Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 3:14 uto, 29. 11. 2005 Naslov: Rezultati pismenog: 28.11.2005 |
|
|
[code:1] Ime Prezime 1 2 3 4 5 Uk Ocjena
Semir Ajruli 0 0 0 0 4 4 nedovoljan (1)
Stanko Arbutina 15 15 15 15 15 75 vrlo dobar (4)
Inga Berghaus 5 5 0 - 0 10 nedovoljan (1)
Ivana Boršćak 0 0 - 0 - 0 nedovoljan (1)
Mila Botić -
Ivana Colarić 0 2 5 - 10 17 nedovoljan (1)
Nikola Čaldarević 4 - - - - 4 nedovoljan (1)
Danijela Čalić - - - - - 0 nedovoljan (1)
Klaudija Divić 0 - - - - 0 nedovoljan (1)
Antonia Dolibašić 7 - 5 - 5 17 nedovoljan (1)
Ivana Fekete 2 - - 0 0 2 nedovoljan (1)
Ivona Gazdić 5 0 10 - 5 20 nedovoljan (1)
Ivana Imbrija 7 - 0 0 7 14 nedovoljan (1)
Monika Karabojev 5 2 0 - 4 11 nedovoljan (1)
Marija Karković -
Zvonimir Knežević 5 3 - - 0 8 nedovoljan (1)
Marija Krtalić -
Martina Nimac 17 - 5 0 13 35 nedovoljan (1)
Adnana Nurikić - - - - - 0 nedovoljan (1)
Ana Pavković 5 0 0 5 0 10 nedovoljan (1)
Neven Perić -
Ivana Plavčić - - - - - 0 nedovoljan (1)
Paula Romac 0 - 0 - - 0 nedovoljan (1)
Antonia Samodol 18 - 0 0 15 33 nedovoljan (1)
Sandra Strmečki 10 0 10 0 7 27 nedovoljan (1)
Katarina Šišmanović -
Ivan Škoc -
Kristina Šoković - - - - - 0 nedovoljan (1)
Jelena Štimac 10 - 0 15 4 29 nedovoljan (1)
Daniela Trečić -
Tatjana Vidaček 15 0 15 0 5 35 nedovoljan (1)[/code:1]
Zalosno... :(
Prije nego se javi dezurna khm-avica protiv C-a i asistenata koji to drze, preporuka svima koji su dobili ocjenu nedovoljan: prije iduceg izlaska na ispit naucite barem:
0. da ne mozete citati varijablu kojoj niste zadali vrijednost
1. da [tt]return[/tt] moze vratiti samo vrijednosti ciji se tip slaze s tipom koji funkcija vraca
2. ucitati i ispisati niz (zajedno s alokacijom memorije)
3. procitati datoteku
4. [b]obican[/b] sort (npr. da trebaju [b]dvije ugnijezdene[/b] petlje)
5. osnovne operacije sa stringovima
Zalbe su u terminu za koji su najavljeni rezultati (srijeda, 30.11. u 14:00) u kabinetu 209. :)
Usmeni za kolegu Arbutinu je u cetvrtak u 12:00. :) Preporucam da dodje na zalbe, da mu vidi gdje je grijesio; steta bi bilo da ga te greske kostaju ocjene na usmenom. :/
Kod: | Ime Prezime 1 2 3 4 5 Uk Ocjena
Semir Ajruli 0 0 0 0 4 4 nedovoljan (1)
Stanko Arbutina 15 15 15 15 15 75 vrlo dobar (4)
Inga Berghaus 5 5 0 - 0 10 nedovoljan (1)
Ivana Boršćak 0 0 - 0 - 0 nedovoljan (1)
Mila Botić -
Ivana Colarić 0 2 5 - 10 17 nedovoljan (1)
Nikola Čaldarević 4 - - - - 4 nedovoljan (1)
Danijela Čalić - - - - - 0 nedovoljan (1)
Klaudija Divić 0 - - - - 0 nedovoljan (1)
Antonia Dolibašić 7 - 5 - 5 17 nedovoljan (1)
Ivana Fekete 2 - - 0 0 2 nedovoljan (1)
Ivona Gazdić 5 0 10 - 5 20 nedovoljan (1)
Ivana Imbrija 7 - 0 0 7 14 nedovoljan (1)
Monika Karabojev 5 2 0 - 4 11 nedovoljan (1)
Marija Karković -
Zvonimir Knežević 5 3 - - 0 8 nedovoljan (1)
Marija Krtalić -
Martina Nimac 17 - 5 0 13 35 nedovoljan (1)
Adnana Nurikić - - - - - 0 nedovoljan (1)
Ana Pavković 5 0 0 5 0 10 nedovoljan (1)
Neven Perić -
Ivana Plavčić - - - - - 0 nedovoljan (1)
Paula Romac 0 - 0 - - 0 nedovoljan (1)
Antonia Samodol 18 - 0 0 15 33 nedovoljan (1)
Sandra Strmečki 10 0 10 0 7 27 nedovoljan (1)
Katarina Šišmanović -
Ivan Škoc -
Kristina Šoković - - - - - 0 nedovoljan (1)
Jelena Štimac 10 - 0 15 4 29 nedovoljan (1)
Daniela Trečić -
Tatjana Vidaček 15 0 15 0 5 35 nedovoljan (1) |
Zalosno...
Prije nego se javi dezurna khm-avica protiv C-a i asistenata koji to drze, preporuka svima koji su dobili ocjenu nedovoljan: prije iduceg izlaska na ispit naucite barem:
0. da ne mozete citati varijablu kojoj niste zadali vrijednost
1. da return moze vratiti samo vrijednosti ciji se tip slaze s tipom koji funkcija vraca
2. ucitati i ispisati niz (zajedno s alokacijom memorije)
3. procitati datoteku
4. obican sort (npr. da trebaju dvije ugnijezdene petlje)
5. osnovne operacije sa stringovima
Zalbe su u terminu za koji su najavljeni rezultati (srijeda, 30.11. u 14:00) u kabinetu 209.
