Moje je misljenje da su programi preddiplomskih i diplomskih studija na PMF-MO napravljeni prilicno "kruto", sto ce dosta otezati takve prelaske. Ne znam hoce li se unutar PMF-MO dozvoljavati prelazak s nastavnickih smjerova preddiplomskih na ne-nastavne diplomske i obrnuto. Takodjer, predvidjam da prelazak s preddiplomskih studija na prirodoslovnim odjelima PMF-a nece bas ici glatko (tim vise sto su na primjer fizicari napravili petogodisnji studij :roll: ). Gdje je u toj prici FER i koliko ce tesko biti prebaciti se sa i na njega, u ovom trenutku stvarno je tesko reci.
Jedan od osnovnih ciljeva Bolonjskog procesa upravo je povecati mobilnost studenata. Nazalost mislim da se kod sastavljanja programa o tome skoro uopce nije vodilo racuna. Umjesto malog broja fleksibilnih studija s puno izbornosti, dobili smo 10-tak studija kod kojih je sve propisano i za koje jasno da se niti nece moci svi istovremeno izvoditi (zbog ogranicenog kapaciteta nastavnog osoblja i predavaonica).
Moje je misljenje da su programi preddiplomskih i diplomskih studija na PMF-MO napravljeni prilicno "kruto", sto ce dosta otezati takve prelaske. Ne znam hoce li se unutar PMF-MO dozvoljavati prelazak s nastavnickih smjerova preddiplomskih na ne-nastavne diplomske i obrnuto. Takodjer, predvidjam da prelazak s preddiplomskih studija na prirodoslovnim odjelima PMF-a nece bas ici glatko (tim vise sto su na primjer fizicari napravili petogodisnji studij
). Gdje je u toj prici FER i koliko ce tesko biti prebaciti se sa i na njega, u ovom trenutku stvarno je tesko reci.
Jedan od osnovnih ciljeva Bolonjskog procesa upravo je povecati mobilnost studenata. Nazalost mislim da se kod sastavljanja programa o tome skoro uopce nije vodilo racuna. Umjesto malog broja fleksibilnih studija s puno izbornosti, dobili smo 10-tak studija kod kojih je sve propisano i za koje jasno da se niti nece moci svi istovremeno izvoditi (zbog ogranicenog kapaciteta nastavnog osoblja i predavaonica).
_________________
Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.