje prve godine i upisa, a onda strah da nece biti mjesta u praktikumima
vise podsjeca na survival contest nego na studij
btw mdoko, ako ces imati konkretnih prijedloga za vijece, posalji pm nesi
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 11:24 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"]
Koliko god mi se ne svidja pretjerano spustanje kriterija, ne svidja mi se ni rusenje 95% ljudi. Cini mi se da je greska u tome sto su se na faksu kriteriji postavljali prema tome koliko ljudi bi trebalo proci, a ne prema tome koje (minimalno) znanje bi studenti trebali usvojiti.[/quote]
Ovaj fakultet se mora pokoravati i trzistu rada htjeli vi to ili ne jer necemo svi biti (usudjujem se reci: malo koji od vas nadobudnih) znanstvenici veceg kalibra. Jedini je problem uskladiti optimalnu razinu znanja sa zahtjevima trzista.
@veky i sl: mislim da vase cmizdrenje ne doprinosi poboljsanju situacije! Zbog vase ideje o "pravom znanju" nase su srednje skole pune _nastavnika_ koji predaju matematiku jer od 60 upisanih studenata na profesorskom smjeru( 60 za prof. mat. i fiz.) dodje ih redovno 2~8 na cetvrtu!
mdoko (napisa): |
Koliko god mi se ne svidja pretjerano spustanje kriterija, ne svidja mi se ni rusenje 95% ljudi. Cini mi se da je greska u tome sto su se na faksu kriteriji postavljali prema tome koliko ljudi bi trebalo proci, a ne prema tome koje (minimalno) znanje bi studenti trebali usvojiti. |
Ovaj fakultet se mora pokoravati i trzistu rada htjeli vi to ili ne jer necemo svi biti (usudjujem se reci: malo koji od vas nadobudnih) znanstvenici veceg kalibra. Jedini je problem uskladiti optimalnu razinu znanja sa zahtjevima trzista.
@veky i sl: mislim da vase cmizdrenje ne doprinosi poboljsanju situacije! Zbog vase ideje o "pravom znanju" nase su srednje skole pune _nastavnika_ koji predaju matematiku jer od 60 upisanih studenata na profesorskom smjeru( 60 za prof. mat. i fiz.) dodje ih redovno 2~8 na cetvrtu!
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 11:57 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
cimera mi zanima sljedeće:
prof. K.Šorić s Ekonomskog fakulteta zbog nekakve komemoracije nije došla na zadnja predavanja nego je poslala zamjenu pa on sad nema potpis. Pismeni mu je u sridu. Šta da on sad radi? Da gubi vrime po ekonomiji?
cimera mi zanima sljedeće:
prof. K.Šorić s Ekonomskog fakulteta zbog nekakve komemoracije nije došla na zadnja predavanja nego je poslala zamjenu pa on sad nema potpis. Pismeni mu je u sridu. Šta da on sad radi? Da gubi vrime po ekonomiji?
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 12:06 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="veky"]Uvjeren sam da prof.Kurepi, kad mu as.Hanzer pošalje 5 studenata na usmeni (od troznamenkastog broja onih koji su izašli), nije na kraj pameti palo da ne održi taj ispit.[/quote]
Ako na pismenom od 100 studenata prodje 5 onda nesto ozbiljno ne valja s pismenim, s ispravljanjem ili s vjezbama. Profesor, koji je odgovoran za kolegij, trebao bi to uociti i zajedno s asistentom rijesiti problem.