Usmeni za kolegu Arbutinu je u cetvrtak u 12:00. Preporucam da dodje na zalbe, da mu vidi gdje je grijesio; steta bi bilo da ga te greske kostaju ocjene na usmenom.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 3:35 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ahri"][quote]0. da ne mozete citati varijablu kojoj niste zadali vrijednost[/quote]
Ja ne razumijem sto znaci ova izjava. Molim te objasni mi.[/quote]
Fali im inicijalizacija, ali nisam htio "napasti" s terminima... O:)
[code:1]int i,j,k,x;
x = i+j+k;[/code:1]
Znam da ce to compiler "prozvakati", ali kod sigurno nece raditi nista smisleno (osim ako zelis neku varijantu slucajnih brojeva). 8)
ahri (napisa): | Citat: | 0. da ne mozete citati varijablu kojoj niste zadali vrijednost |
Ja ne razumijem sto znaci ova izjava. Molim te objasni mi. |
Fali im inicijalizacija, ali nisam htio "napasti" s terminima...
Kod: | int i,j,k,x;
x = i+j+k; |
Znam da ce to compiler "prozvakati", ali kod sigurno nece raditi nista smisleno (osim ako zelis neku varijantu slucajnih brojeva).
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
bily Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 04. 2003. (16:21:46) Postovi: (4B7)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Anđelčić Forumaš(ica)

Pridružen/a: 11. 05. 2005. (16:57:50) Postovi: (201)16
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
venovako Forumaš(ica)

Pridružen/a: 07. 11. 2002. (22:46:38) Postovi: (2F9)16
|
Postano: 12:06 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
@vsego:
Samo jedno malo pitanje:
Ne znam, jer je podrska za C nedostupna, postoji li neki sluzbeni salabahter s prototipovima i kratkim objasnjenjem cesto koristenih funkcija iz C librarya?
Vjerujem da bi takvo sto bilo od velike pomoci na ispitu, gdje je bozanski [tt]man[/tt] nazalost nedostupan.
@mdoko:
Mozda i zasluzuju da padnu, ali ne znam zasto ti ljudi uopce izlaze na ispit kad moraju biti svjesni da nisu spremni.
Pitanje za demose: mislite li da bi pomogla "simulacija" ispita na demonstraturama? Dakle, sve kao i na pravom ispitu, samo bez bolnih posljedica? Pa se onda taj "ispit" ispravi (u suradnji s asistentom) i svakome kaze gdje grijesi i sto uciniti?
Jer ova situacija se stalno ponavlja i onda se svi nadju u cudu i nemoci.
@vsego:
Samo jedno malo pitanje:
Ne znam, jer je podrska za C nedostupna, postoji li neki sluzbeni salabahter s prototipovima i kratkim objasnjenjem cesto koristenih funkcija iz C librarya?
Vjerujem da bi takvo sto bilo od velike pomoci na ispitu, gdje je bozanski man nazalost nedostupan.
@mdoko:
Mozda i zasluzuju da padnu, ali ne znam zasto ti ljudi uopce izlaze na ispit kad moraju biti svjesni da nisu spremni.
Pitanje za demose: mislite li da bi pomogla "simulacija" ispita na demonstraturama? Dakle, sve kao i na pravom ispitu, samo bez bolnih posljedica? Pa se onda taj "ispit" ispravi (u suradnji s asistentom) i svakome kaze gdje grijesi i sto uciniti?
Jer ova situacija se stalno ponavlja i onda se svi nadju u cudu i nemoci.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 12:32 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="venovako"]
Ne znam, jer je podrska za C nedostupna, postoji li neki sluzbeni salabahter s prototipovima i kratkim objasnjenjem cesto koristenih funkcija iz C librarya?
[/quote]
To je valjda C ekvivalent A4 papiru s formulama.
[quote]
@mdoko:
Mozda i zasluzuju da padnu, ali ne znam zasto ti ljudi uopce izlaze na ispit kad moraju biti svjesni da nisu spremni.
[/quote]
To ni meni nije jasno.
[quote]
Pitanje za demose: mislite li da bi pomogla "simulacija" ispita na demonstraturama? Dakle, sve kao i na pravom ispitu, samo bez bolnih posljedica? Pa se onda taj "ispit" ispravi (u suradnji s asistentom) i svakome kaze gdje grijesi i sto uciniti?
[/quote]
Trenutacno se ne odrzavaju demonstrature iz C-a, ali ja nemam nista protiv da mi netko dodje na demonstrature iz UuR-a (petkom 14h u 108) i postavi pitanje iz C-a ili cak zatrazi "simulaciju" ispita. Naravno, pitanja iz C-a idu tek nakon onih iz UuR-a kako se ne bi zbunjivalo brucose.
[quote]Jer ova situacija se stalno ponavlja i onda se svi nadju u cudu i nemoci.[/quote]
Ja mislim da je problem u tom sto se C ne moze uzeti 7 (ili 15 - 20) dana prije ispita i onda ocekivati da ce se nauciti dovoljno za prolaz. Programiranje (za pocetnika) je specificno po tome sto zahtijeva konstantan rad kroz duzi period i puno ucenja na principu pokusaja i pogresaka. Cisto sumnjam da postoji netko tko je tokom semestra u kojem je slusao C (dakle 3 mjeseca) potrosio 4-5 sati tjedno na samostalno programiranje i nakon toga pao na ispitu.
venovako (napisa): |
Ne znam, jer je podrska za C nedostupna, postoji li neki sluzbeni salabahter s prototipovima i kratkim objasnjenjem cesto koristenih funkcija iz C librarya?
|
To je valjda C ekvivalent A4 papiru s formulama.
