Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Izrada portala za strucnu praksu

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Diplomski, magisteriji, doktorati,...
Prethodna tema :: Sljedeća tema  

Student sam ili profesor sa uzim interesom za racunarstvo. Ovakav projekt me...
interesira
83%
 83%  [ 10 ]
ne interesira
16%
 16%  [ 2 ]
Ukupno glasova : 12

Autor/ica Poruka
ZELENIZUBNAPLANETIDO
SADE

Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15)
Postovi: (54F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 12 - 5
Lokacija: hm?

PostPostano: 18:05 uto, 31. 5. 2005    Naslov: Izrada portala za strucnu praksu Citirajte i odgovorite

Ideja je stimulirati zaposljavanje studenata odmah po zavrsetku studija, omoguciti privremeno zaposljavanje preko student-servisa i to unutar struke a ne npr na utovaru kamiona i upoznavati studente sa buducim zanatom.

Izvela bi se pokretanjem onlajn baze u obliku portala po uzoru na posao.hr, ali iskljucivo za privremeno zaposljavanje. Vrsila bi se i automatska prijava zainteresiranih zaposlenika razlicitim head-hunting agencijama. Usluga bi bila besplatna, razvijena na razini Sveucilista. Odrzavanje baze (putem CMS-a ofkors) bi nakon toga bilo prepusteno kontroliranoj stihiji i volonterima koje bi organizirale strukovne udruge iz (za pocetak) prirodoslovno-matematickog Podrucja.