veky (napisa): | Uvjeren sam da prof.Kurepi, kad mu as.Hanzer pošalje 5 studenata na usmeni (od troznamenkastog broja onih koji su izašli), nije na kraj pameti palo da ne održi taj ispit. |
Ako na pismenom od 100 studenata prodje 5 onda nesto ozbiljno ne valja s pismenim, s ispravljanjem ili s vjezbama. Profesor, koji je odgovoran za kolegij, trebao bi to uociti i zajedno s asistentom rijesiti problem.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 13:48 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"]Ovaj fakultet se mora pokoravati i trzistu rada htjeli vi to ili ne jer necemo svi biti (usudjujem se reci: malo koji od vas nadobudnih) znanstvenici veceg kalibra. Jedini je problem uskladiti optimalnu razinu znanja sa zahtjevima trzista.[/quote]
...i mogucnostima fakulteta :tso:
[quote="GauSs_"]@veky i sl: mislim da vase cmizdrenje ne doprinosi poboljsanju situacije! Zbog vase ideje o "pravom znanju" nase su srednje skole pune _nastavnika_ koji predaju matematiku jer od 60 upisanih studenata na profesorskom smjeru( 60 za prof. mat. i fiz.) dodje ih redovno 2~8 na cetvrtu![/quote]
:bow:
edo je pricao o tome na raspravi o ukinutim rokovima. nema smisla da uciteljska akademija i apsolventi npr strojarstva pune srednje skole zbog neadekvatnog programa za profesore na PMF-MO. Sa druge strane, ne bi bilo, tj. nije dobro da se taj pristup apstrahira i na ing. smjerove. :(
GauSs_ (napisa): | Ovaj fakultet se mora pokoravati i trzistu rada htjeli vi to ili ne jer necemo svi biti (usudjujem se reci: malo koji od vas nadobudnih) znanstvenici veceg kalibra. Jedini je problem uskladiti optimalnu razinu znanja sa zahtjevima trzista. |
...i mogucnostima fakulteta
GauSs_ (napisa): | @veky i sl: mislim da vase cmizdrenje ne doprinosi poboljsanju situacije! Zbog vase ideje o "pravom znanju" nase su srednje skole pune _nastavnika_ koji predaju matematiku jer od 60 upisanih studenata na profesorskom smjeru( 60 za prof. mat. i fiz.) dodje ih redovno 2~8 na cetvrtu! |
edo je pricao o tome na raspravi o ukinutim rokovima. nema smisla da uciteljska akademija i apsolventi npr strojarstva pune srednje skole zbog neadekvatnog programa za profesore na PMF-MO. Sa druge strane, ne bi bilo, tj. nije dobro da se taj pristup apstrahira i na ing. smjerove.
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol:
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 13:57 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"]
Ovaj fakultet se mora pokoravati i trzistu rada htjeli vi to ili ne jer necemo svi biti (usudjujem se reci: malo koji od vas nadobudnih) znanstvenici veceg kalibra. Jedini je problem uskladiti optimalnu razinu znanja sa zahtjevima trzista.
[/quote]
Ma, gledaj, ne mislim ja da treba inzistirati da se mora znati dokazati Binet-Cauchyjev teorem ili takvo nesto, ali da se mora znati negirati implikaciju, dokazivati indukcijom, definicija neprekidnosti, iskazi vaznijih teorema... Ili npr. ne smije se desiti da u trenutku kada treba dokazati jednakost dva skupa student druge godine ne da ne zna kako do kraja provesti dokaz (to bi se mozda jos i moglo tolerirati), ali da ne zna ni koja mu je osnovna "strategija" dokaza je nedopustivo. To nisu stvari koje se mogu nauciti za ispit iz nekog kolegija na prvoj godini, pa onda zaboraviti, jer se konstantno koriste.
BTW ovo je otislo daleko u off topic, mozda da se preselimo u novi thread?
GauSs_ (napisa): |
Ovaj fakultet se mora pokoravati i trzistu rada htjeli vi to ili ne jer necemo svi biti (usudjujem se reci: malo koji od vas nadobudnih) znanstvenici veceg kalibra. Jedini je problem uskladiti optimalnu razinu znanja sa zahtjevima trzista.
|
Ma, gledaj, ne mislim ja da treba inzistirati da se mora znati dokazati Binet-Cauchyjev teorem ili takvo nesto, ali da se mora znati negirati implikaciju, dokazivati indukcijom, definicija neprekidnosti, iskazi vaznijih teorema... Ili npr. ne smije se desiti da u trenutku kada treba dokazati jednakost dva skupa student druge godine ne da ne zna kako do kraja provesti dokaz (to bi se mozda jos i moglo tolerirati), ali da ne zna ni koja mu je osnovna "strategija" dokaza je nedopustivo. To nisu stvari koje se mogu nauciti za ispit iz nekog kolegija na prvoj godini, pa onda zaboraviti, jer se konstantno koriste.