Citat: |
@mdoko:
Mozda i zasluzuju da padnu, ali ne znam zasto ti ljudi uopce izlaze na ispit kad moraju biti svjesni da nisu spremni.
|
To ni meni nije jasno.
Citat: |
Pitanje za demose: mislite li da bi pomogla "simulacija" ispita na demonstraturama? Dakle, sve kao i na pravom ispitu, samo bez bolnih posljedica? Pa se onda taj "ispit" ispravi (u suradnji s asistentom) i svakome kaze gdje grijesi i sto uciniti?
|
Trenutacno se ne odrzavaju demonstrature iz C-a, ali ja nemam nista protiv da mi netko dodje na demonstrature iz UuR-a (petkom 14h u 108) i postavi pitanje iz C-a ili cak zatrazi "simulaciju" ispita. Naravno, pitanja iz C-a idu tek nakon onih iz UuR-a kako se ne bi zbunjivalo brucose.
Citat: | Jer ova situacija se stalno ponavlja i onda se svi nadju u cudu i nemoci. |
Ja mislim da je problem u tom sto se C ne moze uzeti 7 (ili 15 - 20) dana prije ispita i onda ocekivati da ce se nauciti dovoljno za prolaz. Programiranje (za pocetnika) je specificno po tome sto zahtijeva konstantan rad kroz duzi period i puno ucenja na principu pokusaja i pogresaka. Cisto sumnjam da postoji netko tko je tokom semestra u kojem je slusao C (dakle 3 mjeseca) potrosio 4-5 sati tjedno na samostalno programiranje i nakon toga pao na ispitu.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
raspjevani_opat Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 02. 2005. (12:42:04) Postovi: (E5)16
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 13:46 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
@Opat: trivijalno je: ljudi smatraju da znaju programirati jer su jednom-dvaput procitali rjesenje nekog zadataka i 'shvatili ga' i tako izadju na ispit
@venovako: nije na meni niti bilo kojem drugom demosu da organizira nesto tog tipa... uostalom, nije da ja nisam pokusavala - odaziv - NULA
cemu se truditi?
ako me netko dodje i pita - objasnit cu....
no, ne mislim nikoga vuci za rukav da me pitaju..... cak sam se i ja opametila :g:
inace, smatram da netko tko ne zna for petlju i tko ne zna sort i ucitati i ispisati niz i to sve to ne razumije nema sta raditi na ispitu :!:
a to sto su studenti uvjereni da je takvo 'znanje' dovoljno za prolaz - cinise da su se preracunali..... :roll:
zbilja me zanima koliko je ljudi PALO a da je kvalitetno obradilo gradivo - znaci, SAMOSTALNO kuckanje rjesenja starih rokova na kompu i dobivanje tocnih rezultata... :-k
necu spominjati famozno pitanje koliko je bilo ljudi na demonstraturama, kad znam da se na to ne ide... no, to je vas, a ne nas problem....
kad naucite da nikoga ne zanima hocete li vi ili necete proci, kad shvatite da postoje ljudi koji su vam spremni objasniti kad DODJETE i pitate, i kad se sve skupa potrudite shvatiti, mozda se prolaznost i promijeni.... da, ovo je retoricko, jer vjerujem da nitko s gornjeg popisa ne prati Forum...
@venovako: popis fja bi imao smisla kada bi trebao...
ako netko ne moze upamtiti kako se ucita i ispise niz - tu mu nikakav popis fja ne bi koristio.. .
dapace, mislim da bi taj popis sluzio ev. za fileove... jer ne zahtjeva se na ispitu znanje poznavanja mana.... vec jednostavne programske i algoritamske stvarice....
besides, imas rok, provjeri koliko bi ti fja trebalo...
a mislim da prototipove scanf i printf svi moraju znati.... :wink: (valjda :roll:)
@Opat: trivijalno je: ljudi smatraju da znaju programirati jer su jednom-dvaput procitali rjesenje nekog zadataka i 'shvatili ga' i tako izadju na ispit
@venovako: nije na meni niti bilo kojem drugom demosu da organizira nesto tog tipa... uostalom, nije da ja nisam pokusavala - odaziv - NULA
cemu se truditi?
ako me netko dodje i pita - objasnit cu....
no, ne mislim nikoga vuci za rukav da me pitaju..... cak sam se i ja opametila
inace, smatram da netko tko ne zna for petlju i tko ne zna sort i ucitati i ispisati niz i to sve to ne razumije nema sta raditi na ispitu
a to sto su studenti uvjereni da je takvo 'znanje' dovoljno za prolaz - cinise da su se preracunali.....
zbilja me zanima koliko je ljudi PALO a da je kvalitetno obradilo gradivo - znaci, SAMOSTALNO kuckanje rjesenja starih rokova na kompu i dobivanje tocnih rezultata...
necu spominjati famozno pitanje koliko je bilo ljudi na demonstraturama, kad znam da se na to ne ide... no, to je vas, a ne nas problem....
kad naucite da nikoga ne zanima hocete li vi ili necete proci, kad shvatite da postoje ljudi koji su vam spremni objasniti kad DODJETE i pitate, i kad se sve skupa potrudite shvatiti, mozda se prolaznost i promijeni.... da, ovo je retoricko, jer vjerujem da nitko s gornjeg popisa ne prati Forum...
