Ovo prenosim s Klika, preciznije [url=http://www.klik.hr/naslovnica/scitech/200303240002011.html]odavde[/url]. :D
Meni je clanak zabavan. Sto bi imali malo reklama da i kod nas tako bukvalno shvacaju nuznost istinitosti reklame (sto uopce ne bi bilo lose)... 8)
[size=16][b]Microsoftu zabranjeno varanje mušterija[/b][/size]
[b]Barem u Južnoj Africi, gdje je komisija zadužena za istinitost oglašavanja zabranila Microsoftovu reklamu u kojoj se tvrdi da je njihov softver siguran od neovlaštenih upada.[/b]
Mora se priznati da je oglas, koji se prvi put pojavio u studenome u magazinu Time, bio duhovito smišljen. Na jednoj stranici prikazani su ptica dodo, mamut krznaš i sabljozubi tigar, uz karikaturu stereotipnog kompjuterskog hackera. Smisao reklame bio je u tome da su Microsoftovi programi sada toliko sigurni od neovlaštenog upada da će hacker uskoro postati izumrla vrsta poput navedenih životinja.
Protiv takvog očitog pretjerivanja pobunio se neovisni novinar Richard Clarke, koji je podnio tužbu nadležnom tijelu ASA (Advertising Standards Authority). Nakon što je Clarke u podnesku naveo da su Microsoftovi programi puni sigurnosnih rupa, ASA je zatražila od tvrtke iz Seattlea dokaze o sigurnosti softvera.
Nakon razmatranja dokaza koje su podnijele obje strane, ASA je utvrdila da Microsoftova tvrdnja ne odgovara istini, da je "ničim potvrđena i lažna" i zabranila objavljivanje oglasa koji bi kupcima kompjuterskih programa nudio lažan osjećaj sigurnosti. Reklamna kampanja s tim duhovitim oglasom bila je predviđena da krene širom svijeta, ali su južnoafrički čuvari istine u reklamama toliko pomrsili račune najvećem svjetskom proizvođaču softvera da je moguće da ni ostatak svijeta ne vidi dotični oglas.
Ovo prenosim s Klika, preciznije odavde.
Meni je clanak zabavan. Sto bi imali malo reklama da i kod nas tako bukvalno shvacaju nuznost istinitosti reklame (sto uopce ne bi bilo lose)...
Microsoftu zabranjeno varanje mušterija
Barem u Južnoj Africi, gdje je komisija zadužena za istinitost oglašavanja zabranila Microsoftovu reklamu u kojoj se tvrdi da je njihov softver siguran od neovlaštenih upada.
Mora se priznati da je oglas, koji se prvi put pojavio u studenome u magazinu Time, bio duhovito smišljen. Na jednoj stranici prikazani su ptica dodo, mamut krznaš i sabljozubi tigar, uz karikaturu stereotipnog kompjuterskog hackera. Smisao reklame bio je u tome da su Microsoftovi programi sada toliko sigurni od neovlaštenog upada da će hacker uskoro postati izumrla vrsta poput navedenih životinja.
Protiv takvog očitog pretjerivanja pobunio se neovisni novinar Richard Clarke, koji je podnio tužbu nadležnom tijelu ASA (Advertising Standards Authority). Nakon što je Clarke u podnesku naveo da su Microsoftovi programi puni sigurnosnih rupa, ASA je zatražila od tvrtke iz Seattlea dokaze o sigurnosti softvera.
Nakon razmatranja dokaza koje su podnijele obje strane, ASA je utvrdila da Microsoftova tvrdnja ne odgovara istini, da je "ničim potvrđena i lažna" i zabranila objavljivanje oglasa koji bi kupcima kompjuterskih programa nudio lažan osjećaj sigurnosti. Reklamna kampanja s tim duhovitim oglasom bila je predviđena da krene širom svijeta, ali su južnoafrički čuvari istine u reklamama toliko pomrsili račune najvećem svjetskom proizvođaču softvera da je moguće da ni ostatak svijeta ne vidi dotični oglas.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|