BTW ovo je otislo daleko u off topic, mozda da se preselimo u novi thread?
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 14:03 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"]cimera mi zanima sljedeće:
prof. K.Šorić s Ekonomskog fakulteta zbog nekakve komemoracije nije došla na zadnja predavanja nego je poslala zamjenu pa on sad nema potpis. Pismeni mu je u sridu. Šta da on sad radi? Da gubi vrime po ekonomiji?[/quote]
Nije bila bas [b]nekakva[/b] komemoracija, nego komemoracija kolegi redovitom profesoru. :roll:
Mislim da Kristina obilno koristi e-mail, pa je najbolje da joj se tako javi i zamoli ju da mu kaze kad moze doci po potpis.8)
[quote="krcko"]Ako na pismenom od 100 studenata prodje 5 onda nesto ozbiljno ne valja s pismenim, s ispravljanjem ili s vjezbama. Profesor, koji je odgovoran za kolegij, trebao bi to uociti i zajedno s asistentom rijesiti problem.[/quote]
Agreed, ali rjesenje nije spustanje kriterija ispod gleznjeva. :evil:
[quote="GauSs_"]@veky i sl: mislim da vase cmizdrenje ne doprinosi poboljsanju situacije! Zbog vase ideje o "pravom znanju" nase su srednje skole pune _nastavnika_ koji predaju matematiku jer od 60 upisanih studenata na profesorskom smjeru( 60 za prof. mat. i fiz.) dodje ih redovno 2~8 na cetvrtu![/quote]
Mozda to ima veze s praxom upisivanja nasih profesorskih smjerova zbog cuvanja studentskih prava, jer se na iste upada bez prijemnog? :-k
Recimo, ove godine ima 74ero studenata prof. smjerova (ako sam dobro brojao) koji [b]nisu izasli na prvi kolokvij iz ni jednog kolegija[/b]. :o Ukupno ih je pravo za izlazak na kolokvij imalo 203. :shock: Dakle, vise od 30% nije niti pokushalo! :shock:
Jos 28 studenata je imalo manje od 30% bodova (ukupno). Samo nekoliko (od tih 28) je barem pokusalo izaci na sve kolokvije. :roll:
Sad, ne znam za kolegije koje nisam drzao, ali na RP1... :-s Dali smo im predrok da nas se rijese oni koji znaju stvari od prije (uci se osnovni rad s Win, M$ Wordom, M$ Excelom, web (aka surfanje) i e-mail). :) Od 30ak studenata, 10-11 ih je palo na [b]teorijskim[/b] pitanjima koja su bila oblika "[i]Koliko bitova ima u byteu?[/i]", "[i]Sto znaci R u ROM?[/i]" (ovo se zaokruzivalo izmedju nekoliko ponudjenih), "[i]Cime se mjeri brzina procesora?[/i]" (i ovo se zaokruzivalo), "[i]Nabrojite dvije vrste printera[/i]" (prihvacali smo sve sto je imalo iakakvog smisla),... :-s
A dobili smo i prigovore da se nije stiglo jer se moralo puno pisati. :-s To sto su sve tekstove imali on-line dostupno (trebali su ih formatirati u Wordu i Excelu), nije nesto puno koristilo... :roll:
Na kolokviju smo im takodjer dali tekst on-line, ali smo im i otvarali stranice s tekstovima ako sami nisu znali doci do njih (surfanje je zadnja lekcija) i jos smo [b]naglasili[/b] da koriste copy/paste (koji se prije kolokvija radio cca 3 puta), pa ni to nije nesto puno koristilo... :roll:
Inace, [b]SVA[/b] teorijska pitanja koja su se pojavila i na predroku i na prvom kolokviju, kolega Igaly je ponovno obradio na predavanju prije predroka/kolokvija. :shock: Sto smo jos trebali napraviti? :-k Podijeliti papire s tocnim odgovorima? :evil: Ili, mozda, da sami rjesavamo zadatke? :rotfl:
IMO, [color=green]profesor nije nista bolji zato sto je dosao s PMF-MO (umjesto spomenutog Strojarstva ili Akademije), ako i dalje nema znanja.[/color].. :roll:
Ne, spustanje kriterija je - koliko ja vidim - dovelo samo do spustanja studentske angaziranosti prilikom spremanja ispita! :evil:
Kako drugacije objasniti da prolaznost na ovom osiromasenom UuRu nije nista veca nego prije 3 godine kad sam prvi put drzao taj kolegij? :-k
GauSs_ (napisa): | cimera mi zanima sljedeće:
prof. K.Šorić s Ekonomskog fakulteta zbog nekakve komemoracije nije došla na zadnja predavanja nego je poslala zamjenu pa on sad nema potpis. Pismeni mu je u sridu. Šta da on sad radi? Da gubi vrime po ekonomiji? |
Nije bila bas nekakva komemoracija, nego komemoracija kolegi redovitom profesoru.
Mislim da Kristina obilno koristi e-mail, pa je najbolje da joj se tako javi i zamoli ju da mu kaze kad moze doci po potpis.
krcko (napisa): | Ako na pismenom od 100 studenata prodje 5 onda nesto ozbiljno ne valja s pismenim, s ispravljanjem ili s vjezbama. Profesor, koji je odgovoran za kolegij, trebao bi to uociti i zajedno s asistentom rijesiti problem. |
Agreed, ali rjesenje nije spustanje kriterija ispod gleznjeva.
GauSs_ (napisa): | @veky i sl: mislim da vase cmizdrenje ne doprinosi poboljsanju situacije! Zbog vase ideje o "pravom znanju" nase su srednje skole pune _nastavnika_ koji predaju matematiku jer od 60 upisanih studenata na profesorskom smjeru( 60 za prof. mat. i fiz.) dodje ih redovno 2~8 na cetvrtu! |
Mozda to ima veze s praxom upisivanja nasih profesorskih smjerova zbog cuvanja studentskih prava, jer se na iste upada bez prijemnog?
Recimo, ove godine ima 74ero studenata prof. smjerova (ako sam dobro brojao) koji nisu izasli na prvi kolokvij iz ni jednog kolegija. Ukupno ih je pravo za izlazak na kolokvij imalo 203. Dakle, vise od 30% nije niti pokushalo!
Jos 28 studenata je imalo manje od 30% bodova (ukupno). Samo nekoliko (od tih 2 je barem pokusalo izaci na sve kolokvije.
Sad, ne znam za kolegije koje nisam drzao, ali na RP1... Dali smo im predrok da nas se rijese oni koji znaju stvari od prije (uci se osnovni rad s Win, M$ Wordom, M$ Excelom, web (aka surfanje) i e-mail). Od 30ak studenata, 10-11 ih je palo na teorijskim pitanjima koja su bila oblika "Koliko bitova ima u byteu?", "Sto znaci R u ROM?" (ovo se zaokruzivalo izmedju nekoliko ponudjenih), "Cime se mjeri brzina procesora?" (i ovo se zaokruzivalo), "Nabrojite dvije vrste printera" (prihvacali smo sve sto je imalo iakakvog smisla),...
A dobili smo i prigovore da se nije stiglo jer se moralo puno pisati. To sto su sve tekstove imali on-line dostupno (trebali su ih formatirati u Wordu i Excelu), nije nesto puno koristilo...
Na kolokviju smo im takodjer dali tekst on-line, ali smo im i otvarali stranice s tekstovima ako sami nisu znali doci do njih (surfanje je zadnja lekcija) i jos smo naglasili da koriste copy/paste (koji se prije kolokvija radio cca 3 puta), pa ni to nije nesto puno koristilo...