@venovako: popis fja bi imao smisla kada bi trebao...
ako netko ne moze upamtiti kako se ucita i ispise niz - tu mu nikakav popis fja ne bi koristio.. .
dapace, mislim da bi taj popis sluzio ev. za fileove... jer ne zahtjeva se na ispitu znanje poznavanja mana.... vec jednostavne programske i algoritamske stvarice....
besides, imas rok, provjeri koliko bi ti fja trebalo...
a mislim da prototipove scanf i printf svi moraju znati.... (valjda )
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
Postano: 14:48 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
evo ja malo pregledavam zadatke, pa cu reci svoj opinion:
1) zbilja shablonski. od funkcija ti je potreban scanf(); i printf();
tu bi trebalo osvojiti [b]20[/b] bodova.
2) treba ti
a) fseek & ftell da vidis koliko je velik fajl (da bi znali koliko se moramo po njemu vrtiti i koliki ce nam biti ostatak - ako na taj nacin mislimo radit, sto je mozda najjednostavnije pocetniku)
b) fread da ucitas
c) for petlja da okrenes ono sto si ucitao
d) fwrite da zapises
zadatak je algoritamski dosta lagan, ali ima kôda i lahko je fulat negdje.
recimo da se tu fula, pa osvojimo [b]15[/b] bodova.
3) tu nam je potrebno poznavanje malloca.
a) alociramo niz od n+1 charova, forpetljom ga popunimo s n znakova c, dopisemo mu '\0'. jako se poveselimo sto smo zaradili [b]10[/b] lakih bodova!
b) vise-manje prepisemo prethodni zadatak, samo sto alociramo c2-c1+1+1 znakova (prvi +1 je sto ako je npr 'a' i 'a', moramo imati 'a' u nizu, a drugi +1 je zbog nulice!), i forpetljamo od c1 do c2. kasnije se lupimo po celu jer smo zaboravili na ulazu napisati
[code:1]if (c2<c1) c2=c1-1;[/code:1] ili neki drugi ekvivalentni uvjet kako bi nam vratio prazan string, te dobijemo samo [b] 5 [/b] bodova.
4) algoritamski tezak zadatak.
treba se sjetiti da se pozove rekurzija za pocetni broj, te sumand 2. nakon toga rekurzija se grana u pocetni broj - 2, pocetni -3, pocetni -5, ali jos treba pripaziti da kad jednom dodamo (ili oduzmemo, kako god je lakse za prihvatiti) neki od sumanada (2, 3, 5), da vise ne smijemo dodavati/oduzeti MANJI od njega. time postizemo da cemo zapravo nas broj rascjepkati u sumande koji ce redom biti (niz dvojki) + (niz trojki)+(niz petica). na taj nacin smo postigli da nam se ne ponavljaju iste sume iz teksta zadatka.
ako se toga svega domislimo, iskodirati je lahko ;).
ne znam je li se radilo nesto slicno na predavanjima/vjezbama, ali mislim da je nelak zadatak.
od funkcija potrebni scanf() i printf();
ovo nismo pojma imali rjesiti, napiknuli smo neku rekurziju koja stalno oprobava za 2, 3, 5 (bez da pazi na redosljed) i jos smo nju sfrfljali, pa dobijemo [b]5[/b] bodova.
5) ako smo barem 2 puta u zivotu iskodirali vezanu listu, ovo cemo razvaliti. ako nismo, veselo cemo deklarirati strukturu, dobiti [b]1[/b] bod i otici doma sretni.
od funkcija potrebni: malloc(); za upisivanje stringa gdje je bio koncert, jos jedan malloc() za stvaranje novog elementa kojeg cemo ubacivati u strukturu, te free() za brisanje PRVO stringa pa onda cijelog elementa.
U svakom slucaju cemo ovdje nesto fulati pa cemo ako smo radili doma, skupiti maksimalno [b]15[/b] bodova.
ukupno imamo: 20+15+10+5+1=51 bod. oduzmemo 5% na tipfelere i glupe greske i taman smo prosli.
btw, stvarno ne kuzim zasto ljudi kojima ne ide to programiranje ne pitaju na forumu... barem nas ima dovoljno iz ove tematike koji cemo rado pomoci... ja konkretno odgovorim na svako pitanje iz programiranja/uura/kombinatorike koje se pojavi na forumu a nije odgovoreno. Naravno, ako znam. Iznimno, ako nemam vremena, preskocim pa ostavim za sutradan :)
evo ja malo pregledavam zadatke, pa cu reci svoj opinion:
1) zbilja shablonski. od funkcija ti je potreban scanf(); i printf();
tu bi trebalo osvojiti 20 bodova.
2) treba ti
a) fseek & ftell da vidis koliko je velik fajl (da bi znali koliko se moramo po njemu vrtiti i koliki ce nam biti ostatak - ako na taj nacin mislimo radit, sto je mozda najjednostavnije pocetniku)
b) fread da ucitas
c) for petlja da okrenes ono sto si ucitao
d) fwrite da zapises
zadatak je algoritamski dosta lagan, ali ima kôda i lahko je fulat negdje.
recimo da se tu fula, pa osvojimo 15 bodova.
3) tu nam je potrebno poznavanje malloca.
a) alociramo niz od n+1 charova, forpetljom ga popunimo s n znakova c, dopisemo mu '\0'. jako se poveselimo sto smo zaradili 10 lakih bodova!
b) vise-manje prepisemo prethodni zadatak, samo sto alociramo c2-c1+1+1 znakova (prvi +1 je sto ako je npr 'a' i 'a', moramo imati 'a' u nizu, a drugi +1 je zbog nulice!), i forpetljamo od c1 do c2. kasnije se lupimo po celu jer smo zaboravili na ulazu napisati
ili neki drugi ekvivalentni uvjet kako bi nam vratio prazan string, te dobijemo samo 5 bodova.
4) algoritamski tezak zadatak.
treba se sjetiti da se pozove rekurzija za pocetni broj, te sumand 2. nakon toga rekurzija se grana u pocetni broj - 2, pocetni -3, pocetni -5, ali jos treba pripaziti da kad jednom dodamo (ili oduzmemo, kako god je lakse za prihvatiti) neki od sumanada (2, 3, 5), da vise ne smijemo dodavati/oduzeti MANJI od njega. time postizemo da cemo zapravo nas broj rascjepkati u sumande koji ce redom biti (niz dvojki) + (niz trojki)+(niz petica). na taj nacin smo postigli da nam se ne ponavljaju iste sume iz teksta zadatka.
ako se toga svega domislimo, iskodirati je lahko ;).
ne znam je li se radilo nesto slicno na predavanjima/vjezbama, ali mislim da je nelak zadatak.
od funkcija potrebni scanf() i printf();
ovo nismo pojma imali rjesiti, napiknuli smo neku rekurziju koja stalno oprobava za 2, 3, 5 (bez da pazi na redosljed) i jos smo nju sfrfljali, pa dobijemo 5 bodova.
5) ako smo barem 2 puta u zivotu iskodirali vezanu listu, ovo cemo razvaliti. ako nismo, veselo cemo deklarirati strukturu, dobiti 1 bod i otici doma sretni.
od funkcija potrebni: malloc(); za upisivanje stringa gdje je bio koncert, jos jedan malloc() za stvaranje novog elementa kojeg cemo ubacivati u strukturu, te free() za brisanje PRVO stringa pa onda cijelog elementa.
U svakom slucaju cemo ovdje nesto fulati pa cemo ako smo radili doma, skupiti maksimalno 15 bodova.
ukupno imamo: 20+15+10+5+1=51 bod. oduzmemo 5% na tipfelere i glupe greske i taman smo prosli.
btw, stvarno ne kuzim zasto ljudi kojima ne ide to programiranje ne pitaju na forumu... barem nas ima dovoljno iz ove tematike koji cemo rado pomoci... ja konkretno odgovorim na svako pitanje iz programiranja/uura/kombinatorike koje se pojavi na forumu a nije odgovoreno. Naravno, ako znam. Iznimno, ako nemam vremena, preskocim pa ostavim za sutradan :)
_________________ 
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
Postano: 14:57 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
svidio mi se cetvrti, pa sam ga iskodirao, ako ce ikome trebati:
[code:1]#include <stdio.h>
/*
Ideja:
Kada jednom iskoristimo neki sumand, onda dalje vise necemo koristiti MANJI sumand.
Na taj nacin smo osigurali da sumandi uvijek budu sortirani, pa necemo vise puta prebrojavati
istu sumu!
*/
int rek(int x, int sumand) {
if (x<0) return 0; /* ak smo osli u minus, nevalja */
if (x==0) return 1; /* ak smo dobro zbrojili, valja! :) */
int suma=0;
if (sumand<=2) /* ako smo do sad koristili samo dvojke ili manje, probamo s dvojkom */
suma+=rek(x-2, 2);
if (sumand<=3) /* kao gore */
suma+=rek(x-3, 3);
if (sumand<=5) /* kao gore */
suma+=rek(x-5, 5);
return suma;
}
int main () {
int n, rez;
scanf("%d", &n);
rez=rek(n, 2);
printf("%d\n", rez);
return 0;
}
[/code:1]
EDIT: lol, sad sam primjetio da je defakto isti kao vsegov, kao da sam prepisao i promjenio varijable :)). Totalno super. ;). +1
svidio mi se cetvrti, pa sam ga iskodirao, ako ce ikome trebati:
Kod: | #include <stdio.h>
/*
Ideja:
Kada jednom iskoristimo neki sumand, onda dalje vise necemo koristiti MANJI sumand.
Na taj nacin smo osigurali da sumandi uvijek budu sortirani, pa necemo vise puta prebrojavati
istu sumu!
*/
int rek(int x, int sumand) {
if (x<0) return 0; /* ak smo osli u minus, nevalja */
if (x==0) return 1; /* ak smo dobro zbrojili, valja! :) */
int suma=0;
if (sumand<=2) /* ako smo do sad koristili samo dvojke ili manje, probamo s dvojkom */
suma+=rek(x-2, 2);
if (sumand<=3) /* kao gore */
suma+=rek(x-3, 3);
if (sumand<=5) /* kao gore */
suma+=rek(x-5, 5);
return suma;
}
int main () {
int n, rez;
scanf("%d", &n);
rez=rek(n, 2);
printf("%d\n", rez);
return 0;
}
|
EDIT: lol, sad sam primjetio da je defakto isti kao vsegov, kao da sam prepisao i promjenio varijable :)). Totalno super. ;). +1
_________________ 
Zadnja promjena: ahri; 17:35 uto, 29. 11. 2005; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 15:03 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
Ovu raspravu smo vec imali [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=4283]ovdje[/url], pa proucite onaj topic prije replyanja na ovom. :pray:
@bily: imas attachirani rok. :) Zasto bi ga trebalo ponavljati? :-k
@venovako: jedna osoba je naopacke napisala [tt]fopen()[/tt] i tu staju greske koje bi ponistio takav podsjetnik. :? IMO, previse posla bez neke svrhe, jer onaj tko je vjezbao, taj se i sjeca kako se funkcije pozivaju. :) Mozda tako nesto slozimo kad bolonjci dodju do kolokvija, no to - na zalost - opet ovisi samo o dobroj volji asistenata. :(