Inace, SVA teorijska pitanja koja su se pojavila i na predroku i na prvom kolokviju, kolega Igaly je ponovno obradio na predavanju prije predroka/kolokvija. Sto smo jos trebali napraviti? Podijeliti papire s tocnim odgovorima? Ili, mozda, da sami rjesavamo zadatke?
IMO, profesor nije nista bolji zato sto je dosao s PMF-MO (umjesto spomenutog Strojarstva ili Akademije), ako i dalje nema znanja...
Ne, spustanje kriterija je - koliko ja vidim - dovelo samo do spustanja studentske angaziranosti prilikom spremanja ispita!
Kako drugacije objasniti da prolaznost na ovom osiromasenom UuRu nije nista veca nego prije 3 godine kad sam prvi put drzao taj kolegij?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
koryanshea Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 10. 2003. (23:50:23) Postovi: (442)16
Spol:
Lokacija: Bebop (converted interplanetary trawler)
|
Postano: 15:19 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]"[i]Koliko bitova ima u byteu?[/i]", "[i]Sto znaci R u ROM?[/i]" (ovo se zaokruzivalo izmedju nekoliko ponudjenih), "[i]Cime se mjeri brzina procesora?[/i]" (i ovo se zaokruzivalo), "[i]Nabrojite dvije vrste printera[/i]" (prihvacali smo sve sto je imalo iakakvog smisla),... :-s[/quote]:blueshock: pitanja te razine smo mi imali na onoj mizeriji od informatike u drugom razredu gimnazije (i to jezicne). pa da je TO problem naucit... uzas :(
vsego (napisa): | "Koliko bitova ima u byteu?", "Sto znaci R u ROM?" (ovo se zaokruzivalo izmedju nekoliko ponudjenih), "Cime se mjeri brzina procesora?" (i ovo se zaokruzivalo), "Nabrojite dvije vrste printera" (prihvacali smo sve sto je imalo iakakvog smisla),... | pitanja te razine smo mi imali na onoj mizeriji od informatike u drugom razredu gimnazije (i to jezicne). pa da je TO problem naucit... uzas
_________________ "Download the files to a non-networked, firewalled computer."
- Dr. Elizabeth Weir
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 15:28 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="GauSs_"]
Ovaj fakultet se mora pokoravati i trzistu rada htjeli vi to ili ne jer necemo svi biti (usudjujem se reci: malo koji od vas nadobudnih) znanstvenici veceg kalibra. Jedini je problem uskladiti optimalnu razinu znanja sa zahtjevima trzista.
[/quote]
Ma, gledaj, ne mislim ja da treba inzistirati da se mora znati dokazati Binet-Cauchyjev teorem ili takvo nesto, ali da se mora znati negirati implikaciju, dokazivati indukcijom, definicija neprekidnosti, iskazi vaznijih teorema... Ili npr. ne smije se desiti da u trenutku kada treba dokazati jednakost dva skupa student druge godine ne da ne zna kako do kraja provesti dokaz (to bi se mozda jos i moglo tolerirati), ali da ne zna ni koja mu je osnovna "strategija" dokaza je nedopustivo. To nisu stvari koje se mogu nauciti za ispit iz nekog kolegija na prvoj godini, pa onda zaboraviti, jer se konstantno koriste.[/quote]
takodjer @ vsego( offt-hvala na odgovoru):
to je problem fakulteta i od prije uvodjenja kolokvija i ne znam kakvog vec olaksanja. Kako je moguce da profesori istog predmeta imaju razlicite kriterije izmedju prolaza i pada? Zar je toliko tesko napraviti listu pojmova, teorema, itd. koji su dovoljni za prolaz (a time rjesavamo problem minimalno potrebnog znanja). Zasto imamo toliko ucenika na jednog profesora? Bilo bi lijepo da se ne upisuje enorman broj ucenika dok se ne zaposli odgovarajuci broj profesora. Zar je toliko tesko na kraju predavanja reci sljedeci cemo sat raditi to i to pa vas molim da to pogledate? Ako niste primjetili najveci problem je sto se na prvom satu predavanja uvedu pojmovi koji nam ne postaju jasni instant, a na drugom se vec obradjuju teoremi s tim istim pojmovima koje nismo imali vremena shvatiti! Da ne govorim o koristenju "nove" opreme gdje se moze prikazati tisucu i jedan primjer iz tisucu i jedne pozicije a da se ne potrosi vise od deset minuta (cast iznimkama @ krcko).