Btw, na dezurstvu sam "zaplijenio" dva podsjetnika sa issjeccima koda (ne znam jesu li ti studenti pisali UuR ili C). :-s "Issjecci koda"?!? :shock: Super, ajmo lijepiti komadice koda koje ne razumijemo... :roll:
Nezanemariv broj studenata je u zadatku sa stringovima koristilo [tt]getc()[/tt] - nema "podsjetnika" koji tu moze pomoci... :(
Sto se konzultacija tice, meni vec dugo nitko nije dolazio. :? Jedna kolegica me ispitivala mailom, no ona jos nije izasla na ispit. :|
Jedna kolegica (od ovih koji su pali) je rekla da je njoj sve to jasno dok gleda rjesenja. :? Na pitanje koliko je zadataka pokusala isprogramirati [b]bez[/b] prepisivanja s rjesenja, odgovor nisam dobio. :(
@ahri, pogledaj i rjesenja. :) Ti previse kompliciras (ref. drugi zadatak):
1. Treba ti i [tt]malloc()[/tt] 8)
2. Dosta ti je [tt]fopen()[/tt], [tt]fgetc()[/tt] i [tt]fclose()[/tt] (invertiras pomocu niza)
3. Tocno kako si rekao: [tt]for()[/tt]-petlja koja vrti [tt]char[/tt]-ove. 8)
4. Za jednu rekurziju - lagano; dvoje koje ima 15 bodova je to rijesilo bez problema, ali su vise puta brojali iste sume. :-s Samo 5 bodova skinuh na taj detalj, a bez njega je stvarno pretrivijalno za rijesiti. 8)
5. Za onu deklaraciju dobijes 5 bodova. A sada pogledaj bodove iz tog zadatka. :)
Mislim da tojku moze bez problema dobiti svaki student bez interesa/talenta za programiranje, a koji se potrudio nauciti (i shvatiti) gradivo. 8)
Ovo je, za neupucene, sort po parnim indeksima, zapisan prema sjecanju:
[code:1]for(i=0; i<n; i+2) {
maxp = a[i];
}[/code:1]
Ovo je ispis niza:
[code:1]printf("Niz: ", a[i]);[/code:1]
:wall:
Ovu raspravu smo vec imali ovdje, pa proucite onaj topic prije replyanja na ovom.
@bily: imas attachirani rok. Zasto bi ga trebalo ponavljati?
@venovako: jedna osoba je naopacke napisala fopen() i tu staju greske koje bi ponistio takav podsjetnik. IMO, previse posla bez neke svrhe, jer onaj tko je vjezbao, taj se i sjeca kako se funkcije pozivaju. Mozda tako nesto slozimo kad bolonjci dodju do kolokvija, no to - na zalost - opet ovisi samo o dobroj volji asistenata.
Btw, na dezurstvu sam "zaplijenio" dva podsjetnika sa issjeccima koda (ne znam jesu li ti studenti pisali UuR ili C). "Issjecci koda"?!? Super, ajmo lijepiti komadice koda koje ne razumijemo...
Nezanemariv broj studenata je u zadatku sa stringovima koristilo getc() - nema "podsjetnika" koji tu moze pomoci...
Sto se konzultacija tice, meni vec dugo nitko nije dolazio. Jedna kolegica me ispitivala mailom, no ona jos nije izasla na ispit.
Jedna kolegica (od ovih koji su pali) je rekla da je njoj sve to jasno dok gleda rjesenja. Na pitanje koliko je zadataka pokusala isprogramirati bez prepisivanja s rjesenja, odgovor nisam dobio.
@ahri, pogledaj i rjesenja. Ti previse kompliciras (ref. drugi zadatak):
1. Treba ti i malloc()
2. Dosta ti je fopen(), fgetc() i fclose() (invertiras pomocu niza)
3. Tocno kako si rekao: for()-petlja koja vrti char-ove.
4. Za jednu rekurziju - lagano; dvoje koje ima 15 bodova je to rijesilo bez problema, ali su vise puta brojali iste sume. Samo 5 bodova skinuh na taj detalj, a bez njega je stvarno pretrivijalno za rijesiti.
5. Za onu deklaraciju dobijes 5 bodova. A sada pogledaj bodove iz tog zadatka.
Mislim da tojku moze bez problema dobiti svaki student bez interesa/talenta za programiranje, a koji se potrudio nauciti (i shvatiti) gradivo.
Ovo je, za neupucene, sort po parnim indeksima, zapisan prema sjecanju:
Kod: | for(i=0; i<n; i+2) {
maxp = a[i];
} |
Ovo je ispis niza:
Kod: | printf("Niz: ", a[i]); |
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
|
[Vrh] |
|
venovako Forumaš(ica)

Pridružen/a: 07. 11. 2002. (22:46:38) Postovi: (2F9)16
|
Postano: 15:24 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ahri"]
2) treba ti
a) fseek & ftell da vidis koliko je velik fajl (da bi znali koliko se moramo po njemu vrtiti i koliki ce nam biti ostatak - ako na taj nacin mislimo radit, sto je mozda najjednostavnije pocetniku)
b) fread da ucitas
c) for petlja da okrenes ono sto si ucitao
d) fwrite da zapises
[/quote]
Evo, nesi, ovo je razlog za postojanje stdlib salica.
Inace, jedan fgets bi mozda bolje pasao o fread-a, al recimo da se student prvo sjeti fread-a.
[quote="ahri"]
4) algoritamski tezak zadatak.
...
ne znam je li se radilo nesto slicno na predavanjima/vjezbama, ali mislim da je nelak zadatak.[/quote]
ahri, u potpunosti se slazem. Ovo je jedini bas ozbiljan zadatak; za probu kodirah ga doma i trebalo mi je cca 25 min sa smisljanjem, tipkanjem i debuggiranjem.
[quote="ahri"]
ukupno imamo: 20+15+10+5+1=51 bod. oduzmemo 5% na tipfelere i glupe greske i taman smo prosli.[/quote]
Racunica ti je dobra, ali rezultat pogresan.