Zar ne mislite da bi gornji pristup povecao razinu znanja bez obzira na kolokvije? Zasto da krivite samo kolokvije kada je problem i u profesorima? Koliko ih je odslusalo osnovne pedagoske predmete?
Stvarno je zalosno sto vecina ostaje raditi na fakultetu isljucivo zbog znanstvenog rada a ne i zbog zelje da znanje koje su stekli prenesu na kvalitetan nacin i nama studentima!!
Napomena: Pod "profesorima" smatram i asistente i profesore
mdoko (napisa): | GauSs_ (napisa): |
Ovaj fakultet se mora pokoravati i trzistu rada htjeli vi to ili ne jer necemo svi biti (usudjujem se reci: malo koji od vas nadobudnih) znanstvenici veceg kalibra. Jedini je problem uskladiti optimalnu razinu znanja sa zahtjevima trzista.
|
Ma, gledaj, ne mislim ja da treba inzistirati da se mora znati dokazati Binet-Cauchyjev teorem ili takvo nesto, ali da se mora znati negirati implikaciju, dokazivati indukcijom, definicija neprekidnosti, iskazi vaznijih teorema... Ili npr. ne smije se desiti da u trenutku kada treba dokazati jednakost dva skupa student druge godine ne da ne zna kako do kraja provesti dokaz (to bi se mozda jos i moglo tolerirati), ali da ne zna ni koja mu je osnovna "strategija" dokaza je nedopustivo. To nisu stvari koje se mogu nauciti za ispit iz nekog kolegija na prvoj godini, pa onda zaboraviti, jer se konstantno koriste. |
takodjer @ vsego( offt-hvala na odgovoru):
to je problem fakulteta i od prije uvodjenja kolokvija i ne znam kakvog vec olaksanja. Kako je moguce da profesori istog predmeta imaju razlicite kriterije izmedju prolaza i pada? Zar je toliko tesko napraviti listu pojmova, teorema, itd. koji su dovoljni za prolaz (a time rjesavamo problem minimalno potrebnog znanja). Zasto imamo toliko ucenika na jednog profesora? Bilo bi lijepo da se ne upisuje enorman broj ucenika dok se ne zaposli odgovarajuci broj profesora. Zar je toliko tesko na kraju predavanja reci sljedeci cemo sat raditi to i to pa vas molim da to pogledate? Ako niste primjetili najveci problem je sto se na prvom satu predavanja uvedu pojmovi koji nam ne postaju jasni instant, a na drugom se vec obradjuju teoremi s tim istim pojmovima koje nismo imali vremena shvatiti! Da ne govorim o koristenju "nove" opreme gdje se moze prikazati tisucu i jedan primjer iz tisucu i jedne pozicije a da se ne potrosi vise od deset minuta (cast iznimkama @ krcko).
Zar ne mislite da bi gornji pristup povecao razinu znanja bez obzira na kolokvije? Zasto da krivite samo kolokvije kada je problem i u profesorima? Koliko ih je odslusalo osnovne pedagoske predmete?
Stvarno je zalosno sto vecina ostaje raditi na fakultetu isljucivo zbog znanstvenog rada a ne i zbog zelje da znanje koje su stekli prenesu na kvalitetan nacin i nama studentima!!