Najcesce se zapne na jednom zadatku, onda slijedi preznojavanje i sve dalje pada u vodu.
[quote="ahri"]btw, stvarno ne kuzim zasto ljudi kojima ne ide to programiranje ne pitaju na forumu... barem nas ima dovoljno iz ove tematike koji cemo rado pomoci... ja konkretno odgovorim na svako pitanje iz programiranja/uura/kombinatorike koje se pojavi na forumu a nije odgovoreno. Naravno, ako znam. Iznimno, ako nemam vremena, preskocim pa ostavim za sutradan :)[/quote]
Zato sto im je svejedno?
Sumnjam. Svakome je u interesu poloziti ispit.
Zato sto su zbunjeni toliko da ne znaju formulirati pitanje? Bit ce to.
Svi oni koje sam upoznao da imaju problema s programiranjem nisu u stanju reci sto ih muci.
Daleko bi sad dosli da ovdje raspisujem u cemu je tocno problem kod tih ljudi, imam nesto iskustva cak i u lijecenju tih boljki, ali premalo vremena da sad razglabam.
Uglavnom, oni nece postaviti pitanje na Forumu, demonstraturama, asistentu, gospodu Bogu... *bilo kome*!
To donekle razumijem, ne moze ih se zato previse osudjivati.
Stoga je prijedlog za "simulaciju" ispita bio usmjeren ponajvise detektiranju tih slucajeva, i zelim mdoki cestitati na iskazanoj volji.
Poanta je da demos skuzi koliko C-nespecificne podloge im fali (npr. mnogi ne kuze sto su varijable, memorija, funkcijski pozivi... -- bez obzira na jezik) i da u njihovo ime postavi Prava Pitanja i da Prave Odgovore.
Naravno, to je ogroman posao i za sadasnju placu rijetko je tko voljan to radit.
Toliko.
ahri (napisa): |
2) treba ti
a) fseek & ftell da vidis koliko je velik fajl (da bi znali koliko se moramo po njemu vrtiti i koliki ce nam biti ostatak - ako na taj nacin mislimo radit, sto je mozda najjednostavnije pocetniku)
b) fread da ucitas
c) for petlja da okrenes ono sto si ucitao
d) fwrite da zapises
|
Evo, nesi, ovo je razlog za postojanje stdlib salica.
Inace, jedan fgets bi mozda bolje pasao o fread-a, al recimo da se student prvo sjeti fread-a.
ahri (napisa): |
4) algoritamski tezak zadatak.
...
ne znam je li se radilo nesto slicno na predavanjima/vjezbama, ali mislim da je nelak zadatak. |
ahri, u potpunosti se slazem. Ovo je jedini bas ozbiljan zadatak; za probu kodirah ga doma i trebalo mi je cca 25 min sa smisljanjem, tipkanjem i debuggiranjem.
ahri (napisa): |
ukupno imamo: 20+15+10+5+1=51 bod. oduzmemo 5% na tipfelere i glupe greske i taman smo prosli. |
Racunica ti je dobra, ali rezultat pogresan.
Najcesce se zapne na jednom zadatku, onda slijedi preznojavanje i sve dalje pada u vodu.
ahri (napisa): | btw, stvarno ne kuzim zasto ljudi kojima ne ide to programiranje ne pitaju na forumu... barem nas ima dovoljno iz ove tematike koji cemo rado pomoci... ja konkretno odgovorim na svako pitanje iz programiranja/uura/kombinatorike koje se pojavi na forumu a nije odgovoreno. Naravno, ako znam. Iznimno, ako nemam vremena, preskocim pa ostavim za sutradan  |
Zato sto im je svejedno?
Sumnjam. Svakome je u interesu poloziti ispit.
Zato sto su zbunjeni toliko da ne znaju formulirati pitanje? Bit ce to.
Svi oni koje sam upoznao da imaju problema s programiranjem nisu u stanju reci sto ih muci.
Daleko bi sad dosli da ovdje raspisujem u cemu je tocno problem kod tih ljudi, imam nesto iskustva cak i u lijecenju tih boljki, ali premalo vremena da sad razglabam.
Uglavnom, oni nece postaviti pitanje na Forumu, demonstraturama, asistentu, gospodu Bogu... *bilo kome*!
To donekle razumijem, ne moze ih se zato previse osudjivati.
Stoga je prijedlog za "simulaciju" ispita bio usmjeren ponajvise detektiranju tih slucajeva, i zelim mdoki cestitati na iskazanoj volji.
Poanta je da demos skuzi koliko C-nespecificne podloge im fali (npr. mnogi ne kuze sto su varijable, memorija, funkcijski pozivi... – bez obzira na jezik) i da u njihovo ime postavi Prava Pitanja i da Prave Odgovore.
Naravno, to je ogroman posao i za sadasnju placu rijetko je tko voljan to radit.
Toliko.
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
Postano: 15:33 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="venovako"]
[quote="ahri"]
ukupno imamo: 20+15+10+5+1=51 bod. oduzmemo 5% na tipfelere i glupe greske i taman smo prosli.[/quote]
Racunica ti je dobra, ali rezultat pogresan.
Najcesce se zapne na jednom zadatku, onda slijedi preznojavanje i sve dalje pada u vodu.
[/quote]
Ma sto tu imas zapeti?! U racunici sam dva zadatka doslovce preskocio! Okej, nejde ti zadatak, nemas ideju, ali u tih 2 sata valjda se sjetis rijesit ovo osnovno sto sam i napisao. Kada bi trebalo zapeti, zapnes na onima koje sam preskocio. Ako na ovima zapnes, ionako neces proc. Zato mislim da mi je racunica u redu :).