Napomena: Pod "profesorima" smatram i asistente i profesore
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 15:40 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="koryanshea"][quote="vsego"]"[i]Koliko bitova ima u byteu?[/i]", "[i]Sto znaci R u ROM?[/i]" (ovo se zaokruzivalo izmedju nekoliko ponudjenih), "[i]Cime se mjeri brzina procesora?[/i]" (i ovo se zaokruzivalo), "[i]Nabrojite dvije vrste printera[/i]" (prihvacali smo sve sto je imalo iakakvog smisla),... :-s[/quote]:blueshock: pitanja te razine smo mi imali na onoj mizeriji od informatike u drugom razredu gimnazije (i to jezicne). pa da je TO problem naucit... uzas :([/quote]
Ne, uzas je kad ti netko pod [b]brzinu procesora[/b] zaokruzi [b]km/h[/b]... :shock: :rotfl: :lolchina: ;)
A, vidis, bas tom predroku se prigovaralo da je pretezak... :shock: A pod "[i]prigovaralo[/i]" mislim na to da je voditelj godine pitao i prof. Igalyja i mene kakav smo to teski predrok dali, jer mu se studenti zale... :shock: :roll:
Inace, uz svu dobru volju kolege Igalyja, ne znam da li je na kraju proslo 7-8 studenata. :o "Prakticni" zadaci su bili formatiranje texta u Wordu i sredjivanje jedne Krckove tablice (pokupljene s ovog Foruma) u Excelu. :D Sav input im je bio dan kao plain-text na webu. 8)
Eh, da, na kolokviju su se dosta gubili bodovi jer studenti nisu znali snimiti svoj file u odredjeni direktorij. :shock:
Na konzultacije su mi ponekad dosli studenti UuRa (mogu se nabrojati na prste jedne ruke), a na RP1(prof) samo jedna osoba (bilo jos par pitanja u pauzama vjezbi i to je to). :shock:
Na osnovu svega ovoga, i dalje tvrdim da je stvar u angazmanu studenata koji polako odlazi u grotesku, a mi trazimo greske iskljucivo u sebi i "preteskim" programima. :evil:
@GauSs_: Jasno da i na strani nastavnog osoblja ima puno problema (pogotovo razliciti kriteriji koji su u moje doba bili daleko jace izrazeni nego sada), no ovdje pricamo o olaksavanju gradiva koje, IMO, ne dovodi do toga da studenti temeljitije rade to smanjeno gradivo, nego se jednostavno manje posvete studiju. :evil:
Znas, treba malo i doma raditi, a ne ocekivati da ce se sve "pokupiti" na vjezbama i predavanjima, pogotovo [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=3263]ako se na njih dolazi da bi se pricalo, kartalo i sl.[/url] i, mozda, slucajno, nesto prepisalo s ploce, bez razumijevanja sto je to uopce. :roll:
Koliko puta si (za iduci dan) ponovio sto se zadnji put radilo na proslim vjezbama/predavanjima? :-k Priznajem da sam to radio rijetko, ali koristilo je... :) Jako je koristilo! :D
koryanshea (napisa): | vsego (napisa): | "Koliko bitova ima u byteu?", "Sto znaci R u ROM?" (ovo se zaokruzivalo izmedju nekoliko ponudjenih), "Cime se mjeri brzina procesora?" (i ovo se zaokruzivalo), "Nabrojite dvije vrste printera" (prihvacali smo sve sto je imalo iakakvog smisla),... | pitanja te razine smo mi imali na onoj mizeriji od informatike u drugom razredu gimnazije (i to jezicne). pa da je TO problem naucit... uzas |
Ne, uzas je kad ti netko pod brzinu procesora zaokruzi km/h...
A, vidis, bas tom predroku se prigovaralo da je pretezak... A pod "prigovaralo" mislim na to da je voditelj godine pitao i prof. Igalyja i mene kakav smo to teski predrok dali, jer mu se studenti zale...
Inace, uz svu dobru volju kolege Igalyja, ne znam da li je na kraju proslo 7-8 studenata. "Prakticni" zadaci su bili formatiranje texta u Wordu i sredjivanje jedne Krckove tablice (pokupljene s ovog Foruma) u Excelu. Sav input im je bio dan kao plain-text na webu.
Eh, da, na kolokviju su se dosta gubili bodovi jer studenti nisu znali snimiti svoj file u odredjeni direktorij.
Na konzultacije su mi ponekad dosli studenti UuRa (mogu se nabrojati na prste jedne ruke), a na RP1(prof) samo jedna osoba (bilo jos par pitanja u pauzama vjezbi i to je to).
Na osnovu svega ovoga, i dalje tvrdim da je stvar u angazmanu studenata koji polako odlazi u grotesku, a mi trazimo greske iskljucivo u sebi i "preteskim" programima.
@GauSs_: Jasno da i na strani nastavnog osoblja ima puno problema (pogotovo razliciti kriteriji koji su u moje doba bili daleko jace izrazeni nego sada), no ovdje pricamo o olaksavanju gradiva koje, IMO, ne dovodi do toga da studenti temeljitije rade to smanjeno gradivo, nego se jednostavno manje posvete studiju.
Znas, treba malo i doma raditi, a ne ocekivati da ce se sve "pokupiti" na vjezbama i predavanjima, pogotovo ako se na njih dolazi da bi se pricalo, kartalo i sl. i, mozda, slucajno, nesto prepisalo s ploce, bez razumijevanja sto je to uopce.
Koliko puta si (za iduci dan) ponovio sto se zadnji put radilo na proslim vjezbama/predavanjima? Priznajem da sam to radio rijetko, ali koristilo je... Jako je koristilo!
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
Postano: 15:51 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]
@GauSs_: Jasno da i na strani nastavnog osoblja ima puno problema (pogotovo razliciti kriteriji koji su u moje doba bili daleko jace izrazeni nego sada), no ovdje pricamo o olaksavanju gradiva koje, IMO, ne dovodi do toga da studenti temeljitije rade to smanjeno gradivo, nego se jednostavno manje posvete studiju. :evil:[/quote]
Slazem se. Nece te ih pustiti na sljedecu i to je to.
[quote="vsego"]
Znas, treba malo i doma raditi, a ne ocekivati da ce se sve "pokupiti" na vjezbama i predavanjima, pogotovo [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=3263]ako se na njih dolazi da bi se pricalo, kartalo i sl.[/url] i, mozda, slucajno, nesto prepisalo s ploce, bez razumijevanja sto je to uopce. :roll:
[/quote]
Rad kod kuce se podrazumjeva, a na vjezbama i predavanjima nije potrebno pokupiti "sve" vec "samo" postati motiviran i pokupiti barem osnovu za gradivo.
Koliko profesora prica sa entuzijazmom o recimo diferencijabilnosti? Mislis da je zanimljivo vidjeti te iste kako samo prepisuju iz nekakvih papira i pri tome se ne usudjuju pogledati nas vec gledaju u strop( bez uvrede)?
Ja samo smatram da motiviranost donosi vise nego strogoca.
vsego (napisa): |
@GauSs_: Jasno da i na strani nastavnog osoblja ima puno problema (pogotovo razliciti kriteriji koji su u moje doba bili daleko jace izrazeni nego sada), no ovdje pricamo o olaksavanju gradiva koje, IMO, ne dovodi do toga da studenti temeljitije rade to smanjeno gradivo, nego se jednostavno manje posvete studiju. |
Slazem se. Nece te ih pustiti na sljedecu i to je to.
Rad kod kuce se podrazumjeva, a na vjezbama i predavanjima nije potrebno pokupiti "sve" vec "samo" postati motiviran i pokupiti barem osnovu za gradivo.
Koliko profesora prica sa entuzijazmom o recimo diferencijabilnosti? Mislis da je zanimljivo vidjeti te iste kako samo prepisuju iz nekakvih papira i pri tome se ne usudjuju pogledati nas vec gledaju u strop( bez uvrede)?
Ja samo smatram da motiviranost donosi vise nego strogoca.
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator
Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol:
Lokacija: 231
|
|
[Vrh] |
|
|