Sa ostatkom tvog posta se slazem... Simulacija je odlicna ideja, samo se to, vjerujem, nikome ne bi dalo raditi, a pogotovo zato sto bi premalo ljudi doslo, pa je glupo to sve raditi zbog sedmero (osmisljavati zadatke, pisati rjesenja, ispravljati, te na kraju drzati predavanje sto nevalja i kako to nauciti). Ako se to realizira, moze se na mene racunati da cu raditi bilo sto od stvari navedenih u zagradi - mogu osmisliti zadatke [:twisted:], pisati rjesenja, ispravljati, predavati... stogod :)).
venovako (napisa): |
ahri (napisa): |
ukupno imamo: 20+15+10+5+1=51 bod. oduzmemo 5% na tipfelere i glupe greske i taman smo prosli. |
Racunica ti je dobra, ali rezultat pogresan.
Najcesce se zapne na jednom zadatku, onda slijedi preznojavanje i sve dalje pada u vodu.
|
Ma sto tu imas zapeti?! U racunici sam dva zadatka doslovce preskocio! Okej, nejde ti zadatak, nemas ideju, ali u tih 2 sata valjda se sjetis rijesit ovo osnovno sto sam i napisao. Kada bi trebalo zapeti, zapnes na onima koje sam preskocio. Ako na ovima zapnes, ionako neces proc. Zato mislim da mi je racunica u redu :).
Sa ostatkom tvog posta se slazem... Simulacija je odlicna ideja, samo se to, vjerujem, nikome ne bi dalo raditi, a pogotovo zato sto bi premalo ljudi doslo, pa je glupo to sve raditi zbog sedmero (osmisljavati zadatke, pisati rjesenja, ispravljati, te na kraju drzati predavanje sto nevalja i kako to nauciti). Ako se to realizira, moze se na mene racunati da cu raditi bilo sto od stvari navedenih u zagradi - mogu osmisliti zadatke [:twisted:], pisati rjesenja, ispravljati, predavati... stogod :)).
_________________ 
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 16:29 uto, 29. 11. 2005 Naslov: |
|
|
hm, jel vi sjedite na uhima?!
JA sam prosle (skolske) godine POZVALA valjda tjedan dana unaprijed da se dodje u praktikum i PITA i da cu odrzati prvi sat ponovnih, osobnih, vjezbi/instrukcija
dosla je samo bily, ali od ostalih koji su zvocali i onih koji nisu zvocali - NITKO
da, ona se vise nikad nije pojavila, iako je stalno govorila kako bude.... njen problem.... nije problem u mom losem objasnjavanju, vec u tome sto ona nije nasla vremena za posvetit se Ceu... bar je tako meni rekla.... mozda sad cujem istinu :wink:
ja sam dosad drzala ponovne vjezbe iz UURa vec 3 puta..... nije mi bilo tesko.... ali su ljudi dosli i pitali.... i pricali smo... i dobila sam neki feedback.... i rjesavali su zadatke.... bas ono - srednja skola :g:
meni su izgledali zadovoljno.... jednu curu sam morala tjerati s ploce :g:
sad, kakvi ce rezultati biti - vidjet cemo.... nitko od njih (bar sa mnom) nije prosao svo gradivo.... hoce li doci po nastavak.... we'll see....
ali ono sto hocu reci - ne pada mi na pamet ISTA raditi, makar me i platili, dok studenti SAMI ne dodju i kazu sto zele i sto im treba... makar rekli 'ja nisam nikad programirao, jel mi mozes to pojasnit'
a mogu doci i reci 'cuj, zafrkava me sortiranje, u cem je kvaka?'
tutoriale, instrukcije, glumljenje ispita.... no way.... ne dok se ne pojavi nekoliko zainteresiranih studenata i potpisu da ce dolazit u dogovorenim terminima or smth..... ne isplati se trudit oko nikoga kome samome nije stalo da se potrudi oko sebe....
hm, jel vi sjedite na uhima?!
JA sam prosle (skolske) godine POZVALA valjda tjedan dana unaprijed da se dodje u praktikum i PITA i da cu odrzati prvi sat ponovnih, osobnih, vjezbi/instrukcija
dosla je samo bily, ali od ostalih koji su zvocali i onih koji nisu zvocali - NITKO
da, ona se vise nikad nije pojavila, iako je stalno govorila kako bude.... njen problem.... nije problem u mom losem objasnjavanju, vec u tome sto ona nije nasla vremena za posvetit se Ceu... bar je tako meni rekla.... mozda sad cujem istinu
ja sam dosad drzala ponovne vjezbe iz UURa vec 3 puta..... nije mi bilo tesko.... ali su ljudi dosli i pitali.... i pricali smo... i dobila sam neki feedback.... i rjesavali su zadatke.... bas ono - srednja skola
meni su izgledali zadovoljno.... jednu curu sam morala tjerati s ploce
sad, kakvi ce rezultati biti - vidjet cemo.... nitko od njih (bar sa mnom) nije prosao svo gradivo.... hoce li doci po nastavak.... we'll see....
ali ono sto hocu reci - ne pada mi na pamet ISTA raditi, makar me i platili, dok studenti SAMI ne dodju i kazu sto zele i sto im treba... makar rekli 'ja nisam nikad programirao, jel mi mozes to pojasnit'
a mogu doci i reci 'cuj, zafrkava me sortiranje, u cem je kvaka?'
tutoriale, instrukcije, glumljenje ispita.... no way.... ne dok se ne pojavi nekoliko zainteresiranih studenata i potpisu da ce dolazit u dogovorenim terminima or smth..... ne isplati se trudit oko nikoga kome samome nije stalo da se potrudi oko sebe....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
|
[Vrh] |
